Saturday, 14 July 2012

GURU SEX

Aku seorang guru sekolah rendah di KL. Area aku duduk ni loaded-
loaded belaka. Mereka mementingkan pelajaran kepada anak mereka.
Sebab itulah mereka tidak berasa rugi jika perlu mengeluarkan wang
untuk pembelajaran anak-anak mereka.
Mereka akan mengupah guru supaya datang mengajar anak mereka di
rumah.

Aku juga diminta untuk buat tuisyen kepada beberapa orang murid. Ada
rumah cina, ada rumah Melayu. Bayarannya bergantung kepada jumlah
jam
dan jarak perjalanan aku.

Ada satu tu, En. Zul aku panggilnya, dan isterinya kupanggil Kak Zah
aje. Mereka meminta aku ajar Sains kepada anak tunggal mereka, Farah
yang akan menduduki UPSR tahun ni. Aku setuju dan memilih untuk
mengadakan pada awaktu malam. Setelah mencapai kata sepakat, aku pun
memulakan tugas aku.

Aku mengajar dari pukul 8.00 hingga 9.30. Waktu aku mengajar, aku
tidak mahu diganggu atau diperhatikan. Mereka faham, bila aku
mengajar mereka akan keluar ataupun duduk dalam bilik. Tetapi mereka
lebih suka keluar. Dalam masa tu, tinggal aku dengan Farah aje kat
rumah. Mereka tiada orang gaji. Dekat-dekat aku nak habis, mereka
pun
pulang. Kadang-kala aku pulang dulu tanpa menunggu mereka pulang.
Kalau ibu bapa Farah lambat balik, aku pesan suruh dia kuncikan
pintu.

Farah adalah seorang murid yang pandai. Dia mudah dapat apa yang aku
ajarkan. Aku cukup suka murid yang macam tu, tambahan pula Farah
seorang yang cantik. Walaupun umurnya baru menjangkau 12 tahun,
namun
perawakan dan bentuk tubuhnya seperti gadis berusia 18 tahun.
Mungkin
dah baligh kut. Buah dadanya menonjol di dada, menampakkan bahawa
sudah berlaku pertumbuhan, manakala bentuk badannay tidak seperti
budak lain. Dia mempunyai pinggang yang ramping serta wajah yang
menawan. Bila dia senyum, jantung aku berdebar. Sungguh menawan.

Namun, aku tak dapat melihatnya hari-hari, kerana dia tidak
bersekolah di sekolah aku. Dia sekolah swasta, berbayar. Biasalah,
mak bapak loaded. Seminggu dua kali aku akan mengadapnya. Selepas
ibu
bapanya keluar, kami akan ke bilik bacaan, dan aku memulakan
tugasku.
Mengajar.

Apa yang menarik tentang Farah ni ialah, dia suka memakai baju
hanging, yang menampakkan pusat dengan seluar ketat. Kadang-kala,
dia
memakai seluar pendek. Ini membuatkan aku stim, melihatkan pahanya
yang ptuih dan bersih itu.

Tiga bulan telah berlalu, keputusan ujiannya membanggakan aku dan
ibu
bapanya. Ini bermakna, pengajaran aku berhasil dan berkesan. Aku
ingin pastikan yang dia akan dapat A dalam UPSR nanti.

Satu malam tu, selepas ibu bapanya keluar, semasa aku mengajar, dia
telah mengajukan soalan yang sukar untuk aku jelaskan, namun aku
mesti jelaskan juga supaya tidak berlaku salah faham.

"Cikgu" sapanya lembut memulakan pertanyaan.

"Apa" jawabku ringkas.

"Malam tadikan, saya tengok pintu bilik ayah mak tak rapat. Saya pun
intai le nak tengok, tengok-tengok saya nampak mak dan ayah saya
telanajang. dua-dua sekali telanjang." sambungnya panjang sambil
menulis tanpa melihat ku.

Aku tergamam dengan ceritanya itu. Walaupun aku tahu apa yang ibu
bapanya lakukan, tapi itu memang lumrah suami isteri.

"Diorang telanjang cikgu. Saya tengok ayah tengah tindih mak. Mak
kat
bawah, ayah kat atas. Ayak dan mak berpeluk. Lepas tu saya tengok
kaki deangan badan ayah bergerak. Dia tekan kat badan mak. Mak pulak
tu, saya dengar dia menjerit. Tapi tak kuat"

"Diorang tak nampak ke? soalku.

"Tak." jawab Farah ringkas sambil mengangkat muka melihat aku.

