Friday, 18 December 2015

OUTSTATION

Tepat jam 6 petang kami tiba di sebuah hotel lima bintang di JB. Bossku dan isterinya Kak Lah terpaksa berkongsi bilik denganku kerana di hotel itu ada seminar. Maka semua bilik penuh. Maka boss ambil katil besar untuk kami bertiga.

"Bilik penuh Ayie. Kita tidur tiga orang sebilik," kata boss bila sampai di bilik 2315 di tingkat 23.
"Saya tidur di bawah pun tak apa boss," jawabku.
"Malam ini saya ada miting Ayie. Nanti u bawa Kak Lah pergi makan dan pergi Pantai Lido. Saya abis miting lewat malam," kata Boss.
"Okay boss," jawabku sambil berkata dalam hati malam ini dapat peluang lagi main dengan Kak Lah.

Dah seminggu aku tak berpeluang main dengan Kak Lah kerana minggu ini boss agak sibuk, Asyik outstation ke Ipoh. mujur hari ini Kak Lah ikut boss outstation ke JB. Dapat aku main mata dengan Kak Lah di belakang boss.

"Bang saya penatlah. Saya nak cari tukang urut," beritahu Kak Lah kepada boss.
"Ayie pandai urut. Urut dengan Ayie. Malam ini Ayie urut Kak Lah," kata Boss.
"Okay boss," jawabku.

Tepat jam 7.45 malam boss tinggalkan kami berdua.

"U urutlah Kak Lah, Ayie. Saya nak pergi miting," kata Boss.
"Okay boss," jawabku.
 Kak Lah tersenyum bila lihat suaminya sudah keluar dari bilik itu.
"Nak gi makan dulu ke, nak urut dulu Kak Lah," tanyaku.
"Kita gi makan dahululah,: jawab Kak Lah sambil memelukku. Kami pun terus beromen kerana sudah lama kami tidak bertemu.

"Rindulah Kak Lah," kataku
"kak pun rindu juga. lama tak rasa batang Ayie," kata Kak Lah sambil melurut batangku di luar seluar jeansku.
"Jom Kak Lah hisap," katanya sambil membuka zip seluarku. Maka tersembullah batangku yang sudah mengeras,

Kak Lah terus hisap batangku bertalu-talu sehingga terpancut air maniku di muka Kak Lah.
"Cepatnya pancut," kata Kak Lah.
"Pasal lama tak keluar air," jawabku.

Kak Lah kesat air maniku di mukannya dan terus kulum jarinya minum air maniku.

"Ubat awet muda, " kata Kak Lah ketawa.

Kami pergi makan di sebuah warung di JB. Kak Lah order sup ekor dua dan air tongkat ali untukku dan air kacip fatimah untuknya. Sebentar lagi kami mahu bertarung sudah tentu sup ekor dapat memanaskan badan kami. lepas itu kami singgah di Pantai Lido menghirup angin malam. Dalam kereta kami beromen sekejap.

"Jom balik hotellah kak tak tahan," pelawa Kak Lah.

Kami masuk ke bilik kami dan kak Lah berbogel terus di hadapanku.

"Ayie urut kakak dahulu," katanya sambil meniarap di atas katil. Memang cantik body Kak Lah  bila kulihat dia terlentang.

"Ayie bukalah baju dan seluar. macam tak biasa bogel depan kakak," kata Kak Lah.

Aku ikut perintah Kak Lah dan berbogel. Aku tutup lampu dan hanya buka lampu bilik air. Dalam cahaya samar samar itu aku urut Kak Lah dari kepala hingga ke kaki dengan minyak yang kubeli di 7 eleven tadi.

"pusing hadapan," arahku kepada kak Lah.

kak Lah melentang pula. Aku urut buah dadanya dan sehingga kaki dan sekali sekala ku urut pukinya. Kak lah seronok bila ku urut macam itu.

Bila habis urut, aku jilat pukinya dan Kak lah menggelepar. Lepas itu aku hisap buah dadanya. Puting buah dadanya sudah keras.

Lepas itu aku beromen dan bila kupegang pukinya, pukinya basah habis dan terus akan masukkan batangku ke dalam lubang puki Kak lah yang sempit itu.

Lama aku sorong tarik batangku sehingga mengerang Kak Lah. lepas itu Kak Lah duduk di atasku dan dia capai orgasme pertama. Aku suruh Kak Lah menunggeng dan kak lah capai orgasme kedua. lama kami main dan akhirnya aku pancutkan air maniku dalam puki Kak Lah. kak Lah memelukku erat dan mencium bibirku tanda puas yang amat sangat.

Lama kami berpelukan di atas katil itu. lepas itu aku ke bilik air cuci batangku dan pakai baju. Aku duduk di atas kerusi menonton tv sementara Kak lah yang kepenatan terus tertidur di atas katil itu selepas mencuci pukinya.

15 minit kemudian boss balik dan mengetuk pintu. Aku buka pintu dan boss tanya mana Kak lah, aku jawab Kak lah dah tidur  selepas urut tadi.

"U tidur atas katil ini Ayie, biar kak Lah tidur di tengah," kata Boss dan Boss tidur di sebelah kiri tepi dinding.

Aku ikut arahan Boss dan kak lah tersedar bila ku naik di atas katil.

"Abang dah lama ke balik?" tanya Kak lah.
"baru balik. Biar Ayie tidur di sebelah awak. kesian dia tidur di bawah," kata Boss.
"oklah," kata Kak Lah terus tutup mukanya dengan selimut.

Boss peluk kak lah dan hisap tetek kiri kak lah.

"Ayie, hisaplah tetek kanan kak lah,"perintah boss. Aku pun hisap tetek kanan kak lah. kak lah seronok dihisap tetek oleh suaminya dan kekasihnya.

Boss sudah tidak sabar terus masukkan batangnya ke dalam puki Kak Lah manakala Kak Lah hisap batangku. Inilah kali pertama kami main bertiga. Boss sporting walaupun aku main bininya di hadapannya. Selepas itu Kak lah hisap batang boss dan aku pula masukkan batangku ke dalam lubang puki Kak lah.

Seronok dapat main bertiga. Boss penat terus tertidur tetapi aku dan kak lah jam 5 pagi main lagi di atas katil itu berdua. Memang pengalaman main bertiga memang menyeronokkan. Aku harap lain kali bila boss outstation boss dapat bawa isterinya lagi.


No comments:

Post a Comment