Tuesday, 24 January 2012

KHAIRANI

Walau pun nafsu berahi Khairani terhadap Jenal semakin meluap-luap, namun demikian dia tidak berupaya memenuhi kehendak nafsunya dan orang kesayangannya. Dia sudah tidak bermaya selepas melepaskan kehendak Jenal buat kali pertama.

Setelah selesai persetubuhan pertama, keinginannya untuk bersetubuh kali kedua, ketiga, keempat masih meluap-luap tetapi dia sudah tidak bertenaga. Ia berasa hairan kerana sudah kurang tenaga untuk melayan kehendak Jenal yang sentiasa berkobar terhadap dirinya. Walaubagaimana pun dia tidak pernah menolak kehendak Jenal, malah layanan yang diberi terhadap kekasihnya tidak sehangat seperti yang dia beri kepada Mat Jodi.

“Kenapa ni Nani, awak tidak macam dulu? Dulu awak macam harimau lapar,” tanya Jenal setelah mereka selesai melakukan persetubuhan kali kedua.

“Entahlah bang. Nani hairan kenapa jadi macam ni. Nani masih sayangkan abang, cuma Nani rasa macam tidak ada tenaga nak layan abang.”

“Agaknya Nani masih belum percaya abang akan kawin dengan Nani,” kata Jenal.

“Nani jangan risau, bila Jodi ceraikan Nani, kita kawinlah,” sambungnya lagi sambil mengusap buah dada Khairani yang masih kental.

“Bukan gitu bang. Nani percaya cakap abang tu. Cuma Nani tidak upaya nak main dengan abang lebih sekali. Nani masih nak main dengan abang, tapi tenaga Nani tak ada bang. Nani lesu bang lepas abang balun Nani tadi. Tak macam dulu,” jelas Khairani. “Abang nak lagi ke?”

“Kalau Nani mahu?”

“Nani mahu bang. Nani mahu. Cuma kalau Nani tak macam harimau, abang jangan marah ya.”

“Tak apa. Nani longlai pun tetap kerjakan Nani. Cuma abang minta Nani tidak tolak kehendak abang.”

“Perempuan mana yang nak tolak kote abang yang sedap ni,” jawab Khairani sambil mengurut zakar Jenal yang sudah keras sejak tadi.

“Kesian kote abang ni dah lama keras tapi masih belum dapat apam Nani,” sambung Khairani.

“Tak apa kote. Lapas ni kau kerjakan apam perempuan ni sepuas-puas sampai dia lepak,” kata Jenal sambil meniarap atas badan kekasihnya.

“Ikut cakap tuan kau tu kote. Kerjakan apam ni sesuka hati kau,” balas Khairani sambil menghalakan zakar Jenal ke mulut lubang kemaluannya.

“Kalau badan ini dah longlai, kau jangan berhenti sampai kau pancut. Masuk sayang…” tambahnya lagi.

“Betul ke?” Tanya Jenal sambil menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani

“Betul tu kote,” sampuk Khairani.

“Boleh ke sayang?” Tanya Jenal pula sambil mula menghayun zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani yang mula mengemut.

“Tak boleh pun, Nani tetap layan abang. Nani nak bukti Nani percayakan abang.”

Ketika Jenal mengahadiri Persidangan Pengetua-pengetua seluruh Malaysia di Pulau Langkawi, Khairani mengambil kesempatan untuk pergi ke rumah seorang bomoh yang pernah dia dengar ceritanya dari rakan-rakan di sekolah. Khairani pergi tanpa pengetahuan sesiapa walaupun teman karibnya.

Pak Itam adalah bomoh yang dimaksudkan itu. Pak Itam tinggal di kampung orang-orang asli, kira-kira sepuluh kilometer dari tempat tinggalnya. Kampung tersebut agak terpencil. Lima kilometer dari jalan besar. Khairani berharap orang-orang kampungnya tidak akan tahu rahsia dia berjumpa dengan bomoh itu.

Khairani pergi ke rumah Pak Itam setelah tamat waktu persekolahan. Katika Khairani sampai ke rumah Pak Itam, bomoh itu sedang berehat di anjung rumah. Pak Itam bersendirian. Tidak ada pesakit pada masa itu.

Khairani berasa lega kerana tiada siapa yang tahu dia mengunjungi Pak Itam. Khairani yang kali pertama mengenali Pak Itam agak tergamam melihat Pak Itam yang masih segak. Wajahnya tampan. Pakaiannya kemas walau pun hanya berkain pelikat dan baju kemeja batik. Khairani agak gugup juga apabila melihat ketampanan Pak Itam. Dadanya berdebar apabila Pak Itam menjemputnya masuk. Dalam rumah itu hanya mereka berdua sahaja yang ada.

Ruang tamu rumah Pak Itam yang juga merupakan tempat dia merawat, hanya dilengkapi dengan tikar mengkuang, sebuah tilam dan sebuah pemidang untuk melindungi pesakit yang dirawat kalau ada pesakit lain yang menunggu. Hari itu, olehkerana tiada pesakit lain Khairani berasa agak selesa.

"Tutup pintulah Pak Itam. Saya tak mahu ada orang lain tahu," kata Khairani.

Pak Itam membawa kasut Khairani ke dalam sebelum dia menutup pintu. Dia berasa senang hati dengan permintaan Khairani. Dia juga tidak mahu diganggu ketika merawat pesakit, lebih-lebih lagi pesakit perempuan macam Khairani.

"Apa masalah cikgu?" Tanya Pak Itam setelah dia bertanya sedikit sebanyak latar belakang Khairani.

Khairani tunduk kerana malu hendak menceritkan masalahnya itu.

“Saya malulah Pak Itam.”

“Kenapa mesti malu. Kalau cikgu malu macam mana nak merawat cikgu. Lagi pun Cuma kita berdua sahaja. Bukan ada orang lain.”

“Janji ya Pak Itam jangan beritahu orang lain.”

“Isy! Buat apa saya beritahu orang lain. Saya ada etika kerja saya. Rahsia pesakit tidak boleh diberitahu orang lain. Kalau saya tak ikut etika in, ilmu saya tak akan menjadi.” jelas Pak Itam. “Cakap dengan saya berterus terang. Jangan selindung-selindung kalau cikgu nak berubat dengan saya.”

“Gini Pak Itam. Sejak akhir-akhir ini saya dah tidak bertenaga bila bersama ‘suami’ saya.”

“Maksud cikgu.”

“Dulu saya boleh bertahan kalau ‘suami’ berkendak saya walau berapa banyak kali pun…”

“Berapa kali suami cikgu berkendakkan cikgu dalam satu malam?” Pak Itam memotong.

“Lima enam kali,” Khairani berbohong.

Sebenarya lebih dari itu Jenal berkehendakkan tubuhnya. Paling kurang sepuluh kali. Itu pun hari sekolah. Kalau hari cuti lebih dari itu sampai dia tidak larat!

“Tiap-tiap malam?”

“Ya Pak Itam. Tiap-tiap malam. Tujuh hari seminggu.”

“Hm! Ganas juga laki cikgu ni. Boleh tahan cikgu ni. Boleh layan suami macam tu.”

“Itulah yang membimbangkan saya Pak Itam. Sekarang saya dah larat. Baru sekali saya kena, badan saya terus lesu,” Khairani semakin berani berterus terang walau pun Pak Itam baru kali ini dia kenal.

“Lepas awak lesu, kalau dia nak lagi cikgu layan?”

Kairani menganggukkan kepalanya.

“Hm! Kalu gitu nanti saya tengok apa masalah cikgu. Besar kemungkinan in mainan orang yang cemburukan cikgu. Ada cikgu tahu orang yang cemburu atau orang yang ada rasa tak puas hati pada cikgu?”

“Entahlah Pak Itam itu saya tak tahu. Saya pun kalu boleh tak mahu tahu. Saya hanya mahu sakit saya ini dipulihkan.”

“Tengok tapak tangan cikgu.”

“Yang mana? Kiri ke kanan?”

“Dua-dua.”

Khairani menghulurkan kedua tapak tangannya. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dengan tangan kiri. Dia mengusap kedua tapak tangan Khairani yang lembut dengan tangan kanannya. Kemudian dia membaca sesuatu. Setelah itu Pak Itam menghembus tapak tangan Khairani. Pak Itam membelek tapak tangan sambil mengelus tapak tangan Khairani.

“Betul jangkaan saya. Cikgu dah terkena buatan orang. Bukan calang-calang orang yang buat ni cikgu. Dari cara dia masukkan barang dalam badan cikgu, saya nampak dia gunakan makhluk ghaib. Dia buat ni masa cikgu tengah main dengan suami cikgu. Biasanya yang buat kerja ini bomoh orang asli,” jelas Pak Itam.

