Wednesday, 18 July 2012

CINTA TERLARANG

well!! ni aku nak cerita sikit pengalaman suatu ketika dahulu. Aku namakan Adam memegang watak aku dan Hawa sebagai watak kekasih gelap aku.... ok ?? Adam seorang guru penolong kanan ko kurikulum di sebuah sekolah dan hawa pula adalah guru penasihat pasukan kadet remaja sekolah.... Hawa mendatangi Adam dengan hati yang resah untuk mengadu masalah yang sedang melanda diri... persiapan untuk perkhemahan semua dah sedia, surat kebenaran waris selesai, peralatan perkhemahan dan memasak juga dah ada... bas juga telah ditempah. Mereka akan bertolak hari Jumaat depan lagi 2 hari... Tetiba saja Asri bagi tau dia tak dapat nak turut serta kerana ibu mertuanya sakit tenat akibat ditimpa buah kelapa yang dikait oleh bapa mertuanya.. Jadi tiada guru lelaki dalam perkhemahan itu sedangkan peserta lelaki adalah seramai 10 orang dan perempuan hanya 8 orang saja. Masalah ini nak diutarakan kepada Adam untuk cari guru lelaki pengganti Asri. Itulah masalahnya Cikgu Adam ... kata hawa.. Adam : Suami awak tak boleh ikut serta ke? sebagai ganti Asri ? Minggu depan dh nak cuti sekolah.. mana ada guru lain yang sanggup kerana masing2 nak balik kampung. Hawa : Alahai Bos.. Suami saya dah nak balik kampung juga bawa anak.. dah janji dgn anak dan mak mertua saya .. tau ajelah mak mertua saya tu ... selalu jer mengongkong sampai naik meluat saya dgn sikap suami yang melebihkan ibunya. Adam : Program ni mesti diadakan juga sebab laporan dah dihantar ke JPN ... silap2 pegawai JPN akan turun memantau . Hawa : itulah masalahnya Bos... Adam : Kalu mcm tu tak perlah hawa .. jika tak ada guru lelaki lain yang sanggup, awak beri tahu saya.. jika terpaksa ... saya bolehlah pergi ganti Asri tu .. tapi awak cari dulu kot kot ada yang sanggup.... Hawa : OK Terima Kasih Bos.. Keluar dari bilik Pk koko ... Hawa tersenyum lega.. dia memang meminati Adam, kacak dan gentleman serta berbadan tinggi dan athletic walau pun dah berusia 40 tahun... macho .. Dia berharap sangat tiada yang sanggup ganti Asri supaya boleh dia bersama Adam biar pun hanya untuk 2 hari 3 malam saja. Di tempat perkhemahan itu ... sessi malam pertama hampir selesai .. Adam sedang memberi ceramah dan LDK kepada peserta .. sambil peserta berkumpul dalam kumpulan untuk membincangkan assignment mereka , Hawa mendekati Adam utk ucap terima kasih kerana sudi menyelamatkan programnya itu. Adam : terima kasih jer mana cukup .. Hawa ; Habis you nak i cakap apa ? Adam : Tak payah cakap .. buat ajer... Hawa : maksud you ? Adam : he he he .. tak ada apa2 lah.. Hawa : alaa.. cakap ler .. kalau I boleh buat i akan buat utk menyenangkan you.. Tetiba tanda2 nak hujan dah kelihatan.. agin mula bertiup kencang ... Kemah dah bergoyang mcm nak roboh.. kadet mereka arahkan masuk dan berteduh di dewan asrama yang disediakan oleh pengusaha resort .. tetapi hanya ada satu bilik asrama sahaja maka terpaksalah kadet perempuan di tempatkan dibilik hawa. Adam terpaksalah menumpangkan hawa dibiliknya dan Adam terksa pula tidur di asrama lelaki bersama kadet lelaki. Sambil memeriksa keadaan asrama itu nyta terlalu sempit untuk membolehkan adam tidur disitu... maka mereka tiada pilihan .. Hawa : terlalu sempitlah bilik lelaki nih...baik i tidur dibilik dgn kadet pompuan ddan you tidor di bilik you.. Adam : Beginilah .. kalau u rasa tak selesa disitu ..bila pelajar semua dah tidor u datang ke bilik I .. ok ? senyuman Hawa menguntum bila ditawarkan penyelesaian masalah itu oleh Adam. Adam : OK murid2 hari dah hujan ..jadi cikgu mau kamu semua masuk kedalam bilik dan tidur kita akan sambung balik program kita esok dan kumpulan yang terbabit perlu bersedia DGN PEMBENTANGAN MASING2 ... baik sekarang boleh masuk dan tidur .. .. selamat malam semua ... Adam terbaring sendirian melayan perasaan .. dalam hujan dan dingin malam begini dia teringatkan anak2 dan bekas Isterinya yang dah pun bersuami semula.. tinggal dia sahaja yang terkial2 belum mau kawin lagi ... runtunan nafsunya mula menggelodak .. dia teringatkan hawa di bilik sebelah dgn murid2 perempuan .. boleh tahan juga cantik dan seksinya hawa nih detik hati adam .. tapi dah kawin dan anak 2 mana mungkin dia nak melayan aku .. fikir adam. Pada pandangan adam ,Hawa memang cantik dan seksi hidung mancung ala anak mami, tubuh tinggi lampai dan tetek besar gak ... memang mengiurkan ... tiang khemah adam mula terpacak mengingatkan tubuh hawa .. tapi dah berpunya .. Hawa pula dilanda resah .. sesekali matanya memerhatikan gelagat mei lan anak muridnya yang nakal sedang berbisik dgn amoi .. yang lain tu dah pun lena diulit mimpi kerana letih berkhemah siang tadi .. perlahan2 hawa memberitahu amoi dan mei lan supaya tidur sebab hari dah pun hampir jam 12.30 pagi.. hawa tidak selesa baring dibilik itu kerana terpaksa kongsi katil dengan 3 murid lain .. dia ingin ke bilik adam kerana dibilik adam pasti dia akan lebih selesa.. hanya dia dgn adam saja... sementara menunggu amoi lena pikirannya menerawang mengingati suami dan anaknya. Dia membuat perbandingan antara adam dan suaminya ismail .. mengeluh dia tiada tolok tandingnya antara adam dan ismail.. semuanya dari segi fizikal adam mengatasi ismail .. yang masih belum dibandingnya hanyalah secara sexual saja. Jam sudah menunjukkan jam 1.00 pagi.. yg terdengar hanyalah dengkuran murid2nya saja..hawa memerhati keluar dan nampak adam sedang memeriksa asrama lelaki dgn lampu picitnya.. cepat2 hawa hantar sms pada adam kata dia akan kebiliknya.. adam cepat2 kembali ke bilik dan seketika kemudian kelihatan hawa masuk kebiliknya perlahan-lahan. Adam : ..berbisik .. dalam bilik ni ada satu katil kelamin sja ... you ok ker kita tidur sekatil .. hawa : ok lah nak buat mcmana drpd berhimpit dgn budak2 .. hawa : mail tak marah ke? kalau dia tahu ... hawa : kalau kita tak bagi tahu ... mcmana nak marah .. mereka tidur berjauhan .. dipissahkan bantal .. tetapi mata tak mahu terlelap ..lalu adam pun mula berbicara mengajak hawa bersembang .. dari perkara biasa sehinggalah kepada soal masalah rumah tangga adam dan hawa... Dalam kesedihan hawa menceritakan masalahnya dengan ismail ... ( sorry tak leh citer apa masalahnya,.. jaga privasi ) untuk mnenangkan hawa adam rapat ke hawa dan memeluk dan membelai rambut hawa .. hawa menyembamkan muka ke dada adam sambil mengalirkan air mata.. lama berkeadaan begitu .. degupan jantung adam semakin kencang .. perasaan kesian bertukar menjadi kasih.. perlahanlahan diusap pipi dan rambut hawa dgn penuh syahdu .. hawa terangsang dengan belaian adam tangannya pula mula mengusap dada adam dan nafasnya mulai sesak .. adam mula mengusap pipi turun ke bahu hawa ... nafsunya dah naik .. kerisnya menegang .. tanpa disedari dia merapatkan mulut kebibir hawa dan mengucupnya ..hawa membalas kucupan itu dengan memasukkan lidah ke mulut adam dan bermain2 lidah nafsunya mula melanda ..tangannya mengusap keris adam yang dah tegang sangat .. dia memasuki track suit adam dan mula meramas kote adam .. berdesah adam menahan sedap.. ssstt .. sstt .. desah adam dimulut hawa .. kucupan terus berlaku dan kini turun ke leher hawa .. rengetan halus keluar dari mulu hawa ...dibukanya baju hawa dan tersembullah payu dara hawa .. u tak pakai bra ?? hawa senyum.. tak selesalah ..kata hawa .. keduabuah tetek hawa di jilat dan diramas serentak .. yg kiri di jilat yg kanan diramas .. dan diuli putingnya .. hawa jadi tak keruan , di tarknya turun seluar adam ... u tak pakai under wear ? .. mudah sikit jwb adam.. mereka senyum ... hawa mula menjilat dan mengulum kote adam ... mcm ice cream ... sedikit demi sedikit dimasukkannya kote adam ke mulutnya dan terus diisapnya .. adam pula menrik turun dan menanggalkan seluar hawa maka berbogellah mereka ... tak dapat nak isap dan jilat tetek hawa dalam keadaan begitu, adam mengalihkan gerakannya ke cipap hawa ... di selaknya peha hawa dan diciumnya bau aroma yg menyenangkan dari cipap hawa yg dah basah lencun itu... cipap hawa bertrim indah bulunya hanya sejemput di atas sahaja yg berbulu .. hmm.. tembam kta adam .. its yours my dear .. i memang lama nak serah dekat u kalau u sudi kata hawa .. tanpa lengah adam terus sembamkan mukanya ke cipap hawa dan mula menjilat alir basah hawa sambil jejarinya menguli mutiara yg tersembul itu... hawa menggeliat kesedapan, dan terus menambahkan lagi jilatan dan isapan pada konek adam ... permainan asmara mereka berlarutan sehingga 15 minit akhirnya hawa mengeelinjang dan ... adam syg .. i dah tak tahan dah i nak ccuuuummum.. arghhhh ... .. hawa klimaks ... bersembur air hawa membanjiri bibir adam .. adam terus juga menjilat biji hawa sambil memasukkan jarinya ke alur vagina hawa .. sedikit demi sedikit keghairahan hawa datang kembali.. konek adam di jilat dan isapnya.. berdenyut2 konek adam dibuatnya ..tetapi adam tidak juga tewas.. maklumlah duda anak 7 dan berusia 40 tahun memang power.. syg ... i dah tak tahan nih ... masukkanlah pls.. fuck me darling ..shove yyour big dick in me and make me cum .. rayu hawa berkali kali .. cipapnya dah betul banjir dah ..hanya konek adam yang diharapkannya utk memuaskan berahinya .. Adegan seterusnya bermula perlahan2 adam membuka kangkang hawa dan menjolokkan koneknya ke dalam cipap hawa .. uugghh ketatnya cipap u .. ismail punya besar mana ?? shut up .. just push it in ..i dah tak tahan ni .. rasa tercabar terus shaja adam menghentakkan koneknya dalam cipap hawa .. terbeliak mata hawa menahan hentakkan itu ... ugghh dam besarnya ... adam biarkan koneknya berendam seketika ... dan mula menyorong.. tarik .. koneknya .. mula2 perlahan semakin lama semakin laju hentakkan adam .. terasa pada cipap hawa.. setiap liang vagina hawa terasa terisi oleh konek adam .. juling hawa menahan nikmat yg tak terhingga .. hawa mula meracau ,... merengek dan mendesah menahan lazat ... argh... isk.. ha..aha..ah.. dam sdapnya .. sesapnya dam .. .. i nak kuarr... ooohhh ... seluruh atot-otot hawa mengang mencapai klimaksnya buat kesekian kalinya ... terasa ...koneknya di sirami cum..dari vagina hawa .. ..gerakkan keluar masuk konek adam berterusan ... adam sudah dapat merasa ..kegelian yang amat sangat pada kepala koneknya menandakan dia juga menghmpiri klimaks nya ... hawa .. i dah nak cum dah nih .. yes .. yes dam .. fuck me harder .. tahan sikit lagi syg .. lets together rengek hawa ... adam dah tak keruan ..dia melajukan irama .. hentakkannya ke cipap hawa dan akhirnya .. yes i'm cumminnnnnggg .. yes dam i'm cuuummminnngg tttooooo ...argh...aaarrrrggghhh .. dan berdas das pancutan cum adam membasahi cipap hawa.. perlahan-lahan dicabutnya kerisnya dan sarung hawa .. .. adam terus mencium bibir hawa dan ucap thank you honey ... kerana beri i hadiah yg cukup istimewa malam nih .. sambil meraba cipa hawa .. rupanya berbuih-buih cipap hawa jadinya hasil dari senggama mereka tadi .... Mereka terlelap dan pabila tersedar hari sudah subuh .. cepat2 hawa kembali ke biliknya ...

No comments:

Post a Comment