Sunday, 14 October 2012

MAK JAH


isah ni berlaku pada masa aku sekolah dulu.Masa tu aku bekerja sebagai pembantu gerai makan seorang makcik. Aku panggil dia Mak Jah. Umur dia dalam pertengahan 40-an. Dia ni agak gempal dan suka make-up'. Gaji aku kira hari. Pada suatu hari, hujan pun turun dengan lebat hinggakan kami terpaksa tutup gerai. Aku masuk kedalam bilik belakang gerai sambil berehat. Kemudian aku dengar Mak Jah memasuki bilik air di belakang gerai.Aku ni memang suka mengendap. Maklumlah...tengah nakal. Aku lihat lampu bilik air menyala, aku pun apa lagi..terus mengintai melaluo satu lubang zing kat tepi dinding bilik air tu. Betapa berderau darah muda aku bila aku lihat Mak Jah membuka baju dan kainnya. Aku nampak Mak Jah hanya pakai coli dan seluar dalam. Lepastu aku makin tersentak bila Mak Jah menanggalkan semua yang dipakainya. Mak Jak bertelanjang di dalam bilik air. Aku rasa batang mudaku keras. Kali ini aku tengok perempuan telanjang secara LIVE. Sebelumni aku hanya tengok dalam cerita blue. Badan Mak Jak agak gempal dan aku lihat tetek dia agak besar dan sedikit layut. Putingnya besar dan punggung Mak Jah cukup besar dan aku lihat bulu cipapnya cukup lebat. Tiba-tiba Mak Jah mencengkong dan kencing. Wow! bestnya bila aku nampak dari dekat cipap perempuan berumur.! lepastu Mak Jah bangun dan seperti hendak keluar dari bilik air. Aku bergegas masuk balik dalam bilik belakang gerai dan buat-buat baring. Aku dengar pintu bilik air di buka dan aku dengar Mak Jah berjalan kearah bilik aku.
Aku buat-buat tidur dan aku dapat rasakan yang Mak Jah masuk dalam bilik dan menghampiri aku. Aku rasa macam nak pitam bila aku dengar Mak Jah bersuara..."Adik(nama panggilan aku di kampung)...Adik buat apa tadi?..intai mak jah ye.."
aku hanya diam dan pejamkan mata ..tiba-tiba aku jadi terkejut bila aku dengar Mak Jah bersuara lagi..."tak payah nak susah-susah intai dik...nak tengok cakap je...Mak Jah boleh tunjuk.."
Aku membuka mata dan aku melihat Mak Jah berada disisi katil dan hanya berkemban. Dia memandang aku dan duduk disebelah ku. " Maaf Mak Jah, adik nak tengok je.."kata aku.Kemudian Mak Jah menjawab.." takpa.. Mak Jah tak kisah selagi adik boleh simpan rahsia..."
Tiba-tiba Mak Jah memegang tangan ku dan menarik aku rapat kepadanya lantas berkata.." mari Mak Jah tunjukkan.." Mak Jah melucutkan kembannya di bahagian atas dan aku lihat teteknya yang besar. Aku nak tahu nak buat apa..bila Mak Jah menyuruh aku meramas teteknya. Mak Jah pun mengajarku cara meramas..mmm, bestnya. Teteknya yang besar tu bergoyang dan beralun bila aku ramas. Pada masa yang sama, tangan Mak Jah membyka zip seluar aku dan mengeluarkan batang muda ku yang baru nak tumbuh bulu..
Mak Jah seperti orang hilang akal bila dengan pantas dia menanggalkan terus kembannya dan bertelanjang sambil bercengkong depan aku. Mak Jah tiba-tiba mendekatkan mulutnya dengan batang ku..Aku jadi gementar..sebab inilah pertama kali aku akan dihisap..
Ya, Mak Jah menghisap batang aku dengan rakusnya. Berbunyi-bunyi..dan berkocak..Aku rasa amat nikmat dan mengerang.." sss..oh Mak Jah...sedap..adik tak tahan ni..nak pancut.."Mak Jah tak menhiraukan amaran aku , dia terus hisap hinggakan aku pancut dalam mulutnye..Lama aku dibiarkan berehat sebelum batang ku tegang kembali. Kemudian Mak Jah berkata " adik nak belajar buat Mak Jah rasa sedap tak?"
Aku kata "ya". Lepas tu Mak jah mengajar aku menjamah tubuhne dengan lidah. Semua tempat di suruhnye jilat, dan last sekali, dia suruh aku jilat cipap dia.Mula-mula aku rasa geli sebab cipap dia nampak dah berserabai dengan bulu yang lebat, berair dan agak besar .Tetapi Mak Jah memujuk aku untuk terus jilat. Aku pun menjilat cipap Mak Jah dan mula-mula aku rasa lidah aku berlendir dan rasa masin, tapi lama-lama aku jadi seronok..Mak Jah mengerang dan mengayak punggungnya . Sampai satu tahap, Mak Jah sekali lagi seperti orang gila..Kali ini Mak Jah bercengkong diatas muka aku dan mengayak cipapnya dengan mulut aku. tanpa aku sedari, lidah aku berada jauh didalam lubang Mak Jah.. Mak Jah terus mengayak dan akhirnya aku rasa lidah aku di basahi air lendir yang keluar dari lubang Mak Jah..Kami melakukannya hampir 15 minit..
Adengan seterusnya tak lain tak bukan.. kami main.Mak Jah menjadi seperti cikgu yang mengajar anak murid..Namun aku puas dan Mak Jah pun puas. Kami rahsiakan segalanya dan aku terus menagih kepuasan seks dari Mak Jah dan yang malang sekali..Hingga ke saat ini aku masih menagih seks tetapi bukan dari gadis seusia dengan aku. Aku ketagih seks dari perempuan yang sudah bergelar 'MAKCIK' !!!..

No comments:

Post a Comment