Thursday, 17 December 2015

TUMPANG RUMAH KAWAN ANAK

“Sampai nanti talipon abang,” itu pesan Abang Sahak pada isterinya Kak Zai ketika Kak Zai bertolak naik bas semalam, untuk melihat anak perempuan mereka yang terlibat kemalangan kecil. Kini Kak Zai telah pun berada di Bangi menumpang di rumah budak lelaki kawan sekelas Lia anaknya. Nak tumpang rumah budak perempuan, semuanya tinggal dalam kawasan asrama dalam kampus. Mujurlah budak Man, kawan Lia, baik hati bagi tumpang rumah mereka kerana pelajar lelaki ada yang tinggal di luar. Kak Zai pun rasa tak segan kerana umur Man pun macam baya anak-anaknya jugak. Man pun baik hati suruh Kak Zai guna talipon untuk talipon Abang Sahak di Kedah. “Lia sihat dah, cedera tak teruk sangat. Ni Zai rumah kawan Along ni, Abang jangan risau le, macam anak-anak je depa pun, bebudak belaka,” kata Kak Zai bila Abang Sahak marah-marah tumpang rumah budak lelaki. “Ala abang, saya dah dekat 47 dah, macam mak depa je. Abang risau sangat.” “Iye lah, badan hang nampak lawa lagi, kot depa geram kat hang nanti, depa rogol hang. Mana tau, budak 18 tahun pun depa ada nafsu tau tak!” Abang Sahak masih risau juga. “Hisss Abang ni, geram apanya! Tak kan lah depa nak geram lubang orang tua ehh. Abang pun macam tak berapa minat kat lubang saya. Tak kan depa pulak nak,” Kak Zai menenangkan kerisauan Abang Sahak. “Depa cakap apa kat hang?” tanya Abang Sahak lagi. “Tak ckap apa la, depa ingat Zai, Kakak Lia je, nampak muda depa kata.” “Haaa, tu Abang kata depa geram jugak tengok badan hang, tu depa puji tu,” Abang Sahak menunjukkan kerisauannya. “Hiss.. tak lah Abang, depa macam anak-anak kita je,” balas Kak Zai. Hari berikutnya Kak Zai terbangun pukul 10. Setelah tidur di hospital menunggu Along, Kak Zai tidur setelah balik rumah Man pagi itu. Setelah mandi dan berpakaian, Kak Zai ke dapur. “Makcik Zai minum la, sarapan Man dah sediakan,” kata Man sambil merenung Kak Zai yang berkain batik dan ber t-shirt pagi itu. Dah 3 hari Kak Zai duduk rumahnya, dan dalam hati memuji Kak Zai yang nampak tak makan tua. Mungkin badan Kak Zai kecik, putih dan jenis badan tak gemuk, walau tua masih nampak macam muda lagi. “Tak boring ke Man duk sorang-sorang sewa rumah ni?” Kak Zai mula berbual.
“Dulu ada kawan makcik, tapi dia cuti semester, tu jadi tinggal sorang. Kadang-kadang ada kawan-kawan datang lepaklepak sini makcik. Pakcik kenapa tak datang sama makcik?” “Pakcik kau sibuk manjang, kerja dia tu kadang kena pi sana sini. Lama ke kenai Along?” tanya Kak Zai. “Ala kawan sama-sama masuk belajar le makcik, tu tak sangka makcik ni mak Along, nampak muda lagi,” Man mengusik. “Hisss… Mana muda aiiih, dah tua pun! Hehehe,” Kak Zai gelak dengar pujian Man. “Mana tua makcik ni, tengok elok je badan makcik, tentu orang laki-laki suka usik makcik kan!” Man usik Kak Zai lagi. “Hiss…memang la orang laki ni suka usik. Usik ada makna tu Man,” balas Kak Zai. “Iye la, makcik pun badan tinggi lawa je,” kata Man. “Mana tingginya, kalau berdiri dengan Man, agaknya makcik had bahu Man aja,” balas Kak Zai. “Mari makcik berdiri, kita tengok,” kata Man. Kak Zai berdiri tepi meja makan, Man mendekati Kak Zai. “Besarnya badan Man banding Kak Zai.” kata Kak Zai sambil berhadapan dekat dengan Man. Man rapatkan badan depan Kak Zai. “Iye la… kecik je makcik kan! Geram pulak saya dekat makcik ni. Hehehe,” Man gelak kecil. “Hiss… hang geram apa pulak kat makcik ni? Makcik dah tua la,” jawap Kak Zai membalas gurauan Man. Tiba-tiba Man himpit badan Kak Zai ke meja makan, dia peluk Kak Zai dan mencium pipi Kak Zai bertalu-talu. Tergamam Kak Zai kena peluk begitu. “Man… Man… Apa buat makcik macam ni?” “Man tak tahan makcik. Man tak tahan tengok badan makcik,” kata Man sambil dia mengangkat Kak Zai duduk tepi meja makan. Kak Zai menolak dada Man, cuba menahan Man dari memeluknya. Man pula terus merapati Kak Zai dan kain batik Kak Zai diselak dan digulung ke atas hingga Kak Zai telanjang dari pinggang peha ke bawah. “Man…. Jangan buat makcik macam ni! Malu makcik Man bukak kain makcik. Makcik tak berkain dah ni” Kak Zai cuba menyedarkan Man yang dah bernafsu. “Maaf makcik Zai, Man tak tahann sangat ni. Sekali pun jadilah. Man nak merasa juga,” sambil berdiri di celah peha Kak Zai, Man seolah tergamam melihat cipap Kak Zai yang kecik, putih, tembam dan licin tak berbulu.