“Boleh dirawat ke Pak Itam?”

“Boleh tu boleh. Tapi cara rawatan tu berat sikit.”

“Berat macam mana tu Pak Itam?”

Pak Itam diam seketika. Dia tidak yakin Khairani akan sedia menerima rawatan yang akan dia reka sendiri. Bukan kehendak rawatannya. Dia mereka rawatan kerana dia tidak tahan melihat kejelitaan Khairani. Kesediaan Khairani menjawab segala soalannya juga semakin memberangsangkannya untuk menikmati tubuh segar cikgu yang cantik ini.

“Saya rasa cikgu tak akan setuju,” Pak Itam cuba berdiplomasi.

“Berat macam mana pun Pak Itam saya kena setuju. Saya takut suami saya Pak Itam. Kalau saya berterusan begini, nanti dia cari perempuan lain. Cakaplah Pak Itam. Apa cara yang berat tu.”

Pak Itam tersenyum. Dia mula yakin hasratnya mungkin akan tercapai. Khairani macam terdesak. Orang yang terdesak akan membuat apa sahaja yang disuruh.

“Begini cikgu. Kalau ikut rawatan saya, cikgu kena jadi bini saya tiga malam berturut-turut.”

Khairani bagai tersentak apabila mendengar penjelasan Pak Itam. Dia tidak menjangka inilah maksud rawatan yang berat.

“Boleh cikgu?” Pak Itam dalam debaran apabila Khairani masih membisu.

“Tak apalah Pak Itam. Demi rumah tangga saya, saya setujulah dengan cara rawatan Pak Itam.”

Mendengar jawapan Khairani, hati Pak Itam melonjak begitu tinggi. Dia tidak menduga malam ini dia akan mendapat menikmati daging kental dari seorang perempuan yang paling jelita yang pernah dia rawat.

“Kalau gitu cikgu masuk bilik hujung tu. Lepas tu cikgu lucut semua baju cikgu.”

“Yang dalam pun?”

“Ya! Semua sekali. Jangan ada seurat benang pun yang tinggal.”

Khairani segera bergerak ke arah bilik yang ditunjukkan oleh Pak Itam. Apabila Khairani ditelan bilik itu, Pak Itam segera mengunci pintu dan tingkap rumahnya. Dia menjeling jam di dinding. Baru pukul lima petang.

“Hm! awal lagi. Puaslah aku kerjakan badan cikgu yang solid ini,” bisik hati Pak Itam.

Setelah semua pintu dan tingkap ditutup dan dikunci, Pak Itam terus melangkah ke bilik yang dimasuki oleh Kharani dengan membawa jug berisi air masak dan sebiji gelas. Apabila daun pintu dikuak terpandanglah Pak Itam akan tubuh Khairani yang indah itu terdedah seratus peratus. Tidak ada seurat benang pun yang menutup tubuh Khairani yang berkulit putih melepak kecuali seutas rantai yang tergantung di lehernya.

Pak Itam terpegun melihat tubuh Khairani yang sudah terdedah. Sungguh cantik. Sungguh menawan. Sungguh mengghairahkan. Tubuh paling indah yang pernah dilihatnya. Batang balak Pak Itam mula bangkit apabila memandang tubuh Khairani yang sangat cantik itu.

Buah dada Khairani kenyal menegang. Puting buah dadanya merah kemerahan macam belum pernah diusik. Kemaluannya putih bersih dengan dihias bulu roma yang halus dan jarang-jarang. Alur kemaluan masih bertaup rapat macam alur kemaluan anak dara sunti. Balaknya terpacak di sebalik kainnya. Namun demikian Pak Itam tidak perlu terburu-buru. Khairani sudah tidak membantah. Malah tidak banyak soal seperti perempuan-perempuan yang lain.

Pak Itam terus memandang tubuh Khairani yang bertelanjang bulat tanpa mengelipkan matanya. Dia terpegun.

“Patutlah suaminya kerjakannya lima enam kali satu malam, tujuh hari seminggu pulak tu,” bisik hati Pak Itam.

Khairani berasa malu bila tubuhnya yang berbogel itu dilihat oleh Pak Itam. Khairani menutup buah dadanya dengan tangan kiri dan kemaluannya dengan tangan kanan.

“Jangan malu. Kalau nak rawatan Pak Itam tak boleh malu. Bukan awak sorang yang kena telanjang depan saya,” pujuk Pak Itam.

Pak Itam menyalakan lampu dalam bilik itu. Cahaya lampu yang terang itu menyebabkan tubuh Khairani semakin jelas dilihat. Pak Itam duduk di hadapan Khairani yang kelihatan tenang. Pak Itam mencurah air masak ke dalam gelas. Kemudian mulutnya kumat kamit membaca sesuatu. Air itu dihembus. Pak Itam menyuruh Khairani meminum air penawar untuk membuang sihir dan memulihkan tenaga serta nafsu berahi wanita tersebut.

“Bila cikgu minum air ni, tenaga cikgu akan bertambah sedikit. Bukan sahaja tenaga, kemahuan cikgu juga akan tinggi macam gunung,” jelas Pak Itam untuk meyakinkan Khairani.

“Lepas ni cikgu kena terima air penambat. Air ini untuk mengelak serangan seterus,” sambungnya sambil menghulurkan segelas air penawar.

"Air penambat tu air apa?"

"Susah saya nak cakap. Cikgu minum air penawar ni dulu, nanti saya terangkan," kata Pak Itam.

Khairani menyambut gelas itu dan meneguk air dalam gelas tersebut hingga tiada setitik pun yang tinggal. Pak Itam tersenyum puas apabila Khairani meneguk habis air yang diberinya. Dia merenung tubuh Khairani yang terdedah itu tanpa mengelipkan matanya. Puas hatinya kerana berpeluang menikmati tubuh indah wanita cantik ini tanpa bersusah payah.

Khairani sedar tubuhnya sedang diperhati dengan penuh berahi oleh bomoh yang baru dikenali. Tetapi dia sudah tidak ambil peduli. Yang penting penyakitnya dapat dipulihkan.

Selepas lima minit meminum air penawar tersebut kepala Khairani menjadi ringan. Dada Khairani mula berdebar. Kemaluannya mula mengemut dan perasaan ghairah yang tidak dapat dibendung melanda secara tiba-tiba.

Rasa malu berbogel di hadapan Pak Itam mula hilang malah dia mula berasa selesa dapat berbogel di hadapan orang tua yang baru dikenalinya itu. Dia berharap agar orang tua itu dapat melepaskan rasa ghairah yang semakin meningkat.

“Sekarang cikgu boleh baring. Telentang ya cikgu,” kata Pak Itam setelah melihat perubahan pada keadaan Khairani.

Mata Pak Itam mula menjamu tubuh indah yang berbaring telentang di hadapannya bagai orang yang sudah menyerah. Matanya liar melihat buah dada dan kemaluan Khairani yang tidak dilindungi. Semuanya jelas kelihatan. Batang zakar Pak Itam semakin keras terpacak dalam kain sarung yang dipakainya.

“Boleh saya tahu tempat-tempat yang suami cikgu suka usik?” Tanya Pak Itam pula setelah Khairani berasa selesa berbaring dengan bertelanjang di hadapannya.

“Kenapa Pak Itam nak tahu? Itu rahsialah Pak Itam. Malu saya nak cakap.”

“Jangan malu cikgu. Saya perlu tahu kerana di situlah tempat orang itu meletakkan barangnya. Saya nak buang. Lepas itu saya nak masukkan pendinding pada tempat itu. Lepas ini orang lain tak boleh pekenakan cikgu lagi,” jelas Pak Itam.

“Semua sekali Pak Itam?”

“Yang paling dia suka dan cikgu pun suka.”

“Apam saya.”

“Itu mestilah. Semua lelaki suka usik tempat itu. Lagi?”

“Lubang belakang.”

“Itu pun awak beri?”

“Saya sayangkan dia Pak Itam. Jadi apa dia nak saya beri.”

“Untung laki cikgu ni dapat isteri macam cikgu.Cikgu suka?”

“Mula-mula tak. Sakit. Tapi lama-lama sedap pulak. Sekarang saya dah gian.”

“Tempat lain?”

“Tetek saya cikgu. Dan yang tempat yang mesti dia usik ketiak saya.”

“Dua-dua ketiak cikgu?” Tanya Pak Itam lagi.

Khairani mengangguk.

“Cikgu suka?”

“Mula-mula tu memang tak suka. Geli. Tapi lama-lama sedap pulak.”

“Sukalah tu,” kata Pak Itam.

