Wednesday, 9 October 2013

ANDARTU

Cik Nora adalah seorang yang cukup periang dan suka berjenaka. Dia seorang andartu, aku kire umur dia dah hampir 35 tahun.

Badannya cukup gempal tapi kulitnya putih melepak. Hidungnya mancung, mulutnya kecik dan matnya sedikit kuyu dan selalu nampak stim aje....

Aku dan sebahagian pelajar lain cukup rapat dengan Cik Nora dan kami pada kebiasaannya akan ke kedai buku Cik Nora untuk membantu dia. Pada kebiasaan nya kami akan berbual dan bergurau senda.

Pada suatu hari, perbualan kami tertumpu kepada makan aiskrim. Kebetulan pada waktu itu Cik Nora membelanjakan kami aiskrim setelah penat membungkus buku.

Perbualan kami mula berungsur lucah apabila Puan Mona berseloroh mengatakan dia selalu dapat aiskrim yang kecik tak kira malam atau siang.

Lalu Cik Nora pun jawab, "kalau nak yang besar carilah ais krim mat saleh".

Kami semua gelak.

Lalu seorang kawan aku, Man menyampuk, "Mat punya aiskrim pun besar jugak" semua pandang kat aku lebih-lebih lagi Cik Nora sambil menjilat aiskrim ditangannya dan berkata "iya ke???".

"Ni pasti puas kalau kena!", sambungnya lagi.

"Mungkin jugak", kata Puan Mona.

Muka aku merah padam dan untuk menghilangkan rasa malu aku kata "tengok oranglah!! Sapa nak boleh cuba!" aku kata selamba.

Dengan cepat Cik Nora menjawab, "Aku nak!!!", dengan gelak ketawa semua.

"Boleh, bila nak?", aku tanya lagi....namun celoteh kami berhenti di situ apabila seorang pelanggan datang nak jumpa Cik Nora.

Dalam fikiran aku, kalau Cik Nora nak betul batang aku, aku sedia bagi sebab aku geram tengok tubuh dia yang montok dan putih itu.

Kalau ada tuah mungkin die masih dare...dan aku teringat bagaimana Puan Mui telah memberi aku kenikmatan yang tidak pernah aku rasakan selama ini.

Aku terkejut lamunan apabila Man menepuk bahu aku sambil bertanya "apahal termenung ni??? Ingat mak wa ke?"

Aku tak perasan yang batang aku dah mula nak mengeras.

Petang tu sebelum aku balik ke rumah, Cik Nora sempat memanggil aku ke biliknya dan mempelawa aku keluar makan malam dengannya. Itupun jika aku tiada kelas.

Aku cakap boleh aje kalau pasaal makan...dan dia janji nak jemput aku pukul 7.45 malam. Sebelum aku keluar aku sempat meninjau kat buah dada dia yang sedikit terdedah manakala dia pula asyik tenung kat batang aku....

Malam itu tepat jam 7.45 malam Cik Nora pun datang menjemput aku di rumah. Aku pakai seluar jean dan kemeja T putih. Cik Nora pula pakai mini skirt hitam dan kemeja T putih. Dia nampak sungguh seksi sekali.

Cik Nora tanya aku, "nak ke mana?",

Aku jawab "tak kisah ikut aje ke mana-mana" sambil menjeling kat paha dia..

"Ke bilik tidur?" Dia berseloroh kat aku...

"Boleh jugak!" Kataku...sambil kami gelak...

Dia tanya aku lagi," besok hari minggu. ade kelas tak? Aku jawab tak ada.

"Kalau macam tu kita pergi genting, situ makan sedap", katanya lagik..

"Boleh jugak!", kataku.

Lepas tu kereta Proton Wira aeroback Cik Nora pun menluncur ke genting highland. Kami sampai kat genting pukul 9 lalu. Kami pergi kat restoren dan makan, lepas tu kami pergi jalan-jalan kat sana sampai pukul 11 lalu.

Cik Nora kata kat aku dia penat dan tak lalu nak drive manakala aku pula tak ada lesen...Pucuk dicita ulam mendatang...dia kata

"kalau macam tu elok bermalam kat sini".

"boleh aje" jawabku dengan cepat.

Cik Nora menyuruh aku menunggu di lobby hotel sementara dia membuat tempahan. Sebentar kemudian dia pun datang dan mengeluh panjang,

 "Cuma satu bilik aje yang tinggal...." aku kata aku tak kisah dan boleh tidur di sofa bilik..

Oklah kalau macam tu, kata cik nora. Sampai di bilik...aku terus masuk ke bilik mandi untuk mandi kerana dah seharian aku tidak mandi....selepas aku selesai, cik nora pun mandi... Aku tengah menonton tv apabila cik nora keluar dari bilik mandi.

Dia cuma berkembankan kain tuala sahaja. Jantung aku dah mula berdegup....Aku lihat cik nora tengah membetulkan kain selimut sambil punggungnya menonggeng jelas ke arah aku. Aku dapat lihat pahanya dan punggungnya yang montel dan putih melepak itu dengan jelas sekali...

Aku tak tahan melihatnya dan terus menuju ke arah cik nora. Aku sentuh tengkoknya dengan lembut dan kemudian aku picit bahunya...Aku lihat cik nora memperlihatkan aksi yang sungguh mengairahkan dan mengeluh perlahan.

Dia segera berpaling pada aku dan terus mencium aku dengan rakus sekali. Kami berkucupan dan aku kulum lidah dia habis-habisan.

Aku tengok dia semakin tidak menentu apabila aku semakin garang. Aku jilat tengkoknya dan dia semakin mengerang. Kemudian tanpa aku sedari tuala yang menutupi tubuhnya telah terlerai.

Aku peluk badan cik nora dengan kemas sambil menjilat teteknya yang cukup membuatkan aku geram selama ini. Dia mengeluh dan dia memeluk aku dengan erat sekali. Aku rasakan yang dia telah mencapai klimek pertamanya.

Aku segera rebahkan cik nora ke katil dan lidahku mula turun ke seluruh badannya. Aku jilat pusatnya sebelum aku turun ke kawasan semak yang sungguh indah di bawahnya. Aku jilat biji kelintitnya... dan aku lihat dia meraung keenakan.

“Please Mat....i need you now!!!!!!!” katanya.

Aaku tidak peduli semua itu aku buka seluar aku dan terus berbogel...Aku naik ke atas tubuh cik nora dan menghisap teteknya...batang aku, aku geselkan ke biji kelentit cik nora tanpa masuk kedalamnya...dia terkial-kial kesedapan...dan merayu-rayu agar aku masuk segera kerana dia dah tak tahan lagi katanya.

Namun aku biarkan dan tiba-tiba dia memeluk aku dengan kuat sekali dan aku tahu dia dah klimek..

Sekarang aku pun masukkan batang aku ke dalam cipapnya...aku jangkakan pasti cik nora nee dah tak virgin lagi...dan senang nak masuk kerana dia dah basah sangat.

Sangkaan aku salah kerana bila aku menusuk batang aku ke dalam cipap nya aku terasa ada sesuatu yang koyak...dan dia meraung kesakitan..dia kata sakit dan aku tanya samada dia masih virgin ke tak...dia kata ya..

“this is my first time...”katanya...

Aku terus berusaha memasukkan kesemua batang aku namun ianya terasa sangat sempit..Akhirnya aku berjaya tanpa mengira cik nora yang menahan kesakitan. Aku sorong tarik dengan perlahan.. Sebentar kemudian, cik nora yang tadinya kesakitan kini telah mula merasa kesedapannya...Dia mula mengeluh dengan ghairah sekali...

"Aduh sedapnya Mat""

Aku semakin kuat dan cepat..semakin cepat aku lakukan, semakin kuat dia mengerang....dan akhirnya dia kata dia nak terpancut dan aku pun melajukan kayuhan aku agar kami sama-sama sampai....Dan akhirnya dia memeluk aku dengan kuat sekali dan aku dah tak tahan lagi dan kami pun sampai klimek bersama-sama...aku lihat cik nora meraung kesedapan.

Setelah aku pancutkan kesemuanya, aku segera mencabut batangku dan memasukkan nya ke dalam mulut cik nora dan dia dengan rakus sekali menjilat batangku sehingga kering....sedap katanya...lama dia menjilat batangku sehingga ianya kembali tegang...dan aku kata kat cik nora aku nak lagi.....

Dia tidak membantah langsung dan aku terus menukar posisi ke 69 dan kami mula jilat menjilat...Aku lihat cik nora sudah tidak dapat bertahan lagi dan aku menyuruhnya agar naik ke badan ku seperti menunggang kuda...

Dia kata sedap sekali kerana batangku dapat sampai ke G-spotnya. lama kami berada di posisi demikian sehingga dia klimek lagi.

Aku menukar posisi, sekarang aku angkat kedua kaki cik nora ke bahuku dan aku memasukkan batangku dari atas...sungguh sedap sekali...lebih-lebih lagi cik nora kerana batang besarku bermain di celah- celah cipapnya....

Puas dengan cara itu kami menukar ke cara doggie pula.

Aku rasa cara ini sungguh sedap sekali.. tangan ku memulas-mulus tetek cik nora sambil dia meraung kesedapan...dan aku rasakan bahawa dia dah klimek lagi. Aku rasa dah banyak kali dia klimek... aku cabut batang aku dan terus mencapai kondom di dalam poket seluarku....

Aku geram betul tengok punggung cik nora kerana selama ini aku perasan yang dia selalu menayangkan lenggoknya yang seksi apabila lalu di hadapan ku dan aku rasa inilah masanya aku menikmatinya....

Aku segera mengambil bantal dan menyandarkannya ke bawah cik nora agar punggungnya tetonggek ke atas...aku masuk kan perlahan-lahan batangku ke dalam lubang punggungnya....dan dia merengek kesakitan...aduh sakitlah mat katanya.

Aku tidak peduli dan dengan dua tiga kali tusukan aku berjaya masuk juga...lama aku bertahan di dalamnya sebelum berdayung... Kesakitan yang dirasa oleh cik nora tadi kini bertukar lazat dan tidak lama kemudian aku terpancut kerana lubangnya terlalu ketat....

Sekali lagi cik nora menjilat aku sehingga batang aku kering....

Malam tersebut kami langsung tidak dapat tidur kerana terlalu sibuk. Aku rasa kami main lebih dari lima kali....kami tertidur lebih kurang pukul 6 pagi dan aku lihat cik nora sudah tidak berdaya lagi... Kami bangun lebih pukul 11 pagi dan sempat main lagi...

Cik nora becadang untuk bermalam semalam lagi tapi aku kata aku ada ujian pada besok harinya... Kami balik ke KL pukul 10 malam tersebut.

Cik nora ni betul-betul gila kan seks.............Sejak peristiwa itu kami asyik melakukannya tidak kira di mana asalkan ada peluang.....rezeki dapat main andartu yang dara..!? sapelah yang tak nak kan???hehehe

1 comment: