Tuesday, 3 September 2013

PESTA SEX

Ini pengalamanku dengan suamiku berpesta sex dengan kawan suamiku dan kawanku. Nama ku Zanariah tapi orang panggil Zana sahaja. Umurku 30 tahun manakala suamiku Zamri berumur 33 tahun. Zamri ada kawan di Ipoh bernama Zakaria berumur 25 tahun bekerja sebagai polis.

Pada suatu hari ada kawan suamiku Ramli kahwin di Ipoh. Maka suamiku ajakku ke Ipoh untuk hadiri majlis perkahwinan Ramli di Manjoi. Kawanku Zaharah turut ikut sama. Zaharah sudah bersuami tapi dia mahu ikut kami ke Ipoh.

Malam itu selesai majlis kahwin di Manjoi, aku dan suami menumpang tidur di berek bujang di balai polis Pusing. Kebetulan Zakaria belum berkahwin lagi dan dia duduk seorang di rumah bujang itu. Zakaria pandai mengurut lelaki dan perempuan.

Zamri, suamiku tanya sama ada aku nak berurut atau tidak.

"okay," kataku dan aku pun ikut Zakaria masuk ke dalam bilik untuk berurut. Kami tutup lampu tetapi dari luar nampak cahaya berbalam. Manakala suamiku Zamri tunggu kami di luar dengan kawanku Zaharah.

Zamri tengok HBO dengan Zaharah di luar. Hampir 1 jam Zakaria mengurutku. Mula-mula di belakang dan kemudian di hadapan. Aku cuma berkemban dengan tuala dan akhirnya tualaku entah ke mana jatuh bila rasa syok pula diurut Zakaria.

Habis diurut belakang dan depanku, aku terkejut tiba-tiba Zakaria menghisap tetekku.

"Kenapa ni?" aku marah.
"Jangan bising. Saya geramlah Zana,"kata Zakaria.
Maka aku pun senyap dan rasa syok dengan hisapan bertalu-talu tetek kiri dan kananku. Zakaria menjilat seluruh tubuhku yang bogel. Akhirnya dia menjilat pukiku. Banyak air yang keluar dan akhirnya dia masukkan batangnya dalam pukiku. Aku menerima asakan batangnya yang besar itu dan seronok.

Aku terus suruh dia tukar posisi. Aku pula duduk di atas tubuhnya menghenjutnya. Akhirnya dia muntah bersamaku.

Di luar pula rupanya suamiku beromen dengan kawanku Zaharah. Bila aku yang keletihan keluar aku tak terkejut kerana aku baru sudah nikmati permainan yang hebat dengan Zakaria. Aku tak cemburu suamiku beromen.  Aku tak jadi keluar dari bilik melihat mereka beromen.

Maka aku terus rehat di katil dengan Zakaria sementara menunggu Zaharah selesai main dengan suamiku di luar. Bila mereka selesai Zamri dan Zaharah masuk ke dalam bilik dan kami tidur sekatil empat orang di katil besar itu.

Zaharah tiriur dis ebelah Zakaria manakala aku tidur disebelah suamiku. Kali ini dua pasangan main serentak di atas katil. Aku main dengan suamiku pula manakala Zakaria main dengan Zaharah pula. Pelbagai posisi kami main berempat dalam pesta sex ini. Sampai pagi kami tak tidur. Esok petang baru kami bertiga pulang ke Kuala Lumpur meninggalkan Zakaria yang kekenyangan.


2 comments: