Tuesday, 9 February 2016

CIKGU LAILI



Selamat Pagi cikgu….itulah peerkataan pertama bila cikgu Laili masuk ke kelas aku…Selaku ketua kelas aku dah terbiasa dengan perkataan itu.Cikgu Laili seperti biasa tersenyum saja dan disuruh nya kami duduk dan mengeluarkan buku pelajaran dan dia bertanya tentang kerja rumah semalam.Alamak aku dah tertinggal buku tu sebab semasa aku nak buat kerja rumah tu aku terbayang punggung cikgu laili.Akhirnya hasil daripada itu aku terpaksa melancap dan aku keletihan.Cikgu Laili memang menjadi perhatian oleh cikgu2 lelaki kat sekolah aku,lebih2 lagi cikgu Ramu.

Sorang2 rakan aku hantar buku kerja ke depan..sampai giliran aku…..shaiful!! mana kerja rumah semalam?…”aku terkejut bila cikgu Laili meninggikan suaranya…Aku ke depan dan semasa aku menghampiri Cikgu Laili aku terbau minyak wanginya dan secara tiba2 anuku memberi isyarat ketegangan dan aku perasan Cikgu Laili tgk ke arah pelir ku..Muka nya sedikit terkejut…Habis kenapa awak ni?soalan tu tak terjawab oleh aku…Malunya aku hari tu…Lalu aku disuruhnya Cikgu Laili kembali ke meja.Aku undur perlahan2 dan terus duduk di kerusi aku.HAri tu aku tak dapat tumpukan perhatian dalam kelas..Cikgu Laili x seksi tapi bau badan nya dah cukup untuk aku mengeluarkan air mazi..Habis mengajar cikgu Laili pesan agar aku siapkan kerja tu dan hantar ke rumahnya dan sambil tersenyum…aku x paham atau saja buat2 tak paham…sebelum keluar kelas dia menoleh dan “Shaiful..jangan lupa..petang ni kul 6 saya nak awak hantar ke rumah saya”…Jangan lewat.

Aku mengiyakan je lah…rakan2 sibuk dengan urusan masing2..Sejurus je Cikgu Laili keluar aku terus ke tandas dan menyelesaikan hutang aku tadi..lega rasanya…Pulangnya dari tandas aku tgk cikgu Ramu duk bersembang dgn Cikgu Laili..aku sengaja lewat di tepi mereka nak usha2 sikit topik perbualan…”Eh shaiful..ke mana kamu…?Aku tersenyum dan Cikgu Laili juga tersenyum…

Petangnya aku selepas siapkan kerja rumah tu,terus ke rumah Cikgu Laili .Nampaknya cikgu Laili dah memang menunggu aku..dah disiapkan minum petang dan sedikit kuih…rezeki aku….MAsuk ke rumah terkejut aku sebab Cikgu Laili seperti baru je lepas mandi…rambutnya masih basah2 dan kali pertama aku lihat cikgu Laili x bertudung..Yamg membuatkan konek aku berdenyut lagi,cikgu Laili hanya memakai bajukelawar…seksa sekali aku tengok….Aku cuma hantar buku tu dan terus nak pulang..EH eh kamu ni..nak ke mana?minum dulu…siapa nak habiskan tu..aku pun terus makan dan cikgu LAili berlalu ke biliknya..”kejap ya..saya nak siap siap dulu…..awak makan le…malam ni cikgu Ramu nak belanja saya dan cikgu sofia makan malam…so saya kena siap-siap ni….Cikgu Laili maasuk ke bilik nya dan aku bunyi air di bilik air nya…pintu biliknya tak ditutup..aku sudah dirasuk setan dan perasaan aku dah x bleh di kontrol lagi..perlahan2 aku menuju ke bilik nya..kononnya..nak balik..cikgu..saya nak balik dah..terima kasih la ya…Dengan sengaja aku masuk ke bilik cikgu Laili dan aku tengok cikgu Laili sedang nak pakai underwearnya..Lebatnya bulu puki cikgu..aku terkedu dan cikgu Laili terus berlari mengambil tuala nya di katil..Malangnya cikgu Laili terjatuh dan pertama kali aku tgk cikgu Laili tanpa seurat benang..Batang aku dah tegang gila..kesian cikgu Laili.aku cepat2 mengangkat dia dan aku terpegang segalanya..tetek cikgu Laili sangat besar dan putingnya warna coklat muda ..dia malu dan aku terus merangkul cikgu laili dan menggomol tubuh dia yang telanjang bulat tu..cikgu Laili menolak aku namun kudrat aku melebihi segalanya…batang aku meronta2 mahu keluar dari sarangnya…aku hisap puting cikgu laili…aku cium mulutnya..bermain0main di dalam mulutnya walaupun cikgu laili tetap berlawan bersungguh-2..namun akhirnya Shaiful…shaifuuuuuuuuuul..jangan buat cikgu cam ni…….aku tak menghiraukaan rintihan dia,,terus aku meraba burit cikgu aku…dan jelas dia sudah berair…rupanya dia dah mula stim dah..akhirnya dia memegang batang aku….aku terperanjat tapi hanya membiarkan sahaja…akhirnya dia membenarkan aku menghisap buritnya..ahhhaaaaaaaahhhhhhaaaggrhhh shaiful..hisap lagi…..sedapnya…aku membiarkan sahaj..cikgu lali dah tak terkawal…dihisapnya batang aku laju sekali..aku akhirnya tewas……pengalaman pertama aku..”kenapa cepat sangat..tu lah asyik melancap je kerja nya..”…dah balik lah..saya nak mandi pulak ni….aku bingung seketika…menyesalnya aku…aku perlahan2 berjalan menuju ke pintu…tiba2 Shaiful……aku berpaling dan cikgu laili menunjukkan isyarat diam kepada aku…aku terus berpaling dan pulang……

Keesokkannya..dalam kelas cikgu Laili aku lebih diam dan tidak aktif..aku tgk Cikgu laili cam biasa je…Sesudah habis kelas..cikgu Laili hampiri aku dan “Shaiful…ptg ni tolong hantar Buku sekolah ni ke rumah ya….Jangan lewat ya…saya ada temujanji lagi malam ni..sambil tersenyum cikgu Laili bergerak ke bilik guru..aku terssengih …


petang tu aku dengan berdebar2 menuju ke rumah cikgu Laili….di tangan ada beberapa buah buku yang dipesan oleh cikgu Laili tadi.Sampainya di rumah cikgu Laili dah siap menunggu aku.Aku terus naik dan cikgu laili tersenyum manja di ata sofa di rumahnya.”duduk lah Shaiful..kenapa lambat sangat?”Aku tersenyum je…”Ni bukunya Cikgu”…aku duduk dekat dengan cikgu Laili dan bau dia cukup untuk membangkitkan kote aku.Aku perasan mata cikgu Laili tertumpu ke arah kote aku.aku cuba untuk menyembunyikan ketegangan kote ku.Dia tersenyum je dan “kenapa nak maalu2…semalam kan epul dah tgk Cikgu punya.Semalam cikgu x puas lagi..boleh tahan besar kote Epul ya…?Aku stim gila bila cikgu Laili kata camtu.Belum sempat aku nak minum air teh cikgu Laili tu,dia merapatkan kedudukannya dengan aku..aku berdebar-debar.terasa air mazi aku dah mengalir keluar perlahan-lahan.Cikgu Laili memegang kote aku dan mengajak aku ke biliknya…Dia meninggalkna aku di luar dan menuju ke kamar tidurnya..Aku terhenti seketika…memikirkan apa yang akan terjadi.Selepas beberapa minit dia memanggil aku dari dalam biliknya..Aku menuju ke arah suara manja itu dan masuk ke bilik tidor cikgu Laili.Aku tgk cikgu Laili masih berpakaian terbaring di atas katilnya.Perlahan-lahan dia menanggalkan baju T nya dan kain sarung yang dipakainya dilonggarkan.”Mari dekat cikgu epul…cikgu tahu dah lama epul nak rasa tubuh cikgu ni..”Orang mengantuk disorongkan bantal..aku duduk di sebelah cikgu Laili dan di bawanya tangan aku oleh cikgu Laili untuk memegang tetek nya..aku dah tak tertahan lagi..aku terus menghisap puting tetek dia dengan rakus sekali.Sekali sekala cikgu Laili ketawa kerana geli aku rasa…kenapa cikgu?..hehehe cikgu geli laa epul..suka tak hisap tetek?”..aku tak menjawab…terus aku menghisap lagi teteknya sehingga habis basah puting nya dan aku terasa pelir aku di pegang oleh cikgu Laili….epul punya ni besar sikit dari Cikgu Ramu punya..terkejut aku..rupanya dia dan CIkgu ramu dah biasa buat benda ni..aku teruskan juga aktiviti aku…kami terus bercium mulut dan Cikgu Laili cukup berpengalaman dalam bidang ni..Lidah kami bertaut erat dan aku terasa macam nak terpancut je….aku merentap kain dan coli cikgu Laili..rupanya cikgu Laili tak memakai seluar dalam..lagi senang kerja aku.Aku terus merraba burit cikgu Lail dan memasukkan jari aku ke dalam lubang buritnya,..cikgu merengek manja dan kami masih lagi bercium..habis muka cikgu Laili aku jilat..dia hanya membiarkan sahaja.Air burit cikgu Laili semakin penuh dan aku tengok dah meleleh ke luar..”aarrgh…eeekkk….epul…cepat cikgu dah tak tahan ni……”aku naik ke atas cikgu Laili dan memandang tepat ke mata dia.aku tgk dia dah lali..dia menolak kepala aku ke burit nya dan bau buritnya memang enak sekali..Dia baru lepas shave bulu buritnya kerana semalam agak tebal juga aku tgk.Hari ni macam burit budak umur 12 tahun aku tgk….aku terus menjilat air burit cikgu laili.dia merengek lagi..aku isap dalam2 sehingga dia menarik aku ke atas…Dia nak isap pelir aku katanya.aku hanya membiarkan sahaja…dikulumnya pelir aku sesungguh hati..ngilu aku rasa….sambil tu sempat lagi aku menjolok burit dia dengan tangan aku…cikgu laili kekejangan seketika,..Aku menolak perlahan cikgu laili agar baring dan aku naik ke posisi di atasnya….dia terus mengangkan kakinya dan pelir aku terus ambil parking betul2 di depan lubang burit nya…dengan sekali tolak aku dah masuk ke dalam burit cikgu aku….aku terus melakukan tanggungjawab aku ke atas cikgu Laili..selama 5 minit aku sorong tarik pelir aku ke dalam burit idaman aku tu..cikgu Laili dah x sedar..hanya aku yang melakukan tugas hari ni…nikmatnya burit cikgu Laili…aku hampir klimaks…cikgu Laili terus mencabut pelir aku sebelum sempat aku pancut ke dalam..semacam ada sensor di buritnya..aku nak pancut dah…cikgu laili cepat2 mengulum habis pelirku dan aku terus pancut dalam mulut cikgu laili…oooooohhh…cikgu…….nasib baik dia tak telan habis air mani ku..di keluarkan semula air maniku dan habis di atas teteknya..bilik cikgu laili dipenuhi dengan bau hamis air mani aku seketika…aku terbaring di tepi cikgu laili..Kami tertidur sama2 sambil tangan cikgu Laili mengusap2 batang aku yang dah mengecil kerana keletihan..terima kasih cikgu…MAlam nya kul 11 malam aku pulang ke rumah…cikgu Laili masih tidur lagi semasa aku pulang..aku tinggalkan dia dalam keadaan berbogel je…sebelum tinggal tu sempat lagi aku isap tetek dia dan menjilat burit cikgu kesayangan aku..Hari2 berlalu macam biasa selepas itu dan aku masih lagi setia menghantar buku latihan ke rumah cikgu laili sekerinya di minta.Kadang2 aku sendiri menawarkan diri untuk menghantar buku tu ke rumah cikgu.

Sekarang cikgu Laili sudah pindah sekolah,aku merindui cikgu Laili…di ganti pula dengan cikgu baru…..Cikgu Siti…..baik aku tengok orangnya..macam cikgu Laili juga


Apa kabar rakan2 semua…Hari ni hari pertama aku bersekolah selepas cuti akhir tahun.Aktiviti aku semasa cuti agak terbatas kerana aku sibuk dengan persiapan untuk masuk Universiti namun aku gagal kerana keputusan SPM aku agak kurang bagus.Jadi aku terpaksa lah masuk mendaftar di tingkatan 6 sekolah kampong aku.

