Saturday, 30 June 2012

YANA DAN ARAI

Namaku kamal (28 tahun)..aku telahpun berkahwin dengan pilihan hatiku yana....isteriku cantik orangnya..kami telah 3 tahun berkahwin...dan telah dikurniakan seorg cahaya mata yg comel..sejak dari kahwin isteriku terlalu dingin denganku...entahlah.setiap hari aku terlalu gersang...isteriku seolah tidak merasa apa2 jika tidak melakukan hubungan seks...alasannya sama..sakit...aku juga yg bersalah kerna terlalu gelojoh pada malam pertama. sudah puas aku mencuba pelbagai teknik untuk mengumpan isteriku...tapi hampa...hinggalah satu hari aku terfikir dan mencadangkan isteriku melakukan hubungan seks dengan kekasih lamanya arai...aku tahu nama kekasihnya melalui dairinya.

Pada mulanya isteriku memberi alasan dan mengatakan aku gila coz sanggup menyerahkan tubuh isterinya pd org lain...aku tahu isteriku mahu...dan aku memujuk isteriku supaya bersetuju dengan rancanganku.dengan harapan isteriku mendapat kenikmatan yg dia inginkan selama ini.dan semoga selepas dia bersama arai...farajnya kembali berair seperti dahulu. akhirnya isteriku bersetuju..setelah sekian lama mencari no arai dari teman lamanya...isteriku menghubungi arai pada suatu malam...mereka bercakap hampir sejam...arai pada mulanya tidak mempercayainya..tapi aku menyakinkannya..arai yg masih bujang bagaikan org mengantuk disorongkan bantal...dan akhirnya hujung minggu selepas pulang kerja arai mengambil keputusan datang kerumahku di johor.

Kami menjemput arai diterminal ekspress pada jam 9malam...yana isteriku begitu ceria menyambut kekasihnya arai...diciumnya tangan arai penuh mesra sambil arai mengusap kepala yana.aku hanya memerhati dari dalam kereta.yana mempersilakan arai masuk dibahagian penumpang.aku seperti biasalah hanya pemandu.pabila keduanya masuk aku bersalaman dengan arai...dan mengucapkan semoga berjaya.arai berterima kasih padaku."sayang..kalau sayang nak bercium ngan arai..ciumlah..."seperti diaturkan isteriku berdakapan mesra dengan arai..sambil mulut mereka bertaut..dengan gairah mereka berciuman.zakarkupun tegang melihat aksi mereka..terdengar dengusan halus dari mulut isteriku.aku membawa keretaku dikawasan yg sunyi dimana tempat yg selalu aku park semasa pergi memotong rambut..

Aku memberhentikan keretaku dan meminta untuk memegang anakku.aku menyuruh isteriku bersetubuh didalam keretaku.."sayang..kalau sayang nak main ngan arai mainlah...tapi buat ekpress jelah...nanti kat rumah lepas anak tido..syg buatlah lagi sepuasnya".isteriku tanpa berlengah mencium dan mendakap kekasihnya arai...sekali lagi mereka lemas....sambil berdakapan mesra tangan keduanya meraba antara satu samalain...isteriku meraba zakar arai yg dah lama keras..manakala arai meramas kedua buah dada isteriku yg masih berbungkus dengan bra menyusunya.

Sesekali tangan arai dimasukan kedalam seluar trak isteriku untuk merasai ketembaman faraj isteriku....sesekali arai meramas faraj isteriku sambil menghisap puting dada yana.yana mengerang perlahan. isteriku seolah tidak sabar untuk menyerahkan seluruh jiwa raganya pada kekasih hatinya arai...isteriku mula membukabaju t nya sementara arai meramas mesra kedua tetek yana yang semakin banyak mengeluarkan susu,puting tetek isteriku begitu tegang.menyambut jemari arai yg seolah menari diatas kedua puncak tersebut..ahh...ah..ah...cepatlah sayang...na sayang arai...na cintakan arai....ucap isteriku pada arai..araipun sayang padamu sayang..arai akan puaskan sayang..araipun tak sabar ni...