“Cikgu nasib baik, hari ini tak da orang. Kalau tidak kena tunggu sampai malam,” kata Pak Itam dalam berdebar apabila Khairani sedia menjawab segala soalannya dengan tenang.

Tubuh Khairani yang putih melepak itu sangat mengghairahkan. Wajah Khairani yang cantik lagi menawan menyebabkan Pak Itam sudah tidak dapat menahan gelora berahinya. Khairanilah perempuan paling cantik yang bertemu Pak Itam untuk mendapat rawatan. Tidak sabar rasanya Pak Itam hendak melapah mahkota Khairani yang cantik tanpa bulu itu.

“Pak Itam sentuh badan cikgu ya?” Pak Itam meminta izin.

“Sentuhlah Pak Itam. Buatlah apa yang patut asal ‘suami’ saya tak cari perempuan lain,” Khairani memberi lampu hijau kepada Pak Itam.

Berkocak nafsu berahi Pak Itam apabila mendapat izin dari Khairani. Ini petanda air penawarnya sudah berkesan. Mudahlah urusannya selepas ini. Apabila air penawarnya sudah berkesan, Khairani bagai lembu dicucuk hidung.

Dada Khairani masih berdebar. Kemaluannya masih mengemut dan tiba-tiba rasa berahi kepada lelaki mula meningkat. Dia patuh pada arahan Pak Itam. Pada masa itu juga rasa ghairahnya sudah tidak dapat ditahan. Mahu sahaja dia peluk Pak Itam. Namun demikian Khairani cuba bertahan.

Pak Itam sudah dapat membaca gelodak nafsu pesakitnya. Dia pasti tubuh indah Khairani akan dapat dinikmati sebentar lagi tanpa tentangan. Pak Itam melutut di sebelah kiri Khairani berhampiran dengan dadanya. Pak Itam memegang kedua-dua tangan Khairani dan dibawa ke atas. Tangan Khairani seperti tentera mengaku kalah dalam perang. Kedua-dua ketiak Khairani yang putih gebu terdedah. Ketiak Khairani yang putih gebu tanpa bulu ini akan menjadi sasaran pertama Pak Itam.

Dia mula membacakan sesuatu yang tidak Khairani tidak faham. Pak Itam menghembus berulang kali pada ketiak Khairani. Selepas itu Khairani berasa agak khayal dan antara lena dan terjaga. Rasa ghairah Khairani sudah sukar hendak ditahan. Rasa malu dengan Pak Itam sudah tidak ada lagi dalam dirinya.

“Bersih ketiak cikgu ni. Siapa yang cabutkan bulunya?”

“Suami sayalah.”

“Untung cikgu dapat laki macam tu.”

Tidak lama kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam berada di kedua-dua ketiaknya. Khairani mula berasa kedua-dua ibu jari Pak Itam bermain di ketiaknya yang putih gebu. Mujur Jenal baru mencabut bulu yang tumbuh di ketiaknya.


Inilah lelaki kedua yang suka mengusik ketiaknya. Kali pertama ketiaknya diusik dia baru berusia dua belas tahun ketika bersama cikgu Jenal. Khairani rasa geli dan rasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusik jari-jari Pak Itam. Lama juga jari-jari Pak Itam bermain di ketiak Khairani sehingga Khairani menjengketkan kakinya kerana mula berasa geli yang amat sangat.

“Gelilah Pak Itam,” Khairani mula ketawa manja. Nafsu berahi semakin meningkat.

“Tahan cikgu. Saya tengah buang barang yang dimasukkan pada ketiak cikgu ni,” jelas Pak Itam yang mula berasa seronok mengusap ketiak Khairanai yang bersih itu.

Memang Pak Itam pantang melihat ketiak perempuan cantik yang putih bersih. Nafsunya pasti mendidih. Pak Itam mengusap ketiak Khairani sepuas-puasnya. Semakin lama Pak Itam mengusap ketiaknya, semakin geli Khairani rasa. Dia mula menggeliat. Kakinya terjengkit-jengkit menahan kegelian yang amat sangat.

“Geli Pak Itam… geli Pak Itam … geli… saya tak tahan ni,” Khairani menggeliat sambil ketawa manja.

Rasa geli kali ini merupakan rasa geli yang luar biasa. Jenal pun selalu buat macam itu, tetapi tidaklah segeli ini. Oleh kerana terlalu geli Khairani rasa nak terkencing.

“Saya tak tahan Pak Itam… saya nak terkencing… tak tahan Pak Itam.. tak tahannnnn….” Jerit Khairani sehingga terpancut air kencingnya kerana terlalu geli.

“Maaf Pak Itam saya terkencing.”

“Tak apa. Itu tanda benda tu dah keluar. Dia keluar ikut bawah,” jawab Pak Itam sambil meneruskan kerja mengusap ketiak Khairani.

“Geli lagi?” Tanyanya lagi.

“Tak Pak Itam.” Jawab Khairani.

“Apa rasa?”

“Sedap.”

“Tanda benda tu dah keluar. Tapi sementara sahaja.”

“Macam mana nak hilang terus Pak Itam?”

“Kena buat tiga hari tiga malam,” balas Pak Itam.

“Satu hari sahaja tak boleh ke Pak Itam?”

“Boleh tu boleh. Tapi besok dia datang balik,” jelas Pak Itam. “Kenapa? Cikgu tak suka ke?”

“Gelilah Pak Itam.”

“Itu tadi. Sekarang geli lagi?”

“Tak Pak Itam. Lama lagi ke?”

"Sikit lagi cikgu... " balas Pak Itam yang gemar pada ketiak perempuan-perempuan yang cantik.

"Saya nak masukkan seri pada ketiak cikgu," sambungnya untuk memberi alasan supaya Khairani tidak sedar akan kegemarannya itu

“Sekarang tetek cikgu pulak.”

Tidak lama lepas itu Khairani berasa kedua-dua buah dadanya diusap-usap. Kemudian diuli. Kemudaian diramas. Khairani terasa buah dadanya amat tegang. Putingnya terasa semakin menonjol. Nafsu syahwat semakin membara. Celah kemaluannya terasa hangat dan mula berair.

Khairani dapat merasakan Pak Itam mengangkat kepalanya ke atas bantal. Dia membetulkan kedudukan tubuh Khairani sambil mengusap kemaluan Khairani yang sudah berair. Kemudian Pak itam mula menjilat bahagian dada Khairani dahulu seterusnya mengulum puting teteknya dengan rakus. Ketika itu Khairani terasa amat berat untuk membuka mata.

"Gelilah Pak Itam.. " Kata Khairani sambil menggeliat. Tangannya mula memaut bahu Pak Itam.

Pak Itam terus menghisap puting tetek Khairani. Puting tetek Khairani semakin keras. Pak Itam hisap lagi.... dan lagi... dan lagi... dan lagi sehingga akhirnya terkeluar susu dari puting tetek Khairani. Dia mula mengelepar. Sudah lama tidak menyusukan anak, tiba-tiba susunya terpancut setelah dihisap berulang kali oleh Pak Itam.

“Dah lama saya tak susukan anak. Macam mana susu saya boleh keluar?” Tanya Khairani setelah Pak Itam berhenti menjilat.

“Mainan sihir. Kalau tak keluar susu ini, nafsu cikgu boleh mati,” kata Pak Itam.

“Sekarang sebelah lagi,” sambung Pak Itam sambil meramas tetek kanan Khairani yang sudah pun menegang.

“Kalau geli, tahan. Macam tadi. Biar sampai terpancut susu cikgu.”

Khairani mengangguk lesu. Dia menyerahkan teteknya untuk dihisap oleh Pak Itam. Seperti orang baru kahwin, Pak Itam mengerjakan tetek Khairani semahu-mahunya dengan alasan untuk membuang sihir.

Khairani merelakannya asalkan penyakitnya yang disihir itu dapat dipulihkan. Nafsu berahinya semakin memuncak apabila puting tetek kanannya diuli bibir Pak Itam dengan berbagai cara. Dia terlalu ingin menikmati zakar lelaki menusuk lubang kemaluannya. Dia memaut tengkok Pak Itam bagai Pak Itam itu suaminya. Dia lupa Pak Itam itu baru dikenali hari ini.

“Pak Itam.. saya tak tak tahan…” Khairani merengek manja.

Pak Itam terus menguli putting tetek Khairani semahu-mahunya hingga akhirnya terkeluar susu dari puting itu. Sebaik-baik susu itu keluar barulah Khairani berasa lega. Namun demikian badai nafsu berahinya masih belum reda. Keinginannya untuk menikmati zakar lelaki semakin meluap-luap.

“Apa cikgu rasa sekarang?”

“Lega sikit Pak Itam.”

“Tak ada rasa lain?” Tanya Pak Itam sambil tersenyum.