Aku berjumpa semula dengan rakan 2 lama dan ada juga rakan baru kerana kebanyakkan mereka dapat peluang melanjutkan pelajaran ke U tempatan.Oklah aku pun lebih suka berada di sini tapi aku merindui belaian cikgu Laili.Persekolahan aku agak suram pada hari pertama.Semua cikgu sibuk dengan urusan pendaftaran hari ni.Aku hanya melepak di Library sekolah sahaja selepas urusan mendaftar selesai.Tiba2 aku di sapa oleh seseorang .Aku terkejut kerana semacam aku kenal suara itu.Rupa-rupa classmate aku dulu.Aishah memang cantik orangnya.tapi x secantik cikgu Laili..tapi kulit aishah putih dan gebu sekali.Kami berbual lama juga dan aku merasa kembali mesra dengan Aishah.”Tak rindu kat cikgu Laili ke?”terkejut aku soalan tu terkeluar dari mulut kecil aishah…Kenapa sah tanya cam tu..?Alaaa epul ni..orang tahu la apa yang berlaku….aku terkedu dan tersenyum saja….Aishah ada kalu Cikgu takder pun…epul pun aishah tgk dah semakin besar sekarang…”aku tak pasti apa yang aishah maksudkan..Dalam Library hari tu tak ramai orang dan kebetulan memang kami duduk di meja belakang sikit…Tangan aishah menjalar ke paha aku dan terus memegang batang aku.Aku membiarkan sahaja,kebetulan hari tu aku pakai boxer saja dan batang aku dah mengeras dari tadi lagi…Aishah nak rasa epul punya boleh tak?Sambil tangan dia terus menerus meramas-2 batang aku.Aku terasa macam nak terkencing je.Aku membiarkan sahaja kelakuan aishah itu.Dia membuka zip seluar aku dan batang aku tereus terkeluar dari dalam sarangnya dan sudah berkilat-kilat kerana air mazi aku dari tadi lagi dah terkeluar.Aku cemas dan asyik memerhatikan orang sekeliling sedangkan aishah sedang asyik menguli batang aku tanpa menghiraukan keadaan sekitar.Nasib baik kami terselindung dek rak2 buku di situ..Aishah teruskan lagi melancap batang aku dengan lebih laju,,aku merasa sengal2 dan berdenyut-2 dan aku nak pancut…aahhh..uuhuhhhh…aishaaaaaaahhh….ya pul..suara manja aishah itu membuatkan aku terpancut di situ juga…4,5 kali aku pancut dan air mani aku terkena meja dan terjatuh di atas carpet library itu..Aishah tersenyum dan mengambil tisu utuk mengelap tangannya yang terkena mani aku..lalu ak terus ditinggalkan dalam keadaan tak berdaya melakukan tindakbalas sambil dia melambai2 dan tersenyum…Lainkali pulak ya pul..hehehe..aku terkedu dan terduduk keletihan di situ beberapa ketika.Lebih kurang 5 minit aku di situ dan aku mengenakan semula seluar aku dan ingin beredar pulang ke rumah…

Sebelum pulang aku singgah di kantin sekejap dan aku perhatikan aishah dan 3 org lagi rakannya sedang minum2 di situ.Aishah melambai kepada ku dan rakan2 aishah juga tersenyum sinis kepada ku.Bila aku melewati mereka,mereka sama2 ketawa dan aku terasa malu sekali..Adakah aishah bagitau rakan2 dia tentang tadi…?Lantak lah..

Esoknya aku masuk hari pertama ke kelas 6A1.Aku tengok aishah dan rakannya semalam juga ada dalam kelas yang sama.Aku buat dek je lah.Dan mereka juga buat2 tak endah je kehadiran aku.Masa rehat aku menghampiri aishah dan group nya tu..”oooo nakal ek epul ni”rakan aishah amy menegur aku…kitaorang camana?hehehe aku terpaksa control macho aku dan kata”lepas sekolah boleh…”.aku cuba memancing sedikit…Perbualan kami terhenti selepas Pengetua datang dan bagitau yang cikgu Siti(pengganti cikgu LAili tak dapat datang mengajar kerana demam panas.Kami buat2 sedih dan aku ditugaskan menjaga kelas supaya aman sehingga waktu pulang.

Jam 11 pagi,keadaan kelas aku dah tak terkawal dan tiba2 aku menjadi gila kuasa dan beerkata..”rakan2 kalau nak balik balik lah…nanti kalau Pengetua tanya pandai-pandailah aku jawab”sambil mata aku berpaling kepada kumpulan aishah di sudut satu lagi..Mereka hanya tersengih je.Aku meniggalkan kelas dan Aishah dan amy mengekori aku dari jauh.Aku menuju ke store sukan,kebetulan kunci pendua yang tahun lepas masih berada dalam simpanan aku.Kami cepat masuk ke dalam store dan mengunci pintu.MAsing2 terdiam semacam memikirkan aturcara seterusnya.Nah ,mari lah..siapa nak rasa dulu…aku berterus terang..”eh..eh…pul..takkan dua2 sekali”…Amy tunggu le dulu depan tu..nanti selesai ngan aishah amy pula…aku terus menarik aishah ke atas tilam gimnastik sekolah aku…Batang aku dari tadi dah megeras…aku menindih aishah dan dia terus membuka kangkangnya sambil menyelak kain sarung sekolahnya ke paras punggung..aku tgk seluar dalam aishah warna coklat seakan warna kainnya.Aku mencari bibir aishah yang kecil t dan bermain2 dengan lidahnya..Aishah dah mula mendengus dan aku terus meraba-2 puting aishah di dalam baju kurungnya…Masih kecil lagi teteknya..mungkin masih baru lagi…aku menyelak bajunya dan menghisap tetek aishah..sambil aku menghisap tu aku lihat amy dah datang dekat aku..Kami terhenti seketika dan aishah semacam malu je dengan amy..tapi aku teruskan menghisap tetek aishah..Aku turunkan kepala aku dan menuju ke cipap aishah yang dah basah kuyup itu.Aku terbau burit aishah ,..wani buritnya,,membuatkan batang aku sesmakin kuat berdenyut2.Aishah cuba menghalang aku menghisap kelentitnya,mungkin kerana malu amy duk perhatikan dia.tapi amy tiba2 memegang tangan aishah dan aishah hanya memerhatikan aku menghisap buritnya.Aishah merengek lagi bila aku memasukkan lidah aku sambil menyentuh kelentitnya.Amy aku tgk dah mula tanggalkan kainnya.Aishah tersenyum sahaja memerhatikan Kawannya itu….Sambil aku menghisap air burit aishah ,aku tengok amy mula mencium aishah di pipi..Aishah membalas manja ciuman amy dan akhirnya binir mereka bertaut kemas.Aku hanya memerhatikan mereka bermain2 lidah dan aku tengok air liur mereka dah bersatu sama sama.Ganas juga amy ni aku pikirkan…Habis airliur aishah di telannya dan muka aishah dah basah hasil jilatan amy.Amy hari tu tak memakai seluar dalam..bulunya agak lebat aku perhaatikan bila dia menungging ke arah ku sambil meromen aishah…aku masukkan jari aku ke dalam burit aishah..Aishah semakin kuat merengek…

Kini aku pula berbaring di atas tilam tadi.Walaupun sedikit gatal badan aku,aku tahan saja..Aisah dan amy berebut2 nak kulum batang aku..Mereka bergilir2 menghisapa batang aku dan aaku tengaok amy lebih agresif kerana habis di telan air pelir aku.,sambil aishah menjilat batang aku amy mengangkat kaki aku ke atas dan terus menjilat batu aku dan aku terasa geli di lubang jubor aku kerana amy mengjilat luabng aku..Nikmatnya dunia ni aku rasa..Aku dah tak tertahan dan ingin aku merasa kedua-dua lubang burit hari ni..Tapi belum habis aku memikirkan itu..aku tersa denyutan batang aku semakin kuat dan aku nak terpancut dah…aku terus bangun dari posisi aku tu dan terus memancutkan air berbisa aku di depan mereka berdua…”mmmmm pul…..dah pancut dah” kata amy…..selesai pancutan terakhir,Aishah menghisap semula batang aku yang ssemakin mengecil..ngilu sekali aku rasa…Selepas menghisap abis batang aku…aishah mencium amy di depan aku dan mereka masing-2 berkongsi air pelir aku sehingga aku bangun dan memakai semula seluar sekolah aku…Mereka pun sama2 mengenakan baju dan kain mereka dan kami beredar dari store itu .Aku pulang ke rumah dengan fikiran melayang-layang..dugaan apakah ini…Kalau lah Cikgu Laili masih di sini..Di mana cikgu Laili sekarang…Akhir sekali aku dengar cerita cikgu Laili pindah ke Terengganu…

Monday, 8 February 2016

ALLISON'S SUMMERTIME SURPRISE

Ryan and I had been dating for over a year and now that 
we had the summer off from school we'd been talking 
about taking our relationship further. He'd told me he 
had bought some condoms and I played the good girl and 
explained how I wanted to wait until I was older but at 
the same time I was enjoying the thrill of planning for 
our first time together. 

It was the first weekend in July and his father was 
going to be working out of town for the month and his 
mom was going to be leaving to do work for her 
university. She was going to go to New Guinea and work 
with some tribal people and try to document their 
language before it faded away and she'd be gone until 
September. Ryan was seventeen and old enough to be on 
his own so his parents were going to let him stay at 
home. For a whole month. 

My parents were divorced and they never talked to each 
other except through their attorneys. My father was 
distant and wrapped up in his job at a venture capital 
firm and my mom was equally distant and busy with her 
interior design business. 

Naturally, Ryan and I got the bright idea to tell my mom 
that I'd be with my dad for most of July and to tell my 
dad I'd be with my mom for most of July! We'd have 
almost the whole month together and it would be so 
romantic! 

As our day got closer we texted back and forth a lot and 
when we saw each other we were both pretty crazy for 
each other. 

Finally, it was July 2nd! I had my bag packed up and I 
kissed my dad on the cheek as I was leaving and he 
didn't miss a bit in his conversation with some guy in 
Singapore. He wasn't going to miss me at all and I 
realized he'd be happy to have me out of his hair for 
the month so he could focus on business. 

I caught the bus and instead of going to the train 
station like I'd told my dad I switched buses and was 
shortly at Ryan's house. I rang the front door and he 
didn't answer so I went around back and found the 
kitchen door open so I went in. I called out for Ryan 
and he didn't answer. I figured he must've gone out to 
get something and he'd be back so I went up to his room 
and put down my bag. 

Figuring to get comfortable and to get myself ready for 
the momentous occasion I changed out of my bus clothes 
and got into a comfy terry cloth halter-top sundress. I 
skipped the bra because it just didn't look good with 
the sundress and, besides, I wasn't planning to keep it 
on very long once Ryan got home! I also swapped my usual 
panties for a sexy thing I'd bought that had ribbons 
that tied at the hips. Barefoot, I padded down to the 
den and turned on the TV to wait for Ryan. 

I watched a movie for a while and then started to wonder 
where Ryan was. I texted him and he replied that he'd be 
home in about an hour. It was weird how he wrote because 
he wrote everything out instead of texting his usual, 
"Cya n 60". I made myself comfy and after about an hour 
I heard his car pull into the garage. I thought about 
running out to see him but then decided to just let him 
come to me and scoop me up and love me! 

I heard him come into the house and I could hear his car 
keys as they dropped on the kitchen counter. My heart 
beat faster as I heard him walk towards the den. I was 
all set to explode with joy when he came into the 
room...

"Mr. Morris!" It was Ryan's father.

"Hi, Alison. I take it you were expecting Ryan? Well, 
sweetie, he's on his way to New Guinea with his mother 
right now. See, I found out about your little plans and 
decided I didn't want my boy getting tangled up with 
you. He's going to go to Harvard and I'm not going to 
have you ruin that for him."

I was shocked but I had to defend myself, "I'm not going 
to ruin anything for Ryan, I promise!"

He put his hand up, "No, Alison, he'd fall in love with 
you and then skip Harvard so he could be closer to you 
and that's just not going to happen." He smirked a 
little, "So I bet you're wondering how I found out about 
your little tryst, aren't you?" 

I looked down at the floor in shame. 

"See, he uses a phone I pay for so I have it set up so I 
can monitor his activities. When I found out you two 
were planning to make a love nest out of my house I set 
it up to send him off with his mother. From his point of 
view this was a last-minute thing. I think he expected 
you to bail out of here the second I showed up. I kind 
of did, too."

"So now you've got no one who's going to miss you for 
the next month and I suppose I'm going to have to decide 
what to do with you."

It wasn't my thing to cry but I'll admit I was pretty 
close. 

