Thursday, 19 September 2013

SALAH HANTAR SMS

Cerita bermula apabila aku tersalah hantar pesanan ringkas SMS kepada Azizah.....bermula dari itu aku berkenalan dengan azizah melalui telefon sahaja.....Azizah berasal dari ipoh dan aku berasal dari selangor.....

Azizah berumur 31 tahun dan mempunyai 3 orang cahaya mata....azizah telah lama bercerai dgn suami nya kerana suami nya mempunyai hubungan sulit dengan kekasih lama nya di kuala lumpur....

Hari berganti hari dan bulan berganti bulan tapi kami masih berkawan melalui telefon sahaja.....ada terniat aku untuk berjumpa dengan azizah akan tetapi masa tidak mengizinkan....segala hal yang kami msg kan melalui telefon....dan bab sex la yang paling bnyak dimsg kan.....

Azizah mempunyai susuk tubuh yang menarik dengan pinggang yang ramping dan punggung yang lebar.....aku mengetahuinya apabila azizah menghantar gambar nya kepada ku melalui MMS msg.....

Aku selalu memuji tubuh badan nya dan azizah sukakan pujian itu dan berkata yang aku sengaja memujinya.....setiap pujian ikhlas dari ku kepada nya kerana bentuk tubuhnya memang cantik dan menghairahkan aku....

Setelah 3 bulan kami berkenalan melalui telefon, aku mengajaknya jumpa di kuala lumpur....pada mulanya azizah keberatan untuk ke kuala lumpur akan tetapi azizah bersetuju juga apabila aku memujuknya...

Kami merancang berjumpa pada cuti hujung minggu kerana tidak mahu mengganggu kerja masing-masing...Apabila masa yang ditetapkan tiba, sampai la azizah ke kota kuala lumpur...

' Salam Zah '.........sapa ku kepada azizah apabila mengambilnya di Pudu Raya..

' Salam Kamal '.....jawab azizah ringkas..A

Aku mengambil bag pakaian azizah dan kami terus menuju ke kereta ku....

' Kamal nak bawah zah kemana ni.........tanya azizah kpd ku’

' Kita pi makan dulu zah lepas tu kita check inn hotel ok.....lagi pun zah lapar kan.......jawab ku

'ok......jawabnya ringkas.....

Dalam pertemuan pertama semua nya nmpak berjalan lancar dan kami seperti sudah selalu berjumpa kerana kemesraan tidak seperti baru pertama kali berjumpa.......

Setelah selesai makan tgh hari aku membawa azizah ke hotel di kota kuala lumpur.....setelah selesai check inn bilik aku segera memimpin azizah ke lif dan terus ke bilik......bilik kami di tingkat 12 dan berhadapan dengan menara KLCC....satu permandangan yang indah ketika berada didalam bilik berkenaan....

' Zah pi la mandi dulu, badan pun panas kan...........’kata ku

' ok....kamal tak nak mandi sekali ke........’jawabnya sambil ketawa.

‘ boleh ke kamal ikut sekali zah………’.kata ku

’ kalau muka tak malu ikut la.....’kata azizah dan terus menuju ke bilik air..

Tanpa berlengah aku terus mengikut azizah ke bilik air......setelah berada di bilik air aku terus memeluk azizah dari belakang dan terus mencium tengkuk nya....azizah menahan kegelian apabila aku mencium dan menjilat tengkuknya....

Aku pusingkan azizah dan kami berhadapan antara satu sama lain....aku terus mencium mulutnya yang munggil itu dan azizah membalas ciuman ku dengan rela......agak lama kami bercium mulut dengan penghisapan lidah antara satu sama lain....aku tidak melepaskan peluang untuk meraba keseluruhan tubuh azizah....

Tangan ku masukkan kedalam baju azizah dan ligat bermain di susu nya yang agak besar itu...aku dapat rasa kan susu nya mengeras dan puting nya tegang dan aku tahu azizah dalam keadaan terangsang....apabila aku bermain di puting susunya mulut azizah semakin kuat menghisap lidah ku dan menyedut air liur ku...

Aku melepaskan mulut azizah dan terus membuka baju azizah dan ternampaklah dua gunung yang mekar..tanpa berlengah aku terus menghisap puting susunya yang telah keras itu....

‘Aaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhh aaahhhhhh aaaahhhhhhh......Sedap nya Mal....Sedut kuat lagi kamal.....sedap nyaaaaaa aaahhhh aaaaaaahhhhhhh’

Itu la perkataan yang keluar dari mulut azizah memecah kesunyian bilik air di hotel berkenaan dan membangkitkan ghairah aku untuk menyedut puting susu nya dengan lebih rakus lagi......setelah puas dengan susunya aku turun kebawah celahan peha nya....

Aku menarik seluar yang dipakainya dan menampakkan seluar dalam merah milik nya...aku mencium dan menjilat cipapnya dari luar seluar dalam nya dam memberi kegelian yang amat sangat buat azizah...

Aku menggigit seluar dalam nya dan terus melurutnya kebawah dan terpancarlah permandangan yang semua kaum adam suka melihatnya....cipap azizah putih dan bersih tanpa seurat bulu pun kerana dia mencukurnya sebelum berjumpa dengan ku.....

Tanpa membuang masa terus ku jilat cipapnya dan azizah mengerang kenikmatan...aku dudukkan azizah di birai singki dan mengangkang kan kedua pehanya seluas – luasnya.....aku menjilat biji kelentit nya dan sesekali menghisap bijinya dengan rakus sekali......