"Lepas tu, Farah buat apa"

"Saya tengok aje le, ada le dekat 10 minit. Lepas tu saya masuk
bilik,tidur"

"Diorang buat ape tu cikgu." soalnya. Mampus aku nak jawab. Killer
question tu. "Pasal apa diorang telanjang. Pasal a[pa diorang nampak
sedap aje masa tu."

"Farah nampak apa lagi masa tu?"

"Saya dapat tengok kote ayah. Besar ooo."

"Ayah Farah buat apa dengan kote dia"

"Entah, nampak macam dia cucuk kat perut mak"

Aku merenung matanya yang redup itu. Dia membalas kembali. Dari
renungan itu, aku pasti dia menantikan jawapan atas segala persoalan
yang dilihatnya itu. Aku tak tau macam mana nak handle problem ni.
Dia terus menunggu, tugasan yang kuberi, tidak dibuatnya.

"Jawab la cikgu. Pasal apa mak ayah buat macam tu" soal Farah sekali
lagi setelah aku mendiamkan diri agak lama.

"Macam ni" aku memulakan penjelasan. Aku hari=us memberitahu perkara
sebenarnya, aku yakin dia dah besar, dah patut tahu hal-hal
berkaitan
seks.

"Mak dengan ayah Farah bukan bergaduh, diorang bukan saja-saja tidur
telanjang, tapi diorang buat sesuatu"

"Buat apa cikgu" soal Farah pantas. Wajahnya bersinar menantikan
penjelasan seterusnya.

"Diorang berasmara"

"Asmara. Asmara tu apa" ah sudah, dia tak paham rupanya. Kena
explain
lagi.

"Asmara tu bersetubuh"

"Bersetubuh tu apa"

"Bersetubuh tu ialah perhubungan seorang lelaki dan perempuan secara
bertelanjang"

"Kenapa mesti telanjang, cikgu"

"Sebab, waktu bersetubuh, lelaki dan perempuan tu akan berpelukan
dan
berciuman ke seluruh badan."

"Kalau tak telanjang tak boleh ke?"

"Boleh, tapi tak sedap"

"Tak sedap"

"Haa. Kalau telanjang lagi sedap."

"Macam mana pulak"

"Dapat tengok seluruh tubuh badan, dapat pegang semua benda kat
badan"

"Tak malu ke, cikgu"

"Nak malu apa, tutup le pintu. Diorang aje. Tapi kena kunci le.
Kalau
mak ayah Farah tahu yang Farah intai diorang, diorang mesti malu dan
marah kat Farah."

"Saya tak akan bagitau punya."

Suasana kembali tenang. Aku dah berikan penjelasan. Masa aku cakap
tu, kote aku pun turut tegang. Maklumlah cakap pasal seks, mesti
naik
punya.

"Masa bersetubuh tu, diorang buat apa" Lagi. Aku ingatkan habis dah.

"Masa tu, diorang akan peluk, cium, reba, gosok, macam-macam lagi le"

"Cium mulut ye cikgu"

"A..aa, cium mulut, cium badan"

"Sedap ke cikgu"

"Sedap le, kalau tak takkan diorang nak buat macam tu."

"Habis tu, tetek kita, anu kita, semua boleh tengok le ye?"

"Haa. Pegang pun boleh. Cium boleh. Hisap pun boleh"

"Hisap tetek?"

"Ye le"

"Perempuan boleh pegang kote lelaki tu?"

"Boleh" banyak pulak tanya si Farah ni. "Nak cium pun boleh, nak
jilat nak hisap pun boleh. Suka hati, asalkan suka."

"Best ke cikgu"

"Best" jawabku. Kote aku dah tegang gile dah ni. Kalau lama lagi
macam ni, mau aku terkam aje budak Farah ni.

"Cikgu pernah buat?" aik, ke situ pulak soalan dia.

"Belum lagi"

"Habis macam mana cikgu tau" hah sudah! Macam mana nak jawab ni.

"Orang bagitau le"

"Habis tu, kalau dia tipu"

"Farah pernah pegang Farah punya anu tak?" tanyaku serius.

"Pegang apa? Cipap?"

"Haa"

"Pernah"

"Pernah gogok-gosok tak cipap itu."

"Pernah"

"Rasa apa"

"Best juga"

"Tau pun. Kalau buat sendiri pun dah sedap, inikan pulak kalau
lelaki
yang buatkan, sambil telanjang pulak tu"

"Aa..aa.. ye le"

"Masa Farah main cipap tu, Farah ingat apa?"

"Ingat macam-macam yang syok"

"Lepas tu apa jadi kat cipap tu?"

"Berair. Tapi air dia pekat sikit"

"Itu namanya melancap"

"Melancap?"