"How old are you now, Alison?"

I tried to stand a little taller as I replied, "I'll be 
seventeen in September."

"So you're sixteen." He said it more to himself than to 
me. 

He just stood there for a minute. Maybe two. I could see 
he was doing some heavy thinking and I felt it best to 
just leave him alone. Myself I was thinking I was going 
to be in some deep shit at home but that in a few 
minutes I'd be changing back into my bus clothes and 
heading back home. 

Instead, Mr. Morris surprised me. 

"Well, before we decide what to do with you, let's have 
something to eat, shall we? Maybe you can keep me 
company in the kitchen while I do some cooking. I'll be 
back in a minute."

Dinner? And WTF? Mr. Morris' whole attitude changed like 
he'd just flipped a switch in his head. He went from the 
stern father concerned about his son to being one of my 
friends. When he came back he was wearing a pair of 
exercise shorts and a polo shirt and he had me follow 
him to the kitchen. 

It was as if the whole mess was forgotten as he made 
small talk with me and started getting some sort of 
pasta dish going. He opened a bottle of red wine and 
poured some in the sauce and then poured two glasses. I 
didn't argue when he passed one of the glasses to me and 
I didn't argue when he refilled my glass again before 
the dinner was ready. 

The dinner was pretty good and Mr. Morris kept the wine 
coming while we ate and even after we ate. I'm not sure, 
but I think he had two bottles going. 

After we put down our plates he filled my glass one more 
time and had me join him back in the den. We sat at 
either end of the sofa and talked. He asked me a lot of 
questions about my plans for the future and he was not 
so happy when I let him know I didn't really know what I 
wanted to do. He asked a bit about Ryan and how serious 
we were and he kind of spun my head around when he got 
me to thinking that I was more serious than Ryan was. 

When he stood up and said it was time for bed I looked 
at the clock and saw that it was after nine. I guess 
that was bed time for Mr. Morris and with the wine I was 
ready to go, too. He took me by the hand and led me 
upstairs and everything was okay until he led me past 
Ryan's room. 

"Um, Ryan's room is back there!" I said. 

He nodded, "Yeah, of course."

"Isn't that where I'm sleeping?"

"Of course not. You're sleeping with me tonight. I enjoy 
your company and I'm not going to have you wander around 
this house all night so you're coming with me and that's 
final."

He held my hand tighter and when we entered his room he 
closed the bedroom door and to my ears the sound was the 
same as a prison door slamming shut. 

There was one bed. Queen size. 

"Um, can I go get my pajamas? They're in Ryan's room."

Mr. Morris thought about this for a moment. "No, I don't 
think you'll be needing them tonight. Maybe tomorrow 
morning you can put them on."

My mind absolutely refused to process all of the 
information I'd just heard. It must've been the wine. 

"Mr. Morris, what am I supposed to wear to bed? I've 
just got this dress and a pair of panties on is all."

"Then take off the dress and get in the bed. I'll get 
the lights."

If I'd been sober I would have been running out the door 
but with the wine clouding my judgment and my being the 
kind of girl who'd never argue with an older man I 
waited for the light to go off and then I dropped the 
dress and slipped into the bed. 

The bed sagged on the one side as Mr. Morris sat on it 
and then swung himself into it. 

I rolled away from him only to have him scoot up to me 
and wrap his arms around me. 

"Mr. Morris! Please! I barely have anything on!" 

"Yeah, I know. You feel wonderful, Alison."

His hands were all over me and I tried to keep my 
modesty but then he pulled my one shoulder over and got 
me on my back. 

He looked me in the eye. "You're a pretty girl, Alison. 
I can see what Ryan sees in you." And with that he 
kissed me full on the lips. It was a soft and gentle 
kiss that surprised me but at the same time I tried to 
push him back. Pushing him back meant my hands were no 
longer protecting my breasts and now his lips sought 
them out. 

It was at this point that I started to cry. I was scared 
and frustrated that there was nothing I could do to stop 
Mr. Morris. 

"What's this, tears? Are you afraid of me?"

I nodded. 

"Well, I can't blame you." He got up from me and got 
onto his knees and reached for something at the 
headboard. 

"I didn't think I'd need these but maybe they'd make you 
feel better."

I had no idea what he was talking about but I was 
enjoying my momentary reprieve from his attention as he 
fussed with whatever it was at the headboard. The next 
thing I knew he took one of my hands up over my head and 
I felt him put something soft but tight around my wrist. 
And then he did the same thing with my other wrist. 

"There, that's better."

When he pulled the sheet back to expose me was when I 
realized he'd put some sort of restraints on me. He 
leaned in and suckled my nipple as my tears started 
again. His hands wandered over my body and down my sides 
and when he found the ribbons on my panties he pulled at 
the ties and then tossed the panties off the bed. 

Almost instantly he drove a finger inside me where 
nothing, and I mean NOTHING, had ever been before! Not 
even a tampon! 

I shrieked and screamed and that was when he slapped me, 
just once, to silence me. 

"None of that! Don't make me have to slap you again, you 
hear me?"

I nodded, "Yes."

"No, Alison, say, 'Yes, sir' "

"Yes, sir." 

He spread my legs and gently lay himself on me. He 
kissed me again and ran his hands all over, dwelling on 
my breast and playing with my nipples and making them 
tickle. I could feel them harden as his fingers ran over 
them and the sensation made my toes tingle. 

When he drifted a hand back down between my legs his 
finger slid into me again but it wasn't a surprise this 
time so I just let it happen. He ran it in and out of me 
until it was slipping in and out without much 
resistance. It was more comfortable and even a little 
bit pleasurable. 

His kissing got more intense and when I felt his tongue 
at my lips I yielded. I wasn't a stranger to a French 
kiss and the familiar feeling helped me relax to where I 
didn't even notice when he started to grind himself 
against me. We were in the midst of a very deep kiss 
when I felt his cock wetly slide between my lower lips 
and I tried to pull my hips back from his probing flesh. 

He was patient and he just kept kissing me and exploring 
me and gently grinding into me. I imagined for a moment 
that this was what I'd been planning on doing with Ryan 
and now here I was with Ryan's father instead. 

I kept trying to picture Ryan as his father molested me 
and then I felt his father's grinding change from a 
grinding movement to a push. He pushed at me a few times 
and then I felt him get himself *just* inside my body. 

He stopped for a moment and looked me in the eye. 

"Alison, I want you to look at me. Don't take your eyes 
off of me. Understand?"

I nodded yes as he pushed himself into me. My eyes went 
wide as I felt him move into me, pull back, and then 
move deeper into me. I caught my breath as I felt a 
pinch inside me and then he started kissing me again. 
The wonder of the fullness inside me was all I could 
think about as he kissed me and then, slowly, he started 
to move in me. 

"There, see," he said, "it gets better and you'll like 
it soon enough. You'll be doing this the rest of your 
life and you'll always think of this moment when you 
do." He punctuated each sentence with a thrust into my 
body. 

I allowed myself to get lost in the feeling. My whole 
universe was reduced to the many sensations of this man 
on me, touching me, kissing me, feeling me, and 
satisfying himself in me. 

I didn't even notice when he undid my hands. I'd wrapped 
them around him before I consciously realized he'd even 
freed them. 

He pulled back from kissing me to look at me and run his 
fingers through my hair. For some reason I did the same 
with him and was rewarded with seeing his eyes close as 
he pushed himself deep into me. 

My hands wandered down his side and I realized just how 
big he was. He was much bigger than his son the track 
star. Jeff was built more like a football player than 
the lithe boy I'd originally planned on being with this 
evening. My thoughts drifted back to Ryan and all the 
things he'd done to prepare for our romantic first time 
together. I thought of how bashful he must've been 
buying the condoms. 

The condoms! 

"Mr. Morris, are you wearing a condom?"

He didn't stop his rhythm as he replied, "No, of course 
not. Sex isn't nearly as good when you have to use those 
damn things."

"But I'm not protected!"

"It's too late to worry about it now." He kissed me 
again to silence me and his thrusting took on a new 
urgency. It was pointless for me to try to push the big 
man off of me but I tried anyway and he responded by 
holding me even tighter. "Mmm, gonna come soon..." 

I pushed back at him again, "Please, Mr. Morris! No! I 
can't get pregnant! Not like this!"

His one arm wrapped around me and held onto a shoulder 
while his other arm went round my waist as he pushed 
himself deep into me and then held himself there. 

I felt his cock throbbing inside me and felt the silent 
'tick!' 'tick!' as his seed shot into my unprotected 
womb. He pushed into me again and I felt the 'tick' as 
yet more of his seed sprayed into me. 

He gently kissed me as we both started to calm down, his 
cock lingering inside me for a while until my body 
forced it out. 

He rolled off me and took a tissue from his bedside 
table and handed it to me. 

"You're going to need that. Now go to the bathroom and 
clean up."

I held the tissue to my pussy and felt a little moisture 
as I made my way to the bathroom. I flipped on the light 
and looked at myself in the mirror and saw a girl who'd 
been made a woman. My hair was a mess and so was my 
carefully applied makeup. I was naked and holding a 
tissue in my crotch. I'd never be the same. 

I sat down on the toilet and let the tissue drop into 
the water. I took a moment to just get a sense of how 
everything felt and then I tried to pee. The moment I 
relaxed I felt thick fluid streaming out of me and I 
looked down to see it drain from my body. I was hoping I 
wouldn't get pregnant. 

He gently knocked on the bathroom door, "I've got your 
bag here in case there's anything you need. Except your 
phone. I put that away for safe keeping."

I could hear him brushing his teeth and then he spit and 
was gone. When I finally was satisfied that no more 
fluid was going to come out of me I wiped and flushed. 
Going into the main bathroom I stopped to brush my teeth 
and then stood there wondering what to do next when he 
answered my thoughts. 

"Alison, come to bed."

I flicked off the light and did as I was told. 

***

The light was just peaking in the window as I woke up. 
Jeff was asleep but he had a large hand on my chest and 
a leg over mine so I couldn't move without waking him. 
The effects of the wine were mostly gone and I was 
instantly and wide awake as the events of the evening 
replayed themselves in my mind. 

My hand wandered to my pussy and found it feeling sore 
but also feeling like it had always felt before. 

He stirred and I looked into his eyes. 

"Good morning, sweetheart! How're you doing?" He said 
this as if everything was just fine! 

Of course, what did I say? "I'm fine."

"Good!"

With that he got up on an elbow to look down at me. 

"You're even more beautiful this morning, you know 
that?"

I looked away in shame. 

He rolled onto me and I thought for a moment he was just 
going to get up on the other side of the bed. I was 
wrong. 

"One secret I'm going to let you in on, Alison, is that 
most men always wake up with a hard on. Typically it's 
because we need to pee. But before I do that I'm going 
to see what else I can do with it."

He pushed at me and things were tender down there.

"I'm really sore. Do we have to do this?"

He smiled, "Yes, (as he slipped into me) we do!"

It wasn't like the night before when he took his time. 
This time he just started on me and I was just beginning 
to feel more comfortable as he caught his breath and I 
could feel him emptying himself in me. 

"There! That's the way you say good morning!"

He got off me and took me to the shower and cleaned me 
up. Modesty didn't really matter now, did it? Afterwards 
we went down to have breakfast, him in his shorts and 
the polo and me in just the sundress. 

After breakfast I asked him if he had to go to work that 
day... which was a coy way of asking when I'd be able to 
leave. He shook his head as if he were about to tell me 
something that should've been obvious all along.

"Alison, I took the month off so you and I can enjoy 
some quality time together!" 

Sunday, 7 February 2016

DENDAM SEORANG BOSS

"Kenapa boss pancut dalam?" marah Mimi kepada bossnya, Maliki.
"Sorry tak sengaja," jawab Maliki selepas mereka main di hotel bajet itu.
"nanti saya mengandung boss," kata Mimi kesal.
"Kan Fizi ada," jawab Boss.

Ini adalah kali kelima mereka bertemu. Mimi adalah bakal PA Maliki tetapi apabila Maliki tidak jadi buka ofis baru, maka Mimi tak jadi bekerja dengan Maliki. Mimi sudah dapat bekerja di sebuah hospital kerajaan sebagai penyambut tamu.

Maliki sebenarnya sengaja memancutkan air maninya ke dalam puki Mimi kerana mahu balas dendam kepada Mimi. Mimi banyak kali berbohong kepadanya. Jadi biar aku pancut air mani supaya dia tidak mainkan aku lagi, fikir Maliki.

