Monday, 18 November 2013

SARA

Cerita ini ialah satu kisah benar.Sungguhpun ia telah berlaku 8 tahun yang lalu,ia masih muncul dalam ingatan walaupun aku cuba melupakan- nya.Nama aku Azli,aku mempunyai seorang kawan bernama Adham yang aku selalu panggil Ad.Dia mempunyai seorang makwe yang bernama Erin.Erin ni agak cantik orangnya dan mempunyai kakak yang telah bersuami bernama Sara.

Kak Sara-panggilan ku terhadapnya.Kitaorang selalu jugak lepak rumah kak sara dekat keramat kerana erin tinggal disitu.Ad yang selalu mengajak aku selepas sekolah.Aku pun takde apa nak buat lalu aku pun ikut je lah kemana Ad pegi.Aku pun tak tau kenapa Ad suka sangat pegi rumah erin.(pada masa tu pendidikan ugama aku agak tinggi-bayangkanlah tengok blue pun tak pernah)Kalau kitaorang datamg,Ad terus naik bilik di tingkat dua dengan erin.Aku cakap 'apa sajelaa diaorang nii-ni mesti pegi bercium nii...' (innocent nak mampos)

Kak Sara yang sedang menghidangkan air tersenyum aje tengok aku. 'Abang Farid mana kak?' Kak Sara membalas 'dia outstation la Azli, pegi Denmark.bulan depan baru balik.''alamak jauhnye kak sara...' 'minumlahh..'jemput kak sara.aku pun dengan tak berlengah lagi menbe- lasah coke depan mata aku tu.Selang 15 minit lepas aku berbual-bual dengan kak sara,aku menjadi mengantuk.'Huaaarrgghh' aku munguap macam lembu.'kak sara,sorilah,azli nak tidur kejaplahh..'kak sara suruh aku tidur bilik dia pasal ada air-cond.'tidurlah bilik akak li,karang pukul 6 akak kejutkan.'oklah...'balasku.

Aku ni dah tak segan silu pasal aku kenal suaminya,abang farid.lagi- pun aku dah selalu sangat pegi rumah tuu.dalam aku tengah berkhayal aku pun tertidur.entah berapa lama aku tertidur tiba-tiba aku terasa tanganku dipegang orang.aku bukaklah mata "Haaa Apa nii?? aku telah dibogelkan dan tangan serta kakiku diikat dihujung katil. kak sara baru lepas mengikat tangan kiriku.'kak sara apa nii,jangan kak sara,kakak isteri orang,berdosa besar kaaakk tolong saya kaakk jangaaannmmmppp kak sara terus meletakkan bibirnya ke bibirku. rambutnya yang kerinting halus dan lebat itu berbau sungguh harum. tapi aku masih rasa takut.kak sara saya tak pernah buat macam niii...

Syaitan pun terus masuk memerintah latifahrabbaniah (kerajaan diri). Macam letrik 100,000KV batang aku terus naik serta merta.Kak sara pun macam tak sabar-sabar terus je berbogel dihadapanku.Bodinya boleh tahan.teteknya sederhana tapi tegang gila.perwatakkannya ada macam Yusanani Yshak pembaca berita tv3 tu sikit tapi rambut kerinting pan- jang.Aku tak pernah tengok perempuan berbogel.menggigil aku dibuatnya.

Azliiiii...kenapa pendekk...'kak sara menatap batangku hanya 5 inci. aku terdiam.`azli rilek yee..kak sara memasukkan batang ku ke mulut nya.Oh tak pernah kurasa sesedap ini.Naluri ku secara otomatik terus mengarahkan ku menyuakan batangku sedalam-dalamnya kedalam mulut kak sara.Dosa pahala tak kira lagi daahhhh...Aku macam masuk setan.

Aku semakin tak menentu.Tiba-tiba aku terpancut dalam mulut kak sara. 'ooooohhhhhh.....'kak sara meluehkan sikit air mani ku ke perutku. (punyalah banyak) Cepatnye keluar...' kak sara macam tak puas. tapi batang aku belum lembik lagi (kuat gila pasal tak pernah melancap) kak sara terus melancapkan kote aku ke tahap maximum dan memasukkannya ke dalam lubang pukinya.Bulunya lebat,aku tak tau lubang kat mana.

Saat dia memasukkan batang aku,aku rasa best gile tak dapat aku nak explain.kak sara memegang dada aku dan menghenjut batangku macam nak patah katil.Macam nafsu kuda kak sara ni.Aku dok terdiam kontrol nafas macam patung je.Dah la kaki tangan kena ikat.Dia menjerit-jerit aku naik takut. azlilll azliii aaaahhhh aaaah ahah ah ah ah ah hhhhhmmmm hhmmm ooohhhh mmm mmm m m m m azzzzz liiimmmmmmhhhh

FFFFuiii.....dalam lubang kak sara aku rasa ada perasaan macam di genggam-gengam batang aku.aahha a a a AZLIIIIIIIIIIIII kak sara menjerit kuat.kak sara terus rebah ke dada aku.Alamakkkkkkkk Mati ke perempuan ni?(aku tak pernah tengok perempuan klimaks) Nafas kami berdua kencang macam baru lepas berlari.kak sara tiba tiba bangun dan mencium mulutku bagai nak gila.batang ku masih tegang dalam lubang pukinya.Kecik-kecik cili padi yaaa azliii... kak sara menegakkan badannya dan mengayak punggungnya macam mak aku ayak tapis tepung nak buat kuih.Aku terasa nak meletup di bahagian kepala batangku.kak sara terus mencabutnya dan menghalakan ke bulu pukinya.kakkk saaraaaaaaaa oooohhhh crut crut crut air mani ku ter pancut pancut tak boleh kontrol langsung.Azlii...kata kak sara. nak lagii?...aku menganggukkan kepala.batangku baru drop 20% dari ketegangan asal.kak sara baring diatas ku dan kami bercumbu sambil dia membuka ikatan tanganku....

Bersambung-ada banyak lagi aku nak cerita.pasal lepas dengan kak sara aku terus tukar karakter (jadi setan) nanti ada kelapangan dilain masa aku tulis lagi.(ni pun tulis curi-curi ni takut bini nampak)

No comments:

Post a Comment