Friday, 22 June 2012

PEMANDU PELANCONG

Cerita ini berlaku pada tahun lepas ketika aku dan isteriku melancong ke Sabah. Oleh kerana aku ada urusan niaga di Kota Kinabalu selama tiga hari, maka aku bawa isteriku, Zakiah sekali. Kesian aku nak tinggalkannya di Kuala Lumpur sendirian memandangkan anak-anakku semua sudah berumahtangga.

Hanya aku dan isteri yang ada di rumah. Ini menyebabkan aku mempelawanya ikutku ke Sabah. dia terkejut kerana selama ini bila aku outstation aku jarang membawanya bersama.

Inilah kali pertama Zakiah menjejakkan kakinya di Kota Kinabalu. Aku disambut rakanku, Ghani yang menjadi pemandu pelancong kami. kami sewa kereta Wira dan Ghanilah yang menjadi pemandu kereta sewa kami.

Oleh kerana aku ada banyak miting di sini, maka aku suruh Ghani temani isteriku ke mana sahaja dia nak pergi. hari pertama Ghani membawa isteriku  ke Pasar Filipina membeli udang harimau dan mutiara Sabah.

Malam itu kami makan malam. ghani turut serta bersama kami makan di Hotel Hyatt.

"Esok kamu nak bawa Zakiah ke mana Ghani?' tanyaku.
"Esok kami nak pergi ke Kota belud lepas tu terus ke Kundasang tengok Gunung Kinabalu,' kata Ghani.
"Seronoknya. Abang tak ikut?" kata isteriku.
"Esok abang ada tiga miting. projek Sipitang belum selesai rundingan. kamu ikutlah Ghani," kataku.
"Saya minta diri dulu. pagi esok nak bangun awal," kata isteriku dan terus naik ke bilik.

Ghani kekal bersembang denganku di cofffee house Hyatt Hotel. Setengah jam kemudian dia minta diri. Aku relax di lobi dengan kawan-kawan bisnesku.

pagi esoknya jam 7, mereka sudah bertolak ke Kota Belud kerana mahu lihat Tamu Kota Belud. pagi itu pagi Ahad tetapi aku ada miting seperti biasa dengan partnerku di sabah, Datin Suraya isteri kawanku, Datuk Kassim.

Ghani baru dua hari mengenali isteriku tetapi mereka cepat mesra. Ada chemistry di antara mereka berdua. Ghani selalu buat joke yang menyebabkan isteriku ketawa sepanjang perjalanan dari Kota Kinabalu ke Kota Belud.

"berapa umur kamu Ghani?' tanya isteriku.
"baru 30 tahun," jawabnya.
"Muda lagi. Sudah nikah?" tanya Zakiah.
"Nikah belum kahwin sudah.hahaha," jawab Ghani.
"hahahaha. nakal kamu," kata isteriku.
"kamu orang apa?" tanya Zakiah.
"Orang Bisaya beaufort,' jawab Ghani.
"Takut saya," kata isteriku.
"Kamu tahu ke orang Bisaya pandai buat orang?' tanya Ghani.
" Saya pernah dengar cerita. Cikgu dari Semenajung main dengan perempuan beaufort janji nak nikah tapi tak nikah tiba-tiba barangnya ada di atas kepala. betul ke cerita tu Ghani?"kata isteriku.
"Memang betul. Orang Beaufort pandai buat begitu," akui Ghani.
"Kamu pandai?" tanya Zakiah.
"Saya pandai bikin orang perempuan saja.Hahaha,"kata Ghani.
"kalau barang perempuan di atas kepala perempuan itu, ramai lelaki berebut nak masukkan batangnya. hahaha," kata isteriku.
"hahahaha," Ghani ketawa sama.
"kamu ni nakal lah," kata isteriku sambil mencubit lengan Ghani.

Lepas mereka lihat Tamu Kota Belud, mereka singgah makan di sebuah restoran di pekan Kota Belud. Kemudian mereka naik ke Kundasang kaki Gunung Kinabalu. Petang itu cuaca amat segar.

"Cantiknya Ghani," kata isteriku kagum melihat keindahan Gunung Kinabalu di sebalik awan mendung.
"hari nak hujan agaknya," kata Ghani.
 Jalan yang berliku-liku menyebabkan Ghani tidak membawa laju kereta Wira itu. Sampai di Kundasamng, mereka singgah di tempat orang mendaki Gunung kinabalu. Ghani tolong mengambil beberapa keping gambar isteriku untuk dimasukkan dalam facebooknya. Mereka turut berganbar berdua dishoot oleh orang yang ada di situ.

"Kamu peluk sikit isteri kamu,"kata orang yang ambil gambar itu.
Ghani peluk isteriku dan isteriku tidak kesah kerana mereka dianggap suami isteri.

"Cantik gambar kita," kata Ghani yang melihat gambar gambar yang ada dalam kamera digital isteriku.
"Macam suami isteri," kata isteriku.
"hahaha," ketawa Ghani.

Mereka kemudiannya singgah di pekan kundasang melihat orang jual sayur segar yang terdapat di Kundasang. Selepas itu mereka singgah di Hotel Kundasang yang dibina di zaman Berjaya memerintah Sabah. itulah satu-satunya hotel terbesar di pekan itu.

Mereka singgah minum kopi. Hujan di luar lebat sekali. Dah setengah jam hujan ribut.

"Tuan tuan dan puan puan. sesiapa yang mahu pergi ke Kota Kinabalu sekarang tidak dapat pergi kerana ada tanah runtuh 10 km dari sini," kata satu pengumuman yang kedengaran di seluruh lobi hotel dan coffee house.

"macam mana ni Ghani? Kita tak dapat balik ni," kata isteriku bimbang.
"Kita bermalam di sinilah," cadang Ghani.
"Jom kita gi ambil bilik," ajak isteriku kepada Ghani supaya pergi ke receptionist.
"Semua bilik yang ada dua katil sudah penuh. Tinggal bilik yang ada satu katil sahaja. kamu berdua suami isteri ambil bilik inilah,' kata receptionist kepada Ghani.
"macam mana?" tanya Ghani.
"ambillah," kata isteriku dan dia terus membayar cash deposit hotel itu.

Mereka terus masuk bilik. Hujan di luar masih lebat. Ghani duduk di kerusi yang ada dalam bilik itu.

Isteriku call aku beritahu tak dapat balik kerana ada tanah runtuh. Jalan yang menghubungkan Kundasang dengan Kota Kinabalu terpaksa ditutup petang ini. Pagi esok baru kerja-kerja membersihkan tanah runtuh selesai.

"Ghani mana?' tanyaku.
"Ghani duduk di bilik sebelah," kata isteriku.
"Okay, jaga diri baik-baik,bye bye," kataku yang meletakkan handphone.

"kenapa tak beritahu suami kita duduk sebilik?" tanya Ghani.
"Nak mampus?" kata isteriku.
"Duduk sebilik bukan duduk sekatil. Saya tidur di kerusi ini kamu tidurlah di atas katil," kata Ghani.


"Bila hujan berhenti kita pi beli t shirt untuk malam ini. baju untuk esok pun tak ada," kata isteriku yang menukar tajuk perbualan.
"ya," kata Ghani sepatah.

"Saya nak mandi dulu, kamu duduklah," kata isteriku sambil menukar pakaiannya dalam bilik air. Selepas mandi isteriku berkemban dengan tuala. Ghani telan air liur melihat tubuh isteriku yang berkemban itu.

"kamu mandilah Ghani," arah isteriku sambil menghulur tuala yang satu lagi kepadanya.
Ghani terus masuk dalam bilik air. Lepas mandi Ghani pun pakai tuala juga. Tubuh sasanya menyebabkan isteriku pula telan air liur.

Isteriku baring di atas katil dengan berkemban tuala.
 "sejuklah Ghani. Tutuplah air cond," arah isteriku.
Ghani tutup suis air cond dan dia kembali duduk di atas kerusi sambil memandang kepada isteriku.

"Kamu naiklah di sini. macam tak biasa dengan perempuan pulak. Kata dah biasa kahwin tapi belum nikah,"kata isteriku sambil ketawa.

Ghani seperti orang bodoh naik di atas katil duduk di sebelah biniku.

"Bukalah tv," kata biniku.

Ghani ambil remote tv di sebelahnya dan buka HBO. cerita penuh dengan romen.

"Sejuklah Ghani," kata isteriku.
"Dah tutup air cond tadi,"kata Ghani.
"Di Kundasang ni memang sejuk macam genting Highlands. tak pasang air cond pun tetap sejuk," kata isteriku.

"Kamu pegang tubuh saya. Sejuknya," kata isteriku sambil menarik tangan Ghani memegang bahunya. Tiba-tiba tuala terlucut. Ghani ternampak gunung isteriku.

"Besarnya Gunung Kinabalu," kata Ghani ketawa.
"Ni bukan Gunung Kinabalu. Ni Gunung Tahan," jawab isteriku ketawa. Biniku ambil tuala itu mahu menutup gunungnya yang tersembul tetapi  Ghani kata tak payah tutup.

"kamu nak buat apa?" tanya isteriku.
"nak tengok Gunung Tahan. Cantik," kata Ghani.
"Cantik apa dah tua," kata isteriku.
"cantik kalau dihisap sedapnya," kata Ghani.
"Nak hisap, hisaplah," kata isteriku.

Ghani pun menghisap tetek isteriku.
"Sedapnya Ghani," kata isteriku.

Batang Ghani terus keras bila menghisap tetek isteriku bertalu-talu. Biniku buang tuala Ghani dan dia terus menghisap batang Ghani yang besar dan panjang itu. batang orang muda ternyata keras sekali.

Mereka dalam posisi 69 di atas katil itu. Ghani menjilat puki isteriku manakala isteri menghisap batang Ghani.

Kemudian Ghani duduk di atas isteriku sambil mengucup bibir isteriku. Lidahnya dikulum-kulum. Ghani pun masukkan batangnya ke dalam lubang isteriku.

"Sempitnya. Kalah anak dara," kata Ghani memuji lubang puki isteriku.

Lama mereka main secara missionary, akhirnya mereka sama- sama capai climax.

"Sedapnya Ghani. Keras betul. Suami saya sibuk dengan bisnes dah lama tak main dengan saya. dah sebulan. Bila tengok kamu tidak berbaju nafsu saya meluap-luap,"kata isteriku sambil memeluk Ghani.



Jam 7 petang bila hujan reda mereka pergi ke supermarket berdekatan membeli t shirt untuk malam itu dan esoknya. Seluar dalam dan coli turut dibeli serta t shirt dan seluar dalam Ghani.

Selepas makan malam mereka terus masuk ke bilik.

"Ada orang kata nak tidur di atas kerusi," kata isteriku.
"Kita kan suami isteri. Mana boleh tidur atas kerusi.Hahaha," kata Ghani sambil masuk dalam selimut isteriku.
"Petang tadi dah sah kita nikah?" tanya isteriku.
"Sah.Hahaha," kata Ghani. Mereka pun terus berkucupan dan lama mereka beromen. Sekali lagi mereka main dengan penuh kenikmatan.

Malam itu mereka main lagi secara isteriku duduk di atas dan doggy style. Sampai pagi banyak kali mereka main sampailah subuh mereka kepenatan.


Jam 9 pagi mereka meninggalkan Kundasang dengan penuh kenangan ke Kota Kinabalu.

Bila kusampai jam 12 tengah hari di Hyatt Hotel, suamiku ada di lobi.

"Tanah runtuh dah ok pagi ini?  nasib baik sayang selamat dengan Ghani," kataku.

"Pagi ini jalan dah ok, saya naik bilik dulu bang," kata isteriku meninggalkan aku dengan kawan-kawanku di lobi. Sejam kemudian aku kembali ke bilik. Kulihat isteriku tidur.

Entah berapa round dia diratah oleh Ghani malam tadi. Sebenarnya petang semalam  tidak ada tanah runtuh di Kundasang. Aku dan Ghani sudah berpakat dengan recepitionist supaya buat pengumuman palsu itu. Aku dan Ghani sudah plan supaya Ghani dapat menikmati tubuh isteriku manakala aku pula dapat meratah tubuh muda Kadazan yang disupply Ghani di bilik hotelku. tetapi isteriku tak tahu plan ini semua. Yang penting Ghani dapat duit yang lumayan dariku kerana membalun isteriku di Kundasang.


No comments:

Post a Comment