Sunday, 23 July 2017

GERSANG

Kisah yang nak aku sampaikan ini adalah kisah yang benar berlaku dan aku rasa ianya akan dapat terus aku lakukan kerana semuanya terjadi atas kerelaan masing-masing. Semuanya bermula apabila aku berpindah ke satu kawasan perumahan yang agak hampir dengan tempat aku bekerja.

Di kawasan itu aku mengenali satu pasangan yang rumah mereka hanya selang satu pintu saja dari rumah ku. Pertama kali aku melihat pasangan itu, aku dapat merasakan kelainan kerana aku melihat suaminya yang ku kenali sebagai Rahmat, telah agak berumur, sementara isterinya yang ku kenal dan dipanggil dengan nama Zura itu kelihatam masih muda.

Segala tekaan ku tepat kerana dari perkenalan itu aku mengetahui bahawa Rahmat telah berusia 42 tahun, sedangkan Zura cuma baru berusia 26 tahun. Mereka masih belum mempunyai anak. Aku pun tidak pernah bertanya lebih lanjut.

Perhubungan kami amat baik, lagi pun kebetulan hobi Rahmat dan aku sama, masing-masing gila memancing. Persahabatan itu terus berlangsung dan kini telah hampir 7 bulan kami berkawan.

Tentang isteri Rahmat pula, Zura juga ku lihat seorang wanita yang baik. Tidak dapat aku nafikan Zura memang cantik dan jelita. Semua ciri-ciri kewanitaan ada pada Zura dan terus terang aku katakan yang aku amat meminati Zura. Cuma malang nasib ku dia isteri orang. Aku juga dapat merasakan yang Zura amat menyenangi aku.

Kepercayaan yang diberikan Rahmat kepada ku membuatkan aku bebas untuk keluar masuk ke rumah mereka, hinggalah pada satu hari semua cerita di sebalik rumah tangga yang ku lihat aman damai itu terbongkar rahsianya. Segala-galanya bermula ketika Rahmat tiada di rumah.

Aku yang singgah sebentar dengan hajat ingin meminjam joran pancing Rahmat. Setelah mendapati tidak ada sesiapa pun di ruang tamu rumah itu. Oleh kerana telah biasa aku pun tidaklah memanggil atau pun memberi salam. Aku pun terus saja menuju ke tangga untuk naik ke tingkat atas dan mengambil joran yang tersandar di tepi dinding.

Ketika aku melintasi bilik tidur mereka aku melihat pintu yang sedikit renggang. Aku pun menilik sedikit ke dalam. Berderau darah ku bila aku dapati Zura sedang menelentang di atas katil dengan hanya berkain batik tanpa ada sesuatu pun yang menutup bahagian badannya dari perut ke atas.

Dia ku lihat seperti mengurut-ngurut sepasang buah dadanya yang ku lihat menegang dan tertonjol. Terus-terang aku katakan yang aku amat terpegun melihat bahagian badan yang terdedah itu. Segala-galanya jelas terpampang di depan mataku.

Dengan warna kulit yang kuning langsat, kegebuan badannya begitu cepat merangsang aku. Ditambah pula dengan sepasang gunung yang comel mengkal di dadanya. Sepasang puting berwarna merah lembut dengan bulatan kecil berwarna coklat pudar mengelilingi puting itu. Pemandangan yang begitu terus membuatkan 'belut' yang bersarang di dalam seluar ku mengeras pejal.

Aku yang begitu asyik melihat dan menatap keindahan badan Zura, tiba-tiba terhantuk tombol pintu di sebelah ku. Zura menoleh dan memandang tepat ke arah ku. Serta merta dia bangun dan terus menarik kain batiknya ke atas dan berkemban.

Aku fikirkan tentu Zura marah dengan perbuatan ku mengintai tadi. Namun sebaliknya dia kelihatan selamba dan menghampiri ku.

"Hai! Lama dah mengintai?" soalnya.

Aku tersipu-sipu sambil itu mataku terus terusan tidak dapat mengalih pandangan dari melihat tubuhnya. Aku yang mendapat satu akal terus bertanya..

"Kenapa Zura buat macam tu?"

Zura ku lihat terdiam dengan soalan ku. Akhirnya dia pun terus menceritakan tentang rumahtangganya yang cuma dilihat bahagia di luar, sedangkan dia sendiri tidak pernah dapat menikmati kesedapan berumahtangga secara yang sebenarnya.

Dia pun menceritakan bahawa Rahmat bukanlah seorang yang hebat dari segi perlakuan seks. Pendek kata Rahmat tidak pernah dapat bertahan lama. Paling lama pun cumalah 10 minit saja! Sedangkan bagi Zura ketika itu dia masih lagi dalam peringkat 'warm up'.

Lagi pun kata Zura, Rahmat seorang yang agak typical dalam seks. Bagi Rahmat, seks adalah acara menindih Zura dan memasukan zakarnya sambil menghenjut 4 atau 5 kali sebelum terkulai lembik. Tidak pernah ada 'foreplay' atau sebagai nya.. dia buat terus 'direct to the point'.

Aku melopong mendengar kisah itu. Nyatalah Zura selama ini tidak puas. Aku memujuknya dengan mengatakan mungkin faktor usia Rahmat yang menyebabkan dia begitu. Zura diam saja.

Tiba-tiba ku rasakan yang jari jemarinya merayap-rayap di atas peha ku. Aku segera merenung Zura. Dia memandang ku dengan satu pandangan yang amat sukar untuk di mengertikan. Matanya kuyu dan nafasnya mula kencang. Aku juga sudah mula didatangi bisikan nafsu. Aku mendengar Zura berkata.

"Man... tolong Zura. Sekali ni aje, please.... Zura janji Zura tak akan cakap kat sesiapa. Ok. Please…" rayu Zura pada ku.

Aku cuma mampu untuk berdiam diri. Dalam pada aku berfikir tentang rayuan Zura itu, rupanya Zura telah membuat anggapan yang aku akan akur dengan kehendaknya.

Tiba-tiba saja butang baju kemeja ku dibuka olehnya. Jari-jari Zura yang halus dan lembut itu mula merayap di atas dada ku. Puting tetek ku yang kecil itu mula dicuit-cuitnya. Aku terus dilanda ghairah.

Akhirnya aku membiarkan saja Zura berbuat sesuka hatinya pada ku. Baju kemeja ku dibuka terus. Kedudukan kami yang masih berdiri itu memudahkan segala-galanya. Kini bibir Zura yang merah basah itu mendarat atas dadaku. Lidahnya mula menjilat-jilat puting tetek ku. Aku merasa kesedapan yang luar biasa. Zura pula tidak langsung membenarkan tangan ku merayap di atas badannya walaupun aku begitu ingin untuk melucutkan kain kembannya.

Aku menyandar ke dinding. Lidah Zura terus menjilat-jilat sekitar dada ku. Ku biarkan saja sambil kadang-kadang dia menjeling melihat reaksi ku. Mulut Zura kini menjelajah ke bahagian perut ku. Dicium-ciumnya sekitar perut ku hingga aku merasa begitu geli. Akhirnya dia membuka butang seluar ku sambil menurunkan zipnya.

Apabila terlucut saja seluarku, kelihatanlah keadaan zakar ku yang telah menegak terpacak di dalam seluar kecik itu. Zura tersenyum. Aku pula terus memejamkan mata menanti tindakan selanjutnya.

Aku merasakan yang zakar ku diramas-ramas dan kemudian seluar dalam ku di tarik ke bawah. Zakar yang telah mengeras ke tahap maksimum itu terus terpacak apabila pembalutnya telah ditarik ke bawah.

Zura mengurut-urut manja zakar ku itu. Hampir hendak mengeliat aku dibuatnya. Kalaulah aku tak bersandar ke dinding, mau tumbang aku. Zura melutut dengan kepalanya kini betul-betul berhadapan dengan zakar ku. Perlahan-lahan dia merapatkan mulutnya sambil menggenggam zakar ku dengan kedua belah tangannya. Aku terdengar Zura bersuara...

"Eeeemmmm.. panjang juga ya Man, lebih dua penggenggam ni!"

Zura ku lihat seperti mengukur kepanjangan zakar ku. Akhirnya dia dengan perlahan memasukan batang ku ke dalam mulutnya. Dikepatnya seketika, terasa menjalar panasnya bila batang ku itu telah masuk ke dalam mulutnya. Lidahnya bermain-main di sekitar kepala takuk ku. Berdenyut-denyut rasanya bila batang ku mula dihisapnya dengan rakus. Air liurnya menjelejeh keluar.

Sesekali dia menjilat-jilat bahagian tengah batang ku. Manakala ada ketikanya pula dia mengeluarkan batang ku dari mulutnya dan tangannya dengan laju melancapkan aku. Akibat dari tindakan Zura yang berterusan itu, aku seperti merasa hendak terpancut dibuatnya.

Mungkin kerana merasa lenguh, setelah lama mengulum dan menghisap batang ku, Zura menghentikan kegiatannya. Dia bangun sambil tangannya terus memegang batang ku. Dia menarik aku menuju ke arah katilnya. Aku yang merasakan peluang untuk bertindak balas telah telah tiba, terus saja menolak Zura hingga terbaring di atas katil.

Zura mungkin terasa sedikit terkejut dengan perlakuan ku itu. Namun di bibirnya terus menghadiahkan aku senyuman yang ku rasakan paling manis sekali. Aku dah tidak peduli, kali ini apa nak jadi,. Jadilah, bisik hati kecil ku. Peluang ini tak akan ku lepaskan. Lagi pun bukan aku yang mencari, ianya datang sendiri fikir ku.

Kain batik Zura ku lucutkan. Kini terpampanglah segala keindahan bentuk tubuh yang selama ini aku impikan. Lekuk badan Zura begitu menggiurkan. Aku mengagak potongan badannya 33-27-34.

Selain dari buah dadanya yang pejal, sepasang peha Zura juga amat menghairahkan aku. Cantik peha itu, rasa nak ku gigit-gigit pehanya. Tambah pula betisnya yang bunting padi itu ku lihat di tumbuhi reroma halus yang jarang jarang. Punggungnya juga bulat dan gebu. Dan yang paling geram aku melihatnya ialah bulu farajnya yang tumbuh halus memanjang.

Namun Zura ku lihat asyik mengepit pehanya. Dia seperti tidak mahu aku begitu cepat melihat farajnya. Pendekkata semua yang ada pada tubuh Zura amat menyelerakan aku. Tambahan pula aku sendiri memang jarang dapat peluang dengan wanita. Selama ini aku cuma melancap saja untuk melampiaskan nafsu ku.

Menyedari aku perlu untuk bertindak semula, sepasang buah dada Zura adalah sasaran pertamaku. Ku ramas dan ku usap perlahan-lahan buah dada yang mengkal itu. Zura mula hilang daya sedar. Puting comelnya ku hisap semau hati ku.

"MMMmmm… oooohh…" Zura mula mengeluh manja.

Aku tambah galak bila ku dengar keluhan itu. Kadang-kadang ku gigit lembut pada puting yang makin mengeras itu. Zura telah mendesah. Rangsangan nafsunya mula meningkat.

Setelah agak lama aku beroperasi di kawasan pergunungan itu, aku mula beralih arah. Peha Zura ku cuba bukakan. Sedikit tentangan dapat aku rasakan. Namun aku bertindak bijak. Pangkal pehanya ku jilat. Zura kegelian lantas membuka sedikit pehanya.

Peluang itu terus ku gunakan. Ku kangkangkan Zura selebar-lebarnya. Ku lipatkan kakinya di atas bahu ku sambil tangan ku meraup sepasang peha yang lembut itu. Muka ku terus saja ku sembamkan ke kawasan segitiga larangan Zura.

Ku dengar dia merengek bila saja lidah ku mula menjelajahi tepian alur bibir farajnya. Bibir itu merekah bila lidah ku mula memasuki kawasan dalam faraj. Bahagian dalam kawasan faraj Zura masih kemerahan ku lihat. Ini menandakan tidak ada aktiviti lasak yang selalu dilakukan di situ.

Suis kecil di hujung belahan farajnya ku picit. Zura yang cuba menahan suaranya tetapi dia jelas gagal. Dia terus merintih. Dia benar benar dihurungi kenikmatan. Bahkan aku juga dapat merasa ada cecair licin yang dah mula mengalir keluar dari dalam farajnya.

Setelah puas kawasan segitiga itu ku kerjakan luar dan dalam, aku membalikkan badan Zura kepada posisi Zura meniarap. Inilah yang buat aku begitu geram. Melihat punggungnya yang gebu itu, aku terus menjilat kawasan dalam punggungnya. Lubang punggung Zura yang kecil itu aku jilat semahu-mahu ku.

Zura mungkin terkejut dengan perlakuan ku itu. Namun ku terangkan kepadanya yang aku cuma mahu dia puas dan merasai segala kenikmatan yang sepatutnya dia rasakan. Mendengar kata ku, Zura terus mendiamkan diri.

Lubang punggung yang kecil itu ku jolok denagn jari telunjuk ku. Serta merta kemutan yang kuat ku rasakan. Muka Zura sedikit berkerut. Aku lantas bertanya apa rasanya bila jari ku menikam masuk ke dalam lubang punggungnya.

"Perit sikit...' jawab Zura lembut.

Namun dia mengatakan yang dia juga amat menyukai cara ku itu. Selesai saja semua warm up itu ku lakukan, maka tibalah ketikanya aku hendak menusukkan batang ku ke dalam farajnya.