"Melancap tu, perbuatan main dengan kemaluan sendiri sampai keluar
air tu. Air tu air mazi. Dia keluar bila kita dah asyik, atau stim
sangat"

"Oooo.. .Lelaki pun buat macam tu ke cikgu"

"Sama juga. Tapi lelaki akan pegang dan usap atas bawah kote dia
sampai keluar mazi jugak."

"Masa setubuh tu, kote lelaki tu dia cucuk kata mana?" soalnya lagi
setelah selesai membuat beberapa soalan.

"Kote tu dia cucuk masuk dalam cipap perempuan tu"

"Cucuk masuk? Muat ke? Tak sakit ke"

"Pasal apa pulak" soalku semula.

"Iye le....cipapkan kecik, kote pulak besar, mana muat"

"Memang nampak kecik, tapi bila dah sedap dia akan membesar. Lepas
tu
berair pulak. Senang le masuk."

"Tak sakit?"

"Sakit sikit. Tapi kalau dah sedap sangat, tak terasa le sakit tu."

"Mesti cucuk dalam cipap ke ?

"Mesti le. Itulah kemuncaknya, yang paling sedap."

"Sedap sangat?"

"Sedap sangat. Antara benda paling best sekali dalam dunia ni ialah
waktu kote masuk dalam cipap."

"Budak-budak boleh buat ke cikgu"

"Isyyhh....mana boleh. Syarat dia kena kahwin dulu" risau aku dengar
soalan tu.

"Kena tunggu besar dulu lah ye?"

"Haaa."

Aku kembali menyuruh dia siapkan latihan. Aku yakin dia berpuas hati
dengan penjelasan aku tentang perhubungan seks tiu tadi. Sekarang,
pandai-pandailah dia nak control diri sendiri. Pukul 9.35 aku pun
pulang, tak lama kemudian, ibu bapanya tiba di rumah.



Selang dua malam lepas tu, aku pergi lagi ke rumah En. Aziz. Seperti
biasa, mereka suami isteri akan keluar meninggalkan anaknya dengan
aku.

Permulaan agak baik. Farah tidak lagi bertanya tentang isu hari tu.
Tapi aku perasan yang dressingnya agak seksi sedikit. Farah memakai
seluar pendek ketat dengan baju hangingnnya yang ketat juga,
sehinggakan menampakkan tonjolan puting teteknya yang baru nak
membesar. "Tak pakai coli rupanya budak Farah ni", kata hati ku.

"Cikgu" Farah menegurku. Aku ingatkan dia nak tanya pasal subjek
yang
dia tak paham ni.

"Semalam saya aa tengok satu cerita. Best oo.."

"Cerita apa" aku melayannya sambil dia terus menulis jawapan.

"Cerita Jepun"

"Cerita Jepun. Mana dapat. Cerita apa"

"Kawan punya.VCD. Cerita pasal orang bersetubuh"

Hah !!!. Terkejut aku dengan jawapan tu. Aku yakin ini mesti cerita
blue punya.

"Saya tengok cerita tu, tengok-tengok cipap saya basah"

"Mak ayah tak tau ke?"

"Saya tengok masa diorang tak ada. Tunggu kejap ye cikgu."

kata Farah lalu terus keluar dari bilik bacaan itu ke bilinya. Agak
lama aku menunggu Farah kembali meneruskan pelajaran.

"Cikgu!!" terdengar suara Farah memanggil aku. "Mari sisi kejap"

"Ada apa hal?"

"Kejap le" aku pun terus bangun dan menuju ke ruang tamu.

Aku dapati Farah berdiri di depan TV yang terpasang cerita blue
Jepun.

"Cerita ni la yang saya tengok" katanya sambil menunjuk ke arah
skrin
TV. Lalu dia pun duduk di sofa.

Aku terkejut dengan tindakannya itu. Bila melihatkan adegan di TV
itu, kote aku pun menegang, aku cover takut Farah nampak.

"Macam tu lah mak ayah saya buat dulu" katanya sambil mata terus
terletak di kaca TV.

"Pasal apa perempuan tu menggeliat sambil pejam mata masa kena cium,
cikgu" sambungnya lagi.

"Dah sedap sangat, campur dengan geli lagi" jawabku sambil
melabuhkan
punggung duduk di sebelahnya. Nampak gayanya aku kena explain lagi
pasal seks ni. Tak belajar lagi le jawabnya malam ni.

"Tak kotor ke lelaki tu jilat cipap perempuan tu?"

"Tak. Nampak tak air kat cipap dia" tanyaku padanya. Dia
mengangguk. "Itulah air mazi. Dia dah stim, sebab tu air tu keluar"

"Lelaki tu jilat jugak"

"Haa. Tengok cipap perempuan tu, kecik ke besar?"