Kali pertama mereka bertemu dua bulan lepas. Bila Maliki pergi ke kedai runcit di restoran Nagas. kedai runcit itu sudah tutup. Tak dapat dia beli pil viagra India yang dijual di kedai runcit itu. Selama ini pil itu yang memberi tenaga kepadanya setiap kali dia main di hotel.

Lantas dia pergi ke Chow Kit dapatkan pil gali gali di sebuah kedai jamu. Tapi pil gali gali juga sudah habis. Maka dia minum jamu kuat untuk memberinya tenaga. Lama Mimi menunggu Maliki di bilik kerana Maliki mencari pil viagra India dan pil gali gali.

Ternyata jamu yang diminumnya  tidak beri kekuatan kepadanya. Hampir satu jam dia romen Mimi, hisap tetek mimi, jilat puki Mimi tapi batangnya tidak keras. Tidak seperti yang biasa diminum di Selayang. Dia kecewa tidak dapat main dengan Mimi. Alasannya moodnya hilang kerana Mimi asyik main wasap.

Maka bilik yang disewa tiga jam itu tidak dapat menyaksikan permainan Maliki dengan Mimi. Kali kedua mereka bertemu pada minggu berikutnya. Bila sampai di stesen LRT, Mimi beritahunya dia baru datang period.

Sekali lagi dia kecewa kerana kali ini Maliki sudah bersedia dengan kopi badang. Dua hari lepas ketika dia main dengan Ana, kopi badang itu buat batangnya keras sekali. Ana puas dengan permainan Malik. kali ini dia mahu buktikan kepada Mimi batangnya ok.

Dia kecewa bila Mimi kata tak dapat main kerana dia baru datang period. Oleh kerana Maliki sudah janji dengan Mimi nak berinya RM100, maka diberi juga wang itu kepada Mimi walaupun dia belum dapat menikmati puki Mimi.

kali ketiga dia sudah bersedia dengan kopi badang. ngam ngam satu jam kopi itu meresap dalam tubuhnya tiba tiba Mimi nak balik. Katanya dia kena kerja shift jam 7 petang di hospital. Bukan main marahnya Maliki yang sudah lama jilat puki Mimi. Sampai bengkak bibir puki Mimi. Mimi kata dia nak kencing pun rasa sakit.

Maliki terpaksa membenarkan Mimi balik dengan berinya RM100 juga. Selama ini Mimi mainkannya kerana nak duit sahaja, fikir Maliki.

kali keempat sekali lagi Maliki tertipu. Ketika Mimi hisap batangnya, batangnya keras sekali. Bila nak main Mimi buat alasan semalam angkat kotak di pejabatnya maka dia rasa sakit pinggang dan nak main pun tak selesa.

Maliki kecewa tetapi dia memang baik hati tetap beri RM100 kepada Mimi. Mimi bukannya anak dara walaupun baru berusia 21 tahun. Dia menumpang di rumah kawannya Hafizah. Kebetulan pula Mimi jatuh cinta kepada adik Fiza yang bernama Fizi yang sebaya dengannya.

Mimi kata bila emak Fiza dan Fiza tidur, dia selalu main dengan Fizi. Tetapi Fiza tidak mahu Mimi jadi adik iparnya kerana Mimi pernah curang dengan Fizi ketika Fiza ajak Mimi ke Cameron Highlands. Ketika itu boy friend Fiza ajaknya ke kawasan peranginan tersebut. Fiza ajak Mimi temaninya dan pada masa yang sama boy friend Fiza, Samad ajak kawannya Ayie.

Pada malam itu mereka tidur berempat sebilik. Apabila Ayie tengok Samad sedang main dengan Fiza, maka Ayie yang terangsang itu cium Mimi. Mimi pula tidak membantah kerana Mimi pun dah syok mendengar suara Fiza mengerang. Maka malam itu Ayie dapat menikmati tubuh Mimi sebanyak dua kali. Ayie bangga apabila Mimi kata batangnya lebih besar daripada batang boyfriendnya Fizi.Fiza yang tahu Mimi curangi adiknya tak mahu Fizi nikah dengan Mimi. Tetapi Fiza tidak cerita hal sebenar kepada Fizi takut Fizi mengamuk.

kali kelima pertemuan Maliki dan Mimi pada minggu berikutnya Maliki tidak mahu dengar lagi alasan Mimi kali ini. Seperti yang dijanjikan Mimi datang pada tengah hari Sabtu itu. Selepas mandi, Mimi dapatkan maliki yang sudah bersedia di atas katil.

kali ini Mimi sudah pandai mengulum lidah Maliki. kali pertama mereka bertemu, Mimi tidak pandai beromen.  Maliki mencium seluruh tubuh Mimi dan menghisap tetek Mimi dan akhirnya menjilat puki Mimi. Ngam ngam satu jam dia pun masukkan batangnya ke dalam lubang puki Mimi yang sudah luas. Entah berapa kali Mimi sudah main dengan Fizi. Berani pula mereka berzina di rumah Fizi yang ada emak, kakak dan anak anak Fiza.

"Besarnya boss," kata Mimi yang baru kali menikmati batang Maliki setelah lima kali bertemu. Mimi yang syok dengan batang besar itu menunggeng bila Maliki suruhnya menungeng. Terasa panjang sekali batang bossnya itu. Selepas itu Mimi duduk di atas Maliki yang menyebabkan Mimi keluar airnya. Banyak kali dia main dengan Fizi dia tidak puas kerana main dalam keadaan tergesa gesa.

Selepas itu Mimi duduk terlentang dan Maliki memasukkan batangnya ke dalam lubang puki Mimi. Makin kuat Maliki menyorong tarik batangnya dan akhirnya Maliki terpancut dalam lubang Mimi.

"Sampai hati boss buat macam ini?" kata Mimi sambil menangis.
"Jangan menangis Mimi, kalau Mimi mengandung, saya beri duit untuk gugur," kata Maliki.
"Malam ini mainlah dengan Fizi biar dia pancut dalam. Kalau Mimi mengandung mesti Fizi kata dia tak sempat pancut ke luar," kata Maliki.
"Saya boleh nikah dengan Fizi kalau saya mengandung tetapi saya mengandung anak boss. Boss yang kena bayar duit anak Boss tiap bulan," kata Mimi.
"beres tapi dengan syarat Mimi tetap jadi milik saya walaupun dah bernikah dengan Fizi," jawab Maliki.
"Okay boss," kata Mimi memeluk Bossnya sebelum meninggalkan bilik di hotel tersebut.




Saturday, 6 February 2016

TESTING MY PUSSY

Sometime after I was 18 years old, I really got into 
reading sexy stories and looking at people having 
sex. Until then, I was always thinking that I was 
about a normal sized girl. I had done myself with 
birthday candles, an asparagus stalk, a carrot, my 
brother's fingers, and finally his dick. It all felt 
good and I enjoyed it and cummed with all of them, so 
I thought I must be about normal.

Then I got to reading stories about girls and women 
being fucked by guys who had these really big dicks, 
like 8 inches or more, so I wondered if I could 
handle that much in my pussy. Neither Daddy or Bobby, 
my brother, or even uncle Lars were 8 inches long. 
Daddy was about 5 I think, judging by how it felt in 
my mouth. Bobby was a little bit longer maybe 6 
inches, uncle Lars dick was fatter but about as long 
as Daddy's. They had all pleasured me fine and seemed 
to fill me up good, so I wasn't sure I could take 8 
inches and I wanted to find out.

We grow zuchinni squash in our garden and they get 
pretty long, so I found one about as big around as 
Bobby's dick and really long and took it in the 
house. I got Momma's tape measure from the sewing 
basket and measured and the zuchinni was 11 inches 
long. I measured again from one end and found 8 
inches and tied some thread around it at that place. 
So, I had me an 8 inch substitute dick to test my 
pussy with.

Getting situated on the sofa on my back with one leg 
over the back of the sofa I rubbed that zuchinni up 
and down my slit while I let my mind wander over some 
of the times my pussy had been licked and found one 
of my favorites, the time that Momma was licking me 
while I was licking aunt Clara. Thinking on that and 
rubbing the zuchinni in my slit got me going pretty 
good and when I thought I was wet enough I started 
easing it into me. 

Ummm, it felt pretty good so I pushed a little more 
and it still felt good so I pushed a little more 
again, about the third push I hit the end of my 
pussy. I scratched a place on the zuchinni with my 
thumb nail and pulled it out and stretched the tape 
measure from the end to that scratch and it was just 
a little over 6 inches.

Well, I figured maybe my pussy would stretch and take 
in more so, I started it in again. This time I was 
thinking about Daddy fucking me. I always loved when 
Daddy fucked me, he was my first grownup man and he 
was always so gentle and so sweet, licking my slit 
and sucking my clitty and making me cum before he 
slid his dick into me. He was a good fucker too, he 
started slow and built up to a pretty fast and hard 
rhythm that had my butt bouncing on the bed and my 
pussy cumming and cumming. 

So, with all those memories I was really hot and my 
pussy was clenching trying to grasp something and 
that zuchinni just popped right back in there.

This time I was sort of determined to go to 8 inches 
if I could at all, so I thought maybe fucking myself 
with it would make my pussy stretch and that's what I 
did. I had the stem end in my hand gripping it like a 
knob and while I worked it up and down in my pussy I 
was humping in time with my hand. 

I quit caring about how long it was when my pussy 
started spasming around that zuchinni, and just let 
my pussy go and had a whale of a good cum. Most of 
the time when I cum, I'll sort of make a growling 
sound and I guess I did because I heard Gammy. my 
grandmother, say, "You havin' fun Jeannie?"

I was still humping when I opened my eyes and she was 
standing right beside me, so I mumble, "Ah Gammy, 
suck my titty," she leaned in and began sucking my 
nipple and pinching it between her gums and I cummed 
again. At that point I just wanted more so I kept on 
fucking that zuchinni and pulled Gammy close where I 
could lick her pussy when she pushed it to my face. 

She held her pussy lips open for me and I could get a 
good swipe of my tongue all over her pink inside lips 
and stick my tongue in her lovehole. So, there I was 
a big zuchinni in my pussy fucking away and Gammy 
humping her pussy against my mouth and it dawned on 
me and my brother Bobby was laughing.

Bobby was laughing? I looked away from Gammy's pussy 
and there he was, stroking his dick like he did a 
lot, us being nudists and all. The only thing I could 
think of to say was, "How far is it in?" 

So, he came close and looked and said, "I can't tell 
unless I pull it out." I told him to pull it out and 
he did and he said , "It was maybe 4 or 5 inches in 
you." 

Well, damn! That was about like throwing ice-water on 
the whole situation and I just pulled away from 
Gammy's pussy and scooched myself up against the arm 
of the sofa and said, "are you sure?" Bobby still had 
his hand around the zuchinni and showed me and it 
hadn't gone in any farther than Daddys dick.

Gammy said, "You want that whole thing in you 
Jeannie?" 

I said, "Nah Gammy, just up to 8 inches." Then I had 
to explain to them why I wanted that and so Gammy 
suggested she manage the zuchinni while I sucked 
Bobby's dick and he sucked her pussy. So, we got on 
the rug and got hooked up and Gammy started working 
the zuchinni back into me. She was getting pretty 
excited and pushing it in and out pretty fast and I 
was already hot as a 2 dollar pistol and I cummed 
again and hollered, "fuck me with that thing". 

Gammy shoved it in, it hit the back end of my pussy 
and I could feel my pussy giving and she kept 
shoving. Bobby was squirting in my mouth and Gammy 
was grunting and cumming on his mouth and I grabbed 
the zuchinni and pulled it out and I had only got 
about 7 inches in me.

Well, we were all pretty well fucked out by then, so 
I just laid back and Gammy turned where I could lick 
her pussy and she could suck Bobby's dick, but when I 
started to lick her she said, "No baby I want that 
squash in me"

You know, to this day, I don't know if my pussy can 
take 8 inches.

Friday, 5 February 2016

WATI DAHAGA

Beberapa tahun dulu sewaktu aku di Kuala Lumpur , ada staff perempuan baru yang jadi receptionist di tempat kerja aku. Di sebabkan aku salah seorang senior management staff. So dia panggil aku Encik Dan la..tapi aku ni tak suka sangat orang panggil aku macam tu…cukup la dengan nama. Yang canggihnya dia ni potongan badan dia….wow…yang dalam seluar tu tak diam jadinya…kat office ni office boy semua pasang jerat. Aku pun fikir jugak dapat bagus ni. Dia ni someone wife dalam linkungan 26.