Zura kembali ku telentangkan, kakinya ku kangkangkan seluas mungkin. Tiada tentangan yang ku terima. Kini kepala batang ku tepat berada di permukaan faraj Zura. Aku tidak terus memasukkannya. Aku berhenti seketika sebelum menarik nafas dan lepas itu barulah ku rendahkan sikit badan ku hinggalah zakar ku dapat ku jolok masuk ke dalam farajnya.

Tembus saja lipatan faraj Zura bila zakar ku mula mengasak masuk maka terdengarlah letusan suara Zura yang cuba ditahannya selama ini. Merengek dan merintih dia bila hentakan ku makin lama makin kasar dan laju. Air berahi Zura makin melimpah keluar. Berkocak-kocak bunyinya bila saja gerakan keluar masuk zakar ku terus berlaku. Dinding faraj yang lembut itu terus menggesel-gesel kepala zakar ku.

Aku juga dapat merasakan yang Zura telah klimaks bila zakar ku dijerut kuat oleh farajnya. Di samping itu aku juga dapat merasakan semburan air berahi Zura yang begitu banyak membasahi farajnya. Ianya membuak buak hingga meleleh-leleh keluar ke celah kelangkangnya. Zura terkapar tidak berkutik selepas itu. Farajnya menerima saja kemasukan dan henjutan terus-terusan dari ku. Tubuhnya bergerak gerak bila aku menghinggut rakus. Matanya terpejam rapat. Cuma nafasnya saja yang bergerak pantas.

Akhirnya setelah lebih setengah jam aku mengerjakan Zura dengan berbagai cara dan posisi, aku mengambil keputusan untuk tidak lagi mengawal klimaks ku. Lantas ku mencabut zakar ku dari dalam faraj nya. Aku ingin melakukan sesuatu yang paling aku ingin rasai.

Aku membisikan pada Zura yang aku berkerkeinginan untuk mendatanginya dari pintu belakang. Mulanya Zura agak keberatan. Namun setelah ku pujuk dan ku rayu, tambahan pula dia sendiri mengatakan yang dia telah tidak berdaya dan telah klimaks lebih tiga kali, maka dia pun mengangguk saja menyetujui kehendak ku.

Aku pun lantas membalikkan tubuhnya supaya berposisi meniarap. Ku letakkan sebiji bantal di bawah perutnya. Zura jelas tidak membantah dan menbiarkan saja aku berbuat sesuka hati. Bila saja bantal itu telah berada di bawah perutnya, maka posisi Zura telah tertonggeng sedikit.

Ku bukakan belahan punggungnya, sementara saki baki air berahi Zura yang masih ada terpalit di batang ku berperanan melicinkan sikit kerja aku. Aku memegang batang ku lantas terus menekan masuk ke dalam lubang punggung Zura yang kecil itu.

Aku dapat merasakan yang zakar ku terbolos masuk ke dalam lubang itu. Serentak dengan kemasukan zakar ku, Zura terjerit. Namun ianya sudah terlambat untuk meraih simpati aku. Aku langsung tidak mengendahkannya. Maka berterusanlah Zura merintih kepedihan sambil aku terus menghentak masuk batang ku semau-maunya.

Akibat dari jerutan dan kemutan yang amat kemas mencengkam zakar ku, aku tidak mampu lagi untuk bertahan lama. Aku memusatkan seluruh tumpuan ku dan akhirnya satu pancutan yang keras aku lepaskan ke dalam lubang kecil itu. Hampir 5 kali tembakan aku lepaskan sambil batang ku jauh terbenam di dasar lubang punggung nya.

Setelah semuanya selesai, aku pun mencabut batang ku dari lubang punggung Zura sambil dia sendiri bangun dan berlari anak menuju ke tandas. Aku lihat dia seperti tercirit-ciritkan cecair serba putih yang bercampur kekuningan. Mana tidaknya, apabila air mani ku yang bertakung di dalam lubang punggung itu mula meleleh-leleh keluar.

Aku tersenyum puas menelitikan hasil penangan ku itu. Setelah kembali berpakaian aku menunggu Zura keluar dari bilik air. Seketika kemudian dia pun keluar dan terus menyarung kembali kain batiknya serta memakai baju.

"Terima kasih Man... Zura puas sangat tapi ini luar biasa sikit la," katanya sambil menunjukkan isyarat jarinya ke arah punggungnya sendiri.

Aku ketawa sambil memberitahu bahawa lubang itu amatlah enak sebenarnya. Zura berjalan mendahului aku menuruni tangga. Aku lihat gaya jalannya dah sedikit kengkang. Aku tersenyum sendirian sambil merasakan semakin meluap luap tahap kebanggan ku.

Sampai di muka pintu barulah aku menerangkan bahawa aku sebenarnya ingin mengambil joran yang ada untuk pergi memancing. Sambil berseloroh Zura berkata....
"Isshh.. apa payah nak memancing pakai joran tu, joran yang lagi satu tu lagi best. Kan dah dapat pancing Zura pun," katanya sambil ketawa kecil.

Sebelum beredar, aku sempat mengucup bibirnya dan meramas punggungnya sekali lalu. Zura juga berjanji bahawa aku boleh meratahnya bila-bila masa saja yang aku suka. Aku juga mengatakan yang mungkin dalam masa yang terdekat ini dia akan aku kerjakan sekali lagi.

Zura cuma mengangguk setuju. Aku pun beredar menuju ke rumah ku sambil memasang rancangan sekali lagi untuk menyetubuhi Zura.

Saturday, 22 July 2017

A PERFOMANCE

As a young white suburban housewife in the 1980s I 
often became bored with mundane household chores 
including caring for my two young children. My husband 
was a great father and the love of my life, but 
something was missing. Without his knowledge one 
summer evening I arranged to drop my kids off at my 
parent's house telling my husband that we were going 
to spend the night at the lake. After dropping off the 
kids I met up with a girlfriend at a club in the city 
that was showing a performance of Chippendale Dancers. 

As the night went on I particularly enjoyed the 
personal contact as the dancers moved into the 
audience for a more close-up view by the women in 
attendance. One dancer especially caught my attention. 
He was a handsome black man with a great body and 
ebony skin that glistened from the active workout. His 
name was Bobby and I couldn't take my eyes off of him. 
Sensing my interest, he repeatedly positioned himself 
right in front of me to dance his pelvic thrusts. 

As he looked into my eyes I felt my focus move to the 
enormous bulge tucked into his thong and back-and 
forth to his eyes. Each time he came by my seat I 
could feel his intensity growing and my heartbeat 
racing. I ran my fingers over his sculpted chest and 
six pack abs. As the show was winding down at the end 
of the evening my girlfriend decided to call it a 
night and head for home. 

I had a final glass of wine as I watched the last 
dance of the night. As I was heading out the door I 
noticed several women waiting outside to see the 
dancers come out. I decided to wait as well when 
several Chippendales emerged including my handsome 
ebony dancer.

I shyly approached him and expressed how much I had 
enjoyed his performance. Without hesitation and with a 
smile of confidence on his face, he responded to my 
comment with "if you enjoyed that perhaps you would 
like a private performance". I asked where that 
performance would be to which he responded "in my 
hotel room". With my heart racing and feeling the 
tension of the moment I accepted my favorite 
Chippendale's offer.

I was 33 and he was 22. Walking across a pedestrian 
bridge toward his hotel he stopped briefly to enjoy 
the full summer moon glistening off the still river 
water below us. As we enjoyed the soft summer breeze 
he pulled me tightly to him and kissed me lightly 
before proceeding to his hotel. I could feel my heart 
racing and my panties getting moist in anticipation of 
Bobby's private performance.

As we entered the elevator going up to his room, Bobby 
pushed himself against me pinning me to the back wall. 
This time we kissed deeply as I felt his lounge 
exploring and exciting my senses. I could feel the 
heat of his crotch pressing against mine. As the 
elevator opened on his floor I remember the excitement 
and couldn't wait to get into his room. Slamming the 
door behind him, my ebony performer eagerly began 
removing my clothes just as I did to him. 

Standing only in my soaked black panties I tore off 
Bobby's thong and was staring at the most perfect cock 
I had ever scene. I was immediately on my knees 
sucking his beautiful rod. My mouth was barely able to 
open wide enough to accept his shaft. Without 
thinking, and for the first time in my life, I was 
deep-throating a cock that seemed to be going half way 
down to my belly.

The more I sucked on him, the wetter I could feel my 
pussy getting. After a little while he pulled me up 
and pushed me on the bed. Within seconds my 
Chippendale had my panties off and my legs spread. The 
beauty and the anticipation already had me near orgasm 
as I felt his lounge stroke my clitoris. I shivered in 
anticipation and pleasure with such a beautiful man 
servicing me. Feeling intensity of my clitoral orgasm 
within seconds I begged to have Bobby inside me. 

Calmly and coolly my lover teased my outer pussy with 
his enormous black rod and I could feel my intensity 
building once again. As he finally entered my love 
canal I felt a fullness I had never experienced 
before. I was immediately in ecstasy with each thrust 
of his cock from the tip to his balls slamming into my 
vagina. The rim of his black cock had a large rim 
separating the shaft from the head. With very few 
thrusts I was in orgasm as I squeezed my legs around 
my lover hoping to never let him go. I was constantly 
between panting and moaning as my lover stroked my 
pussy as no man had ever done before. 

After over an hour of the bust fuck of my life I got 
to enjoy my lover's juices as he exploded his load and 
his seed deep inside my belly. Not wanting the private 
performance to end, I feel asleep in my lover's arms 
before enjoying two more incredible lovemaking 
sessions by morning. It was a night over 20 years ago, 
a night I will never forget, a night of which I still 
feel in my erotic dreams. My husband could never 
satisfy me like my Chippendale lover.

Today I have a daughter in her 30s who is experiencing 
some of the same excitement with her black boyfriend. 
Often she shares her excitement and her satisfaction 
that she enjoys with her dark lover. After a recent 
tell all I confessed to her my amazing experience as a 
woman her age with a black lover more than 20 years 
ago. 

She told me that her boyfriend has an older brother 
who loves white women. I confessed that I didn't 
believe at my age that I could ever experience the 
intensity of lovemaking again. My daughter has set up 
a double date with me and her boyfriend's older 
brother to see what might happen.

My panties are starting to get wet all over again in 
anticipation. I love private performances by beautiful 
black men.

Friday, 21 July 2017

MAIN TENNIS

Pada bulan Disember tahun lepas ada satu kisah menarik. Pada hari minggu aku dan Ita pergi main tenis di tempat biasa kami main. Di situ terdapat 4 gelanggang tenis. Pada sebelah pagi tadi telah diadakan Kem Tenis. Setibanya kami di situ mereka sudah beransur-ansur pulang. Maklumlah hari dah petang dah baru lepas hujan.

Setelah gelanggang agak kering aku pun bermain tenis dengan Ita. Keadaan gelanggang tidak berapa kering. Ita bukanlah pandai sangat main tenis. Sebab aku dah tak ada orang lain nak main, maka aku pun ajak lah dia. Boring jugak asyik tengok blue film aje kat rumah.

Pada petang itu Ita memakai skirt putih pendek dan seluar dalam yang biasa di pakai oleh orang perempuan bermain tenis. Pendek kata ketika dia servis memang terangkat kain skirtnya. Sedang kami asyik bermain deangan cara yang ikut suka kami, tanpa di sedari kami dilihat oleh seorang India. Dia ketawa melihat kamu bermain.

"You all main macam budak sekolah," kata India itu,

Kami berhenti seketika lalu berkenalan dengan lelaki itu. Rupanya lelaki India itu adalah jurulatih tenis bagi kem tenis murid sekolah yang diadakan pagi tadi. Dia tawarkan diri untuk mengajar Ita cara bermain. Ita memang tak berapa pandai mengambil bola 'back hand'. Ravi mula mengajar cara memegang reket tenis dan kedudukan badan yang betul semasa mengambil bola.

Aku lihat sesekali Ravi menjeling ke arah seluar dalam Ita, ketika Ita mengambil bola back hand yang aku hantar. Kerana dah agak penat aku melatih Ita aku meminta Ravi pula bermain main tenis dengan Ita. Mereka bermain dengan seronok. Ita pula aku lihat sudah pandai mengambil bola back hand.

Sedang Ita berlari mengejar bola tiba-tiba dia tergelincir lalu jatuh. Ita menjerit. Aku meluru mendapatkan Ita. Aku lihat Ita bangun sambil mengurut peha dan kakinya yang sakit.

"Aduh sakitnya, bang," kata Ita.

Aku memimpim Ita menuju ke kerusi di tepi gelanggang. Ravi juga datang melihat Ita. Dia meminta izin untuk melihat Ita. Ravi kata lutut dan peha Ita tergeliat sedikit. Dia mengatakan boleh tolong mengurutkan Ita kalau aku izinkan.

"Kalau you boleh tolong urutkan, biar saya ambilkan minyak gamat di dalam kereta," kata aku kepada Ravi.

"Tak apalah Encik, saya ada minyak urut didalam bilik persalinan," kata Ravi.

Aku memapah Ita ke bilik persalinan. Bilik itu lengang aje kerana murid-murid peserta kem tadi sudah balik.

"Bang tolong ambilkan tuala Ita kat dalam kereta," kata Ita kepada aku.

"Baik-baik tau jangan buat tak senonoh," kata aku kepada Ita.

Sementara itu Ravi membuka begnya lalu mengeluarkan sebotol minyak urut.

"You tolong urutkan isteri I sementara I pergi ambil tuala," kata aku kepada Ravi.

Pada masa itu Ita sedang berbaring di atas meja panjang. Selepas itu aku pun keluar menuju ke kereta. Semasa aku meninggalkan bilik persalinan terlintas di kepalaku.

"Apa yang akan dibuat oleh lelaki India ni pada isteriku," bisik hatiku.

Aku perlahan-lahan berpatah balik menuju ke bilik persalinan. Sementara itu hujan turun dengan lebatnya. Setelah hampir dengan bilik persalinan aku lihat Ita terbaring sementara Ravi sedang melumurkan minyak pada lutu dan peha Ita. Jarak tempat aku bersembunyi kira-kira 10 meter saja. Jadi aku boleh melihat mereka dengan jelas.

"You baring sementara I urutkan kaki you," kata Ravi kepada Ita.

Ita mengangguk saja.Sesekali aku lihat Ravi menjeling ke arah seluar dalam Ita. Setelah lutut Ita diurutnya,tiba-tiba dengan perlahan tangan Ravi mengurut menghala ke atas peha. Tangan Ravi terus mengurut peha Ita yang dilumur dengan minyak itu. Tangannya semakin ke atas sehinggalah ke dalam skirt Ita. Aku lihat Ita mendiamkan diri aje.

Apabila melihatkan Ita mendiamkan diri, Ravi semakin berani mengurut dan memicit-micit punggung isteriku. Tiba-tiba Ita berpaling ke arah Ravi dan berkata, "I ingat suami I terperangkap dalam keretalah."

“Mungkin jugak,” jawab Ravi.

Ravi terus memicit dan mengurut punggung Ita.

"You sudah kahwin ke Ravi?" tanya Ita.

"I sudah ada 5 orang anak," jawab Ravi.

"You bagaimana?" tanya Ravi pula.

"I dan suami I baru aje 5 bulan berkahwin," jawab Ita.

Aku terus memerhatikan gelagat mereka.

"If you don't mind I ingat nak urut bawah sikit, boleh?" tanya Ravi.

"That's okay," jawab Ita.

Bila Ravi sudah dapat lampu hijau dari Ita dia mula memasukkan tangannya ke dalam skirt Ita. Tangannya terus masuk ke dalam seluar dalam Ita. Tangan Ravi mencari faraj Ita. Tiba-tiba Ravi menarik seluar dalam putih Ita. Bila merasakan Ravi menarik seluar dalamnya Ita mengangkatkan bontotnya agar seluarnya mudah di tarik Ravi.

Seluar dalam Ita dicampakkan Ravi ke lantai. Hanya baju T nya aje yang belum tanggal. Ravi terus mencium bontot Ita yang putih kuning itu. Bontot itu diramas dengan penuh berahi.

Jari Ravi dimasukkan kedalam faraj Ita melalui celah kelangkang Ita.Tapi Ravi sukar memainkan kelentit Ita kerana Ita berbaring.

"Boleh you terlentang," tanya Ravi.

Ita terus terlentang menghadap Ravi.

"Suami you tak marah ke I usik you," tanya Ravi.

"Kalau you buat cepat dia tak tahu," jawab Ita.

"I ingat baik you kunci pintu tu," kata Ita kepada Ravi.

Tanpa berlengah Ravi terus mengunci bilik persalinan tanpa meyedari aku sedang menyembunyikan diri di belakang almari. Selepas itu Ravi terus mendekati Ita yang terbaring.

Bila melihat keadaan sudah selamat Ravi terus memainkan kelentit Ita.Lidahnya menjilat-jilat kelentit Ita yang kemerahan itu. Ita mengeliat menahan kesedapan, Ita menanggalkan baju dan colinya. Sekarang Ita sudah telanjang bulat.

Lidah Ravi dimasukkan kedalam faraj Ita. Setiap kali lidah Ravi keluar masuk ke dalam faraj Ita, aku lihat Ita mengerang kesedapan. Setelah hampir 5 minit Ravi menjilat faraj Ita, aku lihat faraj Ita banyak mengeluarkan air. Aku tahu kalau tanda macam itu tentu Ita sudah gian habis.

"Ravi I dah tak tahan ni," kata Ita.

"Okaylah I bangun," jawab Ravi.

Apabila Ravi berdiri dia terus membuka bajunya sementara Ita membuka seluar tenis Ravi. Setelah itu dia menanggalkan seluar dalam Ravi dan terus memegang zakar Ravi. Aku lihat zakar Ravi lebih kurang 5 inci aje dan ukur lilit lebih kurang 5 inci, taklah besar sangat. Zakar Ravi jugak aku lihat tak ada kulup, mungkin dia bersunat.

"Boleh I jilat you punya?" kata Ita kepada Ravi.

Mula-mula Ita mengurut-urut zakar Ravi perlahan-lahan. Ita tak perlu tunggu lama kerana zakar Ravi sudah mencacak. Kepala zakar Ravi yang hitam berkilat itu dijilat oleh Ita. Bibir merah Ita menghisap dan menjilat kepala zakar Ravi.

"You main I punya I main you punya," kata Ravi kepada Ita.

Ita memberhentikan menjilat zakar Ravi. Ita kembali berbaring di atas meja besar sambil terlentang. Ravi yang berbogel perlahan-lahan nail ke atas meja. Dengan posisi 69 Ravi menjilat faraj Ita. Manakala Ita menjilat zakar Ravi.

"Lebih baik you masukan aje," kata Ita kepada Ravi.

Aku lihat faraj Ita sudah basah lenjun oleh air liur Ravi dan air mazi Ita. Faraj Ita berwarna kemerahan dan begitu juga kelentitnya. Ita selalu menjaga farajnya. Setiap kali ke bilik air dia pasti mencuci dengan cecair 'hygience' Avon agar farajnya wangi dan bersih. Tak hairanlah kalau Ravi begitu berselera menjilat faraj Ita. Dari luar hinggalah ke dalam farajnya, pasti berbaur harum. Ita selalu memastikan farajnya sentiasa bersih dan wangi.

"Ravi sedap ke you jilat I punya," kata Ita kepada Ravi.

"You punya barang banyak bagus, wangi ooooo, tak macam I punya wife," jawab Ravi.

"I punya wife ada bau, sudah lama I tak buat macam I buat kat you," jelas Ravi lagi.

Semasa Ita bangun, Ravi meramas-ramas buah dada Ita.

"Kasi I rasa you pumya breast," kata Ravi.

Ita terus menyorongkan teteknya kearah Ravi. Ravi menjilat dan meramas puting tetek Ita. Ita mengeliat kesedapan. Tetek Ita semakin mengeras. Ita terus merangkul tengkuk Ravi,mereka berkucupan dan menjilat lidah nasing-masing.

Setelah berkucupan Ravi meminta Ita memegang tepi meja kerana dia ingin menjalankan kerjanya. Ita terus ke meja sambil badannya direndahkan. Zakar Ravi mencacak 90 darjah, bontot Ita menghala ke arah Ravi. Ravi memegang bontot Ita yang putih kuning itu. Berbeza aku tengok seorang putih seorang lagi gelap.

Ravi kemudian menghalakan kepala zakarnya betul-betul di antara celah bontot isteriku. Faraj Ita yang tembam dapat aku lihat dengan jelas. Perlahan-lahan zakar Ravi membelah tebing faraj isteriku dan perlahan-lahan terjunam menghala ke dasar lubuk. Ravi menekan zakarnya sehingga bulunya menyentuh bontot Ita.

"Very nice, Ravi," kata Ita.

Setelah zakarnya terbenam ke dalam faraj Ita, Ravi mula mencabutnya. Aku lihat di sekItar kulit zakarnya terpalit air putih. Air mazi inilah yang melancarkan kerja sorong dan tarik berjalan lancar.

Ravi merendahkan badanya sambil meramas buah dada Ita. Zakar Ravi yang terbenam didalam faraj itu mula digerakkan oleh Ravi keluar dan masuk. Sesekali aku dengar Ita mendengus kesedapan. Ravi terus menyetubuhi Ita dalam keadaan itu lebih kurang 10 minit tanpa henti. Tiba-tiba Ita menjerit.

"I'm coming, I'm coming!" jerit Ita.

Bila mendengar Ita berkata demikian Ravi melajukan lagi kayuhannya dan aku lihat Ravi menekan semahu-mahunya ke dalam faraj Ita. Muka Ravi berkerut menahan kesedapan

"I dah keluar," kata Ita kepada Ravi.

"I pun baru keluar," jawab Ravi.

"Jangan cabut lagi," kata Ita.

“Okay, okay," kata Ravi.

Ravi terus memeluk Ita dari belakang. Aku lihat bulu dadanya basah berpeluh kerana kerja kuat menyetubuhi isteriku. Kemudian Ravi mencabut zakarnya dari faraj Ita. Aku lihat banyak air putih keluar membasahi faraj Ita.

"Banyak you punya air," kata Ita.

"Sebenarnya I sudah lama tak make love dengan wife I sebab dia baru bersalin," jelas Ravi.

Patutlah banyak air maninya keluar dari lubang faraj Ita. Tak tertampung oleh faraj Ita.

Thursday, 20 July 2017

WIFE ORDERS PIZZA

The night was still young and it was obvious my wife 
was feeling sort of restless. I remember there was a 
full moon rising, though I never really thought that 
it actually affected people in any particular way.

But I did have this anxious feeling and I just 
couldn't put my finger on it. When my wife stepped out 
of the shower and entered the bedroom with her towel 
draped around her waist and her breasts glistening 
with the moisture, I knew that feeling was most likely 
pent up sexual energy.

I hadn't had sex with her for almost 10 day because of 
our work schedules and we were both beginning to feel 
the pressure... she dropped the towel and stood naked 
in front of me, as she casually began to look for 
something to wear.

I lay back on the bed and watched as my wife picked 
through her dresser drawer and pulled out a very sexy 
white, see through panty.

She slipped them on and it was easy to see her trimmed 
pussy through the sheer material.

She then found a half-bra which barely covered her 
nipples. Even though it covered her nipples, they were 
clearly visible through the fabric.

She continued to thumb through the drawer until she 
pulled out white, thigh high stockings, (I didn't even 
know she owned a pair) which she then proceeded to 
pull over legs.

When they were completely on, she walked over to the 
closet and reached for a white lacy robe that I had 
never seen before.

She put it on and closed it loosely over her 
incredibly sexy outfit with a thin belt around the 
waist.

I remember the stockings were partially visible, as 
the robe was cut short, ending at the top of her 
thighs.

She then went to the kitchen and fixed herself a vodka 
and OJ, lots of vodka, a little OJ.

"Why don't we order a pizza and watch a movie before 
bed," she said

I replied, "OK, if you want."

She dialed the phone and started ordering a pizza. 
"Great. About 30 minutes then. Thanks," and hung up 
the phone.

No sooner than she had hung up the phone, than it 
rang. She answered, "Yes, he's here," and handed the 
phone to me. "Well, shit," she said.

Long story short, one of the trucks hauling from the 
mine had been involved in a minor traffic accident and 
the insurance card was not in the cab, and they needed 
me to get the card for the police. Work was over an 
hour drive from the house.

When I told my wife what the call was about and that I 
had to go to work for a bit, boy was she pissed. She 
started giving it to me with both barrels.

She downed her drink in on gulp.

"What do you want me to do, quit and stay home," I 
said.

"No, but they take advantage of you at work, they 
should be able to do some of this themselves," she 
answered, "I need another drink."

She fixed herself another drink, this one stronger 
than the other. She downed half of it in one gulp.

"I should be back in two or three hours," I said.

"Go do what you have to do, I'll sit here and get 
drunk on vodka and fat on pizza," she snarled as she 
finished off her vodka and OJ.

I had forgotten about the pizza.

I saw her heading to the bottle of vodka to fix her 
another drink as I went out the door to get in my 
truck to go take care of the problem at work.

I had just gone past the little grocery store above 
the house when my truck just suddenly quit. I coasted 
to a wide spot and pulled off to the side. No amount 
of coaxing could get it restarted.

There was a pay phone outside the grocery store, so I 
walked back to it and called my work number. They 
answered on the first call. It was the driver of the 
truck involved in the accident. I explained my 
problem, that my truck had died. He said that the 
state policeman was there and was going to take him to 
jail if I didn't get there soon and give him the 
insurance card.

I then explained to the driver that if the secretary 
had left the filing cabinet open he might be able to 
find the card. I told him where the filing cabinet was 
in her office and to check to see if he could open any 
of the drawers. He came back and said, "Yes, I can 
open all of them."

"Open the second drawer down from the top and you 
should see a folder labeled 'Insurance'. Give that 
folder to the policeman and see if he can find what he 
needs in the folder."

A few minutes later he was back on the phone, "Yes!" 
he hollered into the phone, "The cop said everything 
he needed to complete his report was in the folder."

"OK," I said, "when he's through, just lay the folder 
on the secretary's desk. I'll see you Monday."

I began thinking about how I was going to get my truck 
fixed as I started walking the short distance back to 
the house. Just as I stepped onto the front porch, I 
saw my wife staggering towards the kitchen with an 
empty glass in her hand. I remember the last time she 
got really drunk, she put on quite a show. Since she 
didn't expect me back for a couple of hours I thought, 
"It might be fun to just hide in the coat closet by 
the door for a little while and watch." I could get 
out of the closet the next time she fixed a drink or 
went to the bathroom and pretend I had just got home.
 
