Monday, 16 July 2012

BIDAN GANAS

Kisah yang ingin brader kongsi bersama ini adalah mengenai siri pengalaman brader dan member-member di sebuah kampung di pendalaman Negeri Pahang. Kampung brader terletak memang agak jauh di pendalaman Negeri Pahang, kira kira sekitar Tasik Bera. Sesiapa yang kaki pancing tahulah mana area yang brader maksudkan. Bukannya brader nak bagi tau pasal pancing ikan tapi nak cerita pasal lain lah.

So, alkisahnya begini.

Sekitar tahun 1990 dulu, kampung brader telah di datangi oleh sorang bidan Kerajaan yang ditugaskan untuk menjaga hal ehwal bidan menbidan. Brader lak masa tuu..lepas mendirikan rumah tangga dan isteri lak baru mengandung.

Kiranya brader bertuahlah kerana dapat berhubung dengan bidan nan sorang nii...rupanya, phuff memang terangkat..kalau berdiri sebelah siti nurhaliza..mau you all tak kenal dah dengan si siti tu. Bodylah..kalau awie jumpa dulu...andartu lah si erni tu.. tetek ?...brader tak mau goreng...sebijik macam buah kelapa hijau...berkilat, bulat dan putingnya pun dah macam bola snuker. Bontot ?...u all ambil steamroll..gelek bontot dia pun..brader berani gerenti tak penyek punya. Tapi bila brader tanya umur berapa ? jawabnya baru nak masuk 36..suami kerja askar..selalu masuk hutan.

Tertelan air liur brader..dikk

Dengan dress sendat..putih melepak..selalulah brader temankan bini pergi buat pemeriksaan. Mula-mula datang dengan tangan kosong..kamudian brader pandai bawak buah tangan. Yang pertama bawa betik dengan rambutan, kemudian tak ada musim buah..brader bungkus sayur terung dan timun (saja nak test bidan ni). Kali ketiga brader bawak lah pucuk labu sama keledek..

" bang ? sayur timun dan terung dah habis ke " bidan tuu gurau.

" ada cik..tapi dah layu pagi nii.." brader balas dengan sopan santun depan bini dik.

" kalau ada..saya nak beli lah kak..sedap betul timun itu hari " dia bagitau bini brader..sambil mata jeling kat brader.

" yelah cik misi..nanti abang saya hantar..." bini brader tutup cerita sambil terlentang atas katil.

Petang eskonya brader bawaklah timun dan terung belacan kat rumah bidan tu. Rupanya kat rumah tu, bidan ni sorang..memanglah petang dia tak bertugas.

" Naik lah dulu bang..saya kat dapur ni " laung bidan.

Bulat mata brader bila tengok dia sedang berkemban dengan bahu hanya di balut dengan tuala. " Err..misi..ni terung dan timun ...err..tak payah bayarlah..free..glup " brader gugup sambil telah air liur.

" tak sunyi ke tinggal sorang " soalan cepu mas dari brader sambil bidan menuagkan air ke dalam gelas.

" sunyi bang..takut pun ada..lainlah kalau ada kawan " reaksi bidan sambil membetulkan tuala di bahu.

" bang dah lama kahwin ? " soal bidan

" baru nak masuk setahun..." kepala brader mula ingatkan yang lain...darah lak mula rasa panas..kepala atas ada rasa goyang dik..kepala bawah mula buka mata.

" ala..bang ada juga tempat nak berborak...saya ni langsung sorang...nak harap laki tah bila baliknya.."

Brader tak nak intro banyak banyak lak..u lak mesti boringnya..terus cut.

Lidah brader terus menjilat tetek bidan. Mendesah suaranya..tuala dan kainkembannya dan di datas lantai..brader lak cuma tinggal seluar dalam. Kamudian lidah brader mencari lidah bidan miang ni... berdesup desap upacara jilat menjilat di laksanakan. Gigi bertemu gigi, body bertemu body. Brader lak tak lepas peluang..peluk bidan sesedap tangan memegang..kemas takut terlepas macam naik roller coaster kat Genting.