Hampir 9tahun arai mengimpikan tubuh sayang..dan tak sangka arai dapat jua merasainya..dengan resu huby sayang..oh indahnya..perlahan seluar trek yg yana pakai arai londehkan..yana mengankat punggungnya yg semakin besar untuk memudahkan arai menguraikan seluar traknya..dan akhirnya yang tinggal hanyalah coli dan seluar dalam lembab milik isteriku sahaja ditubuh gebu itu.

Aku yg memerhati dari cermin sisi keretaku seolah nak terpancut rasanyaarai mencium bauan faraj na dari luar..dengan perlahan arai mula menjari lurah yg berair itu dengan jari kasarnya..ahhh...ah...ahh...ahh....na mengerang nikmattak sampai 2 minit seluar kecil na sudah terlucut dari tubuhnya..aku meminta seluar tersebut untuk aku hidu bauan faraj isteriku sebelum isteriku disetubuhi insan lain..sebelum batang leleki lain terbenam kemas didalam faraj isteriku itu.aku mmg tak mahu perkara ini terjadi..tapi demi kebahagiaan isteriku aku relakan jua faraj tembam..gebu n cantik milik isteriku di terokai org lain,ahh..ah..haahhh...ahhh isteriku mendesah perlahan ketika jari arai memasuki farajnya..arai mejolok jarinya keluar masuk untuk memastikan faraj na bebetul didalam kegairahan yg maksima supaya senang batangnya yg agak besar dapat menyelinap masuk membelah faraj gebu milik kekasihnya juga isteriku..

Kini segalanya terlerai..benteng terakhir isteriku iaitu colinya juga telah arai buang dengan bantuan yana.....dan kini yana berbogel didepan arai..aku memberikan lampu suluh kepada arai supaya dia melihat keindahan tubuh kekasihnya itu...arai yg takpernah menikmati faraj wanita tergaman melihat ketembaman sekeping faraj dihadapannya..cukup indah faraj isteriku..terkangkang didepan kekasihnya arai...sekitar bibir faraj yana terbit cecair nikmat....berlendir dan melengas...

Yana memegang tangan arai dan meletakkan keatas farajnya..arai seperti org suruhan membelai faraj isteriku perlahan...yana memejamkan matanya menikmati usapan tersebut...usapan daripada kekasihnya arai...sesekali seperti dah biasa arai membelah faraj isteriku dengan jarinya...ahh.....ahh....sedapnya sayang....yana mendesah.....arai...boleh jilat faraj yana tak?yana bertanyakan arai..."boleh sayang...untuk sayang... arai sanggup lakukan apa sahaja..




"Perlahan arai tunduk merapatkan mulutnya kepada faraj yana yang berair itu..dijulurkan lidahnya diatas permukaan faraj yana yg licin tanpa bulu itu...yana memegang kepala arai sambil mendesah..ahhh..ahhh.ahh..sedapnya arai sayang.....jilat lagi sayang..ahhh..arai...arai...ahh...ah...ahhhhrrrgg......sedapnya arai.....jilat lagi sayang...na nak puas...isteriku mengerang..arai sayang..belailah na semahumu...biar terlerai rindu na selama ini...dakaplah aku sayang...na rela sayang...ulitlah tubuh na ini...nikmatilah apa yang arai hajati dari dulu lagi..na rela arai..ahh..ah..ah...."sungguh kuat nafsu isteriku ketika itu..

Aku sedang sibuk melayan anakku...batang zakarkupun dah tegang.yana meminta arai membuka seluarnya...dan pabila arai berbogel..maka terpampanglah zakar teruna arai yang agak putih dariku..kepala zakarnya agak kemerahan...beruntung isteriku dapat merasai zakar teruna yg kedua malam ini...yana mengarahkan rai meletakkan zakarnya kedalam mulutnya..69..takpernah isteriku meminta dariku..mungkin inilah pengorbanan untuk seorang kekasih...yana mengulum zakar arai dengan rakus sambil farajnya dijilat dan di hisap arai dengan buas....digigitnya zakar kekasihnya...arai mengerang..ahh..ahh....sedapnya sayang....hisap lagi....ahhh bang....sedapnya isteri abg..terima kasih bang...arai mengucapkan padaku...