I quickly got in the coat closet and moved some stuff 
around so I move around without making any noise. I 
left the door ajar, and I could clearly see into the 
kitchen and the living room while.
 
She staggered out of the kitchen with another drink in 
her hand. From what I could see, it looked like she 
had drunk almost the entire pint of vodka. She walked 
very unsteadily into the living room and sat down on 
the couch and then laid back and pulled her knees up 
slightly so that her panties were visible from beneath 
her robe.

This was kind of exciting, this whole 
exhibitionist/voyeur scene. As I watched, she dropped 
her hand into her lap and began lightly stroking her 
pussy through her panties as she watched a soft core 
porn movie on TV. She raised her hips and slid the 
panties down her legs and dropped them beside the 
couch. "Ah," I thought, "she's about to get started."

Just then, the doorbell rang and my wife gave a 
startled jump. I thought that my heart was about to 
explode.

The pizza. It seems we both had forgotten.

My wife got up off the couch and carefully adjusted 
her robe.

She leaned toward the door and said, "Is that you, 
Larry," she asked in a confused voice.

I heard the reply from outside, "No, it's Pete... 
pizza delivery."

My wife said, "Oh, okay," and she opened the door and 
said, "Come in. I thought you were my husband."

Pete walked into the living room behind my wife who 
led him towards the kitchen.

I could see the expression on his face as his eyes 
traced down her scantily covered body.

"Here, you can put it down here on the table," she 
said.

She started over to the cabinet next to the sink and 
bent over as she opened the door and pulled out a 
small jar from the lower shelf.

I could see that as she leaned over, the short robe 
rode up her back, giving a beautiful view of her bare 
ass and pussy.

She was giving the pizza guy a terrific view, and I 
could see by the expression on his face that he was 
enjoying it. She paused there, in that position for 
what seemed like an eternity as she dug through the 
money jar looking for enough to pay him.

"Damn it!" she said finally as she stood back up. 
"What did that son of a bitch do with the money!"

She told him to follow her to the living room. She had 
money in her purse.

The living room was a little closer to me, and I could 
see even better than before.

She walked over to the couch and again bent over to 
get her purse lying on the floor next to the coffee 
table.

As she stood up again she looked visibly upset -- near 
tears -- and started complaining, "I'm sorry. I just 
had a fight with my husband, that asshole. He actually 
said for me to just eat the whole pizza and get fat. 
Do you believe that?"

She was looking directly at him and started to undo 
the belt on her robe.

I could see the robe open and she pulled it back off 
her shoulders.

"Do you think that I am fat?" she asked as she turned 
around slowly, dropping the robe as she did.

I couldn't believe it as I watched my wife expose 
herself like that.

Pete was taking this all in as he stood there in 
disbelief. He must have been getting an erection, 
because he started pulling at the front of his pants, 
trying to adjust himself.

"No! No way you're fat!"

"Oh my!" she said. "Did I do that to you?" she asked 
as she walked over to him.

Pete was speechless at this point.

"Here, let me help you with that," my wife said in a 
breathy, throaty voice.

I couldn't believe what she was doing!

She started to undo his belt and then undid his 
zipper.

As she pulled Pete's pants and shorts down to his 
ankles, she knelt down on her knees in front of him. I 
could see that he was a little weak in the knees by 
this time... so was I! My wife was taking this young 
man's rapidly growing cock into her hands and lowering 
her mouth to it.

I could see her eyes widen as his cock continued to 
harden into a formidable erection.

It appeared to be larger than mine and much thicker.

She put the head of his cock between her lips and 
began stroking it with her hand. Her other hand 
reached underneath to cup his balls. Her mouth sank 
lower over his cock as she started working her tongue 
and lips around his erection.

I heard a faint moan come out of his mouth?

I hid there watching her hands and mouth work their 
magic on Pete's cock. It didn't take very long, even 
though it seemed like an eternity to me. Pete started 
groaning and my wife's hand started pumping faster.

I could tell that he was cumming in her mouth as his 
groans got louder and became more of a rhythmic 
grunting sound.

Pete stood there as my wife stood up in front of him, 
cum still dripping down her face.

"Why don't you sit down for a moment. I will be right 
back," she said as she turned and walked off to the 
bathroom. As she left the living room, Pete sat down 
on the couch and finished taking off his clothes.

His cock had receded into a semi-flaccid state.

He sat there for just a minute or so when she came 
back into the room.

She had cleaned herself up a bit and was completely 
naked, having removed her hose.

Her breasts, while not large, are round, firm and 
shaped nicely.

The nipples were dark and hard, as they usually get 
when she is excited.

Pete moved over as she sat down next to him.

They started kissing and touching each other. Pete's 
hands moved to her breasts. He squeezed one, then the 
other, pinching her nipples along the way. His mouth 
kissed her down her face, onto her chest.

She lay back as Pete found his way to a nipple and 
began licking and sucking.

I knew that she loved this and could actually have an 
orgasm if they were sucked and played with long 
enough. She appeared to be getting really hot and my 
thoughts were confirmed as she let out a soft moan.

I watched as Pete continued his way down, kissing her 
firm belly. She offered no resistance as he made his 
way to her now dripping wet pussy.

The soft moans increased as Pete ran his lips over her 
pussy lips.

A soft shriek came from her mouth as his tongue found 
its target on her clit.

"Oh god! That feels great... don't stop!"

But I could see that he had no intention of stopping.

I could hear her breathing become more rapid and I 
could see that she was rapidly approaching orgasm.

Her head arched back and I could see her stomach 
muscles ripple as she started cumming on Pete's mouth.

He didn't miss a beat as my wife had an extremely 
intense orgasm, flooding his mouth with her juices.

She continued to writhe in orgasm for several 
minutes... I didn't think it would stop. I knew she 
was multi-orgasmic, but I didn't recall her ever 
having one this intense.

Then Pete was climbing on top of my wife, between her 
spread open legs, and was slowly inserting his now 
rock had cock into her pussy.

She reached down to help guide him into her and I 
could see the muscles on his butt tighten as he pushed 
his cock past her pussy lips.

"Oh... yeah! Put it to me!" she said, "fuck me!"

"It's so big! It feels so good!"

My wife pushed up with her hips and the length of his 
cock slid effortlessly deep into her pussy.

His balls smacked up against her and he started 
pumping in and out.

The moaning from my wife's throat became louder and 
guttural as Pete's rhythmic humping intensified.

"Uhh... ohhh... ohhh... uhh... fuck me... do it to 
me... fuck me! Oh yes, yes, yessssssssss!" she cried 
out as another incredible orgasm overtook her body.

Her legs rose up, and as her heels dug into the back 
of his legs and I could see her juices drip down her 
crack.

Pete's humping continued, faster, harder.

I stood there watching as my wife had two, three, and 
then four orgasms.

I heard Pete start to groan, faintly at first but then 
louder and I could see the rhythm of his humping slow, 
but he was now pounding it in full-length with each 
thrust.

My wife was moaning loader too. "Cum in me, cum in me! 
Fill me up with your cum!" she shouted at him.

I could see as his muscles spasm as he shot his load 
into my wife's pussy.

They laid there together for five or ten minutes, 
kissing and holding each other. Then I heard Pete say 
to her that this was his first time having sex with a 
woman!

My wife just held his head against her chest and said, 
"That was the some of the best sex I have ever had! I 
definitely want more of this."

"I think though, that maybe we should continue this 
another time, because I think that my husband might 
come home soon."

They rose up together and I could see that Pete's cock 
was rather limp again, but slick with the combined 
juices of their lovemaking.

My wife's bush was sticky with cum and I could see it 
dripping down the inside of her thighs.

When Pete had his clothes back on, she walked him over 
to the doorway, and gave him a long, deep kiss. She 
said that she would call again for "Pizza Pete" when 
her husband was going to be out for a longer time.

She opened the door, carefully hiding her naked body 
behind it and pushed Pete out gently whispering to 
him, "That was great, - have a good night!" and she 
closed the door behind him.

She staggered back to the kitchen and fixed herself 
another drink with what was left of the pint of vodka 
and came back to the couch. After taking about two 
sips from the drink she laid her head back on the 
couch and passed out spilling the rest of her drink 
all over the hardwood floor of the living room.

After I was sure she was passed out, I came out of the 
closet and took the glass from her hand. I took it to 
the kitchen and got a cloth and cleaned up the spilled 
drink on the hardwood before it made a permanent 
stain.

While I was doing this she lay there naked on the 
couch, her head thrown back, her arms spread out to 
the side like she was on a cross, and her legs parted 
about three feet at the knees. Pete's cum was leaking 
out of her pussy onto the fabric of the couch. A good 
size stain had already appeared under her ass.

I went to the bedroom and turned the spread and sheets 
down and went back to the living room, picked her up, 
and carried her to bed. She moaned slightly once as 
her head lay back against the pillow.

It took me almost thirty minutes to get the cum stains 
off the couch. Then I went to bed and lay beside her. 
Needless to say, a million thoughts were going through 
my head – some good and some bad. Finally, I decided 
that this was as much my fault as hers. I knew she was 
mad, horny and drunk when I left her to go take care 
of that problem at work. And I knew how she was when 
she was drunk and horny – she wanted to be fucked.

The next morning, I was up and had coffee made when 
she got out of bed. Somewhere between getting up and 
coming into the kitchen she had found a short robe to 
put on.

"What time did you get home last night?" she asked. It 
was obvious she was very hung over.

"Oh, I was just gone a couple of hours. It didn't take 
but about five minutes to find the insurance card," I 
answered.

"I was just thinking about eating a slice of that 
pizza for breakfast. Do you want me to fix you a 
piece?" I asked.

"Pizza? What pizza?" she seemed confused.

"The pizza you ordered just before I got called to go 
to Frozen Creek," I answered.

"Did you stop and pick it up on your way back from 
work?" she asked.

"No. Remember, you had them deliver it."

"I did? I don't remember a pizza being delivered last 
night. Are you sure?"

"They must have," I answered, "I didn't bring it, and 
you were practically naked and on your way to being 
drunk when I left for work."

"OK, if you say so, but I don't remember any pizza," 
she said.

We sat drinking coffee for a while; she didn't want a 
slice of pizza. She said if she ate it, it would just 
come right back up.

Then she asked, "Had I already gone to bed when you 
got back last night?"

"No," I answered, "you were on the couch. It looked 
like you had passed out."

"Yeah. I know I drank too much last night, but I was 
really mad that you chose to go to work over fucking 
me," she said.

"I know," I said, "I made a bad choice."

"How did I get in the bed?" she asked.

"I carried you from the living room and put you in 
bed," I answered.

"Did you take my clothes off and fuck me after you put 
me in bed?" she asked.

"No, you were already naked when I found you passed 
out on the couch," I answered her.

"Well, I've got to take a shower and get ready for 
work. I'm scheduled in today. I'm sorry I got drunk 
and passed out on you. Maybe we can fuck tonight when 
I get in from work," she said.

"Maybe," I answered.

Wednesday, 19 July 2017

MENUNGGU HUJAN REDA

Setelah hampir lima tahun aku bertugas di Perak. akhirnya permohonanku untuk bertukar ke negeri asal ku Johor diluluskan. Malangnya bukan di bandar yang aku pohon, tetapi sebuah bandar yang agak asing bagi diri ku. Walau pun aku anak Johor tetapi belum pernah menjejakkan kaki ke bandar tersebut. Walau bagaimana pun akhirnya aku dapat menyesuaikan diri bertugas di bandar ini.

Untuk memenuhi masa lapangku, aku diajak oleh seorang pengawal keselamatan tempat aku bertugas agar mengikutinya pergi memancing. Kerana termakan dengan katakatanya aku membeli dua set joran berserta dengan alat memancing.

Pada satu hari minggu bila pengawal keselamatan yang bernama Kamal offduty,
aku mengikutnya pergi memancing. Memandangkan yang sebelum ini aku tak pernah memegang joran, Kamal terpaksa mengajar aku cara mengunakannya. Walau pun tak banyak tangkapan yang aku perolehi tetapi kata Kamal itu sudah mencukupi.

Hampir senja kami berkemas untuk pulang. Semua ikan yang aku perolehi aku bagi kepada Kamal. Sebagai orang bujang aku sememangnya tidak memasak, pagi petang, siang malam aku makan di kedai atau pun warong. Kamal mengajak aku singgah di rumahnya untuk makan malam. Aku menolak dengan berbagai alasan. Akhirnya aku setuju setelah didesak oleh Kamal.

Rumah Kamal adalah rumah papan, rumah kampunglah katakan dan terletak di dalam sebuah kebun getah, yang katanya adalah peninggalan arwah ayahnya. Bila sampai di rumah Kamal aku perhatikan seorang wanita sedia memanti di muka pintu berpakaian kebaya labuh, sungguh ayu. Bodynya sungguh solid, dengan sepasang buah dada dan ponggong yang begitu berisi. Body yang menjadi idamanku selama ini.

Kamal mempelawa aku naik ke rumah. Wanita yang berada di muka pintu sebentar tadi sudah tidak kelihatan. Kamal menyuruh aku tunggu sebentar kerana dia hendak mandi. Aku duduk di muka pintu menghisap rokok sambil menghayalkan wanita yang baru aku lihat tadi.

"Apa yang Encik Osman menungkan?" Kamal menyergah hingga membuat aku tersedar dari lamunan.

"Normah, ambilkan Encik Osman towel dan kain pelikat," Kamal bersuara.

