Friday, 13 May 2016

JANJI TINGGAL JANJI

Pada suatu malam kawanku Azman mengajakku pergi karaoke di Setapak. Dia bawa kawannya Anne yang baru dikenali dalam facebook. Kami pergi bertiga. Jadi aku tak kacaulah Anne berduet dengan Azman kerana mereka adalah couple baru.

Dalam karaoke itu Anne sempat bertanya apa nama facebookku. Aku jadi Zaki Yamani. Esoknya Anne add facebookku. Sejak itu kami selalu berhubung dalam mesej Facebook.

Azman balik ke Johor maka aku yang dapat Anne. Azman memang duduk di Muar. Apabila ada urusan di KL baru Azman datang menemui Anne. Azman cerita kepadaku dia selalu tidur dengan  Anne tetapi bila kutanya Anne dia kata Azman tipu. Aku tak tahu siapa yang betul Azman ke Anne.

Itu tidak penting bagiku. Bagiku sejak Anne kenaliku, Anne tidak mahu lagi kepada Azman. Azman terpaksa membawa perempuan lain pula ke karaoke. Aku terus menjalin hubungan dengan Anne tanpa pengetahuan Azman.

Hari itu kami bertemu di hotel dekat rumahku. Dapat aku main dengan Anne yang masih bini orang, usianya dah 45 tahun tapi kemutannya best.


Kami beromen dan Anne pandai beromen. Selepas itu aku hisap teteknya. Aku jilat puki Anne dan Anne tak lepas peluang menghisap koteku yang besar dan panjang. Best kata Anne bila aku masukkan koteku ke dalam pukinya.

"Best bang pasal lama tak main," kata Anne.
"Kemutan Anne pun best. Abang tak tahan cepat pancut," jawabku jujur.
Anne pun belum keluar air. Maka kami main semula untuk pastika n Anne keluar air. kali ini aku tak gelojoh dan akhirnya Anne terdampar kepuasan.

 Dia izinkan suaminya nikah lain tapi selepas suaminya nikah lain suaminya abaikannya. maka dia terpaksa mencari orang lain dalam Facebook untuk menghilangkan kesunyian.

Kebetulan Azman orang pertama yang membawanya karaoke. manakala aku orang kedua. Banyak kali juga aku main dengan Anne tetapi hubungan kami semakin pudar kerana Anne terlalu sibuk dengan tugasnya. Setiap minggu dia outstation menyebabkan aku juga sepi tanpa Anne.

:Lama kelamaan kami terputus hubungan. Janji nak jumpa asyik tak jadi. Sudah tiga tahun aku menagih janji itu tetapi janji hanya tinggal janji.

No comments:

Post a Comment