Monday, 8 October 2012

GHAIRAH


Kisah ni berlaku beberapa bulan yg lalu di sebuah tandas tempat aku bekerja.Aku bekerja disebuah bangunan dipusat bandar di KL. Aku selalunya pulang Jam 7.oomalam untuk elak trafik jam. Jadi hari tu,sebelum pulang,aku pun terus ke tandas yg sama tingkat dgn pejabat aku yg terletak disebelah hujung sekali.Masuk aje,tengok tandas lengang,maklumlah semua orang dah balik.Cuma ada sorang budak cleaner sedang sebuk mob lantai.Aku pun terus ke cubical untuk kencing.Budak tu sebenarnya tengah mob didaerah mangkuk tandas yg berderet.Jadi,aku terpaksalah berdiri betul-betul sebelah dia untuk kencing.Aku pun bukak seluar aku dan terus kencing.Sedang aku kencing,tetiba budak tu berdiri sebelah aku dan kencing sebelah aku.Aku perasan mata dia menjeling kearah batang aku yg separuh stim dan senyum kat aku.Aku pun senyum balik kat dia.Habis kencing,aku sengaja urut-urut batang aku kasi stim.Aku sempat jeling kearah batang konek dia.Dia jugak aku perasan tengah syiok urut batang dia dan dia paling muka dia kat aku dan senyum kat aku. Aku sengaja tayang batang konek aku kat dia.Aku tengok dia mula gelisah semacam.Tetiba aja,tangan dia terus pegang batang aku dan mengurutnya.Bang,boleh saya hisap?tetiba dia mintak.Aku hanya diam aje.Denganelamba,dia membongkokkan badan dia dan terus mengulum batang aku yg dah stim menggila.disebutnya kedua-dua buah pelir aku,habis bulu-bulu aku di jilatnya.Aku mengeliat tak boleh tahan.Aku suruh dia pegi kunci pintu,kalau-kalau nanti ada orang masuk.Lalu dia terus bangun dan terus kunci pinta dari dalam.Lepas tu di tanggalkan pakainnya dan hanya pakai spender dan sambung hisab batang konek aku. Aku pun sempat tanggalkan seluar aku kelantai. Setelah puas dia mengulum batang aku,tetiba dia tanggalkan spender dia dan menghalakan lubang bontot dia kat aku suruh aku masukkan batang konek aku kat lubang jubur dia.Lalu dia pun menonggeng depan aku dan aku apalagi terus sumbat batang konek aku kedalam lubang keramat dia dan mengenjutnya.Tangan aku pulak sibuk melancap batang konek dia yg dah keras semacam.Aku mengentak masuk batang aku macam nak gila buat dia mengerang tak boleh tahan.Lubang dia senang nak seumbat batang aku mungkin dah selalu buat projek. Setelah hambir 5 minit aku main jubur dia,tetiba aje rasa macam nak terpuncut.lalu aku cabut batang konek aku dan terus melancap didepan muka dia.Crut...... terpancut airmani aku tepat kedalam mulut dia dan ada bersepah kat muka dia.dia pulak tak boleh tahan terus melancap dan terpancut airmani dia bertabur dilantar. Lepas tu,kami pun terus membersihkan diri kami masing-masing.Sebelum keluar,dia sempat ucap terima kasih dan katanya kalau nak lagi,boleh kasi tak?Aku senyum kat dia dan terus keluar. Selepas kejadian hari tu,aku ada jugak terserempak dgn dia,tapi belum ada peluang untuk buat projek dgn dia lagi.

No comments:

Post a Comment