Berdebar hati Man bila melihat cipap depan mata. Tak sama debarnya melihat cipap mat saleh dalam cd blue yang ditontonnya. Ini cipap perempuan umur 40-an, depan matanya. Dengan rakus Man memegang dan mengusap cipap Kak Zai. Diusap-usapnya sambil jarinya merasa sentuhan bibir cipap buat pertama kali. “Man… Janganlah, malu makcik Man buat makcik macam ni,” kata Kak Zai cuba meredakan nafsu Man. Kak Zai hanya mampu berdiam sambil merenung kosong ke sisi dan membiar saja jari-jari Man yang mula masuk mengorek-ngorek cipapnya. Dia tau anak muda ini belum pernah jumpa cipap. Dia tau dari cara rakusnya jari Man mengorek-ngioek cipapnya yang kering itu. Dia tak daya menahan Man, oleh itu Kak Zai hanya diam merenggangkan pehanya, agar tak sakit bila dikorek jari Man dalam cipapnya yang kering itu. “Aduh Man! Sakit makcik Man buat macam ni,” keluh Kak Zai bila sekali-sekali jari itu mengorek dalam cipapnya. Kak Zai mengangkat lututnya, meluaskan kangkang agar tidak sakit cipapnya yang terus dikorek jari Man. Matanya merenung ke sisi untuk mengelak renungan Man yang memerhati mukanya sambil jari terus mengorek dan menguli cipapnya itu. Malu Kak Zai bila cipapnya, iaitu alat paling sulit dirinya yang hanya suaminya saja pernah menyentuhnya. Kini dipegang malah dikorek dengan geram oleh budak muda seperti Man. “Tak tahan saya makcik, first time dapat pegang cipap,” kata Man sambil sebelah tangan memeluk belakang Kak Zai, sebelah lagi mengorek cipap Kak Zai. Tiba-tiba Man berhenti mengorek, dan terus melondehkan seluar treknya. Lalu terpacullah batangnya yang tegang keras dan stim itu. “Hissshh… besarrnya batang budak ni! Teruk aku aku kalau dia masuk ni!” jerit Kak Zai dalam hati sebaik melihat batang Man, tegang, keras, panjang dan besar. Air mazi dah meleleh di hujung batang Man. Serentak dengan itu, Man terus memegang batangnya dan menghala mencari lubang cipap Kak Zai. “Man… Jangan Man, makcik tak mau,” rayu Kak Zai mengharap. “Saya tak tahan makcik, nak rasa jugak cipap makcik. Saya tak pernah main lagi makcik, kejap je makcik,” balas Man. Terus dia menolak batangnya masuk lubang cipap Kak Zai. “Eskss… iskkk… Man… sakit makcik Man. Aduh Man… aduh saki. Pelan-pelan sikit. Jangan tolak kuat-kuat. Sakit makcik Man,” Kak Zai merintih, hampir telentang atas meja, kedua tangannya berpaut pada lengan Man yang tegap, agar tidak telentang. Perit pedih rasa cipapnya ditujah batang Man yang besar panjang itu, jauh beza dari saiz batang Abang Sahak suaminya. Tambahan pula cipapnya tak cukup basah walau dikorek oleh jari Man tadi. “Ooohhhh… makcik sedapnya,” keluh Man, yang baru saja hilang terunanya dalam cipap Kak Zai.