“Rasa apa Pak Itam?”

“Apa-apa rasalah.”

“Entahlah Pak Itam,” Khairani berasa malu hendak menyatakan rasa dia mahukan batang zakar Pak Itam.

“Tak apalah. Sekarang saya nak buang sihir kat lubang ni. Boleh ya cikgu?” Kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani.

“Buatlah apa yang patut Pak Itam. Yang penting penyakit saya sembuh.”

“Pintu inilah tempat saya nak masukkan air penambat tu, cikgu,” kata Pak Itam sambil menguit pintu kemaluan Khairani.

Apabila Khairani mendengar kata-kata itu, dia membuka matanya sedikit untuk memandang wajah Pak Itam. Pada masa itu kepala Pak Itam sudah pun di celah kelengkangnya tidak berapa jauh dari kemaluannya. Dia tidak dapat berfikir macam mana air penambat itu hendak dimasukkan kerana pada masa itu Khairani berasa sangat ghairah apabila pintu kemaluannya mula disentuh lidah Pak Itam yang basah. Kesan air penawar yang diminumnya tadi sudah menguasai nafsu syahwatnya. Kemaluannya sudah mula banjir.

“Masukkanlah Pak Itam,” balas Khairani sambil menggerakkan tangannya dan terus mencapai kepala Pak Itam yang sedang berada di celah kelengkangnya.

Dia menekan-nekan kepala Pak Itam dengan agak kuat supaya jilatan lidahnya masuk lebih dalam lagi. Khairani mengerang sambil membuka matanya yang lama terpejam. Khairani cuba bangkit. Dia memandang Pak Itam yang sedang asyik menjilat kemaluannya. Menyedari yang Khairani sedang memandangnya Pak Itam mengangkat kepalanya dari celah kelangkang pesakitnya.

“Cikgu dah sedia untuk menerima air penambat?” Tanya Pak Itam sambil jarinya mengulit-ulit dan menggosok kemaluan Khairani yang basah becak. Sebelah lagi tangannya digunakan untuk menolak semula kepala Khairani ke bantal.

Khairani menganggukkan kepalanya. Khairani seperti orang yang sudah kena pukau terus baring semula dan membesarkan kangkangannya tanpa disuruh. Khairani memejamkan mata semula.

Pak Itam mengangkat kedua-dua kaki Khairani dan diletakkan ke atas bahunya. Apabila dia menegakkan bahunya punggung Khairani juga terangkat sekali. Pak Itam mula menghalakan zakarnya ke bibir cipap Khairani. Pak Itam meletakkan kepala zakarnya pada bibir kemaluan Khairani sehingga bibir terkuak. Sebaik sahaj bibir kemaluan Khairani terkuak, Pak Itam terus menolak masuk zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani yang sudah becak.

“Pak Itam, mana air menambatnya?” Tanya Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam sudah berada dalam lubang kemaluan.

“Saya sedang masukkanlah ni,” jawab Pak Itam sambil menolak dan menarik zakarnya di dalam lubang kemaluan Khairani dengan rakus.

Barulah Khairani tahu maksud pintu lain yang dikatakan oleh Pak Itam itu. Namun dia sudah bersedia untuk menerimanya. Kehendak syahwatnya tertunai sudah. Tambahan pula nafsunya sedang menggila untuk menerima zakar lelaki. Khairani merasa geli serta nikmat yang amat sangat.

“Cikgu, ni rawatan pertama..” kata Pak Itam kepada Khairani sambil melajukan ayunan zakarnya di dalam kemaluan Khairani.

“Goyang ponggong cikgu,” sambungnya lagi

Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Khairani terus menggoyangkan ponggongnya ke kiri dan kanan, ke atas dan ke bawah sambil mengerang halus.

Pak Itam rasa seronok apabila Khairani menggoyangkan ponggongnya. Suara Khairani yang mengerang halus menyebabkan nafsunya memuncak dengan cepat. Dia melajukan ayunannya.

Khairani dapat merasakan Pak Itam sudah hampir sampai ke penghujung. Seperti yang dijangkakan Pak Itam terus memancutkan air penambat dalam lubang kemaluan Khairani. Pada masa itu Khairani belum lagi sampai ke puncak nikmat. Khairani tidak ambil kisah kerana tujuannya berjumpa Pak Itam bukan untuk memenuhi tuntutan nafsunya.

Khairani bangun sambil sebelah tangan menutup buah dadanya yang tegang dan sebelah lagi mencapai pakaiannya yang berterabur untuk menutup bahagian kemaluannya yang terdedah. Setelah mencapai kain kebarungnya, Khairani tutup bahagian pinggang ke bawah. Kemudian Khairani mencapai tudungnya untuk menutupi buah dada.

“Ada rasa lesu lagi?” Tanya Pak Itam.

Khairani merenung Pak Itam. Dia tersenyum.

“Kalau boleh nak lagi.”

“Saya boleh beri kalau cikgu mahu. Tapi kena ikut aturan dulu,” jelas Pak Itam sambil tersenyum.

Kemudian Pak Itam menerangkan kaedah rawatan kedua sambil mencuri pandang ke arah dada Khairani yang dilitupi tudung tetapi berbalam-balam kelihatan buah dadanya di bawah tudung tersebut.


“Sekarang Cikgu sila meniarap.”

Khairani seperti lembu dicucuk hidung terus mengikut arahan Pak Itam. Khairani terus meniarap di atas tikar mengkuang itu. Pak Itam menarik kain baju kebarung Khairani lalu dilempar ke sisi. Tubuh Khairani terdedah lagi. Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak.

“Ni saya nak bagitahu ada sihir yang dah terkena pada lubang dubor Cikgu. Punggung Cikgu dah terkena penutup nafsu dan perlu dibuang. Kalau tak buang nanti cikgu langsung tak ada nafsu nak layan laki cikgu. Sekarang cikgu hanya tak bertenaga,” jelas Pak Itam.

“Boleh buang ke Pak Itam?”

“Boleh. Kena buat macam tadi lah. Cikgu sanggup?”

“Alang-alang menyeluk pekasam…. Pak Itam buatlah apa yang patut. Saya ikut sahaja. Janji saya pulih,” balas Khairani.

“Lagi pun lubang ini pun dah kena tebuk. Tentu tak sakit kalau saya masukkan balak saya ya cikgu?” Kata Pak Itam.

"Sekarang Cikgu tonggeng sikit," sambung Pak Itam

Khairani pun terus menonggeng di atas tikar mengkuang itu. Pak Itam bangkit dan melutut di belakang ponggong Khairani yang sedang menonggeng itu. Dia membetulkan kedudukan ponggong Khairani.

Pelahan-lahan dia mengurut punggung Khairani yang pejal putih berisi dengan minyak. Khairani berasa khayal semula. Punggung Khairani terkemut-kemut menahan kesedapan lumuran minyak Pak Itam. Kemudian Khairani berasa tangan Pak Itam menarik bahagian pinggangnya ke atas sehingga menghampiri batang balaknya. Khairani memandang kearah Pak itam yang melutut di belakang punggungnya.

Pak Itam menolak kedua-dua kaki Khairani agar berjauhan dan mula melumurkan minyak ke celah-celah bahagian rekahan punggungnya yang terbuka. Tanpa dapat dikawal satu erangan kesedapan terkeluar dari mulut Khairani.

Pak Itam menambahkan lagi minyak ditangannya dan mula bermain di bibir dubur Khairani yang masih terkemut-kemut. Khairani meramas bantal kesedapan. Sambil itu jari Pak Itam cuba menyucuk lubang dubur Khairani.

"Jangan kemut cikgu biarkan sahaja," terdengar suara Pak Itam yang terlekat di rongga.

Khairani cuba merilekskan otot duburnya dan dengan ini jari Pak Itam yang licin berminyak dengan mudah masuk ke dalam lubang dubor Khairani sehingga ke pangkal.

Setelah berjaya memasukkan jarinya Pak Itam mula menggerakkan jarinya keluar masuk lubang duburku seperti yang pernah dilakukan oleh Jenal semasa mula-mula dia hendak masukkan zakarnya dari lubang itu. Khairani cuba membuka matanya yang kuyu kerana kesedapan. Khairani berasa satu macam keseronokan pula apabila jari Pak Itam menyocok lubang dubornya.

Setelah perjalanan jari Pak Itam lancar keluar masuk duburku dia mula berdiri di belakangku sambil jarinya masih terbenam kemas dalam duburku. Dia memandang Pak Itam yang sekarang memegang pedangnya yang panjang dan bengkok ke atas itu.

"Sekarang saya nak masukkan air penambat dalam lubang ni ya cikgu," kata Pak Itam.

