Saturday, 6 October 2012

DIARI SEX

Entah brapa umur aku tme aku mula mengenali seks. Mungkin sklah rendah lgi kot. Tp tme tu aku Cuma mendalami ilmu seks melalui pengelihatn jer. Tngk cta blue le. Aku ni bukan lah pencinta seks yang hebat. Ya,aku bukan hebat. Seks sebenarnya bukan dikira kekerapannya,bukan disukat kekuatan si dia. tp bagi aku,seks yang sempurna adalah asmara yang mengaitkan kepuasan, saling memahami,interaksi semasa seks dan melibatkan perasaan cinta kepada pasangan. Aku tercari2 elemen2 ini ketika melakukan persetubuhan dengan pasangan,dlam erti kata saintifiknya…aku ni sexs excited(ketagihan seks) Apa yang pasti aku mula melangkah ke dunia seks ni msa aku berumur 17. Time aku frm 4 aku kenal dengan sorang gds. Dia satu kelas ngan aku,lyne. Dia ni kira antara yang cun jgak kat klas aku. Body dia tkyah ckap ,mmg ngam la. Dalam bacaan aku,susuk dia ssuai la dngan tbuh aku yang sederhana bsarnya. Klau dpat mmg pergghh.!! Tp tme tu aku tak la minat sngat kat dia. Coz bnyak lagi awk2 yang lagi cun parasnya kat sklah aku tu. Lg pun msa tu aku dah berpunya. Kira not available la. So kesimpulannya aku ni kira lelaki yang setia. Berkisah tentang dri aku,aku kenal kan la dri aku dengan Joe. Kira hensem jgak la. Sebab ensem : ramai peminat Satu ptang kira jam 4, aku menerima satu sms misteri. Bsanya aku mlas nak lyan coz aku baru sja lepas sebulan ptus ngan awek aku. Ntah mcam mna ptang tu aku rasa mula gatal semula nak bersms. Tau2 plak bla bntuk teks tu ajak berkenalan. Pasti kaum hwa. Yap, mmg btul sorang gdis. Dia kenalkan dri sebgai lyne. Si lyne classmate aku tu… Dia ni kira ok jgak la. Open minded orngnya. Sjak hri tu dia jadi teman bual aku. tiap ptang aku akan call dia tuk buang rasa brng dan tnsion sbab stdy. Bila msuk ting.5 kami mula cple. Mula2 kawan biasa, lepas tu rapat, dan mula keluar bersama. Bila dash keluar bersama tercipta la macam2 kenangan yang menimbulkan rsa syang…cinta.. hinggalah semua terluah. Sepanjang perhubungan tu aku rasa mmg dah tnglam kat dunia cinta lah. Dia boleh diajak berbual semua topik termasuklah seks. Kami sering kali shre crita blue kat handpne. Kdang2 tu kami akan berangn2 melakkukan seks dengan chat. Kdang2 tu jgak kami akan buat seks call klau nak lebih puas. Aku pernah tnya dia,puas ke buat seks dgn membyangkan nya shja. Dia jawap puas dan dan dia cukup menikmatinya. Tp bagi aku semua tu mmg nikmat tp bak kata org ptih is fantasy is enough?. Tp aku tak sanggup paksa dia. Coz kami dah janji hnya akn buat bila dan kawin. Atas dasar syang, aku than sja kerna taknak memaksa. Sepanjang zaman persekolahan aku tidak pernah melakukan seks pdahal kwan2 ku yang lain sudah hilang teruna masing2 sejak di bangku seklah lg. pdahal aku yang terclon dlam senarai lelaki kcak hanya mampu untuk melancap sja. Tp dlam hati aku berkali2 mgucap spya mnahan iman ku. Dlam msa hujung thun lpas aku tmat sklah aku bnyak menghabiskan msa lepak kat rumah sorang kwan aku. time hujung tahun ni mak bpak dia tak da kat rmh. Mklumlh hujung thun mrk cuti balik kampong. Jdi rumah member aku tu bertukar status menjadi rumah bujang. Dengan itu member aku tak melepaskan peluang untuk menangguk di air yang jernih itu. Aku sering terkelu bla tngk awek cun(pakwe dia) keluar msuk kat rumah dia. Kdng2 awek dia turut bermlam kat ctu. Sedangkan aku pula masih berkeras dengn status teruna ku. Dugaan ini terlalu melampau bagi aku. akhirnya aku pun mencuba dengan satu ajakan ayam kat awek aku. aku mempelawa dia lepak kat rumah kwan aku tu pda hujung minggu. Lgipun member aku tu clasmte dia jugak. Mungkin dah tuah aku hari tu. Dia stuju dengn ajakan aku.. Pagi minggu tu awal2 aku bangun tuk jempun lyne pda jm 8. Klau lewat bnyak plak jiran2 kluar tngk aku bwak awek nnti. Hati aku sudah mula berdegup kencang tatkala lyne melangkahkan kakinya kat lantai rmah tu. Maklumlah firstme bwk ompuan ke rumah. Dlam kepala otak aku pula hanya menjurus kepada adegan seks. Gila ke apa. Aku pun control la buat2 tak nrves. Member aku masih kat umah. So kami lepak la sma2. Tngk tv,main gme,mkan..smpai la petang jam 1 tu member aku tu mula ngantuk. Msa tu jantung aku berdgup kencang smbil batang ku sudah berdenyut2 laju bila kami tingal berdua kat blik. Member aku dah tido kat blik dia. Ceh,msa nak ajak seks call biasa jak! Lidah aku bgai beku bila berdua di atas sofa bgitu. Aku tak tau mcam mna nak mulakan perbualan. Adakah dia tau aku nak seks dngn nya msa tu?.huh, gila la klau aku lansung ke arah itu! Mcam2 fikir kat otak aku tme tu. Sedar tak sedar aku dah hampir sngat dngan dia. Aku fikir aku harus buat jugak dan aku dah tekad. Aku trus aja kiss dia. Dia Nampak tkjut ckit. Tp tak tlak aku. kami mula kis dgan plahan..aku merasakan bibir dia hangat dan sngat lembut. Berkrim!!fuhhh…sseeedap.. Mungkin sbb fistme kot.kira 3 minit kami kis tanpa henti. Dia tenung kat muka aku. aku masih tak mampu tuk meluahkan sepatah katapun. Biarlah renungan itu menyampaikan apa yang aku rsa dan mahukan saat itu. Ciuman itu brtrusan kali kedua. Tpi kali ini dia memainkan lidahnya kat dlam mlut aku. aku trus kulum lidahnya dengan penuh bernafsu. Aku cuba meluahkan segalanya dengan permainan aku di seluruh tubuhnya. Adegan itu cukup membransangkan aku. Lyne lansung tidak membantah perbuatan aku seakan2 dia memahami setiap belaian tngan ku yang sedang bermain2 di punggungnya. Setiap pergerakan itu meyakinkan aku dan aku semakin memberanikan diri untuk ke langkah seterusnya. Perlahan tangan ku naik ke atas dari punggungnya untuk merasakan kelembutan buah yang segar mengunung di dadanya. Lyne yang semakin ghairah mengucup2 aku bila tngan aku bermain main di putingnya. Terasa tidak puas bermain di luar,tngan ku mula menyusr masuk ke dalam baju t nya dan trus menuju kea rah buah dadanya. Sentuhan dari kulit ke kulit ternyata lebih mransang lyne. Tanpa aku sedar colinya terasa semakin longgar untk tngn ku menyelit masuk ke dalam. Rupanya lyne sndri buka. Aku mencadagkan agar dia buka terus bajunya. Tp dia agak malu dan hnya menyelaknya shaja. Dengan itu terselahlah buah dadanya yang kelihatan gebu dan Nampak masih segar tnda sah dia virgin lgi. Putingnya berwarna pink,dan besarnya cukup bsar dan padan dengan tubuhnya. Aku bisik kat lyne akan kiss putingnya. Dia mengiakan sja sambil memblai2 rambut aku. Emmmmhhhh…..sss..Terdngar desiran halus dari bibir lyne bla lidah aku semakin rancak menari2 di putingnya. Dlam benak aku, mahkota dara lyne sudah dlam tngan aku. Tngn ku mula menyusur kebawah. Aku masukkan tngan ku ke dlam seluar dia…trus ke dalam spendr. Aku mula mersakan tangan ku sedang mengharungi bulu2 halus yang nipis...aku truskan sehingga tngan aku tersa satu lurah dan semakin aku kebawah rasanya semakin basah. Aku meramas2 kemaluannya. Punggung lyne terangkat2 bila aku memperlakukannya begitu dan akhirnya dia mulai kejang. Pahanya semakin mengepit ketat tangan aku yang msih di lurahnya .Aku trus melepaskan putting lyne dan merenung kearahnya. Aku lhat matanya tertutup rapat. Agaknya dia sdang klimaks. Lalu aku lepaskan tangan aku cepat2 dari kemaluannya. Kali pertama aku lihat perempuan klimaks. Beberapa saat dia begitu..perlahan lyne melepaskan mtanya dan mulai merenung ku kembali. Dia cakap sedap sngat dipelakukan begitu dan dia kata harus memblas perbuatan aku.aku hanya angguk tp tidak memahami maksudnya. Tiba2 dia turn kebawah dan melucutkan seluar ku perlahan2. Aku hanya memperhatikan tingkahnya. Mungkin dia akan hisap batang aku sebentar nanti. Ya tuhan aku rasa mcam pelakon dlam cite blue tu. Uiiiiihhh!. Mmg btul sangkaan aku. dia Cuma lucutkan sluar aku setakat lutut sja. Kemudian perlahan dia jilat kepala zakar ku itu. Aku tak tahan dan mula berdesir mengerang menahan geli yang amat sngat.ssssssshhhhhhhh……ahhhhrrrrhg..!! Bahagian itu yang paling sedap sekali. Tp tidak lma dia mula kulum batangku sampai kepangkal. Walaupun rasanya agak kurang dari tadi tp aku than shaja dan bersyukurlah kerna itu mmg ckup untuk buat aku stim habis sampai rasa nak terpancut. Aku teragak2 untuk memberitahu dia bahawa aku akn pancut airku sebentar lagi. Sebab aku takut dia akan berhenti menghinsap btang ku sedangkan aku sudah hanyut dengan belaian lidahnya bermain2 di batangku. Tidak lma kemudian dia berhenti dan melepaskan batangku. Hnya sekejap sja dan aku masih belum puas. Tapi aku tak paksa dia buat lagi kerna mungkin dia rasa mual dengn rasa cecair yang kluar sedikit dari btang ku. Aku mula bijak untuk tidak mengakhiri adegan itu dan mula menusuk tangan ku ke dalam lubang kemaluannya. aku masukan telunjuk aku ke dalam lubang perlan2 dan dia merengek nikmat.ahhhh….hmmmmmm,,,arhhhh…………. dia memeluk aku dengn kuat dan rasa sakit sikit katanya tp sedap sngat. Dia tak than lagi dan suruh aku masukan trus batang ku ke dalam lubang nya. Hati ku mlai melonjak2 gembira mendngar bisikan lyne. Nyata dia telah tewas dalam permainan ku. Aku terus baringkan dia kat sofa dan tindih tubuhnya. Kami semakin hanyut marasai kehangatan tubuh msing2. Aku mula membuka butang seluar jeans dan cuba lucutkannya. Agak pyah juga untuk aku lucutkan seluar jeansnya yang agak ketat itu. Aku menjadi semakin kelam kbut dlam situasi itu bila teringat kwan ku yang msih kat biliknya. Takut pula klau2 k dia bangun keluar dri biliknya dan terlihat keadaan kami berdua. Aku mahu cepat mencapai klimaks dan mengakhiri adegan itu. Dengan bantuan lyne aku berjaya juga lucutkan sluarnya. Tpi aku tak buka bajunya coz dia tak sruh. Mungkin dia terfikir juga tntang kwan ku yang ada kat blik dia. Lepas aja aku buka underwear dia,aku trus kangkangkan kakinya. Kedua dua alat kemaluan kami bersentuhan tanpa ada selapis kain pun. Geselan zakar ku di lurah kemaluannya menyebabkan aku semakin rakus kerna segla keinganan aku selama ini akan tertunai sebentar lagi. Aku mencari2 bibir lyne dan kiss dia lagi. Dia mengulum lidah aku dengan lebih kasar terasa digigit2 manja olehnya. Sambil itu dia mengeluarkan suara2 nikmat bila aku menekan2 lurahnya sedikit2. Emmmmmhhh huuuuu…..aauuuw ssss. Makin stim aku mdngar rengekan2 manja lyne. Terus aku turunkan sedikit kepala zakar ku mencari2 lubang kemaluannya. Lama juga aku dlam keadaan itu sebelum jumpa lubang nikmat lyne. Aku tekan pelan2 batang ku kedalam lubang kemaluan lyne. Terasa ketat sangat. Walaupun dalam keadaan yang licin tu ttp tak membantu. Tak tau la lubang dia yang kecik atau aku punya besar. Kami mencuba posisi lain bila berkali2 tusukan gagal dilakukan.aku duduk dan sruh dia duduk kat riba aku dengn menghadap kat aku. sambil tu batang aku akan menusuk lubang kemaluan lyne. Posisi itu ternyata brkesan..kepala zakar aku mulai msuk sedikit demi sedikit bila lyne semakin trun duduk ke riba ku. Aku lihat muka lyne sedikit brkerut mungkin menahan perit ketika zakar aku mula merobek dinding2 faraj nya. Lepas separuh kepala zakar ku menujah msuk,lyne berhenti dan kekal begitu. Aku biar sja dia begitu. Mungkin dia mengumpulkan kembali kekuatannya untuk menengglamkan batang ku ke dalam lubangnya yang mmg sempit itu. Hampir seminit begitu aku terasa batang aku ditekan lagi.tp kali ini lyne cepat 2 mencabutnya balik lantaran menegaskan aku agar berhenti trus.. Aku terpinga2 diperlakukan begitu. Sedangkan bernihku semakin meronta2 ingin keluar menujah paip batangku itu. Rasa malu,mrah pada lyne bermain2 di bnak ku. Ada juga ku fikir nak rogol dia sja kerna buat aku bgtu tp dia kan kekasih aku. Mungkin dia tak dpat than perit tu kot atau dia dah sedar daripada trus tengelam dlam dosa yang tlah pun berlaku…dia lantas mencapai seluarnya dan menyarungkannya kembali..sedangkan aku tersengih malu dengan niat hendak memuaskan nafsu aku yang telah tertahan dari dlu telah dimatikan mcam tekan suis je.. Petang tu aku hantar lyne balik. Kami tak bnyak bual. Dia duduk kaku membonceng di belakang ku. Ceh,buat malu mat mto jak aku ni. Hasrat aku tk mendapatkan mahkota lyne blum bertemu jodoh lagi. Tp kisah aku takan berakhir di situ sja. Bak kata pepatah aku , “Cuma yellow light tp bukan green light”. Apa yang berlaku itu dikira satu pengalaman juga biarpun aku tak sempat lagi selami nikmat itu dengan seadanya. Yang pasti, boy(batangku) takkan disia- siakan.

No comments:

Post a Comment