Sebentar kemudian Normah (wanita yang sedang aku khayalkan) muncul menyuakan kepada aku towel dan kain pelikat.

"Encik Osman, ini isteri saya, Normah," Kamal bersuara semasa Normah menghampiri sambil senyum dan terus pergi.

Aku terus ke bilik air untuk mandi kerana disuruh oleh Kamal. Selesai mandi aku ke ruang tamu mendapatkan Kamal yang sedang memangku seorang baby
.
"Ini anak saya yang pertama lelaki bernama Arif.”

"Bang ajaklah Encik Osman makan, makanan sudah sedia," Normah bersuara sambil mengambil Arif dari pangkuan Kamal dan dimasukkan ke dalam buaian.

"Makanlah Encik Osman, jangan malu-malu," Normah bersuara sambil menuangkan air minuman untuk ku.

Sama ada disengajakan atau pun tidak aku tak pasti. Kerana semasa Normah menuangkan air minuman ku, buah dadanya yang bulat tersentuh pipiku dan dia pula aku perhatikan selamba saja.

Selesai makan aku ke bilik air kerana hendak mengambil pakaian ku yang aku tinggalkan. Melihatkan yang aku sedang mencari sesuatu Normah bersuara, "Encik Osamn mencari pakaian Encik Osman ke?”

“Kalau itu yang Encik Osman cari ianya sudah saya rendam, kerana sudah agak berbau," sambung Normah.

"Eh macam mana saya hendak balik?" aku bersuara.

"Tidur disini sajalah Encik Osman," kata Kamal.

Berbagai alasan yang aku berikan untuk tidak tidur di rumah Kamal. Akhirnya aku pulang dengan berkain pelikat dan berbaju teluk belanga kepunyaan Kamal.

Malam itu sungguh sukar untuk aku melelapkan mata, asyik terbayangkan Normah. Akhirnya aku terlelap juga dengan satu mimpi yang sungguh indah, yang mana aku mengharapkan agar satu hari nanti mimpi tersebut menjadi kenyataan.. Paginya aku terpaksa mandi ‘BERNIAT’.

Kini aku sudah begitu mesra dengan keluarga Kamal. Bila Kamal tidak berkerja malam aku pasti ke rumahnya dan makan malam di sana. Untuk mengelakkan kerap makan free sekali sekala aku memberi wang kepada Kamal untuk membeli lauk. Pada mulanya dia tidak mahu ambil. Apabila aku menyatakan yang kami akan putus kawan dia ambil.

Bagi melayan hobby Kamal setiap ada masa terluang aku pasti menemaninya pergi memancing. Biasanya sebelum aku pulang ke rumah aku akan singgah di rumah Kamal untuk makan malam.

Pada satu petang Sabtu, aku ke rumah Kamal untuk menservis peralatan memancing kerana esok pagi-pagi kami hendak pergi memancing di lokasi yang agak jauh. Hampir maghrib aku minta diri untuk pulang dan malam nanti akan datang semula.

Dipertengahan jalan aku terserempak dengan penyelia Kamal. Menurut katanya dia hendak berjumpa dengan Kamal kerana salah seorang dari pengawal keselamatan yang bertugas malam mengambil cuti sakit dan meminta Kamal untuk mengantikan tempatnya.

Aku senyum di dalam hati sambil memikirkan cara mana aku akan dapat menikmati tubuh Normah yang sungguh sexy itu. Sampai di rumah aku membuat persiapan yang agak rapi sambil memikirkan cara untuk memulakannya.

Setelah begitu pasti yang Kamal sudah pergi kerja aku terus ke rumah Kamal. Mendengarkan yang aku tiba, Normah membuka pintu sambil mempelawa aku naik.

"Kamal mana?" aku pura-pura bertanya seolaholah tidak tahu.

"Dia kena bertugas mengantikan tempat kawannya yang mengambil cuti sakit," balas Normah.

"Kalau begitu biarlah saya pulang saja," kata ku.

"Kalau ia pun naiklah dulu, lepas makan nanti bolehlah Encik Osman pulang," kata Normah sambil melemparkan satu senyuman manja.

Di kala itu sudah ada tanda-tanda hendak ribut. Aku mengharapkan agar ianya cepat berlaku. Aku menuju ke dapur dengan ditemani oleh Normah sambil mendukung Arif. Rintik-rintik hujan sudah kedengaran menerjah atap zink rumah Kamal.

Aku merasa lega dan mengharapkan ianya segera lebat. Aku makan dengan ditemani oleh Normah yang mengajukan kepada ku beberapa soalan yang berkaitan dengan diri dan keluargaku.

Penglihatan ku kerap tertumpu kepada alur buah dada Normah yang jelas kelihatan apabila dia membongkok. Aku tahu yang Normah perasan, tetapi dia buat-buat tak tahu.

Selesai makan aku mengambil Arif dari pangkuannya. Semasa mengambil Arif aku buat-buat tersentuh buah dadanya. Sungguh mengiurkan. Normah tidak menampakkan reaksi marah.

"Ini ada can," bisik hati kecil ku.

Aku membawa Arif ke ruang tamu dan membaringkannya di atas sofa sambil aku merokok. Normah berada di dapur untuk mencuci pinggan mangkuk. Selesai mencuci dia ke ruang tamu mendapatkan kami.

Semasa dia sedang berdiri di depan ku, petir berdentum dengan agak kuat. Normah terperanjat dan terus menerepa ku. Aku tidak lepas peluang dan terus mendakapnya dengan erat. Normah cuba melepaskan dirinya dari pelukanku.

Aku lepaskan sambil meramas-ramas ponggomgnyaNormah menjadi tersipu-sipu malu. Aku buat selamba saja sambil bersuara, "Normah bukan sengaja, begitu juga saya, terkejut kerana bunyi petir ia tak?"

Normah mengangguk sambil mengambil Arif yang mula menangis ketakutan.

"Terpaksalah saya menunggu hingga hujan reda baru boleh pulang," kata ku.

"Kalau hujan tak reda, apa salahnya kalau Encik Osman tidur di sini saja," Normah bersuara sambil memangku Arif yang belum berhenti menangis.

"Dia hendak menetek agaknya?” Aku bersuara.

"Mungkin juga," balas Normah sambil memangku Arif masuk ke bilik tidur.

Aku duduk seorang diri sambil menghisap rokok. Habis sebatang rokok aku mendapatkan Normah yang sedang menetekkan Arif.

"Normah ada kopi tak?" aku bertanya sambil memandang tepat ke arah tetek yang sedang dihisap oleh Arif.

"Ada di atas meja makan," balas Normah.

Hujan di luar masih belum reda lagi, begitu juga kilat masih sabung menyabung. Aku mengambil secawan kopi dan duduk semula di sofa.

Sebentar kemudian Normah datang dan duduk disebelah ku. Aku cuba meletakkan tanganku di atas bahunya. Normah hanya diam saja. Aku picit-picit bahunya dan membelai-belai rambutnya yang panjang mengurai.

"Janganlah Encik Osman," Normah bersuara bila aku cuba hendak memegang buah dadanya.

Mendengarkan itu aku alih tangan ku dan memgosok-gosok pehanya sambil melentukkan kepala ku keatas bahunya.

"Maaf Normah saya tak sengaja," aku bersuara setelah mencium pipinya.

Tanpa berkata apa-apa Normah bangun dan menuju ke bilik tidur. Sebelum masuk ke bilik dia menoleh ke arah ku.

"Mungkin dia mengajak ku agaknya," aku berkata didalam hati sambil melangkah ke arah bilik tidurnya dengan satu harapan.

Normah menghampiri Arif untuk mempastikan yang dia sudah benar-benar lena sebelum dia merebahkan dirinya di atas katil.

"Encik Osman kalau sudah mengantuk padamkan lampu diruang tamu dulu," Normah bersuara.

"Boleh saya tidur disebelah Normah?" aku bersuara sebelum melangkah untuk mematikan lampu.

"Ikut suka Encik Osman," balas Normah.

Setelah lampu dimatikan, aku ke bilik tidur dan merebahkan badan di sebelah Normah. Aku memasukkan tanganku ke dalam baju kebayanya sambil meramas-ramas sepasang buah dada yang baru dihisap oleh Arif.

"Ahhh… Encik Osman ni kata hendak tidur," Normah bersuara manja.

"Janganlah marah nanti cepat tua," aku bersuara setelah tangan ku dapat bermesra dengan keduadua buah dadanya.

Semasa aku meramas-ramas buah dadanya, kakiku aku letakkan di atas pehanya
dengan adik kecilku aku gesel-geselkan kepehanya. Melihatkan yang Normah diam saja aku memberanikan diri dengan merapatkan bibirku ke bibirnya.

"Ada respon," bisik hati kecil ku bila aku merasakan yang Normah sudi menghisap lidah ku yang aku julurkan.

Kini kami berganti berkuluman lidah. Aku menarik tubuh Normah supaya duduk kerana aku hendak membuka baju kebaya dan branya sekali.

"Wah besarnya buah dada Normah," aku bersuara sambil membaringkannya semula.

Aku nonyot kedua-dua buah dadanya silih berganti. Setelah puas aku menarik kain sarongnya. Normah mengangkat ponggongnya untuk memudahkan aku melucut kainnya.

Setelah kainnya terlucut, aku gigit manja mini garden Normah yang masih dibalut oleh seluar dalamnya. Normah kegelian. Aku lurut seluar dalamnya sambil bermain-main dengan rumput-rumput hitam yang halus dan lebat yang terdapat di alur cipapnya. Bila seluar dalamnya sudah tidak menjadi penghalang lagi aku buka kangkangnya dan menjilat-jilat disekitar alur cipapnya.

"Encik Osman nonyot kuat sikit sedap," Normah bersuara dan dia juga memberitahu aku yang dia belum pernah diperlakukan demikian.

"Normah pernah tak menyonyot ice cream Malaysia asli?" aku bertanya.

Dia hanya mengelengkan kepalanya.

"Kalau saya suruh hendak tak?" tanya ku lagi.

"Saya cuba," balas Normah.

Aku bangun untuk menanggalkan pakaian ku.

"Wah boleh tahan, dahlah besar panjang pula," Normah bersuara setelah melihat adik kecil ku.

Diciumnya kepala adik ku sebelum cuba mengulumnya. Di kala itu aku masih lagi menjilat-jilat alur cipapnya yang sudah mula lencun.

"Dahlah Encik Osman, saya dah tak tahan ni," Normah bersuaara sambil menolak
pinggangku.

Aku mengalih posisi ku ke arah celah kelengkang Normah. Aku arit-aritkan adik ku di celah alur cipap Normah sehingga dia memaksa aku memasukkan adik ku ke dalam lubang cipapnya yang sudah begitu bersedia.

Aku melipat kedua belah kaki Normah sehingga lututnya hampir mencecah buah dadanya, sebelum adik ku mengelungsur masuk ke dalam lubang cipap Normah yang disambut dengan satu kemutan mesra. Setelah agak lama adik ku dapat mensesuaikan diri melayan kerenah lubang cipap Normah.

Normah sudah hilang pertimbangan dengan mengerakkan ponggongnya ke kiri ke kanan. Ke atas dan ke bawah sambil menyuruh aku melajukan tujahan yang membuatkan adik ku agak renyah. Bila Normah sudah dapat mengawal keadaan aku menyuruh Normah melipatkan kedua belah kakinya di belakang pehaku.

Aku membenamkan akik ku tanpa mengerakkannya. Kami berkuluman lidah buat seketika sebelum aku menyonyot-nonyot kedua-dua buah dada Normah hingga puas. Hujan dil uar masih belum menunjukkan tanda-tanda mahu reda. Walau pun dalam cuaca yang agak sejuk namun aku dan Normah tetap berpeluh kerana senaman yang kami masih lakukan.

Normah sudah mula menunjukkan aksi yang dia sudah tidak dapat bertahan lagi dengan mengerakkan ponggongnya. Adik ku dikemut mesra hingga ianya sudah memberi isyarat tidak dapat bertahan lagi untuk melepaskan segala cecair yang sudah lama bertakung untuk dilepaskan.

Aku membuat aksi sorong tarik, sorong tarik yang agak laju dibantu oleh Normah dengan mengerakkan ponggongnya ke atas ke bawah. Akhirnya aku melepaskan beberapa das cecair pekat menepati sasaran bertepatan dengan cecair yang dihasilkan oleh lubang cipap Normah.

Kami berpelukan dengan erat sambil menahan gelora yang terdapat dicelah kelengkang kami hingga reda. Namun hujan di luar masih belum reda lagi. Bila keadaan sudah kembali normal aku merebahkan badan ku disebelah Normah sambil bersuara.

"Tak sangka dapat juga saya melaksanakan segala apa yang saya mimpikan selama ini. Normah marah tak?" tanya ku.

"Ah janganlah Encik Osman sebut lagi perkara yang sudah berlaku," Normah bersuara sambil menarik tangan ku untuk ke bilik air.

Selesai membersihkan badan Normah membawa seteko kopi ke ruang tamu. Aku
membuka jendela sambil melihat hujan yang masih turun.

"Normah tengok tu, parit semuanya sudah dipenuhi air," aku bersuara semasa Normah sudah berada disisiku.

"Parit tu ialah kerana hujan lebat, jangan Encik Osman buat lupa parit saya sendiri pun apa kurangnya," Normah bersuara.

