Saturday, 12 November 2011

TUKAR BINI

Zaki panggil pegawainya Jono masuk ke biliknya. Dia kata dia ada hal penting nak bincang.
"Hal apa boss?" tanya Jono.
"Nak pergi Langkawi 3 malam? Bawa bini u," kata Zaki seorang ahli perniagaan yang berjaya.
"Bila?" tanya Jono. Dia rasa nak pi Langkawi kerana sudah lima tahun dia tak pergi ke pulau itu. Lagipun sejak bekerja dengan majikan baru ini enam bulan lepas dia tak pernah ambil cuti.
"Minggu depan semua i tanggung. I bawa bini i, u bawa bini u," kata Zaki.
"Anak anak?" tanya Jono.
"Tak payah kita cuti empat orang saja," kata Zaki.
"Okay boss," kata Jono.
"Tapi ada syaratnya," kata Zaki sambil berbisik di telinga Jono.Jono terkejut dengan syarat itu.
"kalau bini i tak setuju macam mana?" tanya Jono
"I bayar RM1,000 satu hari," kata Zaki.
"Bini u setuju ke?" tanya Jono.
"Ini fantasi dia. I nak penuhi fantasi dia. Dia selalu baca website mat salleh yang tukar bini. Dia nak cuba,"kelas Zaki.
"okaylah boss," kata Jono.

Minggu berikutnya mereka berkereta ke Kuala Perlis. Sengaja mereka beli tiket feri terakhir ke Pulau Langkawi jam 6.30 petang. Oleh kerana Zaki sudah berpakat dengan Jono, maka Zaki suruh Jono temani bininya, Maria beli belah sekejap di kedai hadapan jeti itu. Maka Zaki masuk ke dalam feri terlebih dahulu dengan bini Jono, Nora. Nora ikut Zaki bila Jono suruh Nora masuk dulu dalam feri dengan bossnya.


Sedang asyik beli belah Maria terlupa bahawa jam dah masuk 6.30 petang. Mereka berlari ke jeti tetapi feri dah jauh berlepas. Padahal Maria dah tahu perancangan suaminya itu. Dia buat-buat tak tahu di hadapan Jono.

"macam mana kita ni. Feri dah terlepas," kata Maria.
"Kita kena bermalam di Kuala Perlis. Pagi esok kita naik feri pertama," jawab Jono yang pura-pura tak tahu juga.

Mereka pun mencari sebuah hotel di Kuala Perlis. Jono nak ambil dua bilik tetapi Maria kata nak jimat belanja ambil satu bilik sahaja.Maria terus bayar deposit bilik hotel itu. Oleh kerana katil dalam bilik itu hanya satu katil sahaja, maka Maria terpaksa berkongsi katil dengan Jono.


Maria berkemban dengan tuala nak mandi. Putih melepak tubuhnya. Jono melihat betapa seksinya bini bossnya. Sampai tertelan air liur.

"kenapa u tengok i semacam aja?" tanya Maria.Maria terus merapatkan tubuhnya pada tubuh Jono. Dia buang baju Jono dan seluar panjang Jono. Terkeluarlah kote Jono yang sudah tegang. Maria terus menghisap batang Jono sepuas-puasnya.

"Jom kita mandi bersama," kata Maria sambil memimpin tangan Jono ke bilik air. Mereka berdua telanjang dan Maria menggosok tubuh Jono. Dalam bilik air itu Jono main secara doggy selepas Jono menjilat nonok Maria. Sempit lagi lubang bini boss aku, kata Jono dalam hati.

Dari dalam bilik air mereka pindah ke atas katil pula. Mereka terus main sampai capai klimaks. Bila habis main, Jono lihat jam tangan menunjukkan 7.30 petang. Dah sampai bininya dengan bossnya di Langkawi.

" U jangan bimbang. Pagi esok dia orang sampailah," kata Zaki kepada Nora.
Mereka terus cek in di hotel. Mereka juga ambil satu bilik dan dalam bilik itu ada satu katil juga.

"U tidurlah di atas katil tu, i tidur di bawah," kata Zaki.
"Tak apa. U tidur atas juga," kata Nora yang dah tahu perancangan boss suaminya.
Malam itu Zaki tidur di sebelah Nora. Tengahmalam bila dia terkejut dari tidur dia terus mencium pipi Nora. Nora yang terkejut terus membalas ciuman itu. Nora dah lama tidak disentuh suaminya kerana suaminya terlalu sibuk bekerja. Zaki pun apa lagi terus menghisap tetek Nora. Nora kesedapan kerana sudah lama kedua-dua tetek itu tidak dinyonyot.

Zaki membuka baju tidur Nora dan menjilat nonok Nora. Pada masa yang sama Zaki menyuruh Nora menghisap batangnya. terkejut Nora betapa panjang batang Zaki daripada batang suaminya. Dia kulum batang itu sepuas-puasnya.

Zaki merebahkan tubuh Nora di atas katil. Batangnya mencuit-cuit lubang Nora yang sudah berair.
"Jangan tuan, i bini orang. I kena minta izin suami i dulu," kata Nora.
"Okay, u sms dia," kata Zaki sambil terus menghisap tetek Nora ketika Nora sms suaminya.
"Macam mana bang. Boss abang nak main ni. Boleh ke," tulis Nora dalam sms itu kepada Jono.
"mainlah. Tak luak pun., abang pun sedang main dengan bini boss," jawab sms Jono.
"Jono kata apa?' tanya Zaki berbisik di telingan Nora.
"Dia kata mainlah. Tak luak pun, Dia sedang main dengan bini tuan,"kata Nora. Maka Nora terus memeluk Zaki dan dapatlah Nora merasa batang yang lebih besar  dari batang suaminya. malam itu tiga kali Nora bersetubuh dengan Zaki.

Jam 9 pagi Jono dah sampai di hotel dengan Maria. Mereka check in di bilik sebelah bilik Zaki dengan Nora. Sepanjang dua malam lagi di Langkawi, Zaki tidur dengan Nora dan Jono tidur dengan Maria. Bila mereka makan bersama-sama seolah-olah Nora isteri Zaki pula dan Maria isteri Jono pula.

Bila mereka tiba di Kuala Perlis barulah program tukar bini itu berakhir. Zaki puas menikmati tubuh Nora yang sudah lama diidamkannya dan Jono pula dapat menikmati nonok bini bossnya.

2 comments:

  1. sape ada bini leh shar,
    email aku ok...
    suami_muda_gersang@yahoo.com
    kite gang bang orait!!!

    ReplyDelete
  2. TONTON PELBAGAI SIARAN TV MALAYSIA SECARA ONLINE SEPERTI
    RTM1 ,RTM2 ,Muzik Aktif ,TVi ,TV3
    Ntv7 ,8Tv ,Tv9 ,Astro Ceria ,Astro Ria ,Astro Warna
    Astro Prima ,Astro Ria ,Astro Oasis ,Astro Arena ,Alhijrah Tv dan banyak lagi channel lain hanya di
    DI http://www.vecests.com/2013/01/online-tv-malaysia-radio-streaming.html 

    ReplyDelete