Monday, 13 February 2012

MAK CIK NAH

Aku dibesarkan dalam suasana konservatif di mana aku lambat mengenali erti seks dalam kehidupan aku. Walaupun sudah 12 tahun ketika itu tetapi masih jahil tentang seks. Walaupun aku mengetahui hubungan seks adalah hubungan di antara lelaki dan perempuan apabila sudah berkahwin.

Aku hanya diberitahu selagi aku belum bersunat aku tidak boleh melakukan hubungan seks. Berbanding dengan sepupu aku Din, walau pun kami sebaya, tetapi dia sudah advance dalam bab-bab berkaitan seks dan perempuan. Din juga masih belum bersunat tetapi beliau kerap dapat melakukan hubungan seks dengan budak perempuan yang sebaya dengan kami.

Budak perempuan yang selalu menjadi mangsa Din ialah jiran aku, Yati yang sememangnya cantik dan menjadi rebutan budak-budak kampung sebaya dengan aku ketika itu.

Aku masih ingat lagi bagaimana Din mengumpan Yati dengan mengajaknya bermain pondok-pondok. Yati ni jenis suka main pondok-pondok, dia juga mengajak aku untuk bermain sama. Kami main kahwin dan mak-mak di mana Din menjadi bapa, Yati menjadi emak dan aku anak mereka. Kami bermain pondok-pondik disekitar kawasan pondok dusun durian kepunyaan datuk aku.

Bila malam olok-olok menjelma, Din memberitahu Yati, bapak mesti tindih emak dan pelir bapak mesti masuk ke dalam burit mak. Yati hanya mengangguk setuju.

Lepas itu Yati melucutkan seluar dalam yang dipakai nya dan menyingkap skirt yang dipakainya mendedahkan buritnya yang tembam dan putih melepak itu.

Selepas itu Din melondehkan seluar pendeknya mendedahkan koneknya yang keras menegang. Din mengangkangkan kaki Yati lalu menindih tubuhnya. Berkerut muka Yati menahan pelir Din yang cuba masuk ke dalam buritnya. Terpejam mata Yati bila keseluruhan pelir Din tenggelam dalam lubang buritnya.

"Eh, anak mana boleh tengok apa yang bapak dengan mak buat," tegur Din kepada aku yang asyik memerhatikannya yang tengah ghairah menghenjut burit Yati.

"Tak apelah abang Din , dia kan budak-budak lagi," Yati mencelah dalam keadaan terhenjut-henjut menahan asakan pelir Din pada lubang burit nya.

"Eh sudahlah ni abang Din dah siang ni," sambung Yati lagi cuba untuk memberhentikan asakan Din yang semakin mengganas.

"Ala mak nya, bapak tak puas lagi ni," sambung Din pula yang mula memberhentikan henjutannya.

"Ala bapak pergilah cari makan dulu, bila malam nanti kita sambunglah lagi," jawab Yati.

"Baiklah," jawab Din lalu mencabut pelirnya dari lubang burit Yati.

Selepas mengutip buahan yang ada kat dusun datuk aku itu, sekali lagi malam olok-olok menjelma dan sekali lagi Yati mengangkang untuk Din mengerjakan buritnya.

Kali ini agak mudah untuk Din memasukkan pelirnya ke dalam burit Yati kerana sudah basah. Kali ini Din mengerjakan burit Yati dengan lebih laju dan agak ganas sehingga mengeluarkan bunyi plup-plap-plup-plap hasil daripada gerakan pelir Din yang keluar masuk dari lubang burit Yati lencun dan kemerahan itu akibat pukulan pelir Din. Tiba-tiba Din mengejangkan tubuhnya sambil mengerang manakala Yati pula terkejut lalu mengepit pinggang Din. Selepas itu Din terdampar kepenatan di atas tubuh Yati.

"Abang Din, awak kencing dalam saya punya ke, saya rasa ada air hangat terpancut keluar dari pelir awak," tegur Yati yang kerisauan.