Selepas 6 bula bekerja dia dapat promotion jadi PA aku.Satu hari dia datang office aku untuk discussion pasal last minute project submision.That day dia pakai blouse terbuka kat dada. Masa dia tunduk nak exlain kat aku nampak semua buah dada dia ..pakai bra lace yang nipis…nipple kemerahan …my dick get so stiff and because of my dick size I feel so painfull……….tak tahan masa ni…rasanya dia tahu aku nampak buah dada dia…dia buat tak kisah aje….sepanjang perbincangan tu dick aku ni asyik keras aje…dah kemana pergi otak aku entah le…..


Kami habis jam 8 malam so aku ajak dia dinner dulu sebelum balik. Okay saja…..masa dinner tu dia cerita la..dia dah kawin anak seorang ..hsband main luar..sebab dia jumpa panties perempuan lain dalam kereta husband. Dah banyak kali dah…….aku ni lagi la teringin nak rasa……entah bila ya……Habis dinner bila nak balik dia bagi tahu tertinggal purse kat office. Tak apalah aku kata..kita singgah ambil on the way back..


Sampai kat office gelap aje…mana ada orang jam 11 malam. Nak masuk tak boleh..tapi aku ada password dan kunci . Mau tak mahu terpaksa teman kan dia…dah tu hujan pulak lebat masa tu. Dari parking lot ke office basah habis. Masuk dalam office merayau cari suis tapi tak boleh jugak sebab black out…dalam gelap ni teraba-raba ke meja dia.


I dah jumpa Dan my purse, kata Wati


Okay..let go …balas ku


Bila dia berjalan ke arah aku tiba-tiba dia terlanggar aku dan kami terjatuh atas lantai…..secara spontan aku terpeluk dia dilantai dan muka dia tersembam ke muka ku…….


Emmmm…..sorry kata ku..


That okay…..balas wati……


Waktu nak bangun tu aku peluk dia sebab dalam gelap ….and my hand was holding her ass…..opsss ..sorry wati…I feel nice …wati kata.. Hmmm ..dalam hati kata why not I try to kiss her So Aku cium bibir dia…lidah menghisap setiap titisan air liur dari bibir wati…menerjah kedalam mulut dan menjilat setiap inci lelangit …… Hug..hummm…..ahhhhhhhhhhh….keluhan keluar dari mulut wati……nafsu terlalu tinggi ku kira waktu tu…..baju yang basah sebab hujan pun dah jadi kering oleh bahang nafsu…… Dari mulut aku hisap telinga wati..ke leher dan ke dadanya…


Do it to me Dan….I want to tear each part of you……


Satu persatu aku tanggalkan butang blouse Wati…….breast dia masih dalam bra lace …..aku unhook bra Wati…dan mula menghisap putting nya..susah benar sebab tenggelam…..aku sedut dan hisap macam bayi kecil …aku mula menggigit-gigit keceil putting Wati….Setipa bahagian tetek wati aku jilat……aku turun kebagian perut….dan jilat semula ke bahagian tetek Wati……Her breast is so firm about 34…..My dick ni punya la keras…macam nak pecah seluar……..


Dalam hati memang nak fuck this Wati tonight……let her remember me…..forever…..


Wati dah kuat bunyi suara nya……..Dan..please…suck it more….more…I want to come …..coming…ing……gosh….dammm good…….wati coming sewaktu aku asyik menyoyot dan meramas buah dadanya….


Shall we continue tempat lain seba aku tak selesa di office ni…


She said…my place…..my parent is not arround and my husband didn’t stay with me anymore now……bisik wati….


Kami cepat-cepat berpakaian dan terus ke rumah wati…..dalam kereta kami diam saja……sampai kawasan rumah dia…gosh…..her parent much be rich….punya besar rumah……


Masuk saja dalam…wati tutup pintu and we start to kiss each other…..wati terus melucutkan setiap pakainannya…cuma yang tinggal panties G-String…aku ni bila tengok G-String lagi la keras menggila……..berahi……she take off all my cloth and leave only my Calvin Klien Boxer……trill kata Wati……


We atarted to kiss ech other……Wati baring di ruang tamu……aku mula mencium dan menjilat setiap bahagian Wati..dari hujung rambut..aku belai dan cium di hujung dahi ……hidung wati aku jilat dan cium……terus ke telinga…aku hembus perlahan-lahan…meremeng bulu roma wati


AHHHHHH…….EMMMMMMMMM……I’m wet honey……


Bantal-bantal kecil yang di pegang Wati..di ramas…bagai nak hancur rasanya bantal tu……kalau di ramas batang ku entah macamana rasanya…..


Aku kembali mecium Wati…..puas rasanya berciuman dan melihat reaksi wajahnya…….di ofice kan gelap..ini cerah…..nampak segalanya…….muka wati layu..aku menhisap lidah Wati dan entah berapa banyak air liur wati dalm mulut aku……. Ahhhhhhhhh….kuat bebar suara Wati….semakin kuat semakin bernafsu aku….


Aku kembali ke buah dadanya..indah..subur….dan masih enggelam putingnya…..aneh….jarang di pakai rupanya…..seluruh buah dada Wati penuh dengan air liur ku…..aku menggigit lembut daging pejal buah dadanya…..aku sedut dan entah berapa banyak tanda merah di buah dadanya aku sendiri tak tahu……


Aku mula turun keperut dan menjilat bahagian pusatnya……..Wati merenget manja dan tak senang duduk jadinya….. seterusnya…aku turun ke bahagian pussy wati…..basah meleleh…G-String panties…banyak mana sangatla dapat menutup kesemuanya…..aku jilat dan menyelinap masuk lidah ku di celah panties dan menyentuh bulu-bulu halus Wati……


Take me Dan……I beg you……I’m so horny…………please……..fuck me …..


Aku masih menghisap dan menjilat kemaluan Wati dari luar dan celah panties….terkejang Wati sekejap…dah coming la tu…..


Mula menurun ke bahagian paha dan membelai dengan hujung lidah……aku hisap dan terus menjilat…tereangkat-angkat kepala wati dari atas carpet di ruang tamunya…….lidah aku terus turun ke bahagian buku lali dan aku masukan lidah di celah-celah jari kakinya……


OOOOOO….my God……I never feel like this……You are damm good……aku masih mahu explore setiap bahagian Wati……don’t have to rush ……let enjoy it Wati……..Setiap kali aku jilat jari kakinya…berdenyut-denyut ku lihat pussy Wati….. Turn arround Wati…..


Bila Wati berpusing menirap……aku semakin bernafsu…Wati cuba memengang zakar ku…..be patient honey…you will touch it later…I want you to let you have the pleasure first……..jawab ku..


Please Dan..I dah tak tahan ni…….let me see you dick…..


Aku buat tak kisah ..dan kembali mengusap punggung wati…bulat . pejal..dan paling ghairah …panties dicelah punggung Wati…sebab tu aku suka G-string….. gigitan kecil dan ramasan pada ass Wati ku lakukan…..aku usap dan menjilat alur punggung Wati …menggigil nya …….


Dah hampir 1 jam oral sex ….entah berapa kali wati klimak entah la…mata dah kuyu angat…bila tengah stim bayangkanlah muka mana….. Aku pusing dan wati menolak ku ke lantai…..boxer ku ti rentapnya..dan tersembul dick aku… Dan………….gosh…really tick and huge…..urat dick you sampai timbul ye…….bisik Wati di telinga……


Wati mula menghisap…..di jilat bahagian kepala zakar…dengan rakus dia kerjakan kepala zakarku…lidah nya menyucuk hujung akar…terangkat aku dan bagai nak terpancut mani ke dalam mulut………sikit demi sedikit kepala Wati turun kebawah hibgga separuh zakar aku dah masuk ke dalam mulutnya..air liur meleleh keluar dari mulut…….tanpa membuan masa Wati memainkan sebahagian zakarku dengan tangannya….kesan air liur tadi melicinkan pergerakan…….zakarku terlalu tegang dan keras tapi aku masih boleh menahan mani dari keluar…itulah kelebihan yang aku ada……


Berdenyut-denyut zakarku……


Emmm…..Dan…I boleh rasa dick you semakin menegang……….wati terus pula menhisap telur ku…..wow……….melayang badan ni……..


You want my dick now……..aku bersuara…..


Do it..pump..it…stick it…….I’m yours baby………..


Wati kembali menelentang…….terkankang……..melelih air mazi keluar melimpah…….Wati pegang kepala zakarku dan memainkan di hujung kelentitnya……. Agggggggg……………..fushhhhh….kuat benar bunyi keluar dari mulut Wati….


Sedang wati memainkan di hujung pussy….tiba..tiba……zuppp..aku terus tekan masukan dick aku…separuh masuk…dan Wati………. OOHHHHHHHH…yes…….damm good…huge babyyyy……………melopong mulut wati… Aku mula pump in and out……more honey..more…….akhirnya aku tekan kesemuanya masuk …ooo..oh..oh…..so deep …..harder ..harder…………


Aku mula tari kembali keluar….tinggal hanya hujung akar dan terus tekan kembali……..nasib baik rumah wati kosong…kalau tidak mau satu rumah dengar suaranya……bau air pussy wati menaikan lagi nafsu ku…….semakin di tekan semakin banyak air yang keluar……basah bulu wati…dah tu pussy nya masih ketat….aku respect dia ni punya barang………….


Wati meluruskan kakinya dan mengepit zakarku…….sedap betul…terasa tembamnya pussy dia…….kami bercuiman semela manakala zakar masih lagi terbenan keluar masukk……..sambil bercium tangan ku tak lepas merapa setiap bahagian tubuh Wati dan bermain di breast ……aku turunkan tangan ku kebawah…sambil menekan keluar masuk tanganku berain di kelentit wati….aku ambil tangannya dan bermain bersama …….


Dammm you…so good…I’m…coming………dan aku terus menhentak kuat………… Oohhhhhhhhh…………


Aku masih belum sampai…………dah dua jam begini…masih kuat berdayung kami berdua…….. Turn your back babe…….


Wati menirap dan meluruskan badannya……..aku mainkan dick aku di celah pehanya dan terus masukan ke pussynya dari belakang…..menjerit kuat…………more baby more…….


Bila aku pump dari belakang nikmatnya makin sedap sebab Wati mengemut dengan lebih kuat lagi……sambil menhentak aku pegang ass wati dan terus menunggangnya dari belakang……….


Ummm..um……ummmmmmmmm…………


Bergoyang badan wati…….kelihatan buah dadanya juga turut bergoyang……aku mula meramas dari belakang……sambil buluku bergesel di bahagian punggungnya…………….it nice…..honey………….I’m cominggggggg………………ooooooooooooooo


Wati kembali menelentang,…..aku kembali memasukan zakarku dari hadapan…….sampai kembang dan terbuka luar faraj wati di kerjakan……..aku masukan kembali kedalam faraj …….zakarku kembali menegang di dalam pussy Wati…


Wah…you can still go on Da…Yes baby balasku..


Zakar yang mula menurun kembali menegang di dalam pussy wati……Aku ankat kepala wati dengan tangan dan biarkan di dadaku…..separuh badannya terangkat dan aku kembali menerjag faraj wati…hampir setengah jam…aku rasa dah nak klimaks……


Aku semakin menekan …….suara kami derdua jelas kedengaran….ohh…umm….yeees..yeahhh usssh…..


I will shoot inside you baby……..yes..dan do ..it………..nowwwwww…….


Aku benamkan dan terus memancutkan semuanya dedalam faraj wati…………Ohhhhhh go are good honey kataku….you tooo…..


Aku lihat jam dah 4 pagi waktu tu…..nasib baik esok hari sabtu tak kerja…..


Pagi jam 7 aku bangun …dan pulang ke apartment ku……Wati kata nak datang ke apartmentku malam nanti…………….


Why not …..I will take your ass this time balasku… I never do that… Me too watii Okay we try honey……………


Hubungan aku dengan Wati berjalan hanpir 3 tahun…..kadang-kadang di office pun jagi…dia datang tak pakai panties…..sambil bekerja aku seluk dalam skitnya…..kadang-kadang aku fuck dia dengan hanya menyelak skirt yang di pakai waktu lunch kat office……nice to try something different…..

Thursday, 4 February 2016

FUCKING MY FRIEND'S MOM

"I don't know Jenny, it's just like he doesn't care 
about me anymore. He's more worried about his job. When 
we have sex, he only takes care of himself and then he 
goes to sleep. I haven't had an orgasm in years."

My ears went on full alert when I heard this. I have 
been trying to find a way to fuck Mrs. Hudson since I 
was 13. She has been my fantasy when I jack off or have 
sex for years. 