Jari bidan bersalut cincin perkahwinan terus lancar melurutkan seluar kecik brader. Nah...berkibar megah adik brader yang berdiri 7 inci duduk ( tak sempat ukur )..." besar bangggg..." bisik bidan.



Memang hajat brader nak belasah bidan secukup cukupnya..tapi mak bidan ni cepat sangat inzalnya..baru brader mainkan biji kelentitnya dah banjir...

" bangg..tak tahan dah..bang nak main bang" " sabolah "
" bang cepatlah...." dengan keyakinan diri si bidan terus melanggar undang-undang semerah padi. adik brader yang keras membatu..di cekup oleh jarinya dan terus di halakan ke lembah keramat. Masuk..kepala..pelan-pelan..habis takuknya..

" tekan teruslah bangg..." rengek bidan macam lembu nak kena korban di hari raya.

Zupppp....adik brader beraksi tangkas. Terus terjunam sampal kepangkal. Kamudian bertahan sekitar seminit..sambil merasai daya kemutan seorang bini askar yang kegersangan.

" kemut misi..kemut lagi " brader bagi garis panduan macam halim osman kat Roda Impian.

Kegiatan kemut mengemut diteruskan..sebenarnya brader sekadar untuk memberi peluang kepada bidan nii untuk memuaskan dirinya..lalu di sambung dengan sorong tarik adik brader di dalam lubang selut cik bidan nii..

" arghh..bang..laju bang..sedapppp " " bang dalam bangg...arghh..hiss..sedddaapp...sedap bang...lagi bangg ..arghh "

bila adik brader bertenang..barulah kelihatan anak mata si bidan ni.

" Nak lagi ?" bisik playboy brader
" Nak dukung lak bangg..." permintaan kaum ibu. memang dengan tubuh badan brader (kalau malek noor jumpa pun jealous ) sememangnya kaum ibu membuat permintaan yang bukan bukan.

Terus adik brader membenam dan diayak sembil brader berdiri mendukung si bidan bertetek besar ni..

" bang sedap, bang sedap." bisingnya sambil brader tak henti henti mengerjakan lubangnya. Jari brader mula lak gatal...terus menuju lubang buntut si bidan. Jumpa dan mula mengentel gentel bibir lubang buntutnya..." ehmmm..dara lagi lubang buntut nii " bisik hati brader.

Secara tertib dan tanpa melanggar peraturan jalanraya, jari brader mula menjolok lubang buntut si bidan. Kuyu dan terpejam mata si bidan dibuatnya...sedap kot ?

Tapi takkan lah brader nak anal fuck lak. First time merasa..simpanlah sikit..

Dari posisi dukung brader meneruskan aturcara ke possisi menonggeng. Phuff..waa cakap luu..dengan panorama bontot dia yang bulat dan licin..dan bulu yang sederhana lebat..brader menunggang dari belakang sambil tangan aktif meramas buah dadanya.

" arhhhh..bang sedap..lagi bang...besarnya batang bangg" macam nak ngangis bidan kerajaan ni.

Brader memang tak minat nak kerjakan lebih lebih maklumkan..nanti laki dia nak jugak sikit. So di pendekkan cerita..sekitar 30 minit telah berlalu..brader merasakan kepala adik brader berdenyut-denyut..."phufff..misi..bang nak pancut nii"

" pancut kat muka bang" cepat si bidan memberi arahan.

Apalagi, dengan khasiat madu lebah asli dan telur ayam kampung di Pendalaman Pahang ni brader melepaskan sejumlah air mani yang pekat dan menawan ke muka si bidan miang ni..hampir separuh mukanya diselaputi air puaka brader..

"sedap bang..nak lagi bang..." rayu si bidan sambil jari jemarinya meramas ramas adik brader.