"Ala tak pe nya Yati, tu bukannya air kencing cuma air mani saya saja," jawab Din lalu mencabut pelirnya dari lubang burit Yati.

"Air mani tu air apa?" tanya Yati yang kebingungan.

"Dengan keluarnya air tu bermakna kita sudah menjadi semacam lelaki dan perempuan dewasa, macam emak awak menerima air mani dari bapak awak," terang Din lagi.

"Eiii melekitnya rungut Yati yang melihat buritnya yang dipenuhi oleh air mani Din, dah lah tak mau main lagi, jom kita pergi mandi sungai," ajak Yati.

"Sedap tak rasa air mani saya?" tanya Din.

Yati hanya mengangguk kepala.

"Geli dan hangat tapi burit saya dah pedih ni tak boleh nak main lagi,"sambung Yati lagi.

Ketika mandi di sungai kami main geletek dan raba-raba, Din sering mendapat peluang meraba burit Yati dan menujah batang pelir nya ke dalam buritnya. Sekali-sekala aku mendapat peluang untuk meraba burit Yati dan cuba juga untuk menujah masuk pelir ku kedalam lubang burit Yati, tetapi dihalang olehnya.

"Amboii dia ni pun nak jugak, tak boleh masuk lagi ni, dah pedih," tegur Yati pada aku yang tersengih dan telah pun melondehkan seluarku serta cuba menujah masuk pelir ku kedalam buritnya.

"Ala Yati boleh bagi kat Din tak kan kat say tak boleh," rungut aku.

"Din tak apa sebab dia dah bagi Yati rasa air mani dia, jadi burit Yati hanya untuk Din sahaja," jawab Yati.

Setelah dipujuk oleh Din akhirnya Yati mengalah dan memberi peluang untuk aku merasai lubang buritnya. Sambil berdiri aku memeluk tubuh Yati dan menghalakan batang pelir aku pada lubang burit Yati.

Perlahan-lahan aku menekan batang pelir aku ke dalam lubang burit Yati yang masih ketat itu. Ketika kepala zakar ku cuba memasuki lubang burit Yati, aku terasa amat pedih kerana kulit kulup ku masih melekat pada kepala zakar ku. Akibat kepedihan tersebut aku terpaksa membatalkan niat ku untuk menikmati burit Yati.

"Kenapa?" tanya Din.

"Tak boleh masuklah Din sakit," jawab ku perlahan.

"Ala, kau ni Joe, benda ini pun nak kena kau ajarkan," rungutnya.

"Mari sini kau tengok betul-betul, aku tunjukkan bagaimana caranya nak memasukkan pelir ke dalam burit perempuan. Kau tengok dekat-dekat sikit bagaimana pelir aku masuk," ajar Din.

Aku memerhatikan cara Din memasukan pelir nya dalam burit Yati. Din menekan kepala zakarnya yang masih ditutupi kulup itu ke dalam lubang burit Yati. Kulit kulupnya terbuka lalu mendedahkan kepala zakarnya yang menguak lubang burit Yati lalu memasukinya sehingga keseluruhan batang pelir Din tenggelam di dalam lubang burit Yati. Terpejam mata Yati menerima kemasukan pelir Din tersebut.

"Nak cuba lagi ke?" tanya Din kepada ku sambil rancak mengerjakan burit Yati dalam keadaan berdiri.
"Tunggu kejap biar Yati rasa air mani aku sekali lagi," sambung Din.

Sementara menunggu Din memancutkan air mani kedalam burit Yati, aku cuba melancapkan pelir ku, tapi sayangnya kulit kulup tersebut masih melekat pada kepala zakar ku menyebabkan rasa kepedihan yang amat sangat.

Din yang dari tadi memerhatikan gelagat aku tergelak besar.

"Joe pelir awak kulup buta ke," katanya lagi sambil tergelak.