Mrs. Hudson, or Stacy, as she liked to be called, is 36, 
about 5'4", and looks to be a 36"-24"-36". She has 
beautiful dark brown hair and a face that makes her look 
10 years younger. She reminds me of Minka Kelly in the 
face. She is the perfect example for beauty in my eyes. 
She is also my friend Nick's mom. 

Let me tell you about myself. My name is Jason Mandi. I 
am 15 years old. I am 5'10" and have a very athletic 
body from being a tri-sport athlete and going to the gym 
regularly. I've been told I look like a younger Channing 
Tatum. I am popular with the girls for that and also the 
fact that word got around the school that I have a huge 
dick. It is about 8.5" and almost as thick as my wrist. 

I've been told I look older and that has allowed me to 
get "lucky" with a few senior girls and even get to 3rd 
base with a student teacher of mine, but that story is 
for another day. Anyways, as you may have guessed I'm 
pretty confident in my ability to get girls. 

As soon as I heard about Stacy not having any sexual 
satisfaction, I knew this may be my best chance at 
getting lucky with her. I just had to make a good plan.

I was in the bathroom when I heard this, and I starting 
to masturbate thinking about fucking that sweet ass from 
behind. I stroked my huge cock until stream after stream 
shot from the tip of my cock and hit the wall in front 
of me. I cleaned the mess up and went back to Nick's 
room to play PS4. 

"What the hell took you so long man?"

"Sorry dude, you can't rush a good shit."

"Whatever man. I took your turn so here." I grabbed the 
controller and started playing Battlefield. We continued 
playing until we decided to go to bed. I just laid there 
thinking about what I can do to convince Stacy to fuck 
me. 

***

The next morning we got up and went down to eat 
breakfast. Stacy was cooking bacon, eggs, and waffles. 
And Mr. Hudson was sitting there ready to eat and get to 
work. 

"Smells delicious Stacy!" I said as I walked in. 

"Why don't you show your elders some respect kid, and 
not refer to her by her first name." Mr. Hudson said. 
God I hate that guy.

"It's okay honey. I prefer to be called by my first 
name. I told him to call me Stacy."

"Whatever."

Mr. Hudson thought he was the shit. He spent 3 years in 
the Navy before getting relieved for PTSD. He is now the 
manager of our local power plant and feels like he can 
boss everyone around. 

Mr. Hudson ate quickly and left. Nick said he had to go 
to the mall to meet his girlfriend, so he left as well. 
That just left me and Stacy. We just made some small 
talk. The whole time I was staring at her tits. I 
noticed her nipples harden while we were talking. Was 
that because of me? I was confused. Either way it caused 
me to get a hard on. Luckily it was blocked by the table 
so she couldn't see it. I didn't want to scare her away 
and ruin my chances. I decided I should probably head 
home now.

"Thank you, Stacy, for that delicious breakfast. I wish 
I could stay a little longer and talk with you but I 
have to go and clean my room before my mom freaks. Ha, 
ha!"

"That's fine sweetie. And you can come back and talk 
anytime you want. You are a joy to have around. And I'm 
sorry about my husband. He's just angry all the time for 
some reason."

"Oh don't worry about that. It's okay. I don't know how 
he's angry when he's married to a beautiful woman like 
yourself. That would make me the happiest man in the 
world."

"You're such a sweetheart," she said while blushing. 
"Your future wife is going to be a lucky lady. She gets 
to marry such a handsome man and he treats her great."

I gave her a hug and lowered my hands right above her 
ass while pressing my semi-hard cock against her waist. 
Then I left. As soon as I got home I immediately went 
upstairs to the bathroom and jacked off. There was 
definitely something more going on there than a normal 
conversation. This might be easier than I thought. She 
invited me over there anytime I wanted and I was going 
to take advantage of that. 

The next Friday, I went back there, knowing Nick was at 
soccer practice and Mr. Hudson was at work. I went up to 
the door and knocked on it. She answered the door 
wearing just a robe. 

"Hi Jason. Nick's at basketball practice right now."

"I know, but I was bored walking around the neighborhood 
and thought I'd stop by and we can continue our 
conversation from last week." I smiled at her. 

"Ok sweetie. Come in. I just got out of the shower. So 
let me go change real quick."

"Don't worry about it. I don't mind you in just your 
robe. You look good no matter what you wear." This 
caused her to blush and look away. 

She sat down on the couch and I sat down right next to 
her. She seemed to tense up and tried to scoot away from 
me. 

"You seem a little tense Stacy, why don't I give you a 
massage?"

"I don't think that's a good idea."

"Why not it's just a massage, and I just want to make 
you feel good."

"It's stuff you say like that that makes me 
uncomfortable with 'just a massage'." 

"Well I'm sorry if I make you uncomfortable, but I just 
wanted to give you a good massage because you seem to be 
stressed whenever I come over here."

"Well I have been stresses, but it's none of your 
business why."

"It's just want to help Stacy. You shouldn't have to be 
stressed right now. Just relax and let me give you a 
good massage. My ex girlfriend said I gave the best 
massages."

"Ok fine. Just be gentle." That's all I needed. My plan 
started out good so far. She turned away from me and I 
went to work. I could tell she was loving it.

"Ohh wow this is amazing! I've never had a massage this 
good."

"I told you I gave good massages. Now will you tell me 
what's been stressing you out? I want to help."

"It's personal Jason. I don't feel comfortable talking 
about it. Especially with my son's friend."

"Ohh I see. It involves you and your husband. Is he 
hurting you in anyway?"

"No! It's nothing like that. It's just....it's just like 
I don't matter to him anymore."

"I'm gonna be honest Stacy. I overheard you talking to 
your friend last weekend. About your husband not 
satisfying you in certain areas." Her face got bright 
red.

"Oh My God! You heard that?!?!? I'm so embarrassed!"

"There's no reason for YOU to be embarrassed. It's your, 
and excuse my language, dick husband that should be 
embarrassed that he can't even satisfy his wife in bed. 
If I was you husband, I would make you my number one 
priority." As I said this I turned her to face me. "Let 
me satisfy you Stacy. Let me make you feel the way your 
husband can't." With that I pressed my lips against 
hers. 

I put my hand on the back of her head and held her 
there, but she didn't seem to try to push away. I parted 
my lips and she did the same. I slid my tongue in her 
mouth and we kissed like that for probably 5 minutes. 

"Wow!" She exclaimed. "You are an amazing kisser, but 
it's not right what we're doing. You're only 15 and I-
I'm..." I pressed my finger over her lips.

"Shhhh. That's not important. What's important is you 
feeling good, and that's what I'm doing. Just go with it 
and I promise I will make you forget about your 
inadequate husband. Alright?" She just nodded her head. 
I gave her a quick peck on the lips and then I stood up 
and took off my shirt. She seemed impressed by my body 
as she reached up and rubbed my abs. 

I then unbuckled my belt and jeans and slowly slid them 
down. Now all I was in was my boxers. I grabbed her 
hands and put them at the waistband of my boxers. I told 
her to pull them down. She took a deep breath and then 
did as she was told. When she saw my dick, which was at 
her eye level, her eyes grew big. 

"Oh my god!"

"You like it?" I asked her smiling. 

"It's huge! It's bigger than my husband's and it isn't 
even hard." I chuckled at that statement. She's never 
going to want to fuck her husband again after today.

"It gets bigger baby." I placed her hand around my cock 
and watched her amazement as it grew in front of her. I 
grabbed it and pressed it to her lips. She was hesitant 
at first, but when she opened her mouth I shoved my cock 
in there. She just sat there for a second, but then I 
felt her tongue move around my cock. 

She closed her eyes and went to work. I told her to take 
off her robe and she did as she was told. She had the 
perfect tits. They barely sagged and looked huge on her 
small body. Her nipples were about the size of a half 
dollar and we're as hard as a rock. I reached my hand 
down and lightly pinched her nipple. She started 
moaning, which felt amazing with her sucking my dick. 

"I'm about to cum baby! Don't stop though." That's all 
she needed to hear. She swallowed my cock. All the way. 
I've never had that happen to me, and so that sent me 
over the edge as I shot my cum down her throat. To my 
amazement, she swallowed every drop. 

"Let's go up to my room." She winked at me and grabbed 
my hand to drag me up to her bedroom. When we got up 
there she laid down on her back and spread her legs. I 
got down and started to kiss her thighs. I slowly moved 
up until I got to her pussy. Then I gave her one light 
kiss on her clit. She started to moan. I then lightly 
blew on her pussy, and this drove her wild. 

"Fuck baby, don't tease me like this!" So I flicked her 
clit with my tongue. I liked her pussy lips for a minute 
until I decided I'd be nice. I then ate her out.

"Oh my god! Fuck! Fuck! Don't stop. Please don't stop. 
You're so fucking good. Please don't fucking stop! Fuck 
I'm cumming baby. I'm actually fucking cumming!" She 
bucked her hips in the air and I felt her juices hit my 
face. I crawled up and kissed her on the lips and then 
we swapped tongues. It got me so horny knowing she was 
tasting her own juices. While we were kissing, I grabbed 
my cock and started rubbing it along her slit. 

"Ohh fuck baby. Stick it in. I want that huge cock in me 
right now!" I placed my cock in position and slowly 
pushed it in. 'My god her pussy was tight.' I thought. 
'Her husband dick must be like 4 inches.'

I pushed my cock all the way in. And then I pulled it 
out until just the tip was in her pussy. I did this a 
few times, then I started picking up the pace. I could 
tell she was enjoying it.

"Fuck. Fuck. Fuck. You're so good at this. Holy shit. 
I've never felt this good during sex. You're so much 
better at this than my husband and you're only 15!" 

"I've had practice Stacy. And I told you I want to 
satisfy you in ways your husband cant. Obviously he's 
not cut out for this sex thing. But don't worry baby I'm 
here for you."

"Fuck baby. This pussy is yours anytime you want it. My 
pathetic tiny dick husband won't be getting any of this 
pussy anymore. You now own my pussy!" 

"I'm about to cum baby. Let me cum inside of you."

"Ohhh. Do whatever you want to me. I'm your slut now. 
I'll only listen to you." That drove me over the edge. I 
shoved my cock all the way inside of her and shot my 
load deep in her pussy. I pulled my cock out and told 
her to get on her knees and clean my cock off. She was 
obedient. She got down on her knees and sucked my cock 
like her life depended on it. I knew she was mine now. 

When she cleaned my cock off we decided we should go get 
dressed before nick gets back. So we went down stairs 
and got our clothes on, and 5 minutes later Nick walks 
in.

"What are you doing here Jason?" he asked.

"I just got here about 10 minutes ago, I thought you got 
back at 6:00."

"No, practice ends at 6:30."

"My bad, well I figured we could hang out tonight."

"Sorry man, I'm going to Jessie's tonight. I'm actually 
about to leave right after I take a shower. Maybe 
tomorrow?"

"Sounds good, but do u mind if I wait here for a little 
while. I don't feel like going home back to my little 
sisters."

"I don't care man, do what you want." Nick ran up stairs 
and quickly took a shower and left. As soon as he left, 
I looked over at Stacy, and we started making out. She 
had more clothes on this time, so I reached under her 
shirt and started massaging her tits and pinching her 
nipples.

"Mmmm that feels so good baby," she moaned softly.

"Remember when you said your pussy was mine?"

"Mmmm, yeah."

"I'm going to fuck you in front of your husband. I want 
to show him how a real man fucks a girl as sexy as you. 
I want him to see a high school kid fuck his wife better 
than him."

"Oh baby, I don't think that's a good idea. I could go 
to jail if he tells anyone."

"He won't tell anyone. I'll make sure of it. He's 
probably gonna be to embarrassed to tell anyone that a 
15 year old kid had a bigger dick and fucked his wife 
better than him. It'll be funny."

"I just don't know..."

"You said your pussy was mine anytime I wanted it and I 
want it when your husband's here. If not, then I guess 
we won't fuck anymore."

"Fine! We will fuck in front of him. Just don't stop 
fucking me." I smiled at this. She really is my slut. 
I'm going to fucking love this.

We fucked one more time, and made our plan. At around 9 
pm, Mr. Hudson walked through the door. His face when he 
saw me in my boxers sitting on his couch was priceless. 

"What the fuck are you doing here?" 

"Just enjoying myself," I said as I winked at him. When 
I said that, his wife walked into the living room in 
just a robe. She walked right up behind me and started 
to rub my chest.

"WHAT THE FUCK IS GOING ON HERE!" 

"Why don't you just sit down there John." I said as I 
pointed to the chair sitting across from the couch. "Let 
me show you how to really please a woman, since you're 
incapable." 