Mereka berada dalam keadaan tersebut hampir15minit.dan selepas itu yana mengarahkan arai supaya memasukkan zakarnya kedalam farajnya.."arai cepatlah masukkan...na tak tahan nie...cepatlah sayang...na nak batang arai..."oklah sayang...arai masukkan..tapi arai tak pernah buat tau...na ajar arai ya..."ok....yana mengankangkan kakinya lebih luas...perlahan arai meletakkan kepala zakarnya yg berlendir dengan air liur yana tepat bibir faraj yana isteriku....isterku melihat farajnya...melihat zakar arai kekasihnya mula membelah faraj tembamnya....ah...ahhhh...arai..sedapnya sayang....tekan lagi sayang.....ahh..ah....ketika itu kepala zakar arai baru sahaja melepasi pintu faraj yana...ahh..ahhh...panasnya sayang punya..sedapnya sayang.....

Arai menekan zakarnya yg besar dan panjang itu rapat kedasar faraj yana...yana mendakap tubuh arai kekasihnya...dan mereka berdakapan seolah tidak mahu dipisahkan.tubuh mereka rapat bersatu...zakar arai yg sepanjang 7 inci itu seolah tidak terasa panjangnya oleh yana..berbeza ketika bersamaku....walaupun agak kecewa dgn sikap isteriku..tapi aku terhibur memerhatikan sepasang kekasih memadu asmara....sekitar 5 minit mereka berdakapn...punguung arai mula turun naik menhentak faraj tembam yana.......yana hanya mendesah sesekali terlihat tubuhnya kejang....

Semakin lama semakin kuat yana mengerang...ahh..ahh..ahhh..sedapya sayang...tekan lagi sayang...kuat lagi na..nak puas....arai menekang dengan lebih laju lagi supaya faraj kekasihnya merasai nikmat yg selama ini diinginkan dari zakarnya....ahh...ah...sedapnya faraj na.....arai nak pancut sayang.....ahh.....ahh....ahh......arai....na nak puas......arai..sayang..arai..arai...araii....bestnya.....seketikan kulihat yana kekejangan diikuti arai....mereka mengerang hebat....berdakaan kemas..dan dalam keretaku terbau air mani mereka...yana mencengkam belakang arai kuat..arai menindih tubuh kekasihnya....mereka mengerang dengan arai seolah mengelepar seperti sampai kepuncak..

Isteriku lemas dalam dakapan kekasihnya....ah..ah..ah.........sedapnya sayang......ah...ahh.....maaf sayang..arai terpancut kat dalam...tak sempat nak tarik kuar..."takpelah sayang...........na memang nak arai pancutkan dalam na nye...na nak ngandungkan anak arai...susah nak cari peluang macam ni lagi...hubby na bagi sekali aje kita bersama....sebab tulah na nak ngandungkan anak arai...."hai sayang...abg nak pancut dalam tak bagi...arai pancut takpe lak"?alah abg ni...na nak ngandungkan anak kekasih napun takleh..."oklah..ikut suka sayanglah...asalkan sayang bahagia..

"Cepatlah pakai baju tu...anak nak tido ni.....mereka pun memakai baju masing-masing...dan aku memberikan anakku untuk disusukan oleh isteriku.sambil itu arai tak melepaskan peluang menghisap dada isteriku...meminum susu dari dada isteriku....akupun takpernah merasa..nak pegangpun tak dapat..geli....mentanglah dengan kekasihnya semua boleh...tapi takpelah..aku yg relakan mereka bersama.mereka berpegangan tangan didalam kereta sambil keretaku melunjur laju kerumahku...sesekali terlehat mereka berkucupan mesra. 

Setelah 15 minit perjalanan aku tiba dirumahku..dan setelah keduanya masuk kedalam.....aku membiarkan pasangan kekasih itu bercumbuan dibawah sementara aku mengulit anakku supaya tidur.setelah anakku tidor aku turun kebawah..dan seperti ku duga yana dan arai sedang bertarung lagi...kali ini arai sudah pandai melakukan beberapa aksi yg amat mengairahkan....na mengerang seperti singa mati anak....ahh..ah...ahhhh..ahhhh..arai..arai...arai....arai.....akkkkrrrrrr..akkkkk.ahhhhhkkkkk sayang...sedapnyeeee.......na sayang arai...kuat lagi sayang...