Tak sangka dia cipap Kak Zai begitu ketat lagi, walau dah anak 3 dan dah umur 40-an. Dengan dua kali tekan batangnya santak sampai ke pangkal masuk dalam cipap Kak Zai. Sambil memaut pinggang Kak Zai, Man mula menghenjut. “Ooohh… sedapnya makcik… ooohh… ooohhh…” erang Man, sambil merenung mata Kak Zai. Kak Zai memaling muka ke sisi malu untuk merenung muka Man, malu kerana memikirkan dirinya sedang menadah cipap, memberi nikmat kepada batang anak muda ini, yang sangkanya macam anak padanya. Sesekali Man tunduk melihat batangnya keluar masuk cipap kecik Kak Zai. Sesekali pula dia menatap muka Kak Zai, dan nafsunya semakin galak bila sesekali dia melihat mata hitam Kak Zai hilang, yang nampak mata putihnya sahaja. Cipap Kak Zai pula semakin sedap dan semakin licin rasanya. “Aduh… aduhhh… uhhhh… uhhh….” Kak Zai mengerang sayu, senak, padat dan sesekali sedap dirasainya, tak pernah dia menyangka cipap keciknya ini akan ditujah batang sebesar ini. Sangkanya hanya batang suaminya saja yang akan menujah cipapnya, tapi kini batang lain pula yang masuk, dan batang ini pula lebih besar, panjang dan keras. “Man… aahh… sudahlah… tak larat dah makcik nahan ni. Man pun dah merasa dah cipap makcik, Man cabut ye!” rayu makcik Zai. “Kejap lagi makcik. Kejap je lagi ni. Aaahhh… aahhh… aaahhhhh… sedap ni makcik!’ Man terus menghenjut laju. Kak Zai tau Man dah dekat nak sampai. “MAKCIK… SEDAP NI… AAGGHHH… AGHHHH… Uhhhhhhh… oohhhhh…” Man terpancut sudah. Terbalik mata Kak Zai menerima tusukan paling dalam batang Man yang besar panjang itu, dan cipapnya terkemut kemut menerima pancutan deras airmani budak bujang teruna itu. Tak sama macam pancutan lemah suaminya. Suam-suam panas rasa Kak Zai dalam cipapnya. Man memeluk Kak Zai erat, sambil melepas saki baki nikmatnya. Batangnya masih terendam dalam cipap Kak Zai. Kak Zai pula seolah-olah tidak sedar dia juga memeluk Man. Kakinya berbelit dipinggang Man. Itu reaksi spontan Kak Zai bila menerima pancutan airmani tadi, hingga tak sedar dia pula memeluk Man dan mengemut-ngemut cipapnya pada batang budak muda ini. “Maafkan saya makcik, saya tak tahan sangat tadi,” bisik Man di telinga Kak Zai. Batangnya masih berdenyut-denyut dalam cipap kecik Kak Zai. “Tapi cipap makcik memang sedap. Best sangat sangat. Saya melancap pun tak sama sedap macam ni,” bisik Man lagi. Kak Zai diam, dia menegakkan badan nya duduk tepi meja. Perlahan dia menolak badan Man merenggang, dan perlahan-lahan Man menarik keluar batangnya dari cipap Kak Zai, sambil mata kedua-duanya melihat batang Man tercabut dari cipap Kak Zai. Terlopong lubang cipap Kak Zai selepas batang Man di cabut. Air mani meleleh pekat di celah bibir cipap Kak Zai. Kak Zai turun dari meja, meninggalkan kain batiknya, dan berbogel separuh badan menuju bilik air.
Pedih rasa cipapnya semasa dibasuh tadi. “Memang besar batang budak ni,” fikir Kak Zai. “Tak sama macam batang laki aku,” fikir Kak Zai. Sebaik Kak Zai keluar bilik air, Man menghampiri Kak Zai. “Ni lap dengan towel ni makcik,” Man menghulurkan towel, matanya merenung cipap Kak Zai yang masih basah lepas dibasuh. Sambil tertunduk tunduk, Kak Zai mengelap cipapnya dan berjalan masuk biliknya. Selang lima minit, Man tiba-tiba masuk ke bilik dan memeluk Kak Zai dari belakang, dan mendorong Kak Zai meniarap atas katil. “Man apa lagi ni? Dah la… jangan buat makcik macam ni,” Kak Zai merayu. Man membetulkan dirinya berada celah kangkang Kak Zai dan mendatangi Kak Zai dari belakang. Dia menarik pinggang Kak Zai agar kedua peha Kak Zai berada atas pehanya. “Saya nak sekali lagi makcik,” kata Man bernafsu. Dalam keadaan meniarap, dan peha terkangkang atas peha Man, Kak Zai merasa Man mula meletak batangnya ke lubang cipapnya. “Aaaahhhh… makcik… aahhh…” Man mengerang sambil menolak masuk batangnya. Dan Kak Zai tahu, dia akan kena balun sekali lagi, memang batang budak muda cepat tegang semula. Sekali lagi Kak Zai kena tujah cipapnya, kali ini dari belakang pula. “Aduh Man… pelan sikit Man…. teruk makcik macam ni,” keluh Kak Zai. “Aahhh makcik… sedapnya makcik,” Man mengerang sambil henjut laju. Dia semakin rakus bila merasa Kak Zai melawan menggoyang punggung ke belakang bila Man menujah batangnya. Tak sampai lima minit Man merasa badan Kak Zai tersentap sentap. “Aarkk… aarkkk… arrkhhh… Man… aarrkkk… arkkk….” Kak Zai macam orang tercekik. Badannya tiba-tiba longlai. Man makin rakus bila terasa batangnya dibasahi air Kak Zai. “Makcik… aargghhhhh… makcik… sedap makcik!’ erang Man bila terasa cipap Kak Zai mengemut-ngemut batangnya. Kak Zai sudah macam bersujud atas tilam, punggungnya terlentik menonggeng menahan tujahan batang Man dalam cipapnya. Longlai badan Kak Zai kerana tadi dia sampai kemuncaknya. Kak Zai tak dapat menahan diri dari merasa sedapnya kena batang muda. Walau suaminya masih menyetubuhinya, tapi agak jarang sejak akhir-akhir ini kerana mungkin Abang Sahak dah jemu. Kini batang muda sedang menujah cipapnya, batang yang lebih panjang, besar dan keras. Sehingga dia tak mampu menahan klimaksnya tadi.
Kini Man mula menguli tetek Kak Zai yang masih bert-shirt. Sungguh bernafsu Man membalun cipap Kak Zai. Seksi sungguh Man melihat Kak Zai yang bebrbogel pinggang ke bawah, masih bert-shirt ini menonggeng menahan cipapnya. Melihat cipap Kak Zai yang bercukur licin, Man tau Kak Zai menjaga cipapnya dengan elok untuk dinikmati suaminya. “Sedapnya makcik… Man nak pancut dah ni… aaagghhhh… agghhh… makcik…aagghh…” Man mengerang kuat. “Aahhh… ahhhh… Man…. aarrkk… arrkkkk…” Kak Zai sekali lagi macam teresak-esak, cipapnya mengemut-ngemut. “Aaaarrkkkkkk… aarrkkk…” Kak Zai sampai lagi. “Makcik… Man nak pancutt ni… aarrghhhh…” spontan mendengar erangan itu, Kak Zai menghulur tangan melalui celah kangkangnya dan memegang telur Man, dan Kak Zai mengurut-urut buah zakar muda itu. “AAAGGHHHH… MAKCIK… AAGGHHH!’ Man menekan batang santak dalam cipap Kak Zai, dan kedua kalinya meMancut airmani dalam cipap tua Kak Zai. Kedua-duanya tertiarap, termengah-mengah macam baru lepas berlari. Man meniarap atas belakang Kak Zai. Batangnya masih berdenyut terendam dalam lubang cipap kecik Kak Zai. Kak Zai lembik macam pengsan, cipapnya terasa penuh diisi batang besar Man. Punggung Kak Zai sesekali bergerak-gerak bergesel ari-ari Man, geli rasa punggungnya yang putih itu terkena bulu Man itu. Cipapnya pula sesekali mengemut batang besar Man. Sambil meniarap ditindih itu,Kak Zai teringat juga kata-kata suaminya yang bimbangkan Kak Zai menumpang rumah budak lelaki. Walau budak muda dan anggap macam anak, suaminya tahu badan Kak Zai boleh menaikkan nafsu sesiapa juga. Cuma Kak Zai saja tak sangka nafsu mereka sehingga ingin menyetubuhinya. Kak Zai sangka paling tidak pun mereka akan melancap saja bila geram melihat tubuhnya. Tapi kini cipap Kak Zai dah pun diterokai batang lain dari suaminya. “Makcik ok ke?” Man bebisik pada Kak Zai. “Eeemm…” itu saja jawapan Kak Zai. Sambil meniarap atas Kak Zai, Man masih membiarkan batangnya terbenam dalam cipap Kak Zai. “Sesekali merasa cipap, biar balun puas-puas,” pikir Man. Tak sangka cipap perempuan dah 40-an ini masih ketat dan nikmat. “Sedap betul cipap makcik. Ketat la makcik,” bisik Man. “Bukan cipap makcik yang ketat, tapi batang Man tu yang besar sangat! Makcik anak tiga dah… Mana la ketatnya lagi,” balas Kak Zai lemah. “Man nak lagi seround makcik,” Man berbisik.