"Kecik je"

"Tengok kote lelaki tu pulak"

"Besar. Panjang"

"Tengok nanti dia masukkan ke dalam cipap perempuan tu"

Kami meneruskan tontonan sambil menjawab pertanyaan Farah. Kote aku
dak stim gile, mencanak dalam seluar. Aku tengok Farah pun duduk tak
diam, kadang-kala kiri, kadang-kala kanan, sesekali tangannya
mengusap kemaluannya.

"Eeee...dia kulum kote lelaki tu"

"Itulah best. Sedap"

"Diorang ni kahwin dah ke?"

"Belum"

"Tapi diorang buat tak apa"

"Memang tak apa. Tapi tak baik"

"Habis tu budak pun boleh buat le kan?"

"Boleh jugak, tapi kalau mak ayah diorang tahu, macam mana?"

"Janganlah bagi tau"

Aku terdiam. Adegan di TV mengghairah aku. Farah juga kelihatan
gelisah. Kini lelaki dan perempuan Jepun itu sedang berdayung. Kote
lelaki itu di jolokkan ke dalam cipap perempuan itu.

"Tengok dia jolokkan kote dia masuk" kata ku pada Farah. Farah
menonton penuh khusyuk.

"Dia menjerit sikit"

"Sakit"

"Lelaki tu jolok sampai habis"

"Muat tak?" tanya ku.

"Muat"

"Tengok dia tarik keluar kote dia"

"Perempuan tu menjerit"

"Itulah yang paling best sekali. Mak dengan ayah Farah buat macam
tule dulu yang Farah nampak kote ayah Farah cucuk kat perut mak
Farah. Bukan perut tapi cipap."

"Best le cikgu"

"Memang le best"

"Farah rasa apa sekarang"

"Rasa err..rasa syok sangat"

"Cuba pegang cipap Farah"

"Malulah"

"Malu apa. Cikgu nak tanya lepas ni"

Farah pun memasukkan tangan kanannya ke dalam seluar lalu di rabanya
kemaluan sendiri. Aku jadi stim tengok dia buat macam tu.

"Ada apa"

"Basah"

"Itu tandanya Farah dah stim"

Adegan di TV sampai ke penghujung. Air mani lelaki Jepun itu
dilepaskan ke dalam mulut teman wanitanya....

"Air apa tu cikgu"

"Itu air mani lelaki"

"Pasal apa dia pancut kat luar"

"OK. Air mani itu kalau pancut kat dalam cipap, perempuan tu akan
mengandung. Sebab tulah dia buang kat luar"

"Ooo.. tapi kenapa kat mulut, kenapa perempuan tu telan air tu"

"Air tu kat mana-mana boleh buang, atas perut ke, atas dadake , atas
katil ke, ikut suka diorang yang buat tu le. Perempuab ni suka air
mani tu, jadi dia nak telan."

"Sedap ke"

"Sedap le kut, kalau tak, takkan dia nak telan"

Lepas tu, Farah bangun dan ke bilik air. Masa dia pergi, aku
betulkan
parking kote aku, aku lap bagi kering air yang meleleh keluar tu.
Tak
lama kemudian, Farah duduk semual sebelah aku.

"Basuh cipap ye"

"Aha..."

"Kote memang besar macam tu ke?"

"Tak. Dia besar bile stim aje"

"Kote cikgu besar tak tadi" mampus aku nak jawab.

"Mesti le besar" jawabku tanpa malu-malu lagi. Lagipun dia masih
budak.

"Besar macam tu?"

"Saiz kote tak sama. Ada besar ada kecil. Tengokle macam mana."

"Cikgu punya besar tak?"

"Besar jugak"

"Besar mana?"

"Pegang le sendiri" kataku sambil menyambar tangannya melatakkan
atas
kemaluanku. Dia terkehut tapi tak membantah.

"ooo... besarnya"

"Besar lengan Farah" Farah pun melepaskan tangannya dari kemaluanku.

"Cikgu, nak pegang lagi"

"Pegang le, kita pegang sama-sama"

Farah pun meletakkan tapak tangannya atas kemaluanku. Dia memicit-
micitnya dengan lembut. Aku dah terangsang dengan tindakannya itu.
Aku pun memeluk bahunya dam melepaskan tanganku ke dadanya. Aku
mengusap dan meramas teteknya.

"Cikgu !!. Apa ni!!'" sergah Farah terkejut.

"Aik...Farah pegang cikgu boleh, cikgu pegang Farah tak boleh?"

Dia terdiam.Aku terus meramas teteknya yang yang baru tumbuh itu.
Dia
tak membantah lagi. Aku terus meramas-ramas lembut.