"Jangan risau ni nak buang sihir dan elak disihir lagi," katanya lagi sambil melumur minyak ke padangnya yang agak besar bagi seorang yang kurus dan agak rendah.

Selesai berkata-kata Pak Itam menarik jarinya keluar dan terus menusuk pedangnya ke lubang dubur Khairani.

"Arrgggggghhh…" Khairani menjerit kengiluan sambil mengangkat kepala dan dadaku ke atas. Inilah batang kedua yang menusuk lubang duburnya setelah diceroboh oleh batang Jenal beberapa minggu yang lalu.

"Jangan kemut teran sikit," arah Pak Itam yang sedang merenggangkan daging punggung Khairani.

Setelah Khairani meneran sedikit hampir separuh pedang Pak Itam terbenam ke dalam duburnya. Setelah berjaya memasukkan setengah zakarnya Pak itam menariknya keluar semula dan memasukkan kembali sehingga semua zakarnya masuk kedalam rongga duburku. Dia berhenti disitu. Kemudian dia masukkan kembali zakarnya ke dalam lubang dubur Khairani.

“Mujur laki cikgu dah tebuk lubang ni dulu. Kalau tidak susah juga,” kata Pak Itam. “Selalu ke dia buat macam ni?”

“Selalu juga Pak Itam. Kadang-kadang sampai dua kali semalam,” jawab Khairani.

“Ganas juga laki cikgu ni. Lepas ini saya yakin dia akan lebih ganas.”

“Kenapa pulak Pak Itam?”

“Air penambat ini akan menjadi dubur cikgu semakin mengghairahkan.”

“Ya ke Pak Itam?”

“Cikgu tengoklah nanti.”

Sambil berbual sesekali Pak Itam menarik senjatanya keluar dan menujah dengan ganas. Setiap kali menerima tujahan Pak Itam setiap kali itulah Khairani mengerang kesedapan.

Mereka berhenti berbual dan Pak Itam mula melakukan pergerakan tujahan dengan laju. Sebelah tangan memegang pinggang dan sebelah lagi menarik rambut Khairani ke belakang seperti peserta rodeo. Khairani menurut gerakan Pak Itam sambil menggayak-ayakkan punggungnya ke atas dan ke bawah kerana berasa sedap.

Tiba-tiba Khairani rasakan sesuatu yang panas mengalir dalam rongga duburnya. Banyak sekali Khairani rasakan cecair tersebut.

Khairani yang masih belum sampai ke puncak nikmat, memainkan kelentitnya dengan jarinya sendiri untuk sampai ke puncak, sambil Pak Itam merapatkan badannya memeluk aku dari belakang. Dia sudah memancutkan air pekat hangatnya sedangkan Khairani belum mencapai kepuasan seperti mana yang diberikan oleh Jenal.

Khairani tak kisah kerana tujuannya bukan nak dapatkan kepuasan dari Pak Itam. Khairani terus mengemut-ngemut zakar Pak Itam dan bekerja keras untuk mencapai klimaks.

"Arghhhhhhhrgh" Khairani klimaks setelah menggentel kelentitnya sendiri sambil tertiarap di atas tikar mengkuang.

Pak Itam segera mencabut zakarnya dan melumurkan cairan yang melekat dizakarnya ke atas punggungnya.

"Jangan basuh ni sampailah waktu maghrib,” katanya sambil melondehkan kain pelikatnya.

Khairani masih lagi tertiarap dengan keadaan bertelanjang bulat. Dia merasakan bibir duburnya sudah longgar dan berusaha mengemut untuk meneutralkannya semula. Setelah itu aku bangun dan mencapai pakaiannya yang bersepah satu persatu.

“Jangan pakai baju dulu.”

“Kenapa Pak Itam?”

“Lepas ni cikgu kena mandi air bunga untuk pulihkan tenaga cikgu sepenuhnya,” kata Pak Itam. “Cikgu tunggu dalam bilik ni. Saya nak ambil tujuh jenis bunga kat luar tu.”

Sebaik-baik sahaja Pak Itam bangkit, Khairani mula berasa seram sejuk. Bulu romnya mula meremang.

“Pak Itam! Nanti dulu.”

“Kenapa cikgu?”

“Saya rasa seram cikgu. Saya takut.”

Pak Itam pandang keliling sambil membaca sesuatu.

“Benda tu masih ada di sini. Dia nak masuk balik dalam badan cikgu.”

“Tolong Pak Itam. Jangan biarkan benda tu masuk lagi.”

“Jangan takut cikgu,” kata Pak Itam sambil merenjis baki air dalam jug sekeliling tempat duduk Khairani.

“Cikgu jangan bergerak dari sini. Benda tu tak akan masuk dalam kawasan renjisan ini,” jelas Pak Itam.

“Bacalah apa-apa ayat yang cikgu hafal,” sambungnya lagi sambil bergerak meninggalkan Khairani bersendirian.


Tidak berapa lama kemudian Pak Itam memanggil Khairani supaya keluar dari bilik itu. Khairani bangkit tanpa memakai baju lalu bergerak ke arah suara Pak itam yang sedang menunggunya di dapur. Pak Itam tersenyum apabila melihat Khairani yang bertelanjang bulat itu menghampirinya.

“Dah masuk waktu maghrib. Cikgu kena mandi air bunga sekarang,” kata Pak Itam sambil menarik tangan Khairani dan dibawa ke dalam bilik air yang tidak berapa jauh dari dapur.

“Cikgu siram badan cikgu. Saya akan gosok badan cikgu,” jelas Pak Itam.

Khairani menceduk air bunga itu lalu menyiram ke badannya.

“Jangan siram lagi,” kata Pak Itam sambil menggosok kedua-dua bahu Khairani yang dibasahi air bunga itu. “Angkat tangan cikgu. Saya nak gosok ketiak cikgu pulak.”

Khairani patuh pada arahan Pak Itam. Kedua-dua tangannya diangkat ke atas untuk mendedahkan kedua-dua ketiaknya. Pak Itam terus mengusap kedua-dua ketiak Khairani serentak dengan kedua-dua ibu jarinya. Khairani berasa sedap apabila kedua-dua ketiaknya diusap. Tidak seperti ketika mula-mula ketiaknya diusap tadi.

“Ada rasa geli?”

“Tak ada Pak Itam. Saya rasa sedap pulak.”

“Dah hilanglah benda tu. Lepas ni teruklah ketiak cikgu dikerjakan suami cikgu.”

“Tak pa saya dah sedia Pak Itam.”

“Ganas juga cikgu ni ya?”

“Suami saya lagi ganas.”

“Sama-sama ganaslah tu. Sekarang jirus lagi.”

Khairani ikut arahan Pak Itam. Selepas Khairani jirus kali kedua, tangan Pak Itam melekap pada kedua buah dadanya yang masih tegang. Kedua-dua tangan Pak Itam mula menguli dan meramas buah dada Khairani dengan lembut. Khairani mula berasa sedap yang luar biasa. Matanya bagai tidak larat dibuka akibat rasa sedap akibat buah dadanya diuli dan diramas oleh Pak Itam.

“Sedap ke?”

“Sedap sangat Pak Itam. Tak pernah saya rasa sesedap in.”

Kemudian Pak Itam memaut pinggang Khairani dan terus dihisap puting buah dada kirinya. Khairani terkejut, tetapi dia tidak membantah. Dia berasa sedap yang amat sangat apabila puting buah dadanya dihisap sehingga dia dapat berasa susunya keluar lagi.

“Masih ada saki bakinya lagi cikgu,” kata Pak Itam setelah habis susu Khairani ditelannya. “Pak Itam nak tengok tetek kanan cikgu pulak.”

“Tengoklah Pak Itam. Saya tak larang. Yang penting sihir tu hilang.”

Pak Itam meneruskan kerja membuang saki baki sihir yang masih ada pada buah dada kanan Khairani. Puting tetek Khairani dihisap lagi. Kadangkala disedut-sedut sehingga Khairani naik berahinya. Ia khayal dibuai rasa berahi itu.

Setelah beberapa minit menghisap akhirnya susu Khairani keluar lagi. Pak Itam menelannya sehingga habis. Khairani berasa lega setelah habis susunya ditelan Pak Itam.

“Jirus lagi,” kata Pak Itam menamatkan khayalan Khairani.

Khairani jirus lagi badannya dengan air bunga yang telah dijampi oleh Pak Itam. Selesai menjirus, Khairani lihat tangan Pak Itam beralih ke perut dan celah kelengkangnya. Tangan Pak Itam mula mengusap kemaluan Khairani yang bersih tanpa bulu. Kemudian jari Pak Itam mula menjolok lubang kemaluan Khairani yang sudah lama berlendir.