"Normah sebenarnya dari hari pertama lagi bila saya terpandang Normah saya sudah tidak dapat melupakan Normah hingga terbawa kealam mimpi. Saya minta maaf dengan perbuatan saya yang sudah terlajak sebentar tadi," aku berkata dengan panjang lebar.

"Habis sekarang macam mana, sudah puas atau pun hendak lagi?" Normah bersuara sambil memegang adik ku yang sudah jaga semula sambil menyuruh aku menutup jendela.

Faham dengan hajat ku Normah memimpin tangan ku menuju ke bilik tidur. Maka bermulalah satu senamam yang semula jadi dengan agak lebih mesra sebelum aku tidur di sofa.



Hujan masih belum begitu reda lagi apabila kedengaran bunyi motor Kamal. Mendengarkan itu Normah melangkah menuju ke sofa sebelum menuju ke pintu dapur. Aku sempat meramas ponggongnya yang baru mengayak adik ku.

"Normah mengapa biarkan Encik Osman tidur di sofa, tak suruh dia tidur di bilik sebelah," Kamal bersuara.

"Saya sudah suruh tetapi dia tak mahu," balas Normah sambil menarik tangan Kamal masuk ke bilik.

"Ada tak Encik Osman buat apa-apa kat Normah." aku mendengar Kamal bersuara.

"Eh abang ni ke situ pula, cuba abang rasa sendiri," aku mendengar Normah bersuara.

Setelah sunyi seketika aku mendengar Normah bersuara, "abang jangan kuat sangat nanti Encik Osman dengar, malu".

Sebentar kemudian aku mendengar bunyi katil seolah-olah sedang menahan pergerakan keras dari orang yang sedang melakukan sesuatu dan mendengar rengekan Normah meminta Kamal melajukan aksi sorong tariknya kerana dia sudah tidak dapat bertahan lagi. Aku senyum membayangkan apa yang sedang berlaku diantara Normah dan Kamal.

"Encik Osman bangun, kata hendak ikut saya pergi memancing," Kamal bersuara
sambil mengoyang-goyang bahu ku.

Selesai mandi dan sarapan kami terus pergi memancing. Normah berlagak seolah-olah tiada apa yang telah berlaku di antara aku dan dia.

"Encik Osman, kita kena pulang awal kerana saya kena mengantikan tempat kawan yang masih mengambil cuti sakit," Kamal bersuara sebelum kami bertolak.

Hampir pukul lima petang kami pulang. Melihatkan yang Kamal sudah bersiap-siap hendak pergi kerja aku minta diri untuk pulang. Kamal menyuruh aku makan dulu. Sebelum meninggalkan rumah Kamal aku sempat memberi isyarat yang malam nanti aku akan datang kalau Normah izinkan. Normah menunjukkan aksi mengharap.

Setelah berpakaian aku pergi menemui Kamal yang sedang bertugas. Bila melihat aku, Kamal bersuara, "Encik Osman hendak k emana?"

"Saja keluar, rokok sudah habis," balas ku.

Kami berborak kosong buat seketika. Sebelum beredar aku menghulurkan kepada Kamal beberapa RM untuk dia membeli lauk pagi esok, kerana aku akan pergi makan d irumahnya memandangkan yang hari esok holiday.

Merasakan yang rintik-rintik hujan sudah mulai turun aku meminta diri untuk pulang. Aku pulang kerumah semula untuk mengambil baju hujan, towel dan kain pelikat.

Setelah semuanya beres aku menunggang motorku menuju ke rumah Kamal. Hujan sudah mulai lebat bila aku sampai. Normah segera membuka pintu bila mendengar bunyi motor.

"Ingatkan Encik Osman tak datang." Normah bersuara.

"Mana boleh tak datang, kerana adik saya sudah beriaia benar untuk bermain di taman mini Normah." balas ku.

Normah tersipu-sipu sambil menyuruh aku segera masuk ke rumah sambil berkata, "Masuklah cepat Encik Osman nanti demam pula adik Encik Osman".

Aku segera masuk dan terus merangkul tubuh Normah yang gebu dan kami bercumbuan. Kami berhenti bercumbuan setelah mendengar tangisan Arif. Kami berpimpingan tangan menuju ke bilik untuk melihat Arif.

Normah terus meriba Arif sambil aku tolong membuka bra Normah kerana Arif hendak menetek. Merasakan puting tetek ibunya dengan lahap Arif terus menyunyut.

"Apa tengok saja, kalau hendak Encik Osman hisaplah yang sebelah lagi," Normah bersuara.

Tanpa membuang masa aku terus saja menghisap dan menelan kesemua susu yang keluar.

"Sedap tak?" Normah bertanya.

"Sedap," balas ku pendek.

Aku memberitahu Normah yang aku tak hendak hisap sampai habis takut kalau-kalau nanti Arif tak puas. Aku terus pergi ke ruang tamu setelah mencium manja pipi Normah.

"Kalau Encik Osman hendak minum kopi, ambillah di dapur, sudah saya sediakan," Normah bersuara apabila melihat aku sudah hendak beredar.

Aku mengangguk dan terus ke dapur. Dengan seteko kopi bersama dengan dua biji cawan aku keruang tamu, duduk di sofa menghisap rokok menonton T.V sambil meminum kopi. Selesai merokok aku salin pakaian dengan hanya berkain pelikat sahaja. Mengingatkan body Normah yang solid, adik ku sudah mula active. Aku lurut-lurut batangnya sambil menghayalkan mini garden Normah.

Sebentar kemudian Normah datang. Melihatkan yang aku hanya berkain pelikat, Normah ke bilik semula dan keluar dengan hanya berkemban dan terus duduk di atas peha ku. Aku melepaskan ikatan kain kembannya dan terus menghisap kedua-dua buah dada Normah yang sejak dari dulu lagi telan menjadi kegemaran ku.

"Hai cepatnya adik Encik Osman jaga," Normah bersuara setelah merasakan pergerakan adik kecil ku di celah alur ponggongnya.

"Adik saya memang begitu, apa lagi setelah terhidu aroma mini garden Normah," kata ku.

Normah menyuruh aku membuka kain sarungku kerana dia hendak membelai adik ku dengan lidahnya. Aku kegelian apabila Normah mengigit manja dua biji buah yang terdapat dipangkal batang adik ku yang perkasa.

"Tengok tu adik Encik Osman bukan saja aktif tetapi urut-urat yang terdapat pada batangnya turut timbul dengan kepalanya yang agak kembang dan berkilat," Normah bersuara setalah dia puas mengulum kepala adik ku.

"Normah, siapa punya yang lebih sasa, saya atau pun Kamal?" aku bersuara.

"Malulah saya hendak cakap," balas Normah.

"Apa yang hendak dimalukan," aku bersuara lagi.

Aku difahamkan yang Kamal punya hanya separuh dari saiz adik ku.

"Normah boleh tahan juga ia, pagi tadi sempat juga menahan tusukan dari Kamal," aku bersuara.

"Hendak hidup Encik Osman, untuk menghilangkan kesangsiannya setelah dia melihat Encik Osman tidur di sofa, lagi pun kalau menjadi tidaklah dia menuduh yang bukan-bukan," balas Normah.

Aku menyuruh Normah berdiri sambil melepaskan kain kembannya. Dengan cermat aku membaringkannya semula di sofa. Setelah dia baring aku melebarkan kangkangnya dan terus menjilat-jilat di seluruh alur cipapnya dengan sesekali aku mengigit manja biji kelentitnya yang sudah agak keras. Lama juga aku memainkan lidahku sebelum Normah bersuara.

"Mari kita masuk bilik."

"Tak payahlah Normah, kita bersenam di sini saja," balasku.

"Kalau begitu Encik Osman tolong matikan lampu," sambung Normah.

"Apa pula hendak dipadamkan lampu, kita bersenam di dalam keadaan terang lagi seronok, boleh kita lihat segala pergerakan dengan jelas," kata ku.

Aku suruh Normah berdiri dan aku sendiri dukuk bersandar di sofa dengan adik ku sudah tak sabar lagi bermain di dalam lubang mini garden Normah. Sebelum Normah sempat duduk di celah kelengkangku, dia belari anak ke bilik dalam keadaan telanjang bulat kerana ganguan tangisan Arif.

Lama juga aku duduk seorang diri di sofa sebelum Normah datang semula untuk menyambung senaman kami. Dengan cermat Normah menurunkan ponggongnya
sehingga adikku selamat beriadah didalam taman mini Normah sambil diberikan kemutan yang begitu mesra.

"Kan sedap bersenam di dalam keadaan terang," aku bersuara sambil meramas-ramas ponggong Normah yang sudah hendak memulakan aksi turun naiknya.

Normah senyum bila melihat aku hendak menyonyot puting buah dadanya sambil memicit-micit tengkok ku. Sesekali Normah mengeledingkan badannya untuk melihat adik ku yang telah terbenam hingga ke pangkal.

"Lihat tu Normah bulu-bulu kita yang lebat pun tidak melepaskan peluang untuk bergaul mesra.”

Normah sudah tidak dapat bertahan lama lagi sambil bersuara, "bantu saya Encik Osman kerana air hendak keluar."

Aku melajukan pergerakan ponggongku ke atas ke bawah untuk membantu Normah mencapai kepuasan.

Setelah dia puas aku menyuruh Normah bangun dan menonggeng kerana aku hendak memasukkan adik ku dari arah belakang. Sebelum adik ku aku masukkan aku jilat alur cipap Normah yang sudah begitu lencun dengan banyak cecair yang meleleh keluar. Aku juga sempat menjilat alur duburnya sambil bersuara, "Boleh saya memasukkan adik saya ikut lubang ini."

"Janganlah Encik Osman," Normah bersuara.

Aku berdiri di belakang Normah sambil menyuakan adik ku tepat di lubang cipap
Normah yang sudah tidak begitu sabar menunggu kunjungan adik ku. Aku main-mainkan kepala adik ku sambil mengesel-gesel biji kelentit Normah sehingga dia memaksa aku untuk segera memasukkan adik ku.

Dengan penuh gaya adik ku mengelungsur masuk hingga ke pangkal. Kehadiran adik ku seperti biasa akan disambut oleh lubang cipap Normah dengan kemutan mesra. Sebelum memulakan tujahan ku aku ramas-ramas ponggong Normah. Bila sudah hampir ke kemuncak senaman yang sedang kami lakukan, aku membuat aksi sorong tarik sorong tarik dengan agak laju hingga membuatkan sepasang buah dada Normah yang bulat berbuai-buai.

Setelah senaman kami tamat aku menyandarkan badan ku ke sofa, kepenatan tetapi puas. Normah duduk sementara di atas ribaku sebelum kami ke bilik air untuk membersihkan badan.

Selesai membersihkan badan aku mengenakan kain pelikat, dengan secawan kopi di tangan aku membuka pintu depan dan duduk di tangga sambil menghisap rokok dan minum kopi. Sebentar kemudian Normah datang untuk menikmati angin malam sambil melihat hujan yang masih belum reda. Kami berborak sambil sekali sekala bercumbuan.

Takut dilihat oleh orang lain kalau ada Normah bangun untuk mematikan lampu di ruang tamu. Kini kami bercumbuan dalam keadaan gelap. Seronok juga bila sekali sekala angin bertiup kemcang dengan mempercikan air hujan yang masih turun.

Aku rangkul tubuh Normah sambil meraba-raba di tempat yang kerap memberikan kenikmatan kepada kami. Kini kami seolah-olah persis sepasang teruna dan dara yang sedang tengelam di alam cinta. Kami kurang berbicara, hanya tangan dan mulut kami saja yang kerap memainkan peranan.

Hampir satu jam kami bercumbuan di muka pintu. Normah minta diri untuk masuk tidur kerana sudah mengantuk. Aku kunci pintu terus masuk ke bilik dan merebahkan diri di sebelah Normah. Aku menyuruh Normah membuka baju dan branya sekali. Kami baring bertentangan muka sambil berpelukan. Aku hisap puting buah dada Normah dan terus terlena di dalam dakapannya.

"Encik Osman bangun sudah hampir pukul lima pagi, kata hendak pulang cepat sebelum Kamal pulang," Normah bersuara sambil mengoyang bahu ku.

Aku bangun dan terus ke bilik air. Bila aku masuk semula ke dalam bilik Normah terus merangkul tubuhku sambil menyuruh aku baring. Aku turutkan kemahuan Normah. Ditariknya kain pelikat yang aku pakai dan terus mengentel adik ku.

Sebentar saja digentel adik ku sudah aktif semula. Normah mengangkang di celah kelengkangku sambil aku menyandarkan badan ku di dinding katil dengan berlapikkan sebiji bantal. Dengan cermat Normah menurunkan ponggongnya.

Setelah adik ku selamat berada di dalam lubang cipap Normah aku ramas ponggongnya sambil membantu untuk mengerakkan ponggong Normah ke atas ke bawah. Kedua-dua tangan Normah ditopangkan kedada ku. Sekali sekala dia menbongkok untuk menjilat puting tetek ku. Menyedari yang Normah sudah mula
hendak melajukan pergerakan ponggongnya, aku rangkul erat tubuh Normah sambil memusingkan badan dengan Normah berada di bawah.

Seperti biasa aku menyuruh Normah melipatkan kedua belah kakinya di belakang pehaku sebelum aku membuat aksi sorong tarik sorong tarik dengan agak laju. Walau pun aku boleh bertahan agak lama tetapi aku mempercepatkan pergerakan sorong tarikku agar kami sampai ke puncak jaya bersama.