Begitu juga Yati ikut sama tergelak seolah-olah mempersendakan batang pelir aku. Terasa amat malu aku ketika itu, hilang nafsu aku untuk menikmati burit Yati.

"Lain kali kalau nak ikut kami pastikan kulit kulup tu tak melekat lagi," tegur Din diikuti senyuman sinis Yati yang masih menahan asakan pelir Din kedalam buritnya.

Kejadian hari itu cukup memalukan aku. Lama juga aku cuba mengelak dari bersemuka dengan sepupu aku Din mahupun Yati.

Aku cuba rapat dengan seorang lagi kawan baik aku Nusi yang setahun lebuh tua daripada aku. Nusi merupakan anak tunggal Makcik Nah dan Pak Chan yang yang baru menetap di kampung ku. Mereka berasal dari Kelantan. Pak Chan merupakan seoarang peniaga manakala Makcik Nah pula merupakan seorang yang mempunyai raut wajah dan potongan badan yang menarik di mana sering menjadi perhatian lelaki hidung belang kat kampung aku, antaranya Pak Mat, Pak Muda dan ramai lagi.

Suatu hari ketika musim cuti sekolah, Nusi mengajak aku bermalam dirumahnya kerana bapanya ada urusan beberapa hari di Kelantan. Aku tidak berkeberatan dan diberi kebenaran oleh keluarga aku. Sebenarnya aku jenis yang tidak suka bermalam di rumah orang kerana aku ni jenis susah nak melelapkan mata bila di rumah orang.

Malam itu aku dengan Nusi tidur di ruang ruang tamu, manakala Makcik Nah tidur di dalam bilik, rumah mereka hanya ada satu bilik tidur sahaja. Ketika Nusi sedang diulik mimpi, mata aku masih terbelalak susah nak tidur. Ketika itu aku terdengan ada orang datang dan mengetuk dinding bilik Makcik Nah sambil memanggil namanya meminta segelas air. Daripada suara percakapan mereka aku dapat mengagak lebih dari seorang lelaki yang datang. Makcik Nah tak mahu keluar kerana ditakuti kedatangan mereka mempunyai niat yang tidak baik terhadap dirinya.

Setelah mereka memperkenalkan diri masing-masing dan dipujuk oleh mereka, akhirnya Makcik Nah keluar juga dari biliknya. Dari situ aku dapat tahu lelaki-lelaki tersebut adalah Pak Mat, Pak Muda dan Mat Lias yang merupakan buaya darat kat kampung ku yang suka meratah tubuh isteri orang.

Ketika Makcik Nah keluar dari biliknya kain batik yang dipakainya terlondeh menampakkan bahagian bawah tubuhnya disebalik kesamaran lampu tidur. Batang pelir ku serta merta mengeras melihat keadaan tersebut, lagi pun aku tahu tujuan kedatangan lelaki-lelaki tersebut. Aku berpura pura tidur ketika itu kerana sekejap lagi aku dapat melihat wayang free.

Sudah ramai bini orang kampung ini telah diperkosa oleh mereka. Namun begitu kebanyakan perempuan yang disetubuhi oleh mereka hanya mendiamkan perkara tersebut memandangkan ketiga-tiga mereka adalah orang yang berpengaruh di kampung aku.

Makcik Nah keluar membawa segelas air, tiba-tiba aku mendengar bunyi pergelutan di luar rumah, aku bangun perlahan-lahan dan mengintai apa yang berlaku.

Dalam kesamaran malam tersebut aku melihat Makcik Nah digomol oleh tiga lelaki tersebut. Seorang menekup mulut, seorang memegang kaki dan seorang lagi menindih tubuh makcik Nah. Mulanya makcik Nah cuba melawan dengan meronta-ronta, lama-kelamaan Makcik Nah hanya mendiamkan diri sahaja dan membiarkan sahaja lelaki-lelaki tersebut mengerjakan tubuhnya.