Kira-kira selepas projek kali pertama dulu..kepala otak brader memang mereng semacam. Penangan henjutan dan goyang dangdut Bidan nii sememangnya brader bawa kemana-mana. Ada ke patut satu malam tuu..brader henjut akak kau luar biasa semacam. Coznya, brader bayangkan yang akak kau tuu macam bidan Kampung yang kegianan tuu. Oh yaa..ada pembaca tanya siapa nama bidan tu ? Lupak lak..nama dia Juhana...kita panggil dia Juha udahlah.

Part 2 dimulakan bilamana akak kau ( isteri brader ) dah nak hampir masa bersalinnya. So, biasalah..atas permintaan Juha, pemeriksaan saat akhir akan dibuat dirumah brader aje. So, sampai hari pemeriksaan tuu..brader start kapcai ke klinik bidan tu. Hari lak lebihkurang pukul 12.00 tengahari..brader fikir tentunya tak ada sesiapa buat pemeriksaan di klinik lagi. Yang buatkan brader tak sabar ialah..bilamana Juha akan membonceng di belakang brader...sure brader lipat baring dan pecut macam eddie Lawson ( zamana brader tu..mamat ni tengah top ) supaya si Juha peluk brader kuat-kuat..Kena lak puting tetek yang tajam dan keras tuu..phuff..pondanpun boleh pencen berniaga..

Sampai kat klinik brader tengok ada sorang mak bunting sedang menunggu untuk pemeriksaan. Sorang lagi lak dalam bilik pemeriksaan. Brader bagi salam ala kadar..

" Bang J....., tunggu kejaplah, ada dua orang lagi ni Juha nak periksa..naiklah dulu, kat dalam rumah tu ada si Ripah..temankan kan dia borak " lancar si Juha sound brader macam Wan Zahela membaca berita kat TV3 tu.

" Hai.sorang aje nampaknya Ripah ? tungguh Juha ke " brader mulakan ayat Yahudi kepada si Ripah. Untuk maklumam pembaca yang miang sekelian, Ripah ( Saripah )ni adalah Janda anak dua yang baru berumur 33 tahun. bekas suaminya meninggal semasa memandu bas ekspress. Kat Bukit Tinggi, Bentong..ala ada keluar TV tempoh hari.

" Ah...Bang J, cadang nak ajak Juha pergi cari pucuk paku lepas dia kerja nanti...Bang lak ni nak buat apa? " penjelasan Ripah sambil mengesotkan punggungnya ke tepi kerusi kusyen panjang yang dia duduk.

" Bang ni hajat nak bawah Juha ke rumah kejap..nak periksa akak kau tuu...nak balik malas lak..dia suruh tunggu kejap " lancar brader mengayat sambil mata brader memandang buah dada si Ripah. Tambah lak Ripah ni jenis pakai T Shirt yang tak berapa longgar. Buah dadanya nak kata besar sangat taklah tapi kalau setakat sebelah tangan Hulk Hogan melekap berbaki lagi. Tak geram ke kekawan ?

" errr..bang J perati apa ? " soalan PMR dari Ripah. " dasat betik kau Ripah..ngapa besar sangat...tak sakit ke kau gantung kehulu kehilir " Ala biasalah orang sekampung macama kita orang ni..berbahasa mesra.




" hiss ...kesitu lak Banj J nii..akak kan dah ada di rumah tuu..tak puas ke ? You all pun tau..Ripah ni cakap sambil bagi respon macamana ? sebijik macam maknyah lepas bersoleh..gian batang.

" ala akak kau..betiknya suku dari kau ripah...abang tengok betik kau..lapar lak...boleh abang rasa..manis ? masin ? " sambil brader dekat pada Ripah yang nampaknya tak berusaha untuk menyelamatkan diri.

Dipendekkan cerita...

muat-muat tapak tangan brader meramas betik si Ripah nii...lazatnya tak leh diceritakan. Lembut, segar dan rangup ? okey bahasa ?...si Ripah lak..mulalah buat pejam pejam mata sambil mendengus...macam orang tua naik tangga flat. " Hiss..Hiss..arhhhh...geli bang J..tak tahan geli nii... " rengek Ripah yang sungguh membuatkan batang brader terus terpacak. Memang jensi batang tak sekolah...ada ke patut orang tak pelawa dia dah siang-siang menjengul.

Acara ramas meramas betik si Ripah brader sempurnakan dengan berhemah dan melepaskan gian dan geram selama ni. Brader tak peduli sangat kat tempat lain...rancak meramas ...sedar sedar batang brader dah menghala ke muka si Ripah ni. Nasib baik dalam seluar kaalau tidak mau..lebab muka si ripah ni kena libasan batang brader ( perasanlah gua ).

Terus di unzip. Mencanak batang puaka sekor ni. Tanpa menunggu lampu hijau menyala...terus dijilat..usap dengan lidah lantas di kulum anunya brader. Berdecit..lecup lecap...sampai kepangkal..telur pun tak dibazirkan..Dilumuri dengan seadanya air liur si Ripah. Perlawanan berterusan..jari brader di betik ripah dan lidah ripah di batang brader, tangan ripah kat mana ? mana lagi...menanggalkan seluar brader dengan seluar dalamnya sekali..dan mengenepikan baju T dan kainnya sekali. Bogel dik oii...Janda anak satu ni kalau tak diketahu asal usulnya maunya diconfirmkan seperti anak dara sunti. Kulit putih melepak...solid..bulu kemaluannya hitam berkilat..rapi.

Tektik brader untuk foreplay lebih lama nampaknya tak jalan. Tambah pulak brader risau buatnya..si Bidan ni masuk kerumahnya...out brader.

Setelah memastikan lubang kemaluan Ripah bersedia dengan air mazi yang seadanya untuk menerima kunjungan batang brader. Brader pun mulalah meneroka kepala batang brader ke lubang kemaluan ripah.

" Pelan Bang...lama tak merasa nii... "
" Ala bukan sakit sedap...bukan lama sekejap " sempat brader mengeluarkan wasiat.

Zup..Zrukk..Zlupp...batang brader selamat ditanam di lubang kemaluan Ripah. Brader mengambil masa seminit untuk menikmati lubang gersang ni. " Kemut sikit Ripah " permintaan kaum bapa dari Brader. Daya kemutan Burit Ripah tidak mengalah jika dibandingkan dengan Bidan tu..Sama-sama ada umphh..

" hentaklah bang.." Ripah membuat permintaan lagu.

" ok..tahan yak...abang hentak kuat kuat ni" dengan loghat Pahang Brader memberi arahan.

Aktiviti hentak menghentak batang ke lubang burit dilaksanakan dengan rakus dan tanpa belas kasihan. Batang brader lak memang belum mengecewakan. Sorong dan tarik...keluar dan masuk..." arghh..arghh..sedap bang..lagi bang...kuat lagi bang...Ripah sedap nii bang..lagi bang " kalu u all dengan dengar rengekan Ripah maunya melancap kesorangan lau kau dikk oi.

Saja nak bagitau...aktiviti tu brader buat secara doggie style. Ripah meundukkan muka ke kusyen dengan bontot menghala ke belakang. Brader lak berdiri dibelakang dengan tangan kemas memegang bontot Ripah. Memang sidap posisi ni...tak memenatkan.

" Bang...Ripah nak tukar.."

Brader pulak duduk atas kusyen dengan ripah mengangkang atas batang brader dan lubang buritnya 90 darjah di atas batang brader. Pelan Ripah memasukkan batang brader kelubangnya. Pejam mata Ripah....Brader lak tanpa menunggu masa kecemasan terus menghisap tetek Ripah yang bulat segar tu. Ripah lancar menaikkan dan menurunkan punggungnya dan tentunya u all tahu bagaimana batang brader di dera dengan kegiatan tan bertanggungjawab Ripah tu..

" Laju Ripah..Laju...abang nak keluar ni..." brader bersuara macam benggali bawak kereta lembu.

" tahanlah bang..ripah geram nii..arghh..bang sedap bang...besar batang bang nii.. banggggg.." Ripah membebel.