“Hisss… Man ni, kuat betul la… lembik makcik dah Man balun,” Kak Zai mengeluh lemah, terasa batang muda dalam cipapnya itu mula menegang lagi. Elok Man baru nak mula menggoyang, telepon di kepala katil berbunyi. Kak Zai terus menelentang, batang Man tercabut. Masih di celah kangkang Kak Zai, Man sambil merangkak atas badan Kak Zai cuba mencapai telepon. “Helo… yer… saya Man… ye ye pakcik, tunggu saya panggil makcik kejap,” Man yang masih berada dicelah peha Kak Zai menekup gagang telepon. “Suami makcik,” Man berbisik dan menunggu beberapa saat, baru Man beri gagang pada Kak Zai. “Heloo… wasalam abang,” Kak Zai menjawap. Menahan nafas ketika Man memasukkan semula batang ke lubang cipapnya yang tersedia menadah kerana kini Kak Zai dah menelentang. “Aaaa… sihat… Abang sihat ke? Oooo… petang ni Zai pergi lagi tengok Lia… Iye… ni rehat-rehat je kat rumah budak Man ni,” Kak Zai berhati-hati menjawab membohongi suaminya, sambil mata merenung Man yang sedang menyorong dan menarik batang keluar masuk cipapnya perlahan-lahan. “Hiss… tak la abang… Abang risau sangat, tak kan budak Man tu nak buat Zai macam tu,” terlihat sekilas senyuman Kak Zai merenung Man, ketika dia menuturkan kata-kata itu. Kak Zai menggeleng kepala kepada Man ketika Man menggosok-gosok biji kelentitnya dengan jari, sambil batangnya disorong tarik. “Alaa… Abang ni risau sangat ye! Ooooo… abang risau dia balun cipap Zai ke? Abang ni… ala cipap Zai dah puas Abang balun dah… alaa… budak-budak bang, bukan besar mana pun batang dia bang,” Kak Zai senyum lagi melirik pada Man. Mendengar itu, Man menguatkan hayunan batangnya ke cipap Kak Zai. “Alaaa abang ni… jauh ni baru Abang risau kat Zai ye! Masa dekat Abang tak nak pula cipap Zai selalu,” Kak Zai berbual dengan suaminya seolah-olah mau menaikkan nafsu Man. “Aahhh… Abang… aahhhh…. abang… Man rogol Zai abang… ahhh… aahhh…” Kak Zai membuat bunyi-bunyi begitu dalam telefon. “Zai… Zai! Betul ke dia rogoll ni? Budak tu kat mana?” terdengar suara Abang Sahak dalam telepon itu. “Alaaa… Abang ni… Zai saja usik Abang,” Kak Zai ketawa kecil. Cuma Abang Sahak tak tahu, memang ketika itu Man sedang membalun cipapnya dengan rakus kerana geram mendengar kata-kata Kak Zai dengan suaminya. “Abang… sedap abang… aahhhhhhh…” Kak Zai terus bermain kata-kata dengan Abang Sahak. “Hiss… Zai… Jangan memain macam ni, risau Abang dengar, rasa macam budak tu sedang balun cipap Zai aja,” jawab Abang Sahak. “Hehe… tak lah abang… Zai memain je Abang,” kata Kak Zai, sambil menahan sedap cipapnya ditujah batang Man.
Dan akhirnya Kak Zai mengangkat punggungnya, ketika menerima pancutan airmani Man, sambil memegang gagang telepon. “Aaaahh… abang… ahhhhhh… aahhhh…” Kak Zai menikmati pancutan itu, sambil mengatur kata-kata. “Zai memain je abang, saja bagi Abang rindu kat Zai….” beritahu Kak Zai pada suaminya, dan meletak gagang talipon. “Aaaaahhhhh… uuhhhhh…” baru Kak Zai melepaskan keluhan nikmatnya yang sebenar. Dan kali ketiganya Man tertiarap kesedapan atas badan Kak Zai. dan di Kedah sana, Abang Sahak meletak gagang taliponnya geram. Geram isterinya memain-mainkannya dengan erangan sebegitu. Cuma Abang Sahak tidak tahu, isterinya mengerang akibat cipap keciknya kena balun batang besar panjang budak muda. Dan di Kedah sana Abang Sahak bersiap-siap untuk menjemput Kak Zai. Memang dia risau isterinya menumpang di rumah budak bujang itu. Kak Zai pula sedang bercelaru fikirannya. Dia seolah-olah membenarkan Man merogolnya. Nak dikata Kak Zai melarang, dia sendiri macam rela cipapnya dijolok batang budak muda itu. Malah dia jadikan bahan gurauan dengan suaminya tadi. Dengan cara dia mengangkang cipapnya tadi, Kak Zai tau Man akan mendatanginya lagi. Budak itu sudah merasa betapa sedapnya cipap Kak Zai, dan Kak Zai pula tak melawan ketika Man membalunnya kali kedua dan ketiga tadi. Kak Zai tak berniat curang pada suaminya, tapi bila kena batang sebesar dan sepanjang itu, Kak Zai tak berdaya menahan sedapnya. Cuma setelah kena tiga round tadi, terasa sakit-sakit cipapnya. Maklumlah, cipap yang kecik begitu kena hentam batang teruna besar panjang. Bagi Man pula, kerisauan kalau-kalau Kak Zai akan memarahinya hilang terus. Kalau Kak Zai benar-benar tak rela, tentu Kak Zai dah keluar dari