Sunday, 8 September 2013

JANDA GERSANG

Suatu hari semasa aku asyik dengan tugasku, aku menerima satu panggilan telefon dari sahabat perempuan ku, P. P dah berkahwin dan mempunyai 2 orang anak, berasal dari Kelantan dan kini menetap di JB. Apa kerjaya P aku tak pernah tanya. Bukan sifat aku nak jadi "busy body".

Dia nak cerita aku dengar. Dia tak cerita aku tak tanya. Itu sifat aku selama ni.P meminta aku menjemput nya di KLIA kerana dia akan ke KL esok hari - Jumaat. Dia akan menyertai pertandingan "paint ball" anjuran sebuah kelab sosial yang aku juga menjadi ahlinya pada Ahad nanti.

Katanya sengaja dia datang awal, dengan harapan dapat berjumpa dengan ahli-ahli kelab yang lain yang mungkin sama dengan nya datang awal. Aku beritahu padanya yang aku kini berada di Sabah, hanya akan balik ke semenanjung pada Isnin. Kalau nak jumpa aku tunggu lah hingga isnin nanti. OK katanya dia akan tunggu.

Dia juga memberitahu aku yang dia kini telah pun menjadi ibu tungal sejak dua bulan lalu. Dia tinggal berseorangan di JB, dua anaknya berada di kampong di Kelantan, di jaga oleh ibunya. Apa tujuan cerita tersebut aku pun tak tahu.Aku kenal P pada suatu majlis makan malam yang dianjurkan oleh kelab kami 3 tahun lalu.

Semasa itu P masih isteri orang. Walaupun telah berkahwin, tapi potongan badannya masih menarik. Mantap, macam orang belum kahwin, Punggung nya yang masih pejal membuatkan bukan saja aku, malahan ramai lagi yang tergoda melihat bentuk badannya yang menggiurkan itu. Mungkin niat nya hendak mendapatkan seramai kawan yang boleh, jadi dia agak permah dengan sesiapa saja pada malam itu.

Selepas pertemuan pertama, aku selalu menghubungi P. Dia melayan aku dengan baik. Aku tak pasti berapa ramai lagi yang turut lakukan perkara yang sama, kerana pada malan tersebut aku dapati ramai yang telah mendapatkan nombor telefonnya.Isnin, aku pulang ke semenanjung.

Tiba di KLIA aku menghubungi P. Seperti yang dijanjikannya kepada aku, dia masih berada di KL - Segambut, rumah saudaranya. Dia berharap sangat nak berjumpa aku malam nanti, kerana katanya dia akan balik ke JB pada esok - Selasa - pagi. Dia minta aku datang menjemput nya di Segambut. Aku memberi persetujuan.

Seperti yang djianjikan, aku ke Segambut menjemput P lebih kurang jam 8 malam di tempat yang telah kami dijanjikan. Selepas sedikit perbincangan, kami bersetuju untuk ke karaoke Yow Chuan Plaza (kini telah dirobohkan). P memberi cadangan untuk menjemput beberapa kawan lagi. Aku bersetuju dengan cadangannya.

Tak kan hanya 2 orang nak berkaraoke. Itu sedah jadi karaoke lain. Kami sama-sama menghubungi ahli-ahli yang lain. Sekurang-kurangnya 5 atau 6 orang memberi persetujuan untuk bersama-sama kami nanti.

Kami bersetuju untuk berjumpa di sebuah restoran berhampiran Nikko hotel - Lotus Restoran (dah juga dirobohkan) - sebelum ke karaoke. Aku membawa P untuk makan malam dahulu sebelum berjumpa kawan-kawan lain.Dalam perjalanan ke tempat makan P dah mula menunjukkan belang sebenar siapa dia.

Belang seorang janda. Aku yang pada mulanya tidak mempunyai niat tak baik terhadap P dah mula tergoda dengan usikannya. P mencium pipiku. Aku tak dapat berbuat apa-apa kerana aku sedang memandu ketika itu.

Usikannya semakin menjadi-jadi. Tangannya yang pada mulanya di atas paha aku kini menjalar ke celah kangkang dan mengosok-gosok anu aku. Aku cuba melarang, tetapi dia tidak ambil peduli dengan larangan tersebut, malahan semakin ganas. Cuba membuka zip seluar aku.

Kali ini aku betul-betul menolak. Dia hentikannya.Kami menuju ke Lotus untuk makan makam. Selepas hampir setengah jam kawan-kawan yang lain tiba. Kami menuju ke karaoke yang telah aku tempah dari awal tadi.

Dalam karaoke, P sentiasa berada disebelah aku. Mengaku kepada kawan-kawan lain, aku adalah "boyfriend" dia. Aku sekadar mengaku demi untuk tidak mahu menjatuhkan airmukanya.Bersama kami pada malam itu - Cyberlove, NG, Koci, Raikonen, Edi dan APai.

Edi yang sebelum ini agak rapat dengan P agak terkejut dengan pengakuan P yang mengataka aku bf nya. Sehingga hampir jam 3 pagi kami keluar meninggakan tempat tersebut dan. Semua pulang ketempat masing-masing kecuali P.

Aku perlu menghatar P pulang. Tapi dia menolak. Katanya tidak manis dipandang jiran pulang jam 3 pagi. Dia ingin saja bermalam di hotel, dan meminta aku menemaninya. Pada mula aku menolak, ingin juga menolak dan terus menghantar dia pulang kerana esoknya aku bekerja. P tetap berkeras. Akhirnya aku terpaksa membawa P "ckeck in" di sebuah hotel sederhana disekitar Bukit Bintang.