Azizah yang sudah tidak keruan lagi dengan hisapan ku terus mengerang kenikmatan dengan kata-kata yang membangkitkan nafsu ku.....walaupun sudah beranak 3 tapi lubang cipap nya agak ketat juga kerana aku memasukkan jari terlunjuk ku terasa sempit....

’sedapnye kamal......zah suka kamal buat mcm ni.....isap biji zah kuat2 lagi kamal......Ah ah ah aaahhhhh aaahhhhh aaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhh sedap nye kamal....’

Setelah puas dengan jilatan dan isapan ke kemaluan azizah aku bangun dan membukan seluar yang aku pakan dan terus berbogel...azizah tanpa berlengah terus memegang batang ku dan dimasukkan kedalam mulut nya dan menghisap dengan rakus sekali...aku yang kegelian dan kesedapan hanya dapat menahan sahaja...

’ Sedap nye kamal...lama zah tak isap batang lelaki ni kamal....’kata azizah kepada ku

’ kalau sedap zah isap la sepuas – puasnya...batang kamal ni milik zah hari ni...’kata ku..

Setelah azizah puas menghisap batang ku terus dikangkang kan kakinya luas2 dan meminta aku memasukkan batang ku kelubang nikmatnya...aku menggosokkan batang ku ke kelentit nya agar ghairah azizah melonjak2....

Apabila erangan nya semakin kuat aku terus memasukkan batang ku kedalam lubang nya dengan serta merta...terbeliak mata azizah menahan kemasukan batang yang dengan serta merta itu...dengan rakus sekali aku menghenjut punggung ku agar batang ku laju keluar masuk lubang kenikmatan milik azizah....

’ sedap nya kamal.....laju nya kamal masuk....zah suka kan nya....ah ah aaahhhhhhhhh’

’ sedap nya kamal......aahhh aahhh aahhh aahhh aahhhhhhh ahhhhhhhhhh’

’ kual lagi kamal....jgn berhenti kamal....zah sudah hendak sampai ni kamal....’

’ aahh ahhh ahh ahhh aaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh sedap nyaaaaaa’

Satu erangan panjang keluar dari mulut azizah menandakan kemuncaknya sudah sampai ke penghujungnya. Aku dapat rasa kan lubang nikmat nya di penuhi dengan air nikmat azizah ketika azizah memancutkan air maninya tadi.

Aku keluarkan batang ku dan meminta azizah mengulumnya. Tanpa berlengah azizah terus menghisap batang ku yang dipenuhi oleh air mani nya sendiri. Bila aku melihat azizah sudah kembali bersemangat aku memusingkan azizah membelakangkan aku dalam posisi menugging atau Doggie.

Dapat ku lihat punggung azizah yg lebar itu dalam posisi berkenaan sangat menghairahkan. Aku memasukkan batang ku dari belakang. Dengan pergerakan yang laju azizah kembali mengerang kenikmatan.

Azizah tanpa henti – henti memuji aku kerana azizah tidak pernah diperlakukan sedemikian rupa oleh bekas suaminya dahulu. Setelah sekian lama aku memasukkan batang kedalam lubang nikmat azizah aku merasakan hendak merasakan lubang azizah yang lagi satu iaitu lubang duburnya.

Aku tidak memberitahu azizah niat ku itu. Aku mengeluarkan batang ku dan ku dorong ke lubang duburnya. Dengan sekalu tujahan yg kuat sepenuh batang ku masuk merobek lubang dubur azizah.

Azizah mengerang kesakitan yang teramat sangat kerana lubang duburnya tidak pernah diterokai oleh sesisapa termasuk bekas suaminya. Aku menenangkan azizah dan mengatakan aku sayang kan nya.

Setelah keadaan menjadi reda aku menyorong tarik batang ku dengan perlahan ke lubang duburnya. Aku dapat rasakan lubang dubur azizah dapat menerima batang ku keluar masuk dengan bebasnya.

Aku melajukan pergerakan ku semula dan azizah seperti orang hilang pertimbangan dengan mengerang kesakitan bercampur kenikmatan yang tidak pernah dirasainya. Setelah puas dengan duburnya aku kembali ke lubang nikmatnya.

Aku merasakan aku sudah hendah kepenghujung nya. Aku melajukan pergerakan ku dan apabila ku rasakan masanya telah tiba, aku memalingkan muka azizah dan menyuruhnya menghisap batang ku.

Apabila azizah menghisap batang ku terus ku pancutkan mani ku kedalam mulut azizah dengan banyak sekali. Azizah menghisap dengan rakusnya dan menelan hingga ke titisan mani yg terakhir. Sungguh mengujakan kerana tanpa setitik pun mani ku tumpah ke lantai. Habis semuanya ditelan ke dalam mulut nya.

Setelah puas bermain kami mandi bersama sambil membersihkan kemaluan masing-masing. Setelah selesai mandi kami pun beralih ke kamar dan mengulangi lagi perbuatan yang didalam bilik air tadi di atas katil pula.

Setelah selesai bermain kami keluar makan malam bersama dan kembali semula ke bilik dan meneruskan aktiviti kami sampai ke pagi.

Keesokan harinya aku menghantar azizah ke perhentian bas dan azizah pulang ke ipoh dengan hati yang riang dan terasa puas yang teramat sangat.

Azizah berterima kasih dengan ku sebelum menaiki bas dan mengatakan hidupnya kembali ceria apabila aku menceriakan hidup nya semula kerana sebelum ini die tidak pernah merasakan ape yang aku buat kepadanya mlm semalam.

Dengan berlawak aku menyatakan kepadanya sekiranya azizah hendak lagi selalu la datang ke Kuala Lumpur berjumpe dengan ku. Azizah tersenyum dan kami ketawa bersama........

No comments:

Post a Comment