rumahnya. Setelah melihat cipap Kak Zai yang licin bercukur, Man tahu bahawa Kak Zai paham tentang cipapnya itu untuk kenikmatan suaminya, atau untuk mana-mana batang yang mahu menggunakannya. Malam itu, ketika Kak Zai mula baring untuk tidur, badannya rasa ditindih. Kak Zai tahu, Man ingin menikmati lubang cipapnya lagi. Setelah dibogelkan, dan setelah 10 minit teteknya diuli, cipapnya pula dikorek jari Man. Kak Zai tak berdaya menahan cipapnya dari basah bila dikorek begitu. Sedar-sedar, batang Man dah memenuhi cipap kecik Kak Zai. Setelah 30 minit, isteri orang anak tiga ini terkapar longlai kena penangan batang muda yang sedang kemaruk cipap. Selesai saja Man membalun Kak Zai, dia bangun keluar bilik. Kak Zai yang masih terkangkang dalam gelap itu memejam mata keletihan membiarkan airmani meleleh dari cipapnya. Tak sampai lima minit, Kak Zai terasa Man menindihnya lagi, dengan batang tegang terasa memasuki cipapnya. “Aahhhh… Man… makcik letih lagi ni,” Kak Zai cuba memujuk Man berehat dulu. Namun batang yang menyucuk cipapnya terus saja menghenjut, sambil mengucup bibirnya. Akhirnya…
“Aarrgghhhhhh… aarghhhh…” sekali lagi Kak Zai mengemut-ngemut bila merasa air suam memancut dalam cipapnya. Dan sekali lagi Kak Zai terkangkang ditinggalkan begitu. Bila saja Kak Zai nak melelapkan mata, sekali lagi terasa Man mendatanginya. Kali ini Kak Zai terasa cipapnya di lap dengan kain kecil. Dan Kak Zai tak membantah bila Man membalikkan tubuh kecilnya agar meniarap. “Man… dah la… makcik tak larat dah,” Kak Zai merayu. Namun budak muda itu terus saja menarik pinggangnya agar punggungnya terangkat menonggeng. “Aahhhhh… aduh Man…. sakit makcik Man buat macam ni,” keluh Kak Zai bila dengan rakusnya cipapnya di tujah batang keras panjang dari belakang. Dalam keadaan longlai, Kak Zai pasrah Man menguli teteknya dengan kasar, sambil cipapnya dijolok batang bertubi-tubi. Tersujud Kak Zai dengan pipinya ke tilam, dan punggung menonggek menahan cipap untuk ditujah batang muda. “Man… makcik tak larat dah… dah 3 round dah ni. Man makan ubat kuat ke?” Kak Zai mengeluh lemah. Dalam keadaan hampir tertiarap, sekali lagi cipap Kak Zai dipancut airmani batang muda. Sekali lagi Kak Zai ditinggalkan tertiarap tak bermaya. Ketika ini Kak Zai terbayang wajah Abang Sahak, rasa bersalah kerana membiarkan cipap kepunyaan suaminya dimasuki batang lain. “Man… dah la… mati makcik macam ni!” rayu Kak Zai bila kesekian kalinya, kali ke-4, belakangnya ditindih. “Man… dah la… pedih dah cipap makcik Man buat,” Kak Zai merayu. Kak Zai terasa jari-jari Man mengorek cipapnya, tapi jari yang bersalut airnani itu kemudiannya menyapu airnani itu ke jubur Kak Zai. Dalam keadaan masih tertiarap, Kak Zai hanya patuh bila kakinya dikangkangkan. Sekali lagi jari itu mengorek cipapnya, dan menyapu airmani itu ke lubang jubur Kak Zai. Tiba-tiba Kak Zai merasa batang keras pula dimasuk kan ke cipapnya, tapi segera pula dicabut. “Man! Apa Man buat ni?” terjerit Kak Zai bila terasa batang keras yang baru dicabut dari cipapnya itu dihalakan ke lubang juburnya. “Jangan Man… Jangan… makcik tak mau main kat jubur, suami makcik tak pernah buat macam tu!” jerit Kak Zai bila terasa batang itu mula ditekan kuat ke lubang juburnya. Namun apakan daya Kak Zai, badan kecilnya tak mampu menghalang, bila punggungnya dipegang, dan batang keras itu mula ditekan kuat untuk memasuki juburnya. “Aduh Man… sakit Man,” jerit Kak Zai bila batang itu mula masuk lubang punggungnya. “Aduhhh… Man... Man… tak nak Man!” jerit Kak Zai sambil tangan menepuk-nepuk tilam menahan sakit bila batang muda besar panjang menceroboh lubang punggungnya. Meleleh airmata Kak Zai mengenangkan lubang juburnya, yang tak pernah dilibuat oleh suaminya
itu, kini dilibuat budak muda yang sangkaanya boleh dianggap anak. Kak Zai menjaga juburnya untuk suaminya kalau dia berkehendak, tapi suaminya tak pernah meminta. “Aduh… aduhhh… sakit Man… dah la Man,” rayu Kak Zai dalam esakannya. Namun budak muda itu seakan lagi bernafsu melibuatnya apabila mendengar rayuan Kak Zai. Akibatnya, tak sampai 10 minit tercemarlah jubur Kak Zai dengan airmani pertama dalam punggungnya. Setelah selesai, sekali lagi Kak Zai menahan pedih bila batang itu dicabut dari juburnya. Dalam keadaan lemah, dan bertelanjang, Kak Zai rasa tangannya dipimpin keluar bilik. Lemah-lemah dan sakit-sakit cipap dan jubur Kak Zai bila cuba berjalan sambil dipimpin itu. Tak sangka oleh Kak Zai, Man akan menutuhnya tiga kali di cipap dan sekali di lubang punggung. Betapa terkejutnya Kak Zai bila pintu bilik dibuka, dan ia memandang ke ruang tamu yang terang benderang itu, kerana diruang tamu itu, sedang terbaring di sofa ialah Man dan dua orang kawannya dalam keadaan bogel! Dan yang memapahnya? Seorang lagi kawan Man, juga berbogel selepas menutuh juburnya tadi. Baru Kak Zai tau, cipap dan juburnya telah dikerjakan bergilir-gilir oleh Man dan tiga orang kawan-kawannya. Tiba di ruang tamu, Man pula ambil alih terus memapah Kak Zai, dan dibaringkan meniarap atas seorang kawanya Joe, yang sedang terlentang dengan batang yang tegak menegang. “Wah! Ni lagi best ni, clear sikit main terang-terang macam ni,” kata Joe. Man membetulkan cipap Kak Zai atas batang Joe dan dengan mudah batang Joe menusuk cipap Kak Zai yang penuh airmani itu. Setelah Kak Zai tertiarap dengan cipap ditusuk Joe dari bawah, Man menaiki punggung Kak Zai dan… “Mann… aduh sakit makcik Man… cukup laa… makcik tak mau dah!” Kak Zai merintih bila juburnya pula ditujah Man dari belakang dan Kak Zai lemah tak bermaya dikerjakan Man dan Joe, Manakala
Zaul dan Ali gelak memerhati isteri Abang Sahak ini dikerjakan depan belakang. Kak Zai terlentang macam orang pengsan setelah Man dan Joe selesai. Namun tangisannya menunjukkan ia sedar apa yang terjadi. “Budak muda pun mereka ada nafsu jugak tengok badan awak tu, sebab awak nampak muda lagi,” terdengar kata-kata suaminya. Dalam esakannya, Kak Zai merenung siling apabila Zaul pula menindih dan membalunnya dan melepaskan airmani dalam cipapnya untuk kali kedua malam itu. Dia hanya mampu terkangkang dan terlentang menahan batang Zaul. Dan mata Kak Zai merenung kosong bila giliran ali pula menutuh cipapnya juga kali kedua malam itu. Jam 4 pagi, Ali sedang tekun mengerjakan cipap Kak Zai. namun keempat-empat mereka dan juga Kak Zai tidak menyedari ada sepasang mata yang sedang mengintai dari luar. Wajah Abang Sahak, melalui celah cermin tingkap menjengah mengintai ke ruang tamu! Ali yang sedang menikmati cipap Kak Zai terus menghenjut. Abang Sahak seakan terduduk melihat cipap milik isterinya sedang ditujah batang besar Ali. Lebih kecewa Abang Sahak melihat Man, Joe dan Zaul yang berbogel atas karpet melihat Ali mengerjakan Kak Zai. Mata Kak Zai pula sayu merenung siling sementara cipap sedang dikerjakan ali. Abang Sahak faham apa yang terjadi pada isterinya. Setelah puas menghenjut, akhirnya berkeruh suara Ali melepas nikmat semasa melepaskan airmaninya dalam cipap Kak Zai. Hancur hati Abang Sahak melihat Ali tertiarap atas perut Kak Zai. Manakala Kak Zai macam pengsan terkulai atas karpet. Melihat keadaan ruang tamu itu, Abang Sahak tahu isterinya sudah puas dikerjakan budak-budak muda itu. Kaki Kak Zai yang terkangkang hala ke tingkap itu membolehkan Abang Sahak melihat lubang cipapnya yang semacam sudah ternganga. Keadaan terang ruang tamu itu dapat ia melihat cipap isterinya terbuka, dan air putih pekat meleleh dari cipap kecil isterinya itu. Ketika Kak Zai yang keletihan itu beralih meniarap, Abang Sahak tambah terkejut. Bila melihat lubang jubur isterinya seolah-olah terbuka lubangnya! “Hisss… dia orang ni dah balun depan belakang ke?” rungut hati Abang Sahak. Ketika Abang Sahak masih terfikir-fikir, dia melihat Joe mula mendekati Kak Zai yang masih meniarap itu dari belakang. Dilihatnya Joe meniarap atas punggung Kak Zai, lutut Joe menolah peha Kak Zai agar renggang dan dengan tangan kiri menongkat badannya, tangan kanan Joe menghalakan batangnya yang tegang ke arah cipap Kak Zai yang meniarap. Setelah beberapa ketika seperti mencari cari, Joe mula menolak batangnya masuk ke lubang cipap Kak Zai. Hati Abang Sahak makin sayu melihat Kak Zai yang hanya kaku, menerima tusukan itu dan seterusnya diam tak bergerak membiarkan Joe menghenjut cipapnya dalam keadaan tertiarap itu. “Ooooii… Joe! Tak puas lagi ke?” Man menegur Joe yang sedang menghenjut. “Aku tak puas lagi ni, cipap makcik ni sedap betul la, ketat je lagi walau dah kena tutuh banyak kali,” balas Joe.