Kami berpandangan sambil senyum setelah aku melepaskan satu ledakan yang padu yang disambut oleh satu kemutan mesra lubang cipap Normah.

"Normah puas tak?" aku bersuara sambil mencabut adik ku yang sudah mengendur.

"Encik Osman bagaimana?" Normah bersuara tanpa menjawab pertanyaan ku.

Aku mengenakan pakaian tanpa mencuci adik ku. Sebelum pergi aku memberi isyarat yang Normah sudi tak melayan kerenah adik ku bila ada peluang.

Normah menganggukkan kepala sambil menuju ke bilik air.


Lebih kurang pukul sebelas pagi aku tiba di rumah Kamal. Melihatkan yang Kamal berada di belakang rumah aku terus menghampirinya.

"Boleh tahan juga ribut malam tadi, tengok tu banyak juga dahan getah yang patah," Kamal bersuara sambil menghalakan muncungnya ke arah dahan-dahan getah yang terkulai. Sebelum aku sempat bersuara Kamal menyambung, "Nasib baik tidak ada apa-apa yang berlaku terhadap Arif dan Normah."

Di kala aku dan Kamal sedang rancak berbual, Normah datang sambil mendukung Arif. Aku menghulurkan tangan untuk mengambil Arif yang kini sudah agak mesra dengan aku. Normah berlagak seolah-olah tidak ada apa-apa yang berlaku malam tadi sambil bersuara, "Sukar saya hendak tidur malam tadi kerana ribut agak kencang, tahu sajalah tinggal berdua dengan Arif mana tak cemas."

Perbualan kami tamat disitu saja sebelum kami masuk ke rumah untuk menikmati makan tengah hari. Selesai makan aku dan Kamal beborak di ruang tamu. Normah sudah masuk bilik untuk menidurkan Arif.

Aku tak tahu bila aku terlena disofa. Aku digerakkan oleh Kamal yang aku lihat sudah berpakaian kemas sambil bersuara, "Encik Osman berehatlah sebentar, saya hendak ke pekan.”

"Tunggulah Kamal kita pergi bersama," aku bersuara sambil menuju ke bilik air untuk mencuci muka.

Sebelum melangkah keluar aku perhatikan Normah menunjukkan reaksi menyesal kerana aku ikut Kamal ke pekan.

Malamnya sebagai dijanji aku ke rumah Kamal untuk makan malam. Kamal sudah
sedia menanti di muka pintu.

"Nampak gaya malam ini hujan lagi," Kamal bersuara.

"Kalau hendak hujan pun biarlah saya sempat balik ke rumah," kata ku.

"Kalau hujan apa hendak kata, Encik Osman tidur sini sajalah, apa salahnya," Kamal bersuara.

Selesai makan aku dan Kamal ke ruang tamu untuk menonton T.V. Rintik-rintik hujan sudah mula kedengaran menerjah atap zink rumah Kamal. Kami berpandangan.

"Encik Osman boleh tak jadi penjamin kerana saya berhajat untuk meminjam dari bank Rakyat untuk merepair dan menambah sebuah sebuah bilik lagi," Kamal bersuara.

"Berapa banyak yang Kamal hendak pinjam?" aku bertanya.

"Lebih kurang RM dua puluoh ribu," Kata Kamal.

"Banyak tu," balas ku.

Bincang punya bincang akhirnya Kamal bersetuju dengan cadangan ku dan dia tak payah meminjam dari Bank Rakyat, biar aku yang keluar belanja dengan syarat bilik yang hendak dibina dikhaskan untuk ku. Dengan berbuat demikian aku tak payah menyewa. Normah senyum bila mendengarkan yang Kamal sudi menerima cadangan ku.

Melihatkan yang Kamal sudah agak mengantuk aku menyuruh dia pergi tidur.

"Encik Osman tidur di sini saja, hujan pun belum reda lagi," Kamal bersuara semasa dia hendak beredar.

Aku mengangguk.

"Encik Osman jangan tidur di sofa, tidur di bilik sebelah saja," Kamal bersuara dan terus ke bilik air.

Aku menghampiri Normah dan bertanya kalau-kalau malam nanti ada can tak. Normah memberitahu ku agar sabar menunggu kerana telah menjadi kebiasan yang Kamal akan tidur mati setelah dia puas.

Aku masuk ke bilik sebelah setelah Kamal dan Normah masuk ke biliknya. Dengan cermat aku menurunkan tilam yang terdapat di atas katil. Kerana aku tidak mahu bunyi katil menjadi gangguan kalau Normah sudi melayan kerenah adik ku. Sambil baring aku pasang telinga.

"Bang slow sikit nanti Encik Osman dengar, malu," aku mendengar Normah bersuara.

Akhirnya aku dengar bunyi katil bergoyang seolah-olah ianya sedang menampung satu pergerakan yang agak keras oleh mereka yang sedang baring di atasnya. Lama kelamaan bunyi goyangan katil tersebut semakin reda dan terus senyap.

Aku menunggu dengan sabar sambil mengentel-gentel adik ku yang sudah agak keras. Bunyi dengkur Kamal semakin jelas. Aku mendengar pintu bilik Kamal dibuka dengan cermat. Aku terus berdiri di tepi pintu dalam keadaan telanjang bulat.

Setelah Normah masuk aku terus merangkul tubuhnya. Setelah kami bercumbuan
buat seketika, aku tanggalkan pakaian Normah dan memimpin tangannya menuju ke tilam yang bakal menjadi gelanggang senaman kami.

"Mengapa Encik Osman letak tilam di bawah?" Normah berbisik ketelinga ku.

"Kalau bersenam di atas katil, bising," bisik ku.

Dengan cermat aku merebahkan tubuh Normah. Untuk mengelakkan dari didengari oleh Kamal kami kurang berbicara, hanya mulut dan tangan kami yang memainkan peranan utama.

Aku membuka kangkang Normah dan terus menjilat-jilat di seluruh kawasan alur cipapnya. Normah meramas-ramas kepalaku sambil memberi isyarat agar aku baring terlentang.

Setelah aku baring, Normah mengangkang di atas dadaku dan terus membongkok untuk menyonyot kepala adik ku. Aku sambung semula perbuatanku dengan menjilat-jilat alur cipapnya. Perbuatan ku ini memang digemari oleh Normah.

Setelah lidah ku merasa puas menjilat alur cipap Normah, aku menyuruh dia baring. Normah baring sambil membuka kangkangnya dan menyuruh aku segera memasukkan adik ku ke dalam alur cipapnya.

Aku memulakan aksi sorong-tarik ku setelah adik ku berasa selesa berada di dalam lubang cipap Normah. Kami berpelukan dengan erat apa bila merasakan yang kami sudah tidak dapat bertahan lebih lama lagi. Cipap Normah memberikan satu kemutan yang begitu mesra semasa adik ku hendak melepaskan cecair pekatnya.

Akhirnya aku terkulai layu di atas badan Normah setelah kami sama-sama mencapai nikmat yang kami cari.

Dengan perlahan aku mengangkat tilam dan menempatkannya di atas katil semula setelah Normah pergi untuk tidur bersama dengan Kamal. Benar kata Normah yang Kamal kerap tidur mati setelah puas. Kerana dengkurannya masih kedengaran walau pun cipap Normah sudah selesai melayan kerenah adik ku.

Selesai sarapan aku terus pergi kerja. Kamal aku perhatikan mula hendak menyambung tidurnya kerana dia off duty. Normah mengiringku ke muka pintu sambil memgharapkan kehadiran adik ku bila ada peluang.



Selepas makan tengahhari dan selepas berehat sebentar aku memohon untuk pulang ke tempat aku bertugas setelah cuti yang aku ambil selama seminggu hampir tamat. Dengan memandu kereta Proton Wira yang baru aku beli aku memandu dengan begitu berhati-hati menuju ke destinasi. Sambil memandu ingatan ku hanya kepada Normah yang telah lama tidak aku ketemu.

Dari jauh kelihatan Kamal dan Normah sedang berada di laman bermain dengan Arif yang kini sudah pandai berjalan.

"Ingat esok baru Encik Osman pulang?" Kamal bersuara setelah melihat aku.

"Saja hendak berehat sehari, lagi pun kini musim tengkujuh, takut tergendala di perjalanan," balas ku.

"Ini ke kereta yang Encik Osman katakan dulu," sambung Kamal sambil menghampiri kereta ku bersama Normah dan Arif.

"Ya," balas ku pendek.

"Malam ni Normah tak payah masak, kita pergi makan luar," aku berkata.

"Kalau begitu kata Encik Osman elok juga, tetapi jangan lambat sangat kerana pukul 8.00 malam saya kena bertugas," kata Kamal.

"Kalau begitu biar saya pulang dulu, nanti pukul 6.30 saya datang," kata ku.

Tepat pada masa yang dijanji aku pun tiba. Aku menyuruh Kamal mengenakan uniformnya kerana hujan sudah mula turun dengan rintik-rintik halus. Aku berjanji selepas makan aku akan menghantarnya pergi kerja dan esok paginya aku akan jemput bila dia habis bertugas. Kamal setuju dengan cadangan ku.

Selesai makan aku menghantar Kamal pergi ke tempat kerjanya. Di kala itu hujan sudah mulai turun dengan agak lebat.

"Bang Kamal," Normah bersuara sebelum Kamal turun dari kereta.

Belum habis Normah bersuara, Kamal berkata, "Kalau tidak menjadi keberataan boleh tak Encik Osman tolong temankan Arif dan Normah, kerana saya lihat malam ini mungkin ribut akan melanda lagi."

Aku diam seketika. Setelah didesak aku menganggukkan kepala. Kamal turun dari kereta dan berlari menuju ke pondok pengawal. Aku terus berlalu dengan satu harapan yang hanya aku dan Normah saja yang tahu.

Sampai di rumah aku mengambil kunci rumah dari Normah untuk membuka pintu rumah sebelum Normah dan Arif masuk. Setelah kereta di parking di tempat yang agak selamat dan setelah pasti yang semua pintu dikunci aku keluar dari kereta dan terus berjalan dengan cepat menuju ke rumah.

"Nasib baik malam ini ada Normah dapat juga saya memanaskan badan," aku bersuara setelah masuk ke dalam rumah.

"Saya pun begitu juga," balas Normah sambil menyuakan kepada ku tuala dan kain pelikat.

Arif begitu leka bermain dengan permainan yang aku baru belikan. Sekali sekala aku menepuk ponggong Normah bila dia berjalan di hadapan ku.

"Apalah Encik Osman ni, tunggulah Arif tidur dulu," Normah berkata bila aku kerap menepuk ponggongnya.

Normah membawa seteko kopi, dua biji cawan dan biskut di dalam tin. Kami minum bersama sambil berbual. Normah asyik bertanya apa yang aku buat selama seminggu di kampung.

Aku menyatakan kepada Normah yang ibu ku asyik berleter kerana aku masih belum mahu berumah tangga. Melihatkan yang Normah diam bila aku memyebut perkataan kahwin, aku terus mengosok-gosok pehanya sambil bersuara, "Saya tak mungkin akan kahwin selagi belum bertemu dengan perempuan seperti Normah yang memiliki segala apa yang aku idamkan Normah miliki."

"Encik Osman duduklah dulu biar saya tidurkan Arif dulu kerana kelihatan dia sudah beberapa kali menguap dan kalau Encik Osman hendak berehat pergilah masuk ke bilik sebelah," Normah berkata sambil mendukung Arif.

Setelah Normah pergi untuk menidurkan Arif aku ke jendela sambil menghisap rokok. Habis sebatang rokok aku menutup jendela, mematikan lampu di ruang tamu sebelum masuk ke bilik sambil menunggu kehadiran Normah yang memiliki mini garden tempat adik ku gemar bersenam.

"Mengapa Encik Osman tak letak tilam di bawah?" Normah bersuara setelah masuk ke dalam bilik setelah Arif tidur.

"Hai perli, nampak," balas ku sambil merangkul tubuhnya.

Setelah puas bertukar berkuluman lidah kami menanggalkan pakaian masing-masing. Tanpa disuruh Normah terus memegang adik ku yang sudah tegang selagi tadi.

Setelah dia puas bemain-main dengan adik ku dia merebahkan dirinya di sebelah ku. Aku terus menyonyot-nyonyot puting teteknya yang sudah hampir dua minggu tidak aku hisap. Sambil mengusap-usap perut Normah aku bersuara, "Tak ada apa-apa ke?"

"Apalah Encik Osman ni, eloklah tak ada," Normah bersuara.

Mendengarkan itu aku merasa lega sambil melebarkan kangkangnya kerana aku hendak memainkan lidahku di sekitar kawasan mini gardennya. Melihatkan yang lubang cipapnya sudah begitu lencun dan Normah sudah lama merengek menyuruh aku memasukkan adik ku ke dalam lubang cipapnya, aku membetulkan
kedudukanku sebelum aku melepaskan adikku bermainmain di dalam lubang cipapnya.

Setelah adikku selesa berada didalam sambil menerima kemutan mesra dari lubang cipap Normah aku mengentel-gentel puting buah dada Normah sebelum aku memulakan aksi sorong tarik, sorong tarikku.

Pada mulanya Normah hanya bertahan dengan tenang sambil sesekali dia mengentel puting teteku. Melihatkan yang Normah sudah mula hendak mengerakkan ponggongnya ke kiri, ke kanan, ke atas dan ke bawah, aku rangkul erat tubuhnya sebelum aku melajukan tujahan ku.