Stacy then walked around the couch and got on her knees 
in front of me. I pulled my boxers off and she started 
sucking my semi-hard cock. John just stood there is 
disbelief. He had a look of sadness and betrayal on his 
face that I couldn't help but laugh. Stacy turned around 
and looked at him.

"Do what he said John. Sit down in that chair. And watch 
Jason do what you have failed to do our entire 
marriage." I've never heard Stacy so bossy, but I liked 
it. John listened and sat down. Stacy then returned to 
sucking my cock, which was now at full staff. This was 
awesome.

"Look at my dick John. This is what a real dick looks 
like, not that child's penis you got. Your wife loves my 
cock as you can probably tell. Ha, ha!" Stacy then went 
crazy on my dick. By far the best blowjob I've ever had. 
I could tell I was close.

"Take off your robe sweetheart." She did as she was 
told. "Now move back a little and turn to your left. I 
want your husband to see you get covered by my cum."

"Mmmm okay baby!" She winked at me and did as she was 
told. I started pumping my cock in front of her face. 
Within second I was blasting her face with stream after 
stream of cum. I looked over at John. His face told me 
he's never seen that much cum before. 

"Why don't you bend over and face your husband."

"As you wish master." Wow. That was fucking hot. She 
just basically admitted to her husband that she belonged 
to me now. She bends over just like I told her. I get up 
right behind her and place my cock right at the edge of 
her pussy.

"Are you ready baby?"

"Yes! Fuck me now!" So I shoved my cock deep into her 
pussy.

"Ohhh fuck. Yessss! Ahhh ahhh. Oh my god. Uhhh uhhh. You 
see this john? Uhhh. Fuck. He's a better lover than 
you've ever been. And he's only 15! How does that make 
you feel?"

He just stared at the ground. "Why? How did this 
happen?"

"Well Jason was nice enough to give me a massage to 
relieve my stress from dealing with you. I told him how 
you haven't been pleasing me in bed and he was happy to 
help me out. He ate me out and that was the most 
pleasure I've had in years. And don't get me... ohhhhh 
yesss... don't get me started on his magical dick. In 
ten minutes he has given me more orgasms than you have 
given me our whole marriage. 

"Ohhh fuck! Don't stop baby. Ohhh and john. If you don't 
want people knowing that a 15 year old can satisfy your 
wife better than you, I'd keep this our little secret."

"Do you understand her John?"

"Yes," he said quietly. I could tell all his dignity was 
gone, and I loved it. 

"You're wife is mine now, John. You'd better get used to 
it. She is my personal slut and I'm going to fuck her 
over and over again right in front of you, and you will 
just sit there." I was really getting into this, I 
almost forgot I had my cock in Stacy. I was getting 
close again. 

"Where do you want my cum John. In your wife's pussy or 
all over her again?" He just sat there quietly. "I asked 
you a goddamn question. Fucking answer me John!"

"I don't care."

"Fine. Where do you want it baby?"

"Cum inside of me! Fill me up with your cum Jason. Get 
me pregnant. I want your baby. I want John to raise this 
kid knowing he is yours. Please cum deep in my pussy!" I 
pushed my cock as deep as it will go and emptied my 
balls inside of my new slut. And pulled my cock out.

"Remember what we did earlier? I want you to do that 
again." She got on her knees and started sucking my cock 
again. She kept going for about 5 minutes until I felt 
like I was going to cum again. 

"Lay on your back. This cum is going all over your sexy 
body." She did as she was told and I sprayed her with my 
cum. She was completely covered. To my surprise she 
scooped some up with her finger and ate it.

"Mmmm delicious. I love my man's cum!"

"Welcome to your new life John. I'm the new man of the 
house, so get used to it. You can sit there and 
masturbate for all I care, but you're not getting any of 
'MY' pussy. Isn't that right Stacy?"

"He's right John. He is the only one that can fuck me. 
Once you learn how to please a woman then I'll let you 
have sloppy seconds, but we both know that will never 
happen, so Jason is my new lover. And he is a good one 
too."

Wednesday, 3 February 2016

ANAK JIRAN



Selepas habis peperiksaan STPM dan sementara menunggu keputusan aku bekerja sementara sebagai pembantu di sebuah pusat asuhan kanak-kanak. Di tempat itu aku kadang-kadang diberi tanggung jawab sebagai guru mengajar kanak-kanak tersebut. Biasanya aku ditugaskan mengajar mata pelajaran bahasa inggeris dan matematik.



Aku menyewa di sebuah rumah teres yang berdekatan dengan tempat kerjaku. Jaraknya hanya beberapa ratus meter sahaja dan biasanya aku berjalan kaki saja ke tempat kerja. Pada suatu hari rumah kosong di sebelah rumahku sudah ada penghuni baru. Jiran baruku itu ialah sepasang suami isteri yang mempunyai anak lelaki tunggal. Amir, demikian nama anak lelaki tersebut baru berumur 12 tahun dan menuntut di tahun enam sekolah rendah berhampiran taman perumahan tempat tinggalku.


Aku bertuah kerana mendapat mereka sebagai jiran. Mereka sangat peramah dan tidak kurang juga sangat mengambil berat. Pernah sekali mereka tolong mengangkat pakaianku di ampaian kerana hujan bakal turun. Jiranku yang kupanggil Kak Norehan dan Abang Salim itu telah menganggap aku sebagai adik mereka.


Aku tinggal seorang diri dan selalu balik ke rumah waktu tengah hari. Kalau rajin aku akan memasak untuk makan tengah hari. Aku jarang membeli makanan luar kerana kebanyakan makanan luar tidak sesuai dengan seleraku. Dan lagi perutku yang sensitif ini tidak tahan dengan makanan yang diproses kurang bersih. Kak Norehan dan Abang Salim jiranku pula kedua-duanya bekerja sebagai kakitangan kerajaan dan mereka pergi kerja seawal enam pagi dan pulang hanya selepas pukul 7 malam. Hanya anak mereka Amir yang ada di rumah selepas tamat waktu persekolahan pukul dua petang.


Dipendekkan cerita, semasa aku dan Kak Norehan berbual kosong pada suatu petang, aku mendapat tahu yang anaknya Amir hanya makan tengah hari sekiranya dia rajin membeli di warung dalam perjalanan pulang dari sekolah. Sekiranya Amir terlupa untuk membeli makanan tengah hari, dia akan tunggu makan malam dengan ibu bapanya.


Kasihan pula aku mendengarnya. Kebetulan pula aku hanya makan tengah hari seorang diri di rumah. Jadi aku memberi cadangan yang Amir boleh singgah sekejap di rumahku selepas balik dari sekolah untuk makan tengah hari. Pada mulanya Kak Norehan berkeras menolak cadanganku. Tapi bila aku mendesak maka Kak Norehan bersetuju dengan cadanganku. Dia akan membayar kepadaku atas khidmat sukarelaku itu. Dan lagi dia rasa Amir ada yang memerhatikan jadi dia dan suami taklah risau sangat.


Minggu pertama Amir di rumahku, dia datang selepas balik sekolah kira-kira pukul dua petang dan pulang selepas habis makan kira-kira 30 minit selepas itu. Amir agak tinggi orangnya dan berkulit putih macam ibunya tapi agak pemalu. Apabila bercakap denganku dia selalunya menundukkan kepala. Mungkin juga dia belum biasa denganku dan anak kesayangan ibunya.


Semakin lama kami semakin rapat. kini Amir akan pulang ke rumah selepas menonton DVD ataupun membaca majalah di rumahku. Aku pun sudah biasa dengan kehadiran Amir. Rasa seperti adik sendiri pulak. Apalagi adik-adikku tinggal bersama ibuku di bandar lain yang jaraknya kira-kira 60 kilometer.


Pada suatu hari Amir sedang menonton DVD kegemarannya di ruang tamu ketika aku mengambil keputusan untuk mandi. Seperti biasa aku akan menutup pintu bilik dan menanggalkan pakaian untuk mandi. Tetapi pada hari itu entah macam mana pintu bilikku tidak tertutup rapat seperti biasa. Aku hanya menyedari ada sepasang mata di celah pintu apabila aku sedang berjalan ke pintu dalam keadaan bogel untuk mengambil tuala yang kusangkut di belakang pintu. Terkejut dengan keadaan itu aku menendang pintu itu dan terus ke bilik mandi. Mandiku pun terasa seperti tidak basah kerana terasa geram bercampur malu terhadap Amir.


Keluar sahaja dari bilik mandi dengan masih berkemban aku terus meluru ke arah Amir di ruang tamu. Kali ini aku bertekad untuk memarahinya sedikit sebanyak. Sebaik sahaja aku buka pintu bilik aku lihat Amir tengah duduk memeluk lutut di atas lantai sambil mulutnya menyebut ‘mintak maaf’, ‘mintak maaf’ berulang-ulang kali. Tiba-tiba hilang rasa marah malah sekarang timbul rasa kasihan. Aku duduk di sebelahnya dan bertanya kenapa dia buat macam tu.


“Amir tak sengaja kak. Amir nak ketuk pintu nak beri tahu Amir nak balik.” Jawabnya tergagap-gagap.


Bukan salah Amir, fikirku. Aku yang salah kerana tidak hati-hati menutup pintu tadi. Amir kelihatan takut bercampur terkejut. Aku rasa Amir dalam keadaan lagi teruk berbanding aku. Seumur hidupnya dia tidak pernah melihat badan perempuan, tiba-tiba hari ni dia melihat sebentuk tubuh yang bertelanjang bulat di depannya.


“Tak apalah, bukan salah Amir. Kakak yang tak tutup pintu dengan rapat.” Aku memujuk Amir.


Aku terduduk di sofa di belakangnya dan kemudian aku menarik Amir untuk duduk di sebelahku. Lama kami terdiam, aku ambil remote control dan buka saluran kegemaranku. Aku cuba memulakan perbualan untuk melupakan peristiwa tadi. Lama selepas itu barulah aku melihat Amir pulih dari terkejutnya dan mula hendak bercakap.


Tetapi perangainya kini sedikit lain. Ketika bercakap denganku, matanya sekejap-sekejap akan memandang ke arah dadaku. Baru aku teringat yang aku masih lagi berkemban. Sudah lama aku berkemban dan tuala yang kupakai sudah longgar menampakkan lurah buah dadaku. Anehnya aku juga merasakan sesuatu. Selepas ku tahu Amir sedang menjeling ke arah dadaku, puting buah dadaku mula menegang.


Aku kasihan pada Amir. Aku tau dia masih budak dan dipenuhi dengan perasaan ingin tahu. Aku pula kerana peristiwa tadi sudah mula stim. Nak tunggu boyfriendku balik dari oversea bermakna perlu tunggu lagi setahunlah. Lalu aku tanyakan padanya apa yang dia lihat tadi. Dia hanya menunduk tidak menjawab. Amir hanya membisu.


“Amir nak tengok lagi?” Aku menduga dan mengacah Amir.


Amir kelihatan tersentak dan serta merta memandang mukaku. Aku mengangkat kening untuk mendapat kepastian. Aku dapat lihat mulut Amir sedikit terketar-ketar seperti ingin mengatakan sesuatu.


“Boleh ke?”


Aku menyandarkan belakangku di sofa. Amir dari tadi lagi duduk disebelahku dengan badannya menghala ke arahku. Aku teringat balik ketika aku buat oral sex dengan boyfriendku kira-kira 6 bulan lepas. Di tempat yg sama, cuma orang berlainan. Aku sudah stim dan akan aku gunakan Amir untuk penuhkan nafsuku.


Amir dari tadi tak bergerak-gerak, terkejut agaknya. Aku meninggikan dadaku dan mengeliat di hadapan Amir. Aku beri isyarat mulutku ke arah buah dadaku. Selepas itulah baru Amir menggerakkan tangannya ke arah tuala yang kupakai. Amir membuka tuala yang melekat di tubuhku dengan sangat perlahan. Padahal bukannya susah. Sekali tarik sahaja akan buat tualaku itu terlondeh. Tapi aku biarkan. Aku ingin lihat apa yang Amir fikir dan buat pada pertama kali.


Tualaku sudah terbuka. Kini badanku ditatap oleh Amir yg masih duduk di sebelahku. Matanya terbeliak memandang buah dadaku yg tegang. Aku boleh rasakan yang buah dadaku betul-betul tegang pada masa itu. Putingku juga tegang dan tajam ke hadapan seolah-olah ingin tercabut keluar. Sementara itu aku silangkan kakiku. Aku tidak bersedia untuk menunjukkan cipapku pada Amir. Kelihatan hanya bulu-bulu tundun berbentuk 3 segi di kawasan cipapku.


