Friday, 1 January 2016

SEXRETARY

Sebagai CEO di sebuah syarikat swasta aku layak mempunyai seorang secretary. Oleh kerana aku baru bekerja di situ aku tidak mahu secretary lama. Maka HR mengadakan interbiu dengan beberapa calon secretary. Secretary lama aku tukarkan ke bahagian lain bekerja sebagai secretary kepada pengurus pengeluaran.


HR telah memilih seorang calon berusia 20 tahun bernama Nini budak Datuk Keramat, KL. Aku minta no hp Nini kerana aku mahu interbiunya sekali lagi.

"Saya Zakuan bakal boss Nini,Nini ada di mana sekarang?" tulisku dalam wasap kepada nini.
"Saya ada di rumah Encik Zakuan, " jawab Nini.
"U tak payah panggil Encik Zakuan, u panggil Boss," kataku.
"Ada apa boss?" tanya Nini.
" u datang ke Pan pacific sekarang. I nak jumpa u," tulisku lagi.
"Okay boss. Beri saya setengah jam. Saya naik teksi," jawab Nini/

Setengah jam kemudian Nini tiba di lobi hotel pan Pacific. Nini masuk ke coffee house menemuiku yang duduk di bahagian belakang.

"Assalamualaikum Boss," kata Nini sambil menghulur tangannya kepadaku.
"Mualaikumusalam. Sila duduk," kataku setelah menyambut tangannuya. Nini berambut panjang dan memakai blouse dan mini skirt.
"U order nak makan apa," kataku sambil memanggil pelayan coffee house.
"Saya nak mi goreng dan air nescafe ais," kata Nini.
"Boss tak makan?" tanya Nini.
"Saya dah makan," kataku.

"Okay Nini. Nini tahu tugas seorang secretary?" tanyaku.
"pengurus HR dah brief saya boss. Saya kena jaga rahsia Boss dan tak boleh beritahu pergerakan Boss kepada sesiapa pun termasuk isteri boss," jawab Nini.
"Good. Nini dah ada boy friend?" tanyaku.
"Dah ada boss," jawab Nini sambil tersenyum.
"Dah berapa lama kenal dia?" soalku,
"Dah setahun boss," jawab Nini.
"Boy friend tak jealous ke kalau boss ajak Nini outstation?" tanyaku.
"Dia kena mengerti tugas saya boss. Saya kerja ikut arahan. Boss suruh outstation, kena outstation," jawab Nini.
"Sebelum dapat kerja semua orang cakap macam itu. Dah kerja macam macam alasan diberi pasal tak nak pergi outstation," aku sengaja provok Nini.
"Saya bukan orang macam tu Boss. Saya kena patuh pada arahan Boss," jawab Nini.

Setengah jam kami selesai lunch, aku beri kunci bilik kepada Nini suruh tungguku di bilik.

"U pergi ke bilik cek fail saya.dan tolong kemaskan fail saya. Nanti saya naik," kataku sambil menghulur kunci bilik kepada Nini. Nini berlalu dari situ.

15 minit kemudian aku ketuk pintu bilik, Nini buka pintu.
"Saya sudah kemaskan semua fail boss," kata Nini.
"Duduk di sini Nini," kataku kepada Nini yang suruh Nini duduk di atas katil di sebelahku.
"Nini, paling muka u ke sini," kataku bila nampak Nini malu.
"Cantik u," pujiku.
"terima kasih Boss," jawab Nini tersenyum.
"Cantik senyuman u ada lesung pipit," kataku lagi.
"Boss ni macam macamlah," jawabnya tersipu sipu malu.

Aku pegang tangan Nini, Nini tidak membantah. Aku ramas ramas tangannya. Aku cium pipinya sambil memeluknya.

"Boss jangan Boss," kata Nini.
"U nak kerja dengan I tak?" soalku sambil memeluk erat Nini.
"Mahu boss tapi saya malu dengan boss," katanya.
"Malu apa takkau u tak biasa berpeluk dengan boy friend u," kataku.

Nini senyap dalam pelukanku. Aku cium bibirnya dan dia balas ciumanku itu. kami berkuluman lidah. Aku membuka bajunya dan terserlah colinya berwarna merah. Buah dadanya tidak besar mana. Aku terus hisap teteknya kiri dan kanan bertalu talu.

Aku lurutkan mini skirtnya dan tinggal seluar dalam merah. Aku tanggalkan seluar dalam dan aku jilat nonoknya.

"Sedap boss," kata Nini.
"Boy friend tak jilat ke?' tanyalu.
"Dia tak pandai jilat. Boss memang pakar jilat," katanya dan dengan cepat dia  capai orgasme.

Aku buang baju kemeja dan seluarku dan aku suruh nini hisap koteku. Sebagai orang baru Nini tidak begitu pandai hisap kote.

Selepas itu dia baring di atas katil dan terus aku masukkan batangku dalam nonokmya.
"Besar boss," katanya. terlalu mudah koteku meneroka lubang nonok Nini. Ini bermakna boy friendnya selalu main dengan Nini.

Sekali lagi Nini capai orgasme. Oleh kerana aku takut Nini mengandung, maka aku pancutkan air maniku ke muka Nini. Nini terus menjilat air maniku.

"Pergi cuci, " arahku kepada Nini supaya dia masuk ke bilik air. Nini keluar dari bilik air 10 minit kemudian dengan siap berpakaian.

"Interbiu u ok. U lulus jadi secretary saya," kataku.
"Secretary ke, sexretary boss ?" kata Nini sambil ketawa.
"Samalah tu," kataku sambil menepuk punggung Nini ketika keluar dari bilik itu.
"Ambil RM100 untuk tambang teksi tadi. U nak suruh I hantar ke?" soalku
"Tak payah boss. Saya nak pergi ke The Mall," jawab Nini.
"Ambil RM100 lagi untuk u shopping di The Mall," kataku.
"Lain kali u ikut i outstation banyak lagi u dapat tips," kataku ketika kami tiba di lobi hotel.
"Jangan lupa esok datang awal ke ofis lapor diri," kataku kepada Nini sambil bersalam.

Aku terus dapatkan pemanduku dan terus balik ke ofis. Pengalamanku interbiu Nini  sebentar tadi memang tidak dapat dilupakan kerana sexretaryku amat sporting orangnya.
 ,

No comments:

Post a Comment