"Cikgu, saya nak tengok boleh tak"

"Boleh, kita cium dulu"

Farah memalingkan muka menatap muka ku, aku mencapai bibirnya dengan
bibirku. Aku mencium bibirnya. Dia tak pandai, tapi membiatlkan
sahaja. Farah hanya mengerang kecil sambil tangannya masih lagi kat
kote kau, aku terus meramas teteknya sambil berkucupan.

"OK dah" kataku sambil melepaskan kucupan.

"Saya nak tengok kote cikgu" pintanya manja.

"Jangan. Nanti mak ayah tahu" kataku memngumpan.

"Saya janji takkan bagitau"

"Janji. Jangan bagi tau sesiapa pun, kawan ke, sapa ke, jangan
bagitau"

"OK . Janji"

"Baiklah, cikgu bagi tunjuk." kelihatan Farah gembiar mendengar
jawapanku. Aku tahu dia dah tak tahan dengan persoalan seks.
Maklumlah, baru nak naik.

"Farah buka baju dulu" kata ku mengarah.

"Taknaklah"

"Taknak, cikgu tak tunjuk"

"OK.OK" katanya sambil menatik baju menanggalkan dari badannya, lalu
dicampakkan ke ats sofa. Dia menutup teteknya dengan tangannya.

"Alihkan tangan tu" pinta ku.

Farahpun mengalihkan tangannya. Tersergamlah anak bukit yang baru
dengan puting yang merah. Teteknya baru nak naik, tetapi dah ada
shape.

"Cantik le tetek Farah" pujiku. Dia tersenyum malu.

Aku pun membuka baju aku. Dia hanya memerhatikan sahaja aku
menggalkan bajuku.

"Bukak seluar pulak" arahku sekali lagi.

"Malulah"

"Nanti cikgu bukak seluar cikgu pulak"

Dia diam. Lepas tu dia melepaskan kancing seluar dan melondehkan
seluarnya lalu melemparkan atas sofa. Dengan hanya berseluar dalam
warna pink, aku lihat tubuh Farah telah mempunyai bentuk. Ramping,
putih, tak macam pelajar berusia 12 tahun.

"Cantik le badan Farah" pujiku lagi. Dia tersipu-sipu sambil
menekapkan tapak tangan ke cipapnya.

Aku pun membuka seluarku lalu melemparkan atas sofa.

"Besar tak kote cikgu" sambil menunjukkan ke arah seluar dalam ku
yang menonjol tegang. Farah melihatnya dan mengangguk perlahan.

"Nak tengok?"

"Nak"

"Farah buka dulu, baru cigu buka" kata ku sambil menunjukkan seluar
dalamnya.

Farah pun melucutkan eluar dalamnya. Kelihatanlah cipap Farah yang
munggil seperti bibirnya juga. Belum ada bulu yang menutupi lurah
yang baru dibuka itu. Kelihatan baru, bersih, lubang cipapnya
terkatup rapi. Daralah katakan.
Farah kembali berdiri dengan tangan ditekapkan ke kemaluannya. Aku
senyum sambil memerhati keseluruh tubuhnya yang bertelanjang tanpa
dibaluti seurat benang pun. Dia tersipu-sipu malu.

"Janganlah tengok macam tu cikgu, malulah"

"Malu apa. Bukan ada sapa"

"Cikgu bukak la pulak" pintanya manja supaya lekas dia boleh melihat
kemaluan seorang lelaki.

"Aku pun melucutkan seluar dalamku. Dan mencanaklah kemaluanku
dengan
garangnya.

"wow ..." kedengaran suara kecilnya memuji kemaluanku.

"Besar tak"

"Besarnya. Muat ke kalau masuk dalam cipap saya." tanyanya.Aku
tergamam seketika. Aku ingat nak ringan-ringan aje, tapi dia tanya
muat ke tak, ,esti nak lebih tu.

"Muat, tapi sakit sikit le" jawabku sambil mengusap batangku
depannya.

"Sakit tak pe, janji sedap" balasnya positif tanda memberi lampu
hijau kat aku.

"Mari" kataku meminta dia mendekatiku.

Farahpun bergerak sedikit. Aku melengkar tanganku ke pinggangnya.
Dia
cuba menepis tapi tidak bersunggug. Aku pun menarik tubuh badannya
merapatkan ke badan aku. Terus aku memeluknya. Teteknya berlabuh di
dadaku, manakala kemaluanku mencucuk-cucuk perutnya. Maklumlah, dia
rendah, separas bahu aku aje.