“Ahhhhhh…… saya tak tahan Pak Itam…” Khairani bersuara penuh berahi setelah lubang kemaluannya dijolok berulang kali oleh jari telunjuk Pak Itam. Matanya dipejamkan untuk menghayati rasa sedap apabila kemaluannya diusik jari Pak Itam.

“Saya nak anu Pak Itam… saya tak tahan…..” Khairani merengek lagi.

“Kat sini boleh?”

“Tak kisahlah Pak Itam. Saya tak tahan ni.”

Pak Itam membaringkan Khairani dan mengangkangkan kedua belah kakinya. Khairani merenung wajahku dengan penuh nafsu. Dengan perlahan-lahan Pak Itam letakkan kepala zakarnya menyentuh kelentit Khairani dan digoyangkan zakarnya perlahan-lahan ke atas dan ke bawah. Khairani kembali memejamkan matanya dan sesekali ternganga kesedapan.

Setelah Pak Itam rasakan agak basah kembali lubuk pantatnya itu, segera dia tolakkan sedikit zakarnya ke dalam pantat Khairani, lebih kurang setengah inci dan berhenti. Perut Khairani terangkat dan tangannya memaut punggung Pak Itam untuk memberi isyarat meminta bomoh itu menolak lebih dalam. Bagaimanapun Pak Itam tidak menghiraukan isyarat Khairani sebaliknya perlahan lahan dia keluarkan sedikit zakarnya
.
Gerakan Pak Itam yang pertama ini amat perlahan. Dia mahu merasakan sensasi sentuhan kulit zakarnya dengan kulit pantat cikgu yang cantik jelita itu. Dia juga mahukanKhairani merasai nikmat yang sama. Pak Itam juga mahu Khairani merasa betapa zakarku meneroka ruang pantatnya dengan gagah dan penuh kejantanan, dan paling penting, dia mahu bertahan lama.

Sedikit demi sedikit, Pak Itam sorongkan kepala zakarnya kembali ke dasar lubuk pantat Khairani. Kali ini dia masukkan lebih kurang satu inci. Masih ada beberapa inci untuk disarungkan. Khairani mengeluh dan memandang Pak Itam sambil merayu..

"Pak Itam.., tolong.. masukkan lagi.. tolong Pak Itam.. Kote Pak Itam sedap, besar.. cepat sikit Pak Itam.. saya nak dalam lagi," tangan Khairani semakin kuat memaut pinggang Pak Itam.

Pak Itam senyum dan memandang tepat mata Khairani yang sangat kuyu itu. Wajahnya semakin cantik dan jelita. Pak Itam menarik dan menyorong kembali zakarnya laju sedikit, setelah beberapa kali sorongan, Pak Itam meneroka seinci lagi, menjadikan sudah dua inci batangnya terbenam dalam lubuknya. Khairani mula merasa perbezaan permainan Pak Itam kali ini.

"Pak Itam.. Sedap.. Lagi Pak Itam.. Laju lagi Pak Itam…… Argghh aa."

"Saya suka apam cikgu.. Cikgu nak balak saya lagi?"

"Nak Pak Itam.. Saya nak sangat Pak Itam. Tolong.. Pak Itam.. Jangan seksa saya. Masuk dalam lagilah Pak Itam.."

"Emm.. Sekejap ya cikgu.. saya sangat suka kat cikgu.. Malam ni Cuma milik kita berdua cikgu. Kita boleh main sepanjang malam kalau cikgu mahu."

"Oh.. Pak Itam. Saya nak Pak Itam. Saya nak."

Pak Itam menyorong-tarik zakarnya dengan kelajuan yang bertambah sedikit tapi masih tetap pada ke dalaman dua inci. Khairani mengerang semakin kuat, menyuarakan kenikmatan yang tak terhingga. Pak Itam meningkatkan kelajuan sorong tarik zakarnya. Pantat Khairani semakin becak dan licin.

“Masuk dalam lagi Pak Itam. Saya nak semua Pak Itam…. Tolong Pak Itam masuk semua Pak Itam…” Khairani merayu-rayu lagi.

Pak Itam menujah semakin dalam, kini tiga inci bahagian batangnya yang sangat keras, besar dan bersemangat mengisi ruang pantat Khairani. Pak Itam terus menujah tanpa henti selama hampir sepuluh minit sehinggalah terbukti tepat dugaannya, Khairani tidak dapat bertahan.

Dadanya berombak dan tangannya kuat mencengkam lengan Pak Itam. Matanya terpejam rapat. Mulutnya ternganga, hanya perkataan "Aarghh" yang kedengaran dan diikuti keluhan nafas yang kencang. Seluruh tubuhnya kejang membeku.

Pak Itam menghentikan stroke sementara waktu. Setelah cengkaman jari Khairani reda, dia teruskan permainannya, perlahan sedikit tetapi dengan daya tujahan yang lebih keras dan dalam. Khairani tak mampu menahan nikmat ghairah.. Dia hanya mampu menerima sahaja tujahan demi tujahan zakar Pak Itam yang penuh rakus dan berkuasa.

Pak Itam sendiri sudah tidak mampu menahan permainan ini. Dia tidak mahu menunggu dan Pak Itam cuma mahu zakarnya melanyak pantat Khairani yang sangat basah dan becak itu.

Beberapa minit selepas Pak Itam mengawal tujahan zakar, nafsunya sudah tidak terkawal lagi. Pak Itam melipat kaki Khairani ke arah kepalanya dan menyuruh cikgu yang cantik jelita itu menahan kangkang begitu. Pak Itam sungguh bertuah kerana dapat menikmati tubuh Khairani yang agak lentur dan dia boleh melipat badannya dengan sempurna sekali.

Pak Itam sudah tidak dapat bersabar lagi. Dengan satu tekanan yang amat perlahan tetapi amat padu dan berkuasa, zakar Pak Itam membolos dan menujah pantat Khairani sedalam-dalamnya. Mata Khairani tiba-tiba menjadi putih. Mulutnya ternganga luas, tangannya semakin kuat menarik kakinya supaya semakin rapat kepada badan. Dan Pak Itam pula kini bagaikan di awangan, syurga yang teramat indah, penuh cinta dan nikmat.

Pak Itam mula menghenjut, mengayak dan melanyak pantat Khairani dengan penuh kekuatan dan kelajuan. Tenaga dari seluruh tubuhnya dipusatkan pada pinggangnya, dan segala deria rasa Pak Itam cuma terkumpul pada titik utama tubuhnya iaitu pada zakar dia.

Pak Itam cuma dapat merasakan kenikmatan pada zakarnya dan menghayati setiap saat, sentuhan dan irama di dalam bilik air itu. Pak Itam dapat mendengar Khairani meraung-raung, mengerang dan menjerit-jerit tetapi Pak Itam sendiri tidak mampu memahami maknanya. Pak Itam sendiri tidak dapat mengawal keluhan dan raungan nikmat yang mulutnya keluarkan. Pak Itam sudah tidak peduli apa pun lagi.

Setelah dua puluh minit berhempas pulas, Pak Itam tidak dapat menahan zakarnya lagi. Pak Itam tahu Khairani sudah klimaks dan merayu meminta dia menghentikan henjutannya. Pak Itam tidak menghiraukannya, setiap kali kakinya kendur, setiap kali itulah dia akan menguatkan lagi tujahannya.

Dan kali ini, giliran Pak Itam pula merasakan puncaknya. Pak Itam menghenjut-henjut dan mengayak-ayak ganas zakarnya. Akhirnya dengan satu tujahan yang paling berkuasa dan muktamad, zakar Pak Itam memuntahkan deras segala air mani yang pekat dan panas yang telah lama terpendam. Pak Itam segera menekan zakarnya sekuat-kuatnya kedasar lubuk pantat Khairani yang panas dan dalam itu.

Minda Pak Itam terlontar ke hujung dunia dan gelap dunia pada pandangan matanya . Dia ayak-ayak lagi zakarnya, cuba mengeluarkan semua titisan air maninya. Pak Itam mencengkam bontot Khairani dengan keras. Pak Itam cium ketiak Khairani dengan rakus dan kadangkala dia jilat ketiak cikgu yang mengghairahkan itu.

Pak Itam henyak lagi pantat Khairani dengan zakarnya yang sekejap-kejap menegang dan mengendur. Hampir lima minit lamanya. Pak Itam kepuasan, langsung terbongkang di atas tubuh Khairani. Khairani mengendurkan dan meluruskan kakinya, matanya kuyu.

"Terima kasih Pak Itam. Hebat juga Pak Itam ni…." Khairani bersuara lemah sambil tersnyum.

“Masih ada tenaga?”

“Sampai pagi pun saya masih gagah!” Balas Khairani.