Dalam bilik hotel, selepas menukar pakaian dan hanya bertuala aku ke bilik air. Tiba-tiba P mengikut aku. Dia juga hanya bertuala. Tanpa menutup pintu P memeluk aku rapat dari belakang.

Dia menaggalkan tuala aku dan dan menggosok-gosok anu aku. Aku tahu P memerlukannya. Aku biarkan saja perlakuan P. Aku yang pada mula nya agak keletihan kini kembali segar dengan tindakan P.

Aku memusing, membalas pelukan P. Tuala P pula aku tanggalkan. Kami sama-sama bertelanjang bulat. P terus mencium dan menjilat seluruh tubuhku. Sampai ke anu aku, P memegang dan menghisap dengan ganas. Aku kesedapan.Nafsuku memuncak. Aku rasa P juga. Dia terus melakukannya. Disedut-sedutnya dimerata tempat sekitar anu aku.

Aku membiarkan saja perlakuan P yang ganas tapi menyedapkan. Aku tak dapat lagi menahannya. Lantas aku mengajak P ke katil.Aku membaringkan nya. Tanpa diminta, aku pula meneroka tubuh P yang masih mantap itu.

Dia juga membiarkan segala perlakuanku. Terdengar rengekan kesedapan P yang tak dapat menahan permaian aku. Akhirnya P yang aku kira betul-betul dah tak dapat menahannya lagi meminta kau untuk memasukkannya.

P terkangkang luas. Dia sudah merelakannya. Dia sudah bersedia. Cipap nya tersedia untuk aku kerjakan. Perlahan-lahan aku memasukkan nya. P terus merengek. Akhirnya pangkal bertemu pangkal. Aku memeluk P rapat. Kedua kaki P di atas punggungku. Kami terus melakukannya.P melayan aku seperti melayan seorang suami.

Kami teruskan permianan. Sampai suatu ketika dimana P meminta aku melajukan tusukan ku. Aku tahu P sudah hampir-hampir ke penghujung permianan. Aku lajukannya. Kurang 5 minit semua tindakan terhenti. Kami kepenatan.

Kami sama-sama kebilik air mencuci apa yang perlu. Selesai mencuci kami ke katil. Jam sudah hampir 5.30 pagi. Kami tertidor.Aku terjaga tidur. Cuaca terang. Waktu dah menghampiri 11 pagi. Alamak sepatut aku bekerja hari ini. Aku mencapai talipon tangan dan menghubungi pejabat untuk memohon cuti kecemasan.

Selesai bercakap, P yang tidak memakai apa-apa sekali lagi merebahkan badannya keatas aku yang masih terlentang. Mengucup bibirku. Aku membalas dengan memeluknya. Sambil mengucup, tangan P menjalar ke anu aku. Dia meminta aku melakukannya lagi.Tanpa berfikir panjang aku menunaikan harapan P.

 Aku bangun lantas merebahkan P. Kami lakukannya lagi untuk kali kedua. Hampir jam 12 semuanya selesai. P tersenyum puas.Selepas bersarapan, aku menghantar P pulang ke Segambut.

Ketika keluar dari kereta ... "TQ bang, jumpa lagi yer. Nanti apa-apa ayang "call" ok"

Sehingga kehari ini aku tak pernah bertemu P lagi. Katanya dia kini telah berkahwin lain. Syukur lah ....dalam hatiku

1 comment:

  1. ASSALAMU ALAIKUM WR-WB KAMI SEKELUARGA MENGUCAPKAN BANYAK TERIMAH KASIH ATAS BANTUAN AKI,JATI LUHUR KARNA NOMOR GHOIB/RITUAL JITU YANG AKI,BERIKAN 4D (8301) BENAR BENAR TEMBUS 100% DAN SAYA MEMENANGKAN 380 JUTA ALHAMDULILLAH, SAYA BISA MEMBELI RUMAH DAN MOBIL WALAUPUN SAYA CUMA PNS GOLONGAN 1B.INI ADALAH KISAH NYATA DARI SAYA.JIKA ANDA PENUH KEPERCAYAAN DAN KEYAKINAN SILAHKAN ANDA HUBUNGI LANGSUNG AKI, JATI LUHUR KARENA APAPUN KEADAAN ANDA JANGAN PERNAH BERPUTUS ASAH KALAU SUDAH WAKTUNYA TUHAN PASTI KASIH JALAN AMIN.

    JIKA ANDA BUTUH ANGKA RITUAL 2D 3D 4D DI JAMIN 100% JEBOL ATAU PUNYA MUSTIKA GHAIB INGIN DIPAKAI MENARIK UANG BILAH BERMINAT HUB KI JATI LUHUR DI NMR (_+_6_2_8_5_2_2_9_4_8_7_8_5_5_) ATAU KUNJUNGI WEPSITE (KLIK) www.uangghaib.webs.com SAYA SUDAH
    BUKTIKAN 3X THNKS ROOMX SOBAT
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★
    ╔══╗═════╔╗═════
    ╚╗╔╬═╦═╦═╣╠╦╦╦╦╗
    ═║║║╩╣║║╬║═╣║║║║
    ═╚╝╚═╩╩╬╗╠╩╬╗╠═╝
    ═══════╚═╝═╚═╝══
    ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★ ★

    ReplyDelete