Aku memeluk dan mendakapnya lembut. Farah juga memelukku erat, leher
aku ditautnya kemas, sambil tanganku mengusap ke seluruh bahagian
belakang dan pnggungnya. Dia hanya mendesis perlahan. Aku tahu dia
suak diperlakukan begitu.

"Best?" tanya ke lembut di telinganya.

Dia hanya mengangguk lemah. Aku terus mencium leher dan bahunya.
Rengatannya bertambah. Aku terus menjalan hingga ke mulutnya. Sekali
lagi bibir kami bertaut rapat. Dia merengek lembut sambil merangkul
erat leherku.

"Ahhh... sedapnya cikgu....mmmm" rengeknya manja.

Aku terus berpelukan sambil meraba badannya. Kemaluannya juga aku
usap lembut. Dia mendesis geli menahan kesedapan. Selepas tu, aku
pun
duduk di sofa dan dia masih berdiri. Aku menatap tubuhnya. Dia
menanti penuh sabar.

"Kata nak pegang. Pegangle" kataku menyuruh dia mengusap batang
kemaluanku.

Farah pun melutut di sofa lalu memegang kemaluanku.
Dia cuba menggenggam, tapi tak sampai. "Besarnya" katanya perlahan.
Kemaluan aku diusapnya atas bawah dengan lembut. Aku rasa sangat
stim, aku pun tak pernah buat macm ni. Aku pun layanlah dengan
feeling.

"Tak nak cuba jilat. Hisap" tanyaku.

Dia diam sahaja sambil mengusap. "Boleh ke" tanyanya.

"Boleh le" lepas tu Farah pun mrndekatkan mulutnya ke ke hujung
kemaluanku. Diciumnya lembut. Kemudian, hujung lidahnya menjilat-
jilat hujung kemaluanku. Aku rasa geli, ngilu, tapi sedap. "Masukle
dalam mulut" pintaku.

Tanpa dipaksa, Farah mengangakan mulutnya lalu memasukkan batang ku
ke dalam. Dikulumnya lembut. Terasa kehangatan air lidur mulut
Farah.
Macam nak tercabut rasanya kote aku. Dia mengulum dan menarik atas
bawah, tapi tak sampai kepangkal, setengah saja yang masuk ke dalam
mulutnya.


Farah semakin seronok mengulum dan menghisap koteku. Aku membiarkan
sahaja sampai dia puas. Selepas puas, Farah bangun semula, berdiri.
Aku menangkap badannya lalu kupeluk. Teteknya ku hisap dan jilat
dengan lembut. Farah tak melawan. Dia meramas rambut ku. Aku hisap
putingnya, hanya suara rengekan yang manja sahaja yang kedengaran
dari mulutnya.

Aku mendudukkan sofa atas sofa, aku melutut di bawah. Kemaluannya
kuusap lembut. Air dah meleleh di celahan cipapnya. Aku mengusap
melewati lurah cipap, dan menjolok-jolok lembut. Suara mengerangnya
makin kuat.

"Best?"

Dia tak menjawab, hanya mengangguk meminta aku teruskan memainkan
cipapnya. Kemudian, aku menjilat dan menghisap cipapnya. Cipap
budak,
baru lagi, bersih, sedap pulak tu.
aku jolokkan dengan lidak=h ke dalam lurah cipapnya. Dia makin
mengerang dengan kuat.

"Ahhh.....a..hhhhh....mmmmm....cikgu....."

Akibat tak tertahan, tubuhnya menjadi lemah, Farah terbaring di
sofa,
aku masih lagi menjilat cipapnya.

"Nak masuk kote tak?" aku inginkan kepastiasn.

Dia mengangguk perlahan tanda bersetuju. "Tapi, tahan sikit sakit
yaa" pintaku.

Aku pun menghalakan hujung kemaluanku ke bibir cipapnya. Kuusapkan
berkali-kali, air mazinya dah bergaul dengan air maziku. Aku jolok
lembut, perlahan, kutekan masuk, masuk lagi ....

"Ahh...aahhhhhh...aaaahhhhhhh....."

Farah menjerit kuat, menahan sakit dalam kesedapan. Aku baru
masukkan
separuh sahaja. Aku biarkan dahulu. Biar rasa sakit itu hilang
sedikit. Aku dayung perlahan dengan lembut. Dia mengerang menahan
keenakan. Apabila dah yakin dia bersedia menerima keseluruhan
batangku, aku pun tekan lagi, terasa agak ketat, maklumlah cipap
muda, aku tekan lagi dan terasa sesuatu telah ku tembusi. Aku pun
menjilok habis sampai ke pangkal. Ku biarkan disitu buat sementara.