Akhirnya Joe tertiarap atas belakang Kak Zai, sambil punggungnya tersentap-sentap melepas pancutan airmaninya dalam cipap Kak Zai. Abang Sahak makin resah bila Zaul pula mendatangi Kak Zai. “Zaul… dah le dulu, kesian makcik Zai tak larat dah tu,” tegur Man. “Alaa… aku bukan nak main cipap, aku nak main jubur pulak. Aku tak rasa lagi jubur makcik ni,” jawab Zaul. “Ali… tolong pegang peha makcik ni kejap,” Zaul minta Ali membantu. Ali membuka peha Kak Zai, dan Zaul menghala batangnya ke jubur Kak Zai. “Aahhh… aduh… aduhhh… ahhh…” terdengar erangan Kak Zai bila Zaul menujah juburnya. Menggigil suara Kak Zai menahan sakit bila juburnya kena batang Zaul. Di balik tingkap, Abang Sahak dapat melihat bahu isterinya terhenjut-henjut dan sayup-sayup terdengar esakannya. Kak Zai tak sangka kedegilannya mendengar nasihat suaminya menyebabkan ia menjadi mangsa kenduri seks budak-budak muda ini. Sudahlah badannya kecik, kena pula empat batang yang besar-besar panjang dan cukup tegang pula. Akhirnya ketika subuh hampir tiba, sekali lagi jubur Kak Zai diisi airmani Zaul. Sebaik saja Zaul mencabut batangnya dari jubur Kak Zai, Ali pula mengambil tempat. Dan Ali, orang yang pertama meliwat jubur Kak Zai dalam bilik, yang Kak Zai sangkakan Man. Sekali lagi membalun jubur Kak Zai dengan rakus. ************************************************* Ketika terjaga, Kak Zai yang masih keletihan dan masih samar-samar pandangannya terasa seseorang mengelap cipapnya. “Tak nak dah! Jangann… makcik tak nak dah!” jerit Kak Zai menepis-nepis tangan yang mengelap cipapnya. “Zai… Zaii… diam. Diam. Abang ni, Abang ni!” Abang Sahak cuba mententeramkan isterinya. “Abang!” jerit Kak Zai memeluk Abang Sahak, tangisannya menjadi jadi. Tadi dia menyangkakan budak-budak muda itu yang ingin menyetubuhinya lagi. Rupanya suaminya sedang membersihkan cipapnya yang penuh dengan airmani, juga juburnya yang nampak kesan airmani bercampur darah. Kak Zai menekup muka ke dada Abang Sahak. Malu dengan keadaan dirinya yang baru dikerjakan budak-budak muda itu. Malu dengan keadaan cipapnya yang dah terbuka,dengan juburnya yang berdarah. Tentu suaminya tau bahawa cipap Kak Zai dah dinikmati batang lain. Malu juburnya juga telah dilibuat oleh lelaki lain. Lagi malu kalau suaminya tau Kak Zai telah menikmati batang muda itu pada awalnya. Lagi malu kalau Abang Sahak tau betapa Kak Zai menggoyang punggungnya ketika Man mendatanginya dari belakang semalam. “Zai meniarap, Abang nak lap jubur Zai,” Abang Sahak mengarah isterinya.
“Tonggeng sikit punggung ni,” kata Abang Sahak lagi. Kak Zai patuh menonggeng punggungnya menunggu Abang Sahak mengelap juburnya. Sebaliknya Abang Sahak tidak mengelap, tapi dia melondehkan seluar dan seluar dalamnya. Abang Sahak merapatkan batangnya yang dah tegang ke jubur Kak Zai. “Abang… Apa Abang buat ni?” rintih Kak Zai. Belum sempat Kak Zai menyedari, Abang Sahak dah meletakkan batangnya ke jubur Kak Zai dan terus menekan. “Aduh bang… Jangan bang… sakit Zai Abang buat macam ni,” rintih Kak Zai. Namun Abang Sahak terus dengan niatnya melibuat jubur Kak Zai. “Aduh bang… sakit bang… Jangan abang!” Kak Zai merayu. “Aaagghhh… diam Zai! Abang nak balun jugak jubur hang ni, budak-budak tu dah puas balun, hang diam je tadi Abang tengok!” jawap Abang Sahak yang seperti kerasukan menutuh jubur Kak Zai. Sekali lagi Kak Zai teresak-esak menahan pedih juburnya dilibuat suaminya sendiri

No comments:

Post a Comment