“Dah sembuhlah tu.”

Kemudian mereka meneruskan acara mandi bunga dan lain-lain rawatan. Kira-kira jam 9.00 malam rawatan hari pertama selesai. Hampir empat jam Khairani menerima rawatan dalam keadaan berbogel di hadapan Pak Itam.

Walau bagaimana pun Pak Itam masih belum puas untuk menatap dan menikmati tubuh Khairani. Ketika Khairani hendak pulang, tiba-tiba dia rasa seram sejuk. Dia mula rasa takut untuk balik ke rumahnya. Akhirnya Pak Itam setuju untuk menemankan Khairani pulang dengan syarat Khairani akan menghantarnya pulang pada hari esok.

Jarak rumah Khairani dengan rumah Pak Itam tidaklah begitu jauh. Tetapi oleh kerana laluan yang dilalui agak lengang, Khairani tidak berani memandu bersendirian pada waktu malam.


Mereka sampai ke rumah Khairani kira-kira jam 9.10 malam. Ketika mereka sampai hujan mula turun dengan lebatnya. Khairani mempelawa Pak Itam masuk ke rumahnya. Setelan pintu dikunci Khairani masuk ke biliknya.

“Suami cikgu ke mana?”

“Mesyuarat kat Langkawi.”

“Lama?”

“Tiga hari.”

“Bila dia pergi?”

“Subuh tadi.”

“Baguslah tu.”

“Kenapa Pak Itam?”

“Boleh kita selesaikan rawatan itu kat rumah cikgu sahajalah.”

“Boleh ke?”

“Apa pulak tidak boleh. Tak payah cikgu pergi rumah saya. Setuju?”

“Suka hati Pak Itamlah.”

“Suami cikgu tak ada. Senang saya rawat cikgu.”

Bila Khairani masuk ke dalam biliknya, Pak Itam ikut sama dan menutup pintu. Khairani tidak membantah. Selepas menerima rawatan di rumah Pak Itam, Khairani sudah hilang rasa segan dan malu pada bomoh ini. Tambahan pula tiada lagi rahsia tubuh Khairani yang tidak diketahui oleh Pak Itam. Malah bahagian tubuh Khairani yang paling sulit dan berharga telah pun dinekmati oleh Pak Itam.

Bagi Khairani tiada apa lagi yang perlu dipertahankan. Terlanjur Pak Itam sudah menikmati tubuhnya, biarlah dia teruskan. Lagi pun masih ada dua hari lagi dia perlu menjadi ’bini’ Pak Itam seperti yang termaktub dalam pakej rawatan bomoh itu.

Dalam bilik itu, Pak Itam terus tarik Khairani supaya rapat padanya. Pak Itam memeluk dan mencium muka cikgu yang jelita itu. Khairani tidak membantah malah memberi tindak balas yang merangsangkan. Dia menyerahkan bibirnya untuk dicium Pak Itam.

Ciuman itu lama dan mengghairahkan. Sambil mulut mereka bercium rapat, tangan Pak Itam membuka pakaian Khairani. Satu persatu pakaian Khairani dilucutkannya sambil meraba tubuh perempuan yang dirawatnya. Khairani tidak membantah malah memberi kerjasama yang sewajarnya.

Bila sudah bertelanjang, Pak Itam mengangkat tubuh Khaitrani dan diletaknya atas katil. Selepas menerima rawatan tadi, Khairani hanya patuh pada tindak tanduk Pak Itam walaupun orang tua itu bukan suaminya.

Setelah itu, Pak Itam terus membuka pakaiannya sendiri. Kini mereka sama-sama bertelanjang bulat. Khairani berasa selesa berbogel bersama bomoh ini. Pak Itam membuka ketiak Khairani dan terus mencium dan menjilatnya.

Khairani tertawa kecil di atas katil apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya buat beberapa ketika. Selepas menerima rawatan tadi Khairani berasa sedap apabila lidah Pak Itam bermain pada ketiaknya. Syahwatnya mula terbakar!

Khairani mula mengeluh bila dirasanya mulut Pak Itam berpindah dari ketiaknya, bergerak ke bawah dan berhenti pada salah satu putingnya buah dadanya. Khairani terasa cukup terangsang bila lidah Pak Itam memainkan hujung kedua dua putingnya. Tangan Khairani menarik kepala Pak Itam supaya lebih rapat pada teteknya. Kemudian tangannya menarik tangan Pak Itam dan dibawa kepada buah dadanya yang satu lagi yang tidak dihisap Pak Itam.

Bomoh ini macam faham kehendak Kharani. Dia terus meramas buah dada Khairani yang tidak dihisap. Khairani berasa bertambah lazat apabila kedua-dua puting teteknya dimainkan oleh bibir dan tangan Pak Itam bergilir-gilir. Dihisap dan diramas. Kemudian mulut Pak Itam merayap ke bawah. Khairani membuka sedikit kakinya bila dia terasa mulut Pak Itam kini ada dipusatnya.

Ini memberikan Pak Itam sedikit ruang untuk merayap di celah-celah peha. Khairani berasa lidah Pak Itam berada di atas bibir kemaluannya. Bila tersentuh oleh lidah Pak Itam pada lurahnya, Khairani menggeliat dan punggungnya terangkat ke atas. Ini membuatkan lidah Pak Itam terus masuk dalam kemaluan Khairani. Tangan Khairani terus memegang kepala Pak Itam dan menarik agar lebih rapat dengan kemaluannya. Lidah Pak Itam terus memainkan peranannya dan ini membuat Khairani berasa cukup ghairah.

Bila Pak Itam melihat Khairani sudah tak tentu hala bernafsu, dia bangun memegang batang zakarnya. Kemudian Pak Itam merapatkan kepala zakarnya pada kemaluan Khairani. Dengan gerakan perlahan tapi tegap, Pak Itam memasukkan zakarnnya dalam kemaluan Khairani buat kali ketiga. Maka berulanglah kesekian kalinya sejarah perhubungan Khairani dan Pak Itam.

Sejak Pak Itam berjaya menggoda Khairani pertama kali petang tadi, cikgu jelita ini sudah tidak segan silu lagi untuk menyerahkan tubuhnya pada bomoh yang banyak pengalaman menjinakkan hati perempuan.

Tidak ada siapa yang ambil peduli apa yang dibuat oleh Khairani dan Pak Itam pada malam ini. Tambahan pula hujan diluar rumah semakin lebat. Tubuh Khairani terus dikerjakan Pak Itam. Sambil menggeliat, badan Khairani terangkat ke atas, menyebabkan zakar Pak Itam dapat masuk ke dalam lubang kemaluan lebih jauh lagi. Namun demikian balak Pak Itam yang tidak sepanjang zakar Jenal tidak mampu menyentuh daging misteri dalam rahim Khairani. Khairani terus dikerjakan oleh Pak Itam.

Untuk menguatkan hentakannya, Pak Itam memegang punggung Khairani, dinaikkan sambil zakarnya terus menjunam dalam kemaluan cikgu yang cantik jelita ini. Khairani rasa cukup sedap bila terasa ada air panas dalam kemaluannya, bila Pak Itam memancutkan air maninya. Khairani juga turut sama-sama sampai dan badannya menggeletak.

Akhirnya, Pak Itam tertiarap atas badan Khairani dengan penuh semangat. Pak Itam menarik Khairani dan mereka terus bercium. Sambil itu tangan Pak Itam merayap dan meraba tetek Khairani. Ada ketikanya, mulut Pak Itam menghisap tetek.

“Boleh sekali lagi?” Tanya Pak Itam sambil mengusap ketiak Khairani.

“Sepuluh kali pun boleh!” Balas Khairani.

“Dah pulihlah tu.”

“Terima kasih Pak Itam kerana merawat saya.”

“Sekali lagi ya cikgu?”

“Sepuluh kalilah Pak Itam. Saya nak uji keberkesanan rawatan Pak Itam,” Khairani berkata dengan begitu semangat sekali.

“Ganasnya cikgu ni…”

“Boleh ya Pak Itam?” Tanya Khairani yang masih lagi bertenaga.

“Cikgu tadah sahajalah apam cikgu ni,” kata Pak Itam sambil mengusap kemaluan Khairani.

“Jilat ketiak saya Pak Itam.”

“Kenapa?”

“Sedaplah Pak Itam. Pandai Pak Itam merawatnya.”

Pak Itam meniarap di sebelah Khairani. Dia merapatkan mulutnya pada ketiak Khairani yang siap sedia terdedah. Kemudian Khairani berasa sedap sekali lagi apabila lidah Pak Itam menyentuh ketiaknya. Ah! Sedapnya tidak terkata.