Farah mengerang keenakan dengan tusukan aku itu. Sambil itu, aku
mencium mulitnya, lidahnya kuhisap. Dia merangkul kemas leher ku.
Leher dan mukanya habis ku kerjakan. Farah mengeratkan pelukan ke
badanku.

Setelah agak lama, aku mula berdayung, perlahan. Desis Farah
memecehkan keheningan malam itu. Aku sorong tarik dengan lembut,
pubggungnya terangkat mengikut koteku. Terasa agak payah juga sebab
lubang ciapapnya sempit. Aku meminta Farah mengemut, dia pun
mengemut, sedap. Sekali dia kemut, sekali dia mengerang, kote aku
terasa pandat dalam cipapnya.

Ku teruskan dayungan, kini makin rancak. Ku lajukan sedikit.
Jeritannya makin kuat. Aku dayung lagi sampai terangkat-angkat
punggung menahan asakan dan tusukan kote aku dalam lurah muda itu.

Kadang-kala aku berdayung laju, kemudian slow balik, kadang-kala aku
hentak dengan kuat ke pangkal, dan serentak dengan itu jeritan Farah
begitu kuat menerima asakan itu. Aku first time buat ni, dia pun
first time. Aku dapat rasakan Farah dah beberapa kali klimaks, habis
basah batangku.

Aku dayung, laju, laju, laju dan terasa di hujung kemaluanku seperti
gunung berapi yang nak memuntahkan larvanya, dan..... terpancutlah
air maniku atas perutnya.

Farah terkapar keletihan, kulihat cipapnya terkemut-kemut akibat
terjahan bertalu-talu dariku.

"Ahhhh...hhhhh....." aku lepaskan segalanya.

"Mmmm...ahhh...aaahhh...." suara Farah kedengaran manja sambil
merenung ke dalam mataku.

Kemudian, dia memegang air mani ku.

"Itulah air mani" kataku. "Try le kalau nak rasa"

Farah mengambil air mani itu, diciumnya. "Bau tak sedap" katanya.

"Bau memang tak sedap, tapi rasanya lain" balasku.

Kemudian Farah mencium lagi, perlahan-lahan dikeluarkan lidahnya
lalu
menghulurkan ke tapak tangannya yang ada air mani aku. Dijilatnya
sedikit. Diam. Dijilatnya lagi sedikit, lagi dan terus menjilat
dengan lahapnay ke seluruh tapak tangannya hingga kering air mani
aku.

"Sedap?"

"Sedap" katanya sambil kelihatan meleleh keluar air mani dari dalam
mulutnya. "Kenapa tak pancut dalam mulut"

"Nak ke?"

"Nak"

"Kalau nak, kita kena buat lagi. Nak ke?"

Farah menganagguk. Kote aku kembali menegang. Tubuhnya ku tindih
lagi, Aku memasukkan koteku dalam cipapnya. Kali ini mudah sedikit,
sebab aku dah buka ruang. Aku dayung dengan laju. Agak lama selepas
tu, aku berhenti dan cabut koteku.

"Kenapa?" dia tanya bila melihat aku berdiri.

"Farah hisap kote cikgu sampai keluar mani." pintaku. "Lepas tu
cikgu
terus pancut dalam mulut Farah"

Farah tak menjawab, dia bangun lalu meyambar kote aku dengan
rakusnya. Dihisapnya kote aku yang lembab dengan air cipapnya itu
dengan laju.

"Laju lagi" pinta ku.

Aku membiarkan sehingga terasa hendak keluar, kemudian...

"OK dah nak keluar, sedia" kata ku.

Maka, terpancutlah air maniku kali kedua. Penuh mulut Farah dengan
air maniku, sehingga melimpah meleleh keluar. Muka macam nak muntah,
tapi lekas-lekas dia telan air maniku, Dia menjilat-jilat sisa air
mani di kemaluanku Mulutnya basah dengan air maniku. Dia menjilat
sampai kering, kemudia duduk tersandar di sofa keletihan. Aku pun
duduk di sebelahnya, sambil mengusap-usap rambut dan tetetknya.

"Best?"

"Best sangat" jawabnya.

"Nak lagi?" tanyaku.

"Letih la cikgu, lain kalilah," jawabnya lemah. Ini bermakna aku
akan
dapat main dengan dia lagi.

"Rasa macam mana sekarang?" soalku lagi.

"Rasa macam ada lagi kote cikgu dalam ni?" jawabnya sambil menudin
kearah cipapnya yang masih basah itu. "Tadi kita bersetubuhkan ye
cikgu?"

A..aaa. Cikgu pun first time. Best betulkan"

Farah mengangguk sambil tersenyum.

"Farah" sapaku. "Farah jangan bagitau sapa-sapa pun ye"

"Janji" jawabnya.

"Lagi satu, Farah jangan buat ni dengan orang lain.OK."

"Apasal"

"Takut Farah mengandung nanti, diorang tak tahu caranya, dengan
boyfriend pun jangan tau"

"Saya mana ada boyfriend cikgu"

"Tak kisah le, tapi janji jangan buat ni dengan orang lain
sehinggalah Farah kahwin"

"OK janji"

"Kalau Farah nak lagi, Farah bagitau cikgu, cikg boleh bagi."

"Walaupun saya sekolah menengah"

"Ye, walaupun Farah dan sekolah lain.OK"

"OK" jawabnya melegakan aku. Aku bimbang juga jika dia jadi bohsia
nanti. Kalau dah janji macam ni, alamatnya aku sorang aje le yang
pakai dia.

"Aku pun memeluk Farah, mengucup mulutnya dengan mesra. Selepas aku
aku suruh dia bersihakan cipap dia dan pakai baju semula. Aku turut
menyarungkan pakaian ku, dan terus mengelap sisa air mani di soafa
dan carpet.

Kami pun masuk bilik bacaan, tak lama kemudian, kedengaran enjin
kereta ibu bapa Farah. Aku pun stop. Sebelum keluar, aku cium
mulutnya sekali lagi. Lepas tu aku pun balik.

Selesai sudah tanggungjawabku sebagai seorang guru menjawab setiap
kemusykilan dan menyelesaikan masalah muridnya. Jauh di sudut
hatiku,
aku bangga sebab dapat daging muda, masih dara, yang boleh aku pakai
lagi sehinggalah masa memisahkan kami.

Peristiwa itu membuatkan hubungan kami bertambah intim, aku ke
rumahnya dua kali seminggu, satu kali aku peruntukan untuk melayan
seks dengannya. Seminggu sekali kami pasti melakuknnya, kecualilah
dia datang bulan. Kami kini tidak lagi bermain di sofa, tetapi di
atas katil biliknya, kadang-kala bilik ibu bapanya, kadang-kala
dalam
bilik air.

Aku pelbagaikan teknik asmara ini. Farah pula kelihatan semakin
matang dan turut memberikan kerjasama sewaktu belayar. Aku juga
bekalkan buku-buku berkaitan seks padanya supaya mudah kami bekerja.

Aku dan Farah kini dan seperti pasangan kekasih. Seminggu tak
berjumpa, kami rindu. Hingga kini perhubungan ranjang kami tidak
diketahui sesiapa. Dia juga tidak menyerahkan kemaluannya kepada
orang lain, dia masih lagi tidak mempunyai boyfriend.

Kini Farah dah tingkatan 2, wajahnya semakin jelita, tbuhnya semakin
menggiurkan, teteknya dah besar dan cipapnya pula dan ditumbuhi
bulu.
Dia menjadi kegilaan pelajar lelaki di sekolahnua, tapi dia tak
layan, dia masih setia denganku. Kadang-kala kami keluar bersama
tanpa pengetahuan ibu bapanya.

Berbekal keputusan cemerlang UPSR, dia boleh memasuki mana-mana
sekolah berasrama, tetapi dia menolak. Farah tak mahu berpisah
dengan
aku, atau dengan batang aku. Aku tidak melarangnya pergi ke sekolah
asrama dan tidak melarangnya untuk mempunyai boyfriend, ini adalah
kemahuannya sendiri.

Kami masih berhubungan dan berasmara, aku akan ke rumahnya apabila
ibu dan bapanya keluar. Pernah sekali ibu bapa balik kampung tiga
hari, Farah menghubungi aku supaya bermalam di rumahnya. Selama dua
malam, kami bebas melakukan apa sahaja. Kami tidur bersama dalam
keadaan telanjang dan melakukan seks berpuluh kali. Dua malam itulah
yang paling kami ingati. Kami tinggal dan tidur seperti suami
isteri.

Walau bagaimanapun, aku menasihati Farah agar tumpukan pelajaran,
aku mahu dia berjaya.....

3 comments:

  1. TONTON PELBAGAI SIARAN TV MALAYSIA SECARA ONLINE SEPERTI
    RTM1 ,RTM2 ,Muzik Aktif ,TVi ,TV3
    Ntv7 ,8Tv ,Tv9 ,Astro Ceria ,Astro Ria ,Astro Warna
    Astro Prima ,Astro Ria ,Astro Oasis ,Astro Arena ,Alhijrah Tv dan banyak lagi channel lain hanya di
    DI http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html 

    ReplyDelete
  2. Nak buat real? Whatsapp me ..013 3437376

    ReplyDelete