Aku kemudian mengeliat sekali lagi dan meletakkan kedua-dua belah tanganku di atas kepala. Aku kmudian menyuruh Amir buat apa sahaja yang dia nak. Kali ni dia tidak menolak. Dia duduk makin rapat ke arahku hingga badan kami bersentuhan. Dia terus memegang kedua-dua buah dadaku dengan tangannya. Dia cuba mencekup buah dadaku tapi tidak muat memandangkan tangannya yang kecil. Selama beberapa minit Amir membelek-belek buah dadaku. Diangkat yang kanan, ditarik-tarik puting yang kiri. Aku biarkan sahaja. Sebenarnya cipapku sudah mula basah.


Kerana tidak tertahan aku tanyakan pada Amir samada dia ingin menjilat atau tak. Amir seperti terkejut. Agaknya dia fikir aku akan keluarkan susu. Aku katakan padanya yang orang dewasa juga hisap tetek. Dia lantas menghalakan mulutnya ke arah putingku sebelah kanan. Semasa menyonyot putingku, tangan kirinya meraba buah dadaku sebelah kiri. setelah aku rasa puting kanan ku sakit aku suruh dia berubah ke puting kiri pulak. Berulang kali putingku dinyonyot.


Tak terkata betapa enaknya bila tetekku dinyonyot. Keenakan itu menjalar di sekujur tubuhku hingga air maziku makin banyak keluar dan membasahi cipapku. Ketika Amir masih lagi menyonyot putingku, aku tolak badannya dan aku selimutkan balik badanku dengan tuala. Aku buat jula mahal. Amir terpinga-pinga dengan tindakan spontanku itu. Aku katakan padanya yang aku boleh rahsikan apa yang dia buat dengan syarat dia kena jilat cipapku. Amir buat muka tidak selesa. Agaknya dia tak pasti dan kebingungan, sepertinya dia tidak tahu yang cipap boleh dilayan dengan pelbagai cara. Kalau boyfriendku pulak, time aku offer cipapkulah time yg dia paling happy.


Nak tak nak Amir terpaksa akur. Aku bukakan kembali tualaku dan aku suruh Amir duduk di bawah, di hadapanku. ketika Amir di hadapan aku kangkangkan kakiku. Sekarang aku betul-betul berbogel bulat di depan Amir. Amir dapat melihat jelas semua barang sulit padaku. Amir katakan padaku dia tidak tahu nak mula dari mana. Baginya inilah pertama kali dia melihat kemaluan perempuan secara dekat.


Aku pegang kepalanya dan aku halakan ke arah cipapku. Aku lihat hidungnya tertusuk di tengah cipapku. Kemudian aku suruh Amir jilat-jilat bahagian itu. Amir menggunakan tisu untuk lap air yang keluar. Aku rasa agak terganggu ketika dia berhenti untuk mengelap jadi aku suruh dia jilat dan telan. Jangan kisahkan air itu. tidak lama selepas itu aku rasa aku hampir klimaks. Aku memberitahu Amir yg aku akan pancut pada mukanya. Dia tak menghiraukan aku. Akhirnya, ketika Amir tengah menjilat-jilat keletitku, aku pancutkan air yang sangat banyak dan laju ke arah muka Amir. Amir terhenti dan berundur sedikit kerana terkejut. Dia meludah-ludah air yang sedikit sebanyak termasuk ke dalam mulutnya. Aku betul-betul puas. Sudah 6 bulan aku tidak merasa dijilat sejak kekasihku keluar negara. Hari ni aku ada seseorang untuk lancapkan aku.


Aku lihat seluar Amir agak membengkak. Aku raba bahagian pahanya dan terasa ada benda keras di dalamnya. Serta merta aku tahu yang itu adalah koneknya. Aku suruh dia buka zip dan keluarkan koneknya, tapi dia menolak kerana segan.


“Tadi Amir telah lihat kakak punya, sekarang giliran kakak tengok Amir pula.”


“Malulah kak.”


“Tadi kakak tak malupun bila Amir tengok kakak punya.”


Dia pun dengan perlahan membuka zip seluarnya. Aku teramat terkejut bila melihat konek Amir yang telah tegang. Ukurannya agak besar padahal umurnya baru 12 tahun. Sekali pandang ukurannya hampir menyamai konek boyfriendku. Dan bertambah terkejutku bila bentuknya berlainan dengan konek kekasihku. Rupa-rupanya Amir belum bersunat. Kulit kulup masih menutup bahagian kepalanya. Aku gentel-gentel koneknya menggunakan jariku. boleh tahan hebatnya ketegangan konek Amir.


“Kenapa Amir belum bersunat?”


“Amir takut sakit.”


“Budak lelaki sebesar Amir sepatutnya dah berkhatan. Tengok burung Amir dah besar ni.”


“Kalau tak bersunat tak boleh ke kak?”


“Kita orang Islam kena bersunat supaya burung sentiasa bersih.”


“Abah pun tak bersunat kak.”


“Mana Amir tahu?” Aku bertanya kehairanan.


“Amir pernah tengok waktu abah mandi.”


Sekarang baru aku tersedar yang Abang Salim adalah seorang mualaf cina. Dia memeluk islam sewaktu berkahwin dengan Kak Norehan. Kerana kulitnya tidaklah putih seperti cina lainnya maka aku terlupa yang Abang Salim berketurunan cina. Apalagi bahasa melayunya sungguh fasih hingga aku tak sedar akan keturunannya.


Sementara aku main-mainkan jariku di konek Amir, tangan Amir tak henti-henti meraba buah dadaku. Sama seperti boyfrindku pada kali pertama dia memegang dadaku. Jadi, aku biarkan sahaja.


“Amir pernah melancap?” Aku bertanya.


“Melancap tu apa kak?” Amir kembali menyoalku.


Aku sendiri tidak tahu bagaimana untuk melancap konek yang berkulup. Kalau boyfriendku, aku tahu yang kelemahannya ialah di kepala koneknya yang seperti kudup cendawan itu. Tapi konek budak ini tak ada kepala. Hanya beberapa kedut kulit lebih di hujung koneknya. Aku cuba memegang dan meramas batangnya yang agak besar. Aku lurut dan gerakkan tanganku ke bahagian pangkal koneknya dan tiba-tiba kepala warna merah terdedah. Rupanya kudup cendawan itu bersembunyi dalam kulit kulup. Besar juga kepala merah yang bersinar itu.


Aku terus menggentel dan melancap batang Amir. Kepalanya yang merah itu sebentar kelihatan sebentar tertutup. Berkali-kali aku lakukan hingga terdengar suara Amir menyuruh aku berhenti kerana dia rasa seperti hendak kencing.


“Kak, saya rasa nak kencing.” Terdengar suara Amir.


Aku tahu apa yang akan berlaku. Itu menandakan Amir juga sudah hampir klimaks. Aku katakan padanya yang dia tidak perlu risau dan perasaan itu ialah normal. Aku teruskan lancapan dan akhirnya terpancut dengan lajunya cairan pekat warna putih membasahi sofa. Amir menggigil seperti orang demam kura sewaktu dia melepaskan beberapa das pancutan. Beberapa saat kemudian konekya mengecil dan melembik di tanganku. Amir terduduk di sofa keletihan.


Aku kemudiannya menyuruh Amir pulang setelah melihat jam di dinding. Ternyata kali inilah paling lama Amir berada di rumahku. Aku puas dan aku rasa Amir juga puas selepas dia memancutkan maninya itu.


Keesokkannya Amir datang lagi seperti biasa. Amir kelihatan ceria dan tidak malu-malu lagi. Kali ini dia merengek-rengek meminta dialakukan seperti semalam. Aku sudah tentulah jual mahal. Tapi lama kelamaan aku beri juga. Aku berbogel dan dia akan buat apa sahaja yang dia nak. Sementara itu aku akan baca novel atau menonton tv sementara Amir menjilat dan mengisap cipapku. Bila aku klimaks dan puas maka sebagai balasan aku melancap batang Amir hingga dia terpancut keenakan.


Hampir setiap minggu buah dadaku akan digomol Amir. Aku sudah terbiasa dengan keadaan itu. Sehinggalah pada satu hari aku ingin mencuba batang muda ini. Kepalanya yang berwarna merah bila kulupnya ditarik merangsang nafsuku. Aku ingin mencuba kepala merah ini. Aku mula melancapkan konek Amir dengan mulutku pula. Aku hisap dan nyonyot batang Amir hingga dia memancutkan maninya dalam mulutku. Aku telan cairan hangat yang berlendir tersebut.


Pada hari lainnya pula aku terasa ingin menikmati lebih jauh batang Amir yang sentiasa keras. Selepas cipapku basah dihisap dan dijilat oleh Amir maka kuarahkan Amir agar berbaring di atas permaidani di ruang tamu. Sekujur tubuh remaja tersebut terbaring di lantai. Konek Amir terpacak keras seperti tiang bendera. Aku mengambil inisiatif kerana Amir belum berpengalaman.


Kuurut-urut konek keras. Kuamabil kondom di dalam laci meja untuk disarungkan ke konek keras. Kondom ini dibawa oleh kekasihku tapi kami belum sempat mencubanya. Kukoyak bungkusnya dan terbuka kondom berbentuk duit siling berbingkai. Kondom saiz M berminyak dan mempunyai muncung kupegang. Aku tak mahu mengandung. Kutahu konek tak berkhatan lebih sensitif daripada konek berkhatan. Mereka akan cepat pancut kerana terlebih geli. Jadi bagi melayan Amir yang masih mentah, aku melurut kulupnya supaya menutup kembali kepala licin. Sekarang hampir seluruh kepala konek tertutup semula. Dengan cara itu mengurangkan sedikit kegelian pada kepala konek.


Sekarang kusarungkan kondom ke batang keras. Kondom membungkus batang keras dengan kulup tetap utuh menutup kepala konek. Kondom saiz M hanya menutup seluruh konek Amir hingga ke pangkal. Bahagian hujung kondom terjulur seperti puting tetek.


Badan Amir aku kangkangi. Mukaku menghadap Amir. Tetekku yang pejal tergantung kemas di dadaku. Amir geram melihat tetek berkembarku yang sedang mekar. Aku menurunkan badanku pelan-pelan. Muara cipap merah basah merapati batang coklat muda keras terpacak terbungkus getah nipis. Batang Amir menunggu penuh sabar. Bibir halus cipapku mengelus-elus lembut kepala licin berkilat. Muara yang telah lembab mengucup lembut kepala licin hitam berkilat berbungkus getah nipis.


Amir melihat bibir merah basah mula menelan batangnya. Punggungku makin rendah hingga seluruh kepala zakar Amir berada dalam lubang hangat. Cipapku mengemut pelan. Aku turunkan lagi pantatku. Seluruh batang keras Amir terbenam ke gua keramatku. Terasa sedikit sakit sewaktu kepala konek Amir menerobos selaput daraku. Aku cuba bertahan hingga kemudiannya rasa sakit berganti sedap.


Tetekku dipegang dan diramas lembut. Kedua-dua tangan Amir bekerja keras. Tangan lembut budak kacukan cina-melayu membelai tetek pejal berkulit halus kepunyaanku. Aku rasa keenakan bila tetekku diramas.


Punggungku kugerak naik turun dengan laju. Ku perlahankan gerakan bila terlihat Amir akan pancut. Kucuba kawal agar Amir tidak terasa amat geli. Kutahu kulit kulupnya mengurangkan sedikit kepekaannya. Aku ingin menikmati keenakan selama yang boleh. Batang besar Amir penuh padat mengisi rongga sempitku. Aku mengemut makin laju.


Selepas 10 minit Amir tak tertahan, badannya bertambah kejang, maninya berkumpul dihujung konek, pancutan tak terkawal lagi. Amir melepaskan pancutan dalam cipapku yang lembab, tapi maninya terkumpul di hujung belon getah yang dipakainya. Enam das dtembaknya.


Tiba-tiba aku menjerit keras, “Ahh…. Ohhh….Arghhh… enak Amir, enak”. Cairan panas menyirami kepala konek Amir. Aku mengalami orgasme kali kedua. Lututku terasa lemah. Kepala konek basah kuyup disirami air nikmat.


Aku benar-benar puas. Aku terkulai lemas di dada budak berusia 12 tahun. Selepas tenagaku pulih, aku bangun. Konek coklat muda terkulai lemas di paha. Kondom yang berisi cairan putih pekat kucabut.


Hari-hari berikutnya Amir telah sentiasa mengganti kekasihku memenuhi keperluan nafsuku. Aku benar-benar puas. Konek remaja yang masih berkulup itu terasa nikmat juga. Sejak itu aku tak pernah lagi bertanya bilakah Amir akan bersunat