Ketika Pak Itam menjilat ketiaknya, Khairani terasa yang zakar Pak Itam kembali tegang dan mencucuk badannya. Khairani tersenyum bila melihat Pak Itam meniarap atas badannya dan menolak zakarnya dalam kemaluannya sekali lagi. Dipeluknya Pak Itam rapat-rapat sambil Pak Itam dengan perlahan menjunamkan kemaluannya dalam kemaluan Khairani dengan hentakan demi hentakan. Malam berhujan lebat itu milik mereka!

Mereka mengulangi lagi perbuatan terkutuk itu sehingga menjelang dinihari untuk menguji keberkesanan rawatan Pak Itam. Mereka terlelap setelah membuat lima ujian tetapi Khairani masih lagi bertenaga. Namun demikian mereka tidak berupaya menghalang rasa mengantuk yang amat sangat kerana rawatan Pak Itam tidak termasuk menahan rasa mengantuk.

Khairani terjaga apabila matahari sudah meninggi. Dia bingkas bangun. Pak Itam terjaga apabila Khairani bangkit dengan pantas.

“Kenapa cikgu?”

“Hari dah siang Pak Itam. Saya dah lewat nak ke sekolah ni,” kata Khairani sambil menggerakkan ponggongnya untuk turun dari katil.

Dengan segera Pak Itam menarik tangan Khairani untuk menghalang dia turun dari katil. Tindakan Pak Itam ini menyebabkan tubuh Khairani rebah kembali di atas katil. Pak Itam semakin berani.

“Ambik MC lah cikgu.”

“Tapi saya tak sakit.”

“Itu boleh diatur,” kata Pak Itam. Dia mula meniarap di atas badan Khairani.

Cikgu jelita ini tidak pula membantah.

“Saya boleh buatkan cikgu sakit sekejap. Kalau jumpa doktor saya gerenti cikgu boleh dapat MC,” sambung Pak Itam sambil menatap wajah Khairani yang semakin jelita dalam keadaan belum basuh muka dan tidak bersolek.

Ghairah Pak Itam pada Khairani bangkit kembali apabila menatap wajah Khairani yang jelita semula jadi.

“Betul ke Pak Itam?”

“Apa? Cikgu tak percaya ke?”

“Kalau dah jadi, baru saya percaya.”

“Okey, saya akan buatkan cikgu sakit sementara. Tapi sebelum itu kita main dulu,” jelas Pak Itam mula mencium pipi Khairani yang berkulit halus.

“Jilat ketiak saya dulu Pak Itam.”

“Cikgu suka?”

“Tersangatlah sukanya Pak Itam,” jawab Khairani sambil mendedahkan kedua-dua ketiaknya menjadikan dia semakin mengghairah Pak Itam. “Pak Itam suka ke jilat ketiak saya?”

“Tersangatlah sukanya. Ketiak cikgu bersih. Tak ada bulu. Bau pun sedap,” jawab Pak Itam pula sambil mula menghidu dan menjilat ketiak kiri Khairani.

Khairani mula melayukan matanya untuk menghayati kesedapan sentuhan lidah Pak Itam pada ketiaknya. Sambil menjilat sekali sekala Pak Itam menggigit manja ketiak Khairani yang putih gebu itu. Khairani mengerang manja apabila menerima gigitan manja Pak Itam.

Setelah puas mencium dan menjilat ketiak Khairani, Pak Itam beralih pada sasaran lain pada tubuh cikgu jelita ini. Pak Itam mula mencium dan menjilat puah dada Khairani sambil menguli dan meramas dengan lembut.

Khairani terpesona dengan tindakan Pak Itam yang lembut dan mesra itu. Dia lupa seketika pada Jenal. Dia lupa seketika pada Mat Jodi. Dia juga lupa janjinya pada Jenal untuk tidak menyerahkan apamnya pada lelaki lain. Walau pun hajatnya bertemu Pak Itam untuk dapat rawatan, kini berubah pula kepada memuaskan kehendak syahwat dan berahinya. Khairani semakin tenggelam dengan permainan Pak Itam.

Khairani tersentak apabila dia berasa bibir dan lidah Pak Itam mula menyentuh kemaluannya. Dia mula menggeliat manja apabila menerima sentuhan bibir dan lidah Pak Itam di kemaluannya. Tangan Khairani mula mengusap kepala Pak Itam meminta supaya bomoh itu bertindak lebih ganas pada kemaluannya.

“Ooooooo… Pak Itam…. Sedap Pak Itam…. Sedap lidah Pak Itam….” Khairani mengerang manja.

Pak Itam semakin rakus menjilat kemaluan Khairani apabila mendengar cikgu jelita mengerang manja. Tindakan ini menyebabkan Khairani berasa semakin sedap.

“Adu Pak Itam… aduu… aduuu… aduuuu …. Pak Itammmmmm……” Khairani menjerit apabila rasa sedap itu sampai ke puncaknya.

Khairani mengepit kepala Pak Itam dengan kedua-dua pehanya sambil kedua-dua tangan memaut kepala katil. Kemudian dia berasa ada air keluar menderu-deru dari dalam lubang kemaluannya disertai dengan rasa lazat yang tidak terhingga.

“Sudahlah Pak Itam… sudahlah…. Geli.. gelilah Pak Itam. Saya tak tahannnnn…” Jerit Khairani setelah beberapa kali air nekmat menderu-deru keluar dari kemaluannya akibat jilatan Pak Itam yang tidak henti-henti.

Pak Itam masih tidak menghiraukan jeritan Khairani. Dia bagai mahu menikmati air nikmat Khairani sepuas-puasnya. Dia juga mahu tahu keadaan Khairani setelah mencapai puncak rasa nikmat.

Apabila melihat Pak Itam masih lagi rakus menjilat kemaluannya dan dia pula sudah tidak dapat menahan rasa geli bercampur nilu, Khairani terpaksa menarik kepala Pak Itam.

“Dahsayatlah Pak Itam ni…” rungut Khairani apabil berjaya melepaskan kemaluannya dari jilatan Pak Itam.

“Kenapa cikgu?”

“Gelilah Pak Itam.”

“Sedap pun geli.”

“Sedap sangatlah Pak Itam. Dah habis rasa sedap datang rasa geli pulak.”

“Oh! Gitu.” Kata Pak Itam sambil terseyum.

“Cepatlah Pak Itam. Masukkan kote Pak Itam. Saya tak tahan ni…”

“Dah geli pun masih nak kote Pak Itam.”

“Geli lidah dengan geli kote lainlah Pak Itam. Dah kena lidah pasti nak kena kote juga.”

“Pelik ya orang perempuan ni,” kata Pak Itam sambil menghalakan zakarnya pada alur kemaluan Khairani yang masih bertaup rapat.

“Apam cikgu macam apam anak dara,” puji Pak Itam sambil menguak bibir kemaluan Khairani dengan kepalanya.

“Kenapa Pak Itam?” Tanya Khairani apabila dia mula merasa kepala zakar Pak Itam mula menyelinap dalam alur kemaluannya.

“Bibir apam cikgu masih bertaup rapat. Macam belum pernah diusik,” jelas Pak Itam.

“Masih kuat kemut,” sambung Pak Itam apabila seluruh zakarnya terbenam dalam kemaluan Khairani.

“Kerasnya kote Pak Itam. Macam besi,” bisik Khairani apabila dia berasa zakar Pak Itam mula bergerak-gerak dalam lubang kemaluannya.

“Sakit ke?”

“Tak. Sedap macam kote laki saya.”

“Masih ingat laki cikgu lagi?”

“Susah saya nak lupakan kote laki saya bila rasa kote Pak Itam ni.”

“Tak takut dia marah?” Tanya Pak Itam mula mencium pipi gebu Khairani.

“Macam mana dia nak marah. Dia bukan tahu,” jawab Khairani sambil memaut bahu Pak Itam. “Kita main puas-puas ya Pak Itam.”

“Tapi cikgu kena ambil MC dulu.”

“Kita main puas-puas dulu ya Pak Itam. Lepas tu kita pergi klinik ambil MC?” Khairani sudah mula dapat menyesuaikan diri dengan Pak Itam lelaki yang baru dikenali itu.

“Suka hati cikgulah.”

Pak Itam mula menggerakkan zakarnya ke dalam lubang kemaluan Khairani dengan laju berulang kali. Semakin laju gerakan zakar Pak Itam semakin sedap Khairani rasa. Semakin sedap dia rasa makin kuat dia merengek dan mengerang. Sepanjang hari itu mereka tidak henti-henti membuat kerja terkutuk itu. Mereka berehat hanya untuk mengambil cuti sekait selama dua hari.

1 comment:

  1. pergh best gile mane dapat cite ni?nk main x?

    ReplyDelete