Setelah Normah sudah mencapai klimaksnya yang pertama aku memperlahankan aksi sorong tarik ku sambil kami bertukar berkuluman lidah.

"Normah kemut kuat sikit, saya dah tak dapat bertahan lagi," aku bersuara sambil melajukan aksi sorong tarik ku.

Adik ku dikemut erat sebelum aku melepaskan satu pancutan yang agak padu dan banyak, Normah juga sama-sama mencapai kepuasan.

Setelah tiada pancutan aku tertiarap di atas dada Normah sambil bersuara, "Normah puas tak?"

Normah tidak menjawab tetapi hanya mencubit hidungku. Aku membaringkan diri ku di sebelah Normah dan kami berbaring berhadapan muka. Aku ramas-ramas ponggongnya yang setia mengampu bila adikku bermain di dalam alur cipapnya.

Kami perpimpinan tangan menuju ke bilik air dalam keadaan telanjang bulat. Selesai mencuci segala kotoran kami ke ruang tamu dan duduk di dalam gelap dengan keadaan telanjang bulat sambil meminum kopi.

Selesai minum kopi aku mengajak Normah duduk di muka pintu untuk menikmati angin malam untuk mendapatkan kesegaran setelah penat bersenam. Normah mengikut saja walau pun pada mulanya dia merasa kekok kerana tidak berpakaian. Sambil duduk dimuka pintu kami beromen sepuas-puasnya.

"Dahlah Encik Osman mari kita tidur, sejuklah," Normah bersuara setelah lama duduk d imuka pintu.

Setelah menutup pintu aku mengendong Normah, satu perbuatan yang belum pernah aku lakukan selama ini, menuju ke bilik tidur.

"Malam ini saya rasa lain macam, tidak macam yang lepas-lepas," Normah bersuara setelah dirinya aku baringkan.

"Apa maksud Normah?" aku bersuara.

"Sungguh puas," balas Normah.

Setelah puas beromen Normah bersuara, "Encik Osman hendak lagi tak?"

"Kalau Normah hendak," kata ku sambil melebarkan kangkangnya.

Kami bersenam lagi sehingga puas sebelum tidur dengan lena.

Pagi esoknya Normah mengejutkan aku. Walau pun adik ku sudah keras lagi tetapi aku tahan kerana aku pasti yang Kamal mesti hendak merasa setelah dia pulang nanti.

"Tengok tu adik Encik Osman sudah jaga," Normah bersuara.

"Biarkanlah nanti Normah tak larat hendak melayan kerenah Kamal kalau dia berhajat," kata ku.

Selesai mandi aku pergi menjemput Kamal. Sebelum pulang kami ke pasar dulu.

"Kamal sudah jumpa dengan tukang yang dikatakan dulu?" aku bersuara sambil memandu menuju ke rumah Kamal.

"Sudah, dia janji hendak datang petang nanti," balas Kamal.

"Baguslah" balas ku.

Selesai sarapan bersama dengan Kamal sekeluarga aku minta diri untuk membawa Arif bersiar-siar ditepi pantai. Setelah Arif masuk ke dalam kereta tanpa pengetahuan Kamal aku memberi isyarat agar Normah mengajak Kamal bercengkarama kerana aku kata dalam masa dua tiga jam baru aku pulang. Normah senyum sambil menganggukkan kepalanya.

Setelah puas aku menlilau dengan Arif aku pulang semula ke rumah Kamal. Normah memberi isyarat yang Kamal sempat menunaikan hajatnya sebanyak dua
kali. Semasa Normah hendak mengambil Arif sempat aku meramas-ramas ponggongnya.

Lepas makan tengah hari aku dan Kamal berehat sementara menunggu tukang yang sudah berjanji hendak datang. Aku tak tahu bila aku terlena. Aku terjaga setelah Kamal mengoyang-goyang bahuku menyatakan yang tukang sudah datang.

Lama juga kami berbincang sebelum mendapat kata sepakat. Bilik yang dikatakan itu aku hendak ianya berukuran lima belas kali lima belas kaki dan siap dengan bilik air dan dibena di tempat yang telah Kamal syorkan. Aku menghulurkan separuh dari harga yang telah dipersetujui dan yang separuh lagi akan aku jelaskan setelah separuh siap dan telah siap sepenuhnya.

Setelah tukang tersebut berlalu Kamal bersuara, "Saya betul-betul menyusahkan Encik Osman."

Aku menyuruh agar Kamal jangan memikirkan itu semua dan menyatakan yang aku sudah menganggap dia sekeluarga saperti saudara ku sendiri. Akhirnya aku difahamkan yang semasa aku bercuti Kamal sudah menukarkan nama kebun yang dia miliki kepada nama Normah dengan alasan kerana Normah seorang anak yatim piatu dan dia tidak mahu Normah diapa-apakan oleh keluarganya di kemudian hari.

Tukang yang dicari oleh Kamal aku lihat agak jujur dan kemas kerja tukangnya. Mungkin aku boleh berpindah ke bilik yang sedang di dalam pembinaan dalam bulan puasa yang tinggal dua bulan lagi.

Aku sedang berada didalam pejabat bila Kamal dengan keadaan cemas masuk.

"Ha! Kamal apa hal?" aku bertanya.

"Taklah Encik Osman saya kena pergi berkursus selama dua minggu di ibu pejabat kawasan selatan," Kamal bersuara sambil menghulurkan kepada ku sepucuk surat.

Aku baca surat tersebut sambil berkata, "bukan Kamal seorang, nanti saya akan uruskan sebuah Pajero untuk menghantar dan mengambil Kamal dan mereka yang lain".

Petangnya aku pergi ke rumah Kamal dan kami berbincang segala apa yang perlu semasa Kamal tiada di rumah. Aku mengesyorkan agar Kamal menyuruh kalau-kalau ada anak buahnya yang sudi menemankan Normah semasa dia tiada di rumah.

Lama juga Kamal termenung sebelum dia mengambil keputusan menyuruh aku sendiri menemankan Arif dan Normah. Akhirnya aku difahamkan yang Kamal sudah lama berkrisis dengan adik beradiknya. Untuk menenangkan hati Kamal aku bersetuju untuk menjaga Arif dan Normah.

Selesai makan malam aku meminta diri untuk pulang dan berjanji pagi esoknya aku akan datang untuk mengambil Kamal. Melihatkan yang aku hendak pulang ke rumah ku Kamal menahan. Aku memberi berbagai alasan. Bukannya apa kerana aku hendak biar dia mendapat belaian yang agak puas dari Normah sebelum dia pergi berkursus.

Pagi esoknya aku mengambil Kamal. Normah senyum bila aku merenung ke arah mukanya. Di dalam perjalanan macam-macam pesanan yang Kamal ajukan kepada ku. Aku mengiakan kesemua pesanan Kamal. Sebelum bertolak Kamal mengenggam tangan ku begitu erat yang sebelum ini tidak pernah dilakukan.

"Kamal jangan risau semuanya selamat," aku bersuara sebelum Kamal melepaskan tangan ku dan terus ke Pajero yang sudah sedia menanti.

Seminggu setelah Kamal pergi berkursus, tukang yang membuat kerja di rumah Kamal selesai menjalankan tugasnya. Normah menyuruh aku membawa barang-barang ku berpindah di bilik yang telah siap. Aku mengatakan yang aku hendak tunggu hingga Kamal habis kursus.

"Kalau saya pindah sekarang pun bukannya boleh buat apa-apa kerana Normah sendiri no entry," kata ku.

Normah hanya senyum sambil berkata, "ringan-ringan apa salahnya. Walau pun begitu aku tetap menemankan Arif dan Normah sebagaimana yang telah diamanahkan kepada ku.

Aku sedang bersiap-siap untuk pulang dari kerja bila satu pejabat digemparkan oleh satu panggilan menyatakan yang kakitangan yang pergi berkursus mendapat kemalangan jalan raya dalam perjalanan pulang dan kini mereka semua berada di Hospital Muar.

Setelah mendapat kepastian apa yang benar-benar telah berlaku aku ke rumah Normah. Tanpa memberitahu apa yang telah terjadi aku menyuruh Normah dan Arif bersiap-siap dengan alasan aku hendak membawa mereka ke Muar ke rumah keluargaku.

Di dalam perjalanan baru aku nyatakan apa yang telah berlaku. Arif sudah lena di tempat duduk belakang. Mendengarkan penjelasan dari ku Normah mula menangis. Aku memberhentikan kereta di bahu jalan untuk mententeramkan keadaan. Setelah aku dapat memujuk Normah aku meneruskan perjalanan.

Sebelum ke Hospital Muar, aku singgah dulu di rumah keluarga ku yang terletak di Batu Tiga Jalan Bakri, Muar. Dengan ditemani oleh beberapa orang ahli keluargaku kami ke Hospital Muar. Kami difahamkan yang Kamal meninggal di tempat kejadian.

Setelah Normah setuju dengan cadangan keluarga ku, jenazah Kamal dikebumikan di tanah perkuburan di Jalan Bakri. Sebelum itu semua waris terdekat Kamal telah dimaklumkan, tetapi tiada seorang pun yang datang.

Aku mengambil cuti selama tiga hari kerana Normah berhajat hendak mengadakan kenduri arwah. Aku perhatikan yang ibuku agak tertarik juga dengan Normah setelah aku menceritakan siapa Normah yang sebatang kara. Aku memberitahu ibu ku agar dia sudi menerima Normah sebagai menantunya.

Sedang kami sekeluarga makan tengahhari sebelum kami pulang ke tempat kerjaku ibuku mengusik, "Man apa kata kalau engkau ambil Normah sebagai isteri, engkau pun bujang terlajak."

"Emak tanyalah kepada yang empunya diri, Man tak kisah," balas ku.

Melihatkan yang Normah tunduk dan senyum ibuku bersuara lagi, "Tak payah tanya, mak tahu dia tentu sudi."
.
Setelah berbincang ayah ku mencadangkan agar ibu saudara ku yang sudah janda setelah kematian suaminya mengikut ku pulang untuk menemankan Normah sehingga dia habis edah. Dengan riang aku memandu menuju kedestinasi.

Bila Normah sudah habis edah, kami ke Muar untuk diijabkabul serentak dengan hari perkahwinan adik perempuan ku yang nombor tiga. Pekerja yang setempat dengan ku tidak menyangka yang aku sudi memperisterikan Normah. Sebenarnya sebelum ini mereka tidak pernah melihat Normah. Setelah melihat baru mereka terfikir mengapa aku yang dikatakan anak orang berada sudi memperisterikan Normah.

Sebenarnya setelah Normah tahu kedudukan keluargaku dia begitu berat untuk menerima lamaran ku. Tetapi setelah merasakan kemesraan yang ditunjukkan oleh keluargaku perasaan rendah dirinya hilang. Tambahan setelah aku menujuknya dengan berjanji yang aku akan menjadikannya queen of the house.

Bila cuti ku hendak habis aku meminta diri untuk pulang. Bonet kereta ku sarat dengan hadiah pemberian kedua ibu bapa ku. Aku merasa bersyukur kerana kedua ibu bapaku memahami isi hati ku walau pun Normah seorang janda.

Esoknya aku mengemas kesemua barangbarang ku untuk berpindah ke rumah Normah. Di satu kawasan yang bersempadan dengan tanah Normah aku melihat beberapa orang sedang menebang pokok-pokok renek. Aku menghampiri mereka. Aku difahamkan yang seorang askar yang baru bersara bercadang untuk
mendirikan rumah dikawasan tersebut.

"Bagus juga,” bisik hati kecil ku, sekurang-kurangnya ada juga jiran.

Selesai makan malam Aku berihat di ruang tamu sambil menonton T.V. Belum pun habis sebatang rokok, Normah datang dan duduk di sebelah kanan ku sambil bersuara, "Kasihan abang kurang dapat melakukan apa yang abang suka kerana ada Alif."

Sebelum sempat aku menjawab Normah berkata lagi, "Itulah abang hendak sanggat berkahwin dengan janda beranak satu."

Melihat yang aku diam saja Normah mengusik lagi dengan berkata, "Marah ke?"

"Nanti bila Arif sudah tidur tahulah," aku bersuara sambil mencubit manja peha Normah yang berisi.

Normah melihat jam didinding sambil bersuara, "Arif mari masuk tidur."

Arif yang sedang baring di depan T.V bangun untuk mendapatkan ibunya. Sebelum berlalu Arif bersuara dengan nada pelatnya, "selamat malam Uncle".

"Arif jangan panggil Uncle tetapi ayah," aku memarahinya diikuti oleh Normah yang menyuruh dia menanggil aku ayah.

Sekali lagi Arif bersuara dengan nada pelatnya, "selamat malam Ayah."

"Selamat malam,” balas ku.

Lama juga aku menonton T.V seorang diri sebelum Normah keluar dengan mengenakan nitegaun nipis yang baru aku belikan tanpa memakai bra dan seluar dalam dengan bau yang harum. Sepasang buah dada yang subur berserta dengan mini garden yang baru aku trim lalang-lalang hitamnya halus yang tumbuh di persekitarannya boleh dilihat balam-balam di sebalik nitegaun yang dipakainya.

"Wah cantiknya isteri abang," aku bersuara sambil menarik tangannya untuk duduk disebelah ku.

Belum pun apa-apa adik ku sudah mula hendak mengeras.

"Kini Arif sudah tidur abang buatlah apa yang abang suka keatas diri isteri abang ini," Normah bersuara semasa aku sedang mengentel-gentel puting teteknya.