Thursday, 28 June 2012

BALAS DENDAM

Aku adalah seorang ahli perniagaan yang sibuk. banyak masaku dihabiskan di Kuala Lumpur kerana di KL lah aku melobi projek untuk syraikatku. Biasanya setiap minggu aku pergi ke KL. Maka aku tinggalkan isteriku di rumah sendirian kerana isteriku bekerja di sebuah pejabat kerajaan.

Anak-anak kami sudah besar maka isteriku yang berusia 50 tahun lebih banyak sendirian di rumah bila tidak bekerja. isteriku, hasnah mempunyai seorang kawan sepejabat bernama hartini tapi orang panggilnya Ti. ti berusia 45 tahun tetapi suaminya mati pucuk.

Dah 5 tahun suaminya mati pucuk. Dah banyak kali berubat dengan pelbagai bomoh tapi tak baik juga. Ti amat menderita batin tetapi dia tiada boyfriend. Manakala isteriku seorang yang peramah dan berkulit cerah. maka ramai orang yang cuba menguratnya. Ada seorang lelaki suami orang tidak putus asa terus menguratnya walaupun pada mulanya isteriku tak layan.

Akhirnya isteriku memberi nombor telefon kepadanya. Aku selalu membaca sms lelaki itu yang dikirim kepada isteriku. Aku tak kesah kerana kuanggap dia adalah kawan biasa biniku.

"Senah, mu boleh tolong aku tak?" kata Ti kepada isteriku bila mereka lunch pada suatu hari.
"Tolong apa Ti?" tanya isteriku.
"Aku dah lima tahun tak merasa peler. peler laki aku mati. Mu boleh tak suruh suamimu main dengan aku? Aku tengok peler suamimu besar," kata Ti tanpa segan silu.
"Mu tahu mana peler laki aku besar?' tanya isteriku.
"Aku nampak ibu jari kakinya besar. Orang tua kalau ibu jari kaki orang lelaki besar, makanya peler dia besar," kata Ti.
"Pandailah mu,' kata isteriku.
"kalau mu dok beri aku main dengan laki mu, aku report hal mu kepada lakimu?' ugut Ti.
"hal apa?" tanya isteriku.
"Hal mu dengan Zaki. Mu ingat aku dok tahu tiap petang mu gi minum dengan Zaki di Cherating?'tanya Ti.
"jangan bising Ti, nanti orang dengar. Mu nampak bila?" tanya isteriku.
"Ada orang beritahu aku. Dia nampak mu naik kereta Zaki setiap petang. maghrib mu baru balik ambil kereta mu di pejabat," kata Ti.
"Okay, aku beri kebenaran mu main dengan laki aku tapi jangan pecah rahsia aku kepadanya," kata isteriku.

Petang Sabtu tu Ti datang ke rumahku. Aku menonton Astro tiba-tiba isteriku kata dia ada hal nak pergi rumah Ana.

"Ti, mu duduk kejap. Aku ada hal dengan Ana," kata isteriku sambil pinjam kereta Ana kejap.

"Mu jangan lama sangat," kata Ti. Bila kulihat Ti duduk di sofa sebelah, aku terus ke tingkat atas ke bilik aku.

"Ti duduklah tengok tv. Saya nak naik solat," kataku.

lepas solat tiba-tiba pintu bilikku diketuk orang.

"Sam, ada tuala tak? saya nak buang air besar,' tanya Ti.

"Tunggu kejap,"kataku sambil pergi ke almari besar ambil tuala yang ada dalam almari itu.

"Ambil Ti," kataku sambil menghulur tuala kepada ti.

"Biar ti masuk bilik air inilah," kata Ti dan terus masuk ke dalam bilik air dalam bilikku itu.

Aku duduk di atas katil membaca buku sementara menunggu Ti selesai buang air besar. Aku terperanjat Ti berkemban dengan tuala keluar dari bilik air. Dia terus campak baju dan kainnya di birai katil.

"kenapa Ti?" tanyaku.
"Ti dah lama tunggu peluang begini," katanya dan terus memeluk aku. Aku tepis tangan Ti.
"jangan ti, nanti Senah balik,'kataku.
"Senah lambat lagi balik," katanya dan terus mencium bibirku bertalu-talu. Aku mengelak tetapi dia terus rebahkan tubuhku di atas katil. Aku yang sedang berkain pelikat itu sudah stim bila ditindih Ti. Ti pun buka tuala itu dan aku nampak tubuhnya yang besar itu hitam manis sambil telanjang bulat.

Dia tarik kain pelikatku dan dia hisap pelerku.

"jangan Ti," kataku dan terasa sedap pula hisapan itu.
"kenapa ni Ti ganas sangat ni?' tanyaku.
"saya lima tahun tak rasa peler. Peler laki saya mati. Tolonglah saya kali ini. Sekali aja," kata Ti.

Ti suruh aku jilat buritnya. lama aku jilat dan air makin banyak keluar. dia tak sabar dan terus masukkan batangku ke dalam lubangnya. Aku pun menghenjut Ti. Ti orgasme maklum ajalah dah lama dia tak rasa peler.

Sedang kami main tiba-tiba isteriku buka pintu yang tak berkunci.

"Abang!" jerit Senah.

kami yang sedang main terus aku cabut batangku dari lubang burit Ti.

"sampai hati abang buat begini pada saya?' kata isteriku.

"maafkan abang. Ti yang goda abang," kataku. ti pula pura-pura terkejut, "maafkan aku Senah. Aku gian sangat. dah lama tak rasa peler".

"kalau abang boleh curangi saya, saya nak curangi abang pula. Biar saya call boy friend saya Che Lah datang ke sini main depan abang pula," katanya sambil mendail nombor handphone Che Lah.

"Che Lah ada di mana? Datang ke rumah saya kejap," kata isteriku.

10 minit kemudian Che Lah, seorang polis sampai di rumahku. che lah terus masuk ke bilikku. isteriku mengunci pintu bilik kami.

"Saya dah tangkap laki saya main dengan kawan baik saya Ti, sekarang giliran saya balas dendam pula. Jom kita main sekarang depan suami saya," kata Senah.

Che Lah yang terkejut terus diterkam isteriku. Dia tolak Che Lah ke atas katil sambil membuka baju dan seluarnya. Aku dan Ti yang berdiri di sudut hujung melihat perlakuan mereka.

Che Lah romen isteriku. Lidah mereka berkuluman. Che Lah hisap tetek isteriku. isteriku hisap batang Che Lah di hadapanku. Ti pelukku masa lihat mereka berdua buat kerja terkutuk itu. Aku balas pelukan Ti dan romen Ti di hadapan isteriku.

Che Lah pun masukkan batangnya ke dalam lubang biniku. Biniku yang suka duduk di atas kesedapan kerana batang Che Lah lebih keras dari batangku.

"Sedapnya Che Lah," kata isteriku. Aku dan Ti yang melihat mereka berdua main rasa terangsang pula. Aku terus memeluk Ti dan meramas teteknya yang lebih besar dari tetek isteriku.

Aku hisap tetek Ti sambil berdiri dan aku ajak Ti masuk bilik air dan aku suruh Ti menunggeng. Alangkah seronoknya Ti bila aku menghentam pukinya dari belakang.

"panjangnya," kata Ti.

Kami mandi dalam bilik air itu sementara Che Lah masih bergelut dengan biniku di atas katil. Bila kami selesai mandi, giliran Che Lah dan isteriku pula mandi telanjang dalam bilik air itu. Aku dan Ti terus naik ke katil. Bila mereka keluar dari bilik air, aku panggil isteriku dan kami bertukar pasangan pula. Aku  main dengan isteriku manakala Che Lah main dengan Ti pula.

"Bertuah mu Ti. dapat main dengan laki aku dan boy friend aku," kata isteriku.

"Mu pun dapat main dengan boy friend aku. Suami mu sekarang jadi boyfriend akulah,hahaha," kata Ti sambil ketawa.

Kami berempat sama-sama capai climax. Kami berempat di atas katil itu dan kami tukar pasangan pula kerana aku hentam puki Ti pula dan che Lah terus menikam isteriku. Sejak hari itu kami selalu main berempat dalam bilik kami sambil bertukar pasangan.

No comments:

Post a Comment