Lelaki pertama tadi adalah Mat Lias yang baru selesai menikmati burit makcik Nah. Selepas itu Pakcik Mat mengambil alih tempat Mat Lias, Pak Mat menanggalkan kain sarung makcik Nah dan mengangkangkan kaki Makcik Nah luas-luas lalu mengerjakan burit Makcik Nah. Terhenjut-henjut Makcik Nah menahan hentakan pelir Pak Mat pada lubang buritnya.

Setelah mencapai kepuasan dengan burit Makcik Nah, Pak Mat beredar dari situ. Ketika itu aku jelas melihat burit Makcik Nah yang berbulu lebat dan lencun dengan air mani Mat Lias dan Pak Mat. Kini giliran Pak Muda pula menyambung tugas Mat Lias dan Pak Mat.

Pak Muda menanggalkan baju yang dipakai oleh Makcik Nah, kini Makcik Nah berbogel tanpa seurat benang pun. Inilah kali pertama aku melihat tubuh bogel perempuan dewasa. Selepas itu Pak Muda juga berbogel lalu menindih tubuh Makcik Nah. Ketika itu aku dapat melihat bagaimana Pak Muda memasukkan pelirnya ke dalam burit Makcik Nah dan menghenjutnya dengan laju dan ganas. Mengerang-ngerang Makcik Nah dikerjakan oleh Pak Muda.

Setelah Pak Muda mencapai kepuasan dengan tubuh Makcik Nah, aku bergegas ke tempat tidur sambil berpura-pura tidur. Aku melihat Makcik Nah berjalan masuk ke biliknya dalam keadaan mengengkang, lepas itu dia memadamkan lampu tidur.

Ketika aku baru sahaja ingin terlelap, Makcik Nah mengoncang-goncangkan tubuh ku.

"Nusi mari teman kan mak kencing sekejap," katanya.

Dalam keadaan mamai aku bangun juga.

"Eh Joe ingatkan Nusi tadi," Makcik Nah terkejut menyangkakan yang dikejutkan tadi adalah anaknya.
"Teman kan makcik kejap nak terkencing," sambungnya lagi.

Tandas Makcik Nah terletak di luar rumah. Dalam keadaan mamai tersebut hanya mengangguk dan mengikut sahaja, sehingga aku tak perasan yang kain pelikat yang aku pakai telah terlondeh ketika aku bangun tadi. Seperti biasa kalau terbangun tidur batang pelir aku akan menegang keras.

Ketika menuruni tangga, Makcik Nah tergelincir lalu jatuh terlentang dan dalam keadaan terkangkang, aku turut ditarik oleh Makcik Nah menyebabkan aku juga terjatuh tertiarap menghempap Makcik Nah yang terkangkang dan kain sarung yang dipakai tersingkap hingga keatas perutnya.

Batang pelir aku yang masih menegang keras itu betul-betul menghempap lubang burit Makcik Nah hingga terperosok masuk hingga tenggelam keseluruhan batang pelir ku di dalam lubang burit Makcik Nah yang hangat dan licin mungkin kesan air mani ketiga-tiga lelaki yang mengerjakan Makcik Nah tadi. Terasa ngilu, pedih, geli dan hangat kepala zakar ku.

Disebalik kepedihan tersebut aku merasakan satu nikmat yang tak terkata ketika itu. Aku mendesis dan mengerang kesakitan, begitu juga dengan Makcik Nah.

"Sorry Joe, makcik tergelincir tadi, sakit ke,?" tanya makcik Nah yang masih lagi terkangkang dengan pelir aku yang masih terbenam rapat dalam burit nya.

"Aduhhh pedih kat bawah makcik," jawab ku yang masih menindih Makcik Nah.

"Bangun kejap makcik nak tengok," kata Makcik Nah lagi.

Aku bangun tapi masih bercelapak di celah kangkang Makcik Nah dengan pelir ku yang masih terbenam di dalam buritnya. Makcik Nah meraba sekitar buritnya, lalu berkata, "Joe pelir awak dah termasuk ke dalam burit makcik ni, sakit lagi ke?" tanya makcik Nah lagi.

"Rasa pedih kat bawah makcik," jawab ku jujur.

"Tak pe sakit kejap je tu, tarik pelir tu pelan-pelan," suruh makcik Nah.

Ketika menarik keluar pelir ku, dari lubang burit makcik Nah terasa kulit kulup kembali menutup kepala zakar ku yang menimbulkan sedikit rasa pedih pada zakar ku, lalu aku menekan kembali zakar ku ke dalam burit Makcik Nah. Terasa nikmat pula melakukan aksi sorong tarik zakar ku di dalam burit Makcik Nah.

Setelah membiarkan aku melakukan aksi sorong tarik zakar ku di dalam buritnya, Makcik Nah sendiri yang mencabut pelir ku dari lubang buritnya. Katanya dia tak tahan nak terkencing sangat. Aku yang masih terpinga-pinga terasa macam bermimpi pula, tak sangka aku dapat menikmati lubang burit perempuan dewasa malam ini.

Setelah selesai kencing, Makcik Nah mendapatkan aku yang menunggunya di tangga.

"Macam mana sekarang rasa sakit lagi," tanya makcik Nah sambil memegang zakar ku yang masih menegang.

Aku hanya membiarkan kan Makcik Nah memegang dan mengurut zakar ku kerana kain pelikat aku tertinggal di atas rumah.

"Joe tak pernah lancap ke burung joe ni?" tanya makcik Nah lagi yang mula melancap zakar ku.

"Tak pernah makcik, sakit bila nak buat kerja tu," jawab ku jujur.

"Sekarang ni sakit tak?" tanya makcik Nah yang berjaya mendedahkan kepala zakar ku dari kulit kulupnya.

"Dah tak sakit lagi, tapi rasa ngilu," jawab ku.

"Tu biasa lah baru terbuka," jawab makcik Nah.

"Tadi saya dengar ada orang datang, makcik bergaduh dengan mereka ke?" tanya ku.

"Awak sedar ke Joe?" tanya Makcik Nah ingin kan kepastian.

"Saya dengar bunyi bising kat luar, dan makcik memaki hamun dia orang tu," jawab ku lagi.

"Joe mesti janji dengan makcik, jangan cerita benda ni kat Nusi tau," kata Makcik Nah lagi.

"Kenapa?" tanya ku.

"Sebenarnya orang yang datang tu nak rasa burit makcik, macam yang Joe rasa tadi," terang makcik Nah.

"Makcik bagi ke?" tanya ku lagi walau pun aku tahu dan lihat bagaimana makcik Nah kena rogol tadi.
"Sebenarnya makcik tak mau bagi tapi dah terpaksa kena lah layan jugak," terang Makcik Nah lagi.

"Tak pe lah benda tu dah berlaku, Joe kena rahsiakan perkara ni jangan ceritakan kepada sesiapa tau, kalau nak rasa lagi burit makcik," pesan Makcik Nah.

"Saya janji makcik," jawab ku ringkas.

"Baiklah kalau macam tu, joe baring kat anjung tu, biar makcik tekan burit makcik pada pelir Joe," terang Makcik Nah lagi.

Bagaikan lurus bendul aku terus berbaring di anjung tersebut dengan zakar ku yang mencanak menegang. Makcik Nah mengeluarkan kepala zakar ku dan menggeselkan pada lubang buritnya. Aku mendesis kengiluan dan kegelian, perlahan-lahan Makcik Nah menekan buritnya pada zakar ku sehingga keseluruhan batang ku masuk ke semuanya kedalam burit Makcik Nah.

Selepas itu Makcik Nah mengemut kemas batang zakar ku sambil mengayak-ayak buritnya. Geselan bulu buritnya dengan bahagian ari-ari ku menyebabkan aku kegelian.

"Makcik saya rasa nak terkencing ni," kata ku yang masih menahan kegelian dan kenikmatan.

"Joe kencing je dalam burit makcik ni," jawab Makcik Nah dalam nada tersekat-sekat.

"Aduuh, makcik tak tahan ni," sambung ku lagi cuba menahan diri dari terkencing.

"Tak pe lepas kan je kencing tu," jawab Makcik Nah pula.

Aku tak tertahan lagi, lalu aku melepaskan bebanan yang aku tanggung, sungguh nikmat aku rasa ketika itu, samada aku betul-betul terkencing atau tidak, aku sendiri tidak pasti, yang aku sedar ada air yang keluar memancut-mancut dari zakar ku yang dikemut kemas oleh burit Makcik Nah ketika itu.

Selepas itu Makcik Nah juga mendesi dan mengerang sambil mengayak laju buritnya pada zakar ku, terasa basah hingga keperut ku kesan dari cairan yang keluar dari burit Makcik Nah. Selepas itu makcik terdampar atas tubuh ku, terasa sesak nafas ku menahan berat Makcik Nah. Kemudian Makcik Nah beredar dari tubuhku dan mengeluarkan batang pelir ku dari lubang buritnya.

"Macam mana Joe rasa, sedap tak?" tanya makcik Nah yang masih termengah-mengah.

"Sedap makcik dah naik longgar dah sendi-sendi saya ni," jawab ku.

"Tak pe ke makcik , saya terkencing kat dalam makcik punya tadi," tanya ku lagi.

Makcik Nah tersenyum.

"Tak pe yang keluar tadi bukannya air kencing, tapi air mani, lagi pun Joe masih budak-budak tak dapat membuntingkan makcik lagi, kalau makcik mengandung pun mungkin disebabkan air mani lelaki-lelaki nakal tadi," terang makcik Nah.

"Dia orang pun lepas kat dalam makcik jugak ke?" tanya ku lagi.

"A’ah kebanyakan lelaki macam tu kalau dah dapat burit mesti nak pancut kat dalam, makcik tak keluar air pun, tapi dengan Joe tadi makcik pun terpancut keluar air mani."

"Eh rasa nak terkencing lagi lah makcik," kata ku.

"Yang tu betul-betul nak terkencing, pergi cepat makcik tunggu ni," jawab Makcik Nah.

"Besok bangun pagi-pagi kita mandi sama-sama, nanti makcik ajar mandi wajib," terang Makcik Nah lagi.

Selepas itu memang aku terlena sehingga makcik Nah mengejutkan aku keesokan nya. Peristiwa tersebut memang menjadi rahsia dalam hidup aku.

1 comment:

  1. Ada seorg kwn tu mmg tk tinggal solat,tk brjudi,tk naik rumah pelacuran apalagi nk memasukkn btg pelirnya yg agk kecil dan pendek itu ke dlm lubang burit para pelacur yg sgt bsr itu,die rse iman die dah kuat dan kuat sampai bila2,1 ari die g tngok wyg sorang2 d city square jb,cite the lord of the ring,krusi paling blkg,sblh krusi die kosong,SUASANA GELAP,wyg dh main 10 mnt bila tiba2 seorg pompuan belasan thn pakai jeans sendat(pn sorang juga) btul2 duduk d sblhny,nafasny tiba2 mcm brterabur rentakny,darjah berahiny naik semaksimum,hany 1 hal yg brmain d fikirannya,mcmane supay betis,peha,lengannyg bole brsntuhan dpn betis,peha,lengan pompuan yg sgt comel dan gebu itu,dlm mse 2 jm stengah itu darjah berahiny tk turun langsung sambil trgesel2 dgn pompuan itu,yg pelikny pompuan itu langsung tk mgelak,dadany pn klihatan turun naik juga,ksimpulany sblum d uji jgn anggap iman kita dh kuat

    ReplyDelete