Monday, 16 July 2012

KAK NORA

kisah ni terjadi masa umah makcik aku buat kenduri sepupu sku suruh aku amik bini dia kat umah aku pun pegi la amik bini dia ni.bini dia aku panggil kak nora umur dalam 29 tahun solid lagi.samapai kat umah dia aku tgk dia ngan jemur baju.Dia suruh aku tunggu dulu sebab dia lum mandi lagi aku pun masuk la dalm umah dia dulu tengok tv.tengah layan tv kak nora pun masuk cakap nak mandi dulu aku pun ok jer.kak nora ni jenis yang open skit selamber jer berkemban g bilik air.aku tgk pun stim.tgh layan tv tetiba timbul idea bodoh nak g ngendap kak nora mandi.aku pun cari la lubang kat celah-celh pintu.Tgk kak nora mandi batang aku dah naik stim.nampak la dia ngah gosok cipap dia punya la tembam tetiba dia aku dengar suara dia cakap "tak payah la nak ngintai aka mandi bukak je pintu kalau nak tgk.Aku pun terkejut la dia cakap cam tu .Kak nora terus jer bukak pintu bilik air dia tergamam jap aku tgk dia ngah bogel."naper tak penah tgk pompuan bogel ker" ku diam jer tapi konek aku dah stim ni macam nak meletup jer.Kak nora terus jer tutup pintu.Aku jadi macam orang bodh jap terus jer duduk kat sofa tumggu kak nora habis mandi.pastu kak nra kuar dari bilik air tanya kat aku puas ker tgk pompuan bogel?aku diam jer sebab malu.kak nora terus duduk kat sofa sambil lap rambut dia.bau wangi badan dia buat aku stim balik.tetiba kak nora tanya aku naper konek aku tenggang?sebab tengok akak eh kata di.aku pun angguk.AKal jahat aku lak tibab2 datang aku pun tanya kak nora penah isap ais krim malaysia tak?naper tanya kak nora nak belanja ker?aku pun angguk.Cepat la kata nak belanja aku pun bukak seluar aku.Terkeluar la aiskrim malaysia.Wow bolah tahan jugak aiskrim ko ni kata kak nora.Aku pun suruh la kak nora isap aiskrim aku.Terus jer dia isap ngan selambanyer macam nak meletup batang aku bila dia kolom.aku pun ramas tetek dia pelan2.Nakal eh kata kak nora.ala bukan selalu jawab aku.bukak la tuala tu kak.kak nora terus jer bukak tanpa banyak cakap.pastu dia kolom lagi batang aku.aku tanya dia nak main cipap akak boleh tak?dia cakap boleh tapi jangan pancut kat dalam.aku pun apa lagi terus jer bogel kan diri aku.aku suruh kak nora kangkang tanpa banyak cakap dia pun kakngkang la.Terserlah la cipap dia yang tembam tu aku pun jilat la cipap dia sambil jolok2 ngan jari aku.Terangkat2 la punggung dia.dia suruh aku masuk kan batang dalam cipap dia tapi aku lum puas lagi jilat cipap dia yang tembam tu sampai terkuar air kak nora dia dah tak tahan lagi cepat masukan akak dah tak tahan ni.aku pun suruh kat nora buat doogy style kat sofa tu.cipap dia aku jilat lagi dia dah tak tahan samapai kuar lagi air dia.cepat la akak dah tak tahan ni rayu kak nora.Aku pun masuk kan batang aku pelan2.kak nora merengek manja.pelan2 dik sakit ni kata kak nora.aku pun sorong tarik pelan2.merengek2 manja kak nora sambil tu aku ramas tetk dia bukan main nikmat sekali.aku pun sorong tarik laju2 kak nora dah tak tahan menjerit2 dia ahahahahahahah pelan sikit dik aku tak peduli aku henjut laju laju lgi kuat dia merengek lagi laju aku henjut cipap dia air dia dah banyak kuar pastu aku tukar posisi lak kak nora kat atas aku kat bawah slow jer dia henjut. aku suruh dia laju2menjerit2 kak nora ahahahahahaaha uhuhuhuhuhuh ohohohohohahahahahaha........aku ramas tetek dia hisap tetek dia ahahahahahahaa puting tetek dia aku gentel2 air dia kuar lagi tapi aku lum puas aku cakap nak jolok lubang belakan dia nak rasa macam mana.dia ok jer.aku suruh kak nora buat doogy balik.Pastu aku cuba masukan batang aku tabi tak berapa nak muat sakit kata kak nora dia suruh aku sapu krim skit kat lubang tu.Pelan2 aku tekan batang aku kat lubang jubo dia kak nora mengerang kesakitan.aku tak peduli baru separuh jer yang masuk.Aku tekan lagi.kak nora menjerit aku tak peduli janji dapat masuk.akhir nyer masuk jugak batang aku dalam lubang jubo dia pelan2 aku tarik pastu sorong balik.makin lama main laju kat nora menjerit2 bila aku sorong tarik laju2 aku tak peduli lagi laju aku lagi kuat dia jerit ahahahahahahuhuhuhuhuhahahaauhuh lama2 aku rasa nak terpancut akau dah tak tahan aku pancut jer dalam jubo dia crot,crotcrot bunyi air mani aku rasanyer banyak jugak kat dalam jubo kak nora akhir nyer aku terbaring ke puasan bersama kak nora.kak nora pun ter baring kat sofa kepenatan.nakal eh ko ni kata kak nora.naper lak jawab aku.ko pancut dalm jubo akak.aku ketawa jer bila dia cakap camtu.pastu dia isap balik batang aku kuar kan air mani yang lebih.selesai jer aku pun pakai baju aku balik .kaka nora pun masuk bilik dia pakai baju nak g umah kenduri.begitula kisahnyer.......

No comments:

Post a Comment