Kerjasama Israel antara kami berlanjutan dengan peluh dah lejun di badan brader..Ripah lak sikit macam orang kena histeria...adalah lebih kurang 20 minit pertarungan berlangsung dan tiba-tiba...

" Husss...sedapnya berkebun " Kita orang dikejutkan degan suara Juha yang tak bila muncul di sebalik pintu. Juha tak perlu di suruh..terus menguncikan pintu dan hampir kepada brader...

Ripah tergamam..." tak apa Ripah...Juha ni sporting.." " ok Ripah.. kamu teruskanlah...Juha nak tengok aje.." Terus Juha duduk sebelah Brader sambil tangannya mengusap-usap perut brader. Dalam malu kemaluan Ripah meneruskan henjutan tapi tidaklah serancak tadi..




Melihatkan Ripah macam tak bersungguh..Juha turut membantu dengan meramas buah dada Ripah. Geram jugak si Juha dengan betik si Ripah ni. Tak cukup dengan meramas..Juha pulak mula menghisap betik Ripah dengan rakusnya. Ripah kembali kuyu...

" Kejap Ripah..akak ambilkan sesuatu..." Juha berhenti dan bangun menuju ke dapur. Rupanya Juha datang semula dengan membawa sebijik terung yang sederhana besar dan sebotol minyak angin.

" Ripah rasa yang nii..pasti gila " Juha memberikan pedoman. Terung tersebut dilumuri dengan minyak angin berkenaan dan Juha meminta Ripah mengeluarkan Batang Brader dari Lubang Buritnya. Setelah dilumuri minyak angin...terung tersebut dimasukkan ke dalam lubang puki Ripah. Hasilnya..Ripah meraung kesedapan bilamana Juha menyorong tarik Terung di dalam Pukinya. " Panas Kak..panas kak...sedapppp..bang..." raung kecil Ripah sambil tangannya memegang kemas kaki kusyen.

" Bang J...kasi Ripah makan ais krim " Juha memberikan arahan...Tanpa banyak soal..brader pun terus menghunuskan batang brader ke mulut Ripah..menyorong tarik di dalam mulut Ripah hingga membuatkan Ripah tak mengeluarkan sebarang suara.

Juha dengan Terungnya di Puki Ripah. Brader dengan Cotar di mulut Ripah....kegiatan dipercepatkan hingga membuatkan Ripah mengelupur kesedapan.

" Arghhlk....ughlkk..glukkkh..." Ripah makin kuat mengigil. Mungkin disebabkan kepanasan puki dengan hentakan ganas dari Juha melihatkan Ripah merah padam menahan sedap...brader tiba kepuncak juga akhirnya... " critt..crittttt...air keramat brader dilepaskan di muka Ripah..sebahagian memasuki lubang hidung dan ada yang mengalir ke mulut Ripah. Pancuta seterusnya di halakan ke muka Juha..langsung Juha mengulum batang brader dan menelan segala saki baki air mani.

Ripah pulak masih mengerutkan muka menahan deraan luar jangka.." Kak tak tahan dah kak..ripah tak tahannnn..". Langsung Juha memberhentikan kegiatan tak bermoral tu..dan terus Ripah memejamkan mata. Lelap..kesedapan...di atas lantai ruang tamu Juha.

Sambil Ripah..terbujur kesedapan ...Juha pulak membuat permintaan supaya brader menghilangkan kehausan dia.

" bang J..Juha nak jugak.tak kira..."

" ala abang dah lembik nii.."

" tak kira...nak jugak kalau tidak..lain kali abang tak merasa terus burit Juha "...

1 comment:


  1. sJIKA ANDA BUTUH ANGKA GHOIB/JITU 2D.3D.4D YG DI JAMIN TEMBUS 100% DI PUTARANG SGP/HKG SILAHKAN SAJA ANDA TLP KY JAYA DI NOMOR 085321606847 TRIMAH KASIH

    ReplyDelete