Isteriku mengerang hebat..tangannya mencengkam belakang arai....kakinya disilangkan seolah tidak mahu melepaskan zakar arai kekasihnya...arai mula kelemasan di celah kedua tetek isteriku yg begitu banyak mengalirkan susu....kuyup sofa dirumahku...tetek yana begitu tegang...putingnya semakin besar dan meninggi..keras..sesekali arai menghisap puting tetek yana......ahhh..ahhh...abgggg.....sedapnya...tangan yana terkapai2 memangilku...matanya kuyu melihatku penuh nafsu...batangku sejak tadi menegang seolah sebatang kayu....tapi apakan daya..malam ini adalah malam buat sepasang kekasih yg sudah lama terpisah...

Akulah menjadi penghalangnya....biarlah isteriku puas bersama arai kekasihnya...aku rela....biarlah faraj tembam isteriku itu dinikmati oleh insan lain....biarlah faraj tembam isteriku disimbahi mani pekat kekasihnya...biarlah isteriku mengandungkan anak arai kekasihnya....aku mendapatkan isteriku yg sedang kelemasan...sementara arai sedang giat sorong tarik zakarnya didalam faraj isteriku...terlihat seolah faraj yana ikut terkeluar bila arai menarik zakarnya..dan farajnya terperusuk kedalam bila arai membenamkannya....aku bisikkan kata hikmah ditelinga isteriku.."sayang...abg rela na bersama arai...nikmatilah sayang zakar kekasihmu....bagilah yg terbaik untuknya malam ini...ciumlah arai semahumu...dakaplah arai supaya rindu dendammu selama ini terlerai....abg minta maaf kerna tak dapat bersamamu....biarlah sayang bersatu dengan arai malam ini.....

"Abg...na sayang abg...terima kasih bang....ahhhh.hahhaaa.....aaahhhh.....bang sedapnya.....sedapnya na rasa bila bersama arai bang....na syg abg...sebab abg bagi na bersama arai mlm niniiiiiiiiii...ahhhhhhhhhh......ahhhhhhhha.........ammmmmmmmmmmmma.........aahhhhhh.....ohhh oooooohhhhhh.....oooohhhhh arai.....sedapnya sayang....na sayang arai....laju lagi sayang..puaskan na arai.........zakar arai sedap...........ahhh....lagi sayang...ahh..ahhhhh...ahhhh.....sedapnyeeeeee....ohhh..araiiiiiiiiii..na nak kuar...pancut dalam sayang....ahh..ahhh.....seketika kemudian..arai mengerang..na....arai nak kuar nie.....arai sayang na....i love u sayang.......naaaaaaaaaa...............kemut sayang..kemuttttt...ahhggggghhggggggg sayang.....arai sayang na.."sedapnya arai......ahhhh......

Isteriku memeluk arai dengan kuat sambil kakinya mendakap kemas punggung arai ketika mereka berdua sampai kemuncak....terlihat mani arai keluar meleleh melalui celah punggung yana...setalah 3 minit berdakapan..arai mencabut zakarnya..kulihat lubang pada faraj isteriku terbuka luas...didalamnya terdapat cecair putih yg begitu banyak...perlahan2 lubang yana tertutup..membawa bersama lahar mani arai..yana mengangkat kakinya keatas supaya mani arai tidak tertumpah..dan supaya benih subur itu menjadi anak.....begitulah kasih isteriku pada kekasihnya....arai...

Setelah keduanya berehat 20minit....mereka berpimpingan tangan menuju kebilik air untuk mandi bersama....sungguh indah pasangan itu...arai membelai manja tubuh gebu isteriku...dari hujung rambut hingga hujung kaki....arai seperti aku suka menghisap jemari kaki...yana hanya membiarkan arai menjilat kakinya....iseriku pula membelai seluruh tubuh arai...diusapnya manja..diciumnya setiap lekuk ditubuh arai....disabuninya tubuh arai penuh kasih sayang...sambil itu kedua pasangan kekasih itu berkucupan mesra dibawah siraman pancuran mandi...arai sekali lagi memegang kaki yana....diusapnya beberapa kali....lalu dihisapnya ibukaki isteriku itu dengan penuh kegairahan...yana hanya menahan geli bercmpur nikmat...ahh....gelilah sayang.....kata yana...takpelah sayang arai nak hisap ibukaki sayang nie...dah lama arai teringin nak hisap ibukaki na nie..sambil menhisap ibukaki isteriku..arai meramas faraj isteriku....

Terkadang jarinya mengelus masuk kedalam lubang faraj yana yang telah zakarnya berendam tadi..lubang faraj yg pertama kali menduakan suaminya...faraj yg telah melahirkan anakku...kini mungkin anak arai pula yang akan steriku kandung....dengan faraj yang sesubur yana...mana mungkin isteriku tak mengandung...aku tahu isteriku yana pasti menginginkan anak dari perhubungannya hari ini..malam ini...dan seterusnya esok....biarlah isteriku kandungkan anak arai kekasihnya...biarlah...mani teruna arai yang pertama tertumpah kedalam faraj isteriku yana.....biarlah yana menikmatinya..merasai mani kekasihnya...aku relakan. 

Berbalik kepada arai...setelah 2 jari arai memasuki faraj na...terlihat cecair likat mula keluar dari dalam faraj tembam yana...arai menjulurkan lidahnya menjilat cecair faraj isteriku....rasanya tentu lemak masin...faraj isteriku mmg cantik...mmg takde bau...kalau adapun cuma bau yg boleh mengeraskan zakar lelaki...apatah lagi arai...insan suci yg takpernah merasa kehangatan faraj wanita...dan yanalah org yang rela menyerahkan seluruh jiwa raganya untuk arai nikmati....kini arai meramas kedua tetek yana..

Aaahhh..ahhh..ahhh....abg...sedapnya...jilat lagi sayang....jilat faraj na bang....na sayang arai....cebat bang masukkan..na nak..............dan tanpa membuang masa...arai mengangkankan kaki yana dan diangkatnya yana keats mangkuk duduk...kaki yana yang sedia terkangkang memudahkan farajnya ditusuk oleh zakar arai yg panjang itu..kelihatan bibir faraj tembam isteriku kini terbuka sedikit..terlihat cecair ghairah na keluar untuk menyambut zakar arai...perlahan arai menolak zakarnya..ahhh...ahhh...ahhhgg...sedapnya sayang....na sayang arai...tekan kuat2 sayang....laju lagi arai...na nak puassssss...pls..pancut dalam nanye...laju lagi..ahhh..ahhh.....oh...na..arai sayang na...

Mereka berkucupan penuh gairah..arai menyorong tarik zakarnya kedalam faraj isteriku marziana...sementara isteriku memelk arai...mendakap tubuh kekasihnya..mencium seluruh tubuh kekasihnya semahunya...tubuh sepasang kekasih seolah melekat dibilik air.itu...yana seolah tak mahu melepaskan arai lagi...peluk na arai..peluk na.....ohhh...sedapnya bang....iissssskkk...sedapnya..ah..ah..ah...ah....laju lagi bang...peluk na arai..arai..arai..aahh..araii..arai..arai....ahh..................arai sayang na...ah......ahhh....ahhhh......sedapnya faraj na....kemut lagi sayang...arai nak pancut nie.....arai..pancut dalam nanye.....nak nak kandungkan anak arai....ahh..ahhh...arai mula kekejangan diikuti isteriku....





Mereka berdakapan kemas seolah melekat...arai menekan punggung rapat kedepat supaya zakarnya rapat kedalam faraj isteriku yana...manakala yana memeluk tbuh kekasihnya erat...sesekali tubuh mereka seolah tersentak..kejang...banyak sekali mani arai tumpah jauh kedalam faraj isteriku...ahh.......ahh..ohhhhh...arai...na sayang arai....tubuh na malam ini hanya untuk arai sorang....setubuhilah na...peluklah na semahumu sayang....ohh..na sayang....tubuh sayang mmg arai dambakan dari dulu lagi..sejak kita pertama kali bertentang mata...arai dah lama teringin nak setubuhi sayang...arai selaku juga perhatikan ibukaki sayang...mmg kaki sayang cantik..sebab tulah arai hisap...ibukaki sayang bersih...merah...arai suka sangat.dan terima kasih sayang coz sudi mengajar arai bersetubuh...mmg sedap sayang.....

Nanti arai nak praktikkan pada wife arai...tapi arai..tak nyesal ke kerna dah main ngan na nie....teruna arai na yang rasa...bukan wife arai...tak sayang..mmg tulah impian arai selama ni...arai nak faraj na..adalah faraj pertama arai nak rasa walau apa cara sekalipun...ternyata impian arai tercapai..dan mmg benar tekaan arai,dengan melihat bibir na yang tebal arai dah agak ..faraj sayang mesti tembam..cantik..sedap..ketat..panas..dan banyak air ...paling best..baunya yang mmg telah buat btg arai ni naik..terima kasih arai coz pilih faraj na nie untuk memasukkan zakar teruna ni...ni yang buat na sayang sgt kat awak...ok sayang..jom kita mandi dulu..pasni kita main lagi kat atas...main sampai pagi tau....na nak btg besar abg ni...selalu berada dalam faraj na ni....boleh tak?

Bolehh...untuk na sayang segalanya...tapi lain kali kalau arai nak main lagi ngan sayang boleh tak...?tulah yg na tak tau...takut hb na dah tak kasi...sbb tu lah na nak arai main ngan na lelama..puaskan na ya sayang....pls.....meraka berdua mandi bersama...sementara aku jeles mengendap pasangan kekasih itu bersama...oh..na...kenapalah tidak kau beri kenikmatan itu padaku....tak pernah aku merasa manimu....spt yg kau pancutkan saat arai memainkan farajmu tadi....kenapalah arai insan yg bertuah yg kau hadiahkan pancutan air nikmat itu....

Kini keduanya selesai mandi...aku memerhatikan mereka berdua.....isteriku meminta izinku untuk tdo bersama arai malam ini...bang..boleh na tdo ngan arai malam ni kat bilik sebelah.....dengan iklas aku menjawab..tidolah sayang...asalkan sayang puas ngan arai...arai..jgn lupa biar isteri abg tu puas...bagi betul2..tujah puas2 biar na tu mendapat nikmat bila bersetubuh dgn kekasih hatinya...kalau kau nak pancut dalampun takpe....na nak rasa juga pancutan panas dari zakar kamu...ok bang...sy akan buat na puas...mmg sy dah lama nak main ngan yana ni...tp xbrkesempatan je...xsngka abg izinkan sy main ngan na...na mmg cantik n hot bang....sy rela teruna sy demi yana'kata arai padaku'.

Emmm..bang...na nak naik dulu ya...kalau anak nangis abg panggillah na ya...ok...selepas itu isteriku memimpin tangan arai menuju kebilik sebelah yg telah dihias cantik..bak bilik pengantin....dikenakan dengan baju kebaya sendat spt malam pertama...aku sendiripun geram melihat kecantikan yana tika itu..mahu saja aku terkam...namun apakan daya..isteriku untuk arai malam ini...aku serahkan pada arai.....biarlah arai merasai nikmat faraj isteriku itu sepuasnya.berbalik kepada yana n arai...kini mereka berdua berkucupan mesra..berpelukan erat seolah pengantin baru...na memeluk jejaka idamannya seperti memeluk suaminya...arai meraba seluruh badan isteriku...diramasnya tetek na yg masih berbalut kemas dgn coli n bju kebaya...diusapnya lembut n sesekali diramasnya manja...

Isteriku yana hanya memeluk sambil bekucupan sambil menghisap lidah arai....ahh..ahh..arai...na sayang arai...setubuhilah na ni...na rela sayang...tubuh na hanya untukmu sayang...na nak arai puas.....na nak layan arai macam suami na...."terima kasih na sayang...arai janji akan puaskan sayang..btg arai mlm ni adalah untuk sayang....araipun nak nikmati faraj na sepuasnya....nak na kandungan anak arai...nak sayang jaga anak kita bebaik...arai selalu impikan anak dari benih arai n lahir dari faraj na ni....ohhh..arai..terima kasih kerna memahami na....i love u....i love u too sayang....yana n arai berkucupan penuh kasih sayang...ah..ah..ahhhh......sayang...seeeedaapnyer.....masuk dalam lagi sayang....sedapnya zakar arai...tekan kuat2 sayanggg..

Ahhh.,,ahhh...ah...ah...ahhhggggggrr.............isteriku mengrang macam harimau kematian anak...kuat...aku mendengarpun meleleh air liur...batangku jgn cakaplah...mencanak..tegang...arai terus menghenjut tubuh yana...isteriku hanya menahan sambil kedua kakinya disilangkan dipunggng arai kekasihnya...arai menerjah faraj tembam isteriku semahunya...sesekali dihisapnya puting tetek yana yang sejakdari tadi senantiasa mengeluarkan susu...basah tilam sekitar tempat mereka bertarung...puting tetek yana makin mengeras diulit bibir kekasihnya arai...sayang...sedapnya faraj na nie.....arai sayang na...

Kenapalah na jadi milikorang lain...bukan arai...?napun sayang arai...napun kalau boleh nak jadi isteri arai...tapi bang...kita bukan ditakdirkan bersama..puaskan na sayang....ahh...ahh....ah..ahhhh...ooohhhhh..arai..arai....arai....naaaaa....nnnaaakkk kuar nie...ahh..ahhh..ahhh...sedapnya yerrr....sayang.....pancut dalam sayang.................ah..ahh..aohhhh...na......arai syg na.....!!!!!seeeddapnyyeee faraj na niiieeeeeeeeee................arai nak pancut nie...ahh..hhhhh..hhhhhaaaaaaaaaaaaa,......ssseeiiittt...ahhhh..........eemmmmrnnnnn.....

Kini kedua mereka berdakapan ...kedua bibir mereka bertaut hebat..kulihat isteriku memeluk erat kekasihnya arai...kakiya memeluk punggung arai dengan kuat seolah tidak mahu melepaskannya....diantara tubuh mereka aku perhatikan terdapat cecair gairah yana berserta mani arai mula meleleh keluar....batangku semakin keras...tak dapat kubygkan bertapa hebatnya kedua pasangan ini berasmara....5 minit berlalu barulah arai dan yana melepaskan pelukan..akibat keletihan arai terlentang ditepi isteriku yana...kuperhatikan sekitar faraj isteriku yana...faraj tembam yana yg agak kemerahan itu perlahan mula merapat......didalamnya kuperhatikan cecair putih mani arai semakin tenggelam....isteriku tidak menyedari aku sedang memerhatikan farajnya....aku yang sejak tadi menggerami faraj yana mula kerasukan...aku merapati tubuh yana....yana seolah pengsan..tidak memberikan reaksi...arai kekasihnya tertidur keletihan....perlahan kukangkangkan kaki isteriku...

Ku perhatikan ibukakinya yg telah arai hisap n belai tadi..mmg yana dah bersihkan kakinya..supaya arai dapat menghisapnya...kulebarkan kangkang yana....lubang faraj yana mula terbuka...dengan perlahan kuletakkan zakarku didalam faraj yana...laku kutekan kuat....ahh.bless....zakarku rapat kedalam faraj yana....aa.....dhhhh.....aah.....yana seolah tersedar..ahh...bang sedapnya......kuat lagi bang..akh...ahh....tekan kuat lagi bang.......na sayang abang.....na hanya mengerang tetapi dia tidak tahu siapa yng berada dicelah kangkangnya.....setelah 10 minit bertarung dicelah faraj isteriku.....kepala zakarku mula kegelian....dan..akhirnya...ahhhgggg....meletus maniku dalam faraj yana...aaahhhhh....yana merangkulku kuat.....aaahhh..ahh....